Ik denk dat ik hem ook niet had gepaktquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:47 schreef HighsofAA het volgende:
van een collega gehoord:
Was met de Sneekweek, collega was met z'n vrienden per boot in Sneek gekomen, had flink gezopen en stond op een gegeven moment met een lekkere chick te praten; hij vertellen dat hij met een paar vrienden per boot is gekomen enz. Zij zo met zo'n sexy stem vragen; 'en.. waar ligt die boot van jou dan?'
Hij met z'n bezopen harses helemaal gaan uitleggen waar die boot ligt.......zonder de hint op te pakken![]()
![]()
Je mag altijd je bek opentrekken, maar als het schafttijd is hou je je bakkes!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:56 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Vanuit praktisch oogpunt heeft hij toch wel een beetje gelijk![]()
En met wat eten in je maag houd je het langer vol. A man's got to eat!
Denk dat ik iets in de trant had gezegd van ' Wat toevallig, dat zei een meisje 2 jaar geleden ook...' Dat is ook niet bevorderlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem ook niet had gepakt
Sneekweek op Arubaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:47 schreef HighsofAA het volgende:
van een collega gehoord:
Was met de Sneekweek, collega was met z'n vrienden per boot in Sneek gekomen, had flink gezopen en stond op een gegeven moment met een lekkere chick te praten; hij vertellen dat hij met een paar vrienden per boot is gekomen enz. Zij zo met zo'n sexy stem vragen; 'en.. waar ligt die boot van jou dan?'
Hij met z'n bezopen harses helemaal gaan uitleggen waar die boot ligt.......zonder de hint op te pakken![]()
![]()
Waar zie jij Aruba in dat verhaal staan ?quote:
quote:
Ik mis alleen het gedeelte met de verdwenen sneakersquote:
Helaas....wij vrouwen maken geen blunders...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:15 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ja, het is tijd voor wat vrouwelijke versierblunders!![]()
het zullen er wel niet veel zijn...
Da's gemeen, daar kunnen "wij kereltjes" ook niets aan doenquote:Op maandag 30 maart 2009 18:52 schreef NightGoddess het volgende:
[..]
Helaas....wij vrouwen maken geen blunders...![]()
Dat komt omdat jullie kereltjes direct op alles ingaan wij doen en wij in principe niets hoeven te doen om te versieren
Sure.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:52 schreef NightGoddess het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie kereltjes direct op alles ingaan wij doen en wij in principe niets hoeven te doen om te versieren
meisje kijkt me heel zwoel aan.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:52 schreef NightGoddess het volgende:
[..]
Het is één grote drama met haar geworden. Ik begon zware gevoelens te krijgen blablabla, maar het is helemaal niks geworden. Hoewel...we zijn vrienden. Ik werk er niet meer, dus nu slaan alle anderen hun slagquote:Op woensdag 1 april 2009 17:57 schreef DeHovenier het volgende:
Damn, dat is echt een gemist schot voor open doel
Heb je/heeft zij het later nog goedgemaakt? Of werkte je niet meer samen met haar daarna?
Eeh, dan SMS je haar NU "nog zin om ergens wat te drinken?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:17 schreef iPat het volgende:
Oh, en het ergste is nog dat ik haar niet eens hoefde te versieren.
Tja echt nonsensequote:Op woensdag 1 april 2009 18:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
Vrouwen... Ze had het zelf natuurlijk ook kunnen vragen... Maar neuh: "ik ben een vrouw en een vrouw wordt gevraagd!"
Nou, ik studeer psychologie (veel vrouwen dusquote:Op woensdag 1 april 2009 19:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tja echt nonsenseEn achteraf weer huilen dat ze "alleen maar gebruikt zijn voor de sex". Kies dan ns zelf wat uit.
Ik ken wel vrouwen die mannen gewoon vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |