abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 mei 2009 @ 23:05:29 #251
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_69541776
Opzich een mooie kick

niet de mijne he
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_69542017
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:32 schreef brascoo het volgende:
gisteren weer een keiharde fail.

ik wou nog ff stappen en paar vrienden opgebeld die wel mee wouden.
later als verrassing nog een vriend die toch ff kwam (was eerst moe).
ik heb een beetje last van insomnie de laatste tijd waardoor ik heel weinig en slecht slaap.

alcohol doet dan rare dingen, ik ben soms letterlijk mezelf niet.
niet compleet bezopen maar wel anders.

het begon al dat ik vandaag te horen kreeg dat ik met een maat van mij had staan nepzoenen in de grootste discotheek hiero om 2 mooie meiden zover te krijgen dat ook te doen (zoenen met elkaar).
we hebben onszelf dus compleet voor lul gezet ws

maar goed, er was een meisje waar ik begin van de avond oogcontact mee had maar ik zelf een twijfelgeval vond.
6 bier later stond ik er dus opeens mee te zoenen...hoe ik haar heb aangesproken en wat er gezegd is...no fucking idee.
heb der gevraagd of ze met mij mee naar huis wou en ik zou haar de volgende dag wel bij haar ouders afleveren (dat had een goede indruk gemaakt )
maar goed ze ging bijna mee totdat die vriendin begon te zeiken dat dat not done was.
maar ff met hun mee en wij zouden slapen op een lege kamer.
naja, nadat ik had gepist in de wasbak en een keiharde scheet liet was het mooie er wel weer af.

ben maar naar huis gelopen

en vanmiddag een berichtje van haar, alhoewel ik twijfel of een van mijn vrienden het niet was.

nog een fail, gewoon 10x op een avond haar met de verkeerde naam aanspreken.
ik weet niet meer hoe ze heet of waar ze vandaan komt
(ze kon wel geil zoenen)
Je hebt de climax/clue verborgen?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:16:42 #253
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69550097
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:32 schreef brascoo het volgende:
gisteren weer een keiharde fail.

ik wou nog ff stappen en paar vrienden opgebeld die wel mee wouden.
later als verrassing nog een vriend die toch ff kwam (was eerst moe).
ik heb een beetje last van insomnie de laatste tijd waardoor ik heel weinig en slecht slaap.

alcohol doet dan rare dingen, ik ben soms letterlijk mezelf niet.
niet compleet bezopen maar wel anders.

het begon al dat ik vandaag te horen kreeg dat ik met een maat van mij had staan nepzoenen in de grootste discotheek hiero om 2 mooie meiden zover te krijgen dat ook te doen (zoenen met elkaar).
we hebben onszelf dus compleet voor lul gezet ws

maar goed, er was een meisje waar ik begin van de avond oogcontact mee had maar ik zelf een twijfelgeval vond.
6 bier later stond ik er dus opeens mee te zoenen...hoe ik haar heb aangesproken en wat er gezegd is...no fucking idee.
heb der gevraagd of ze met mij mee naar huis wou en ik zou haar de volgende dag wel bij haar ouders afleveren (dat had een goede indruk gemaakt )
maar goed ze ging bijna mee totdat die vriendin begon te zeiken dat dat not done was.
maar ff met hun mee en wij zouden slapen op een lege kamer.
naja, nadat ik had gepist in de wasbak en een keiharde scheet liet was het mooie er wel weer af.

ben maar naar huis gelopen

en vanmiddag een berichtje van haar, alhoewel ik twijfel of een van mijn vrienden het niet was.

nog een fail, gewoon 10x op een avond haar met de verkeerde naam aanspreken.
ik weet niet meer hoe ze heet of waar ze vandaan komt
(ze kon wel geil zoenen)
Blijf dan ook van de alcohol af .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_69550823
Hahaha mooie verhalen TVP voor later Miss post ik hier ook nog wel eens een verhaal.
pi_69561458
ik weet niet hoe het gaat aflopen.

had der vandaag terug gesmst en een smsje terug of ik niet naar een feest kon komen waar ze ook was.
het lullige is dat ik geen idee heb hoe ze heet, waar ze vandaan komt of wat dan ook.
ik weet fucking niet meer hoe ik thuis ben gekomen

en tactisch deed ik smsblablabla...kus brascoo.

smst ze niet met der naam terug.

heel fucking irritant.
ach tis wel lachen, binnenkort eens daten

(kan ik posten in geslachts/sex blunders )
  zondag 31 mei 2009 @ 01:09:32 #256
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_69566322
Haha dat klinkt zo herkenbaar!

Een tijdje terug was ik dus in de kroeg met een meisje aan de praat geraakt. Echter, ik was die avond al vanaf half 7 hard aan het zuipen geweest op de nuchtere maag en was echt straalbezopen. Naja goed, een tijdje later, weet niet wat er allemaal gebeurd was, stond ik met mijn dronken kop met haar te zoenen. Van wat er daarna allemaal gebeurd is weet ik echt helemaal niks meer, mijn vrienden zeiden de volgende dag dat ik opeens van haar was weggelopen toen we naar huis gingen. Volgende dag werd ik dus wakker en in mijn vage herinnering kwam op dat ik met een niet al te knap meisje had gezoend die niet kon zoenen.
Dus ik dacht van "na dat was gewoon leuk voor een avondje, die zien we toch nooit meer"

3 weken later loop ik diezelfde kroeg binnen, en komt er ineens een best wel leuk meisje op mij afgestapt met "Heej Tuinboon! hoe is het ermee, het is alweer een tijdje geleden maar leuk dat ik je nog eens zie enzo en blabla"
Ik stond echt met een bek vol tanden, ik had echt geen flauw idee wie het was... Dus ik stel de uiterst neutrale vraag: "Jah met mij alles goed hoor! met jou?", en ondertussen dat ze antwoord aan het geven was probeerde ik me te herinneren wie het was, echt van: uhhh zat die op mijn middelbare school ofzo? of basisschool? waarom herken ik haar dan niet? Ik probeerde natuurlijk niks te laten merken maar ondertussen werd ik wel helemaal rood
Ze MOET het wel gemerkt hebben want ik had haar die dag daarna nog een smsje gestuurd maar ze heeft niks meer laten horen.. Best wel balen want ik vond het serieus een leuk meisje

Best raar trouwens, dat je denkt met een lelijk iemand te zijn gegaan en dat ze achteraf best wel leuk is.. Bij de meeste mensen gaat het meestal andersom
pi_69568263
helaas geen blunders,ah eentje.
brascoo is op een beach party.
beetje oogcantact met een dame, niet echt wat.

brascoo loopt weer naar binnnen.
na 3 meter word ik staande gehouden door een meid met dikke tieten en een superstrak figuur!

hey xcvdsvbsv ( zo maar een naam), hoe is het met je.
ik: huh?
ja van vorige week, hebben we gezellig staan praten...
ik huh...ik ben brascoo maar vorige week was ik hier niet...

meid kijkt me dom aan en loopt weh.

weer 10 punten....

daarna nog met mijn domme kop een bloedmooie russische meid laten schieten.
ach, had mijn hoofd er niet naar ....
pi_69569637
quote:
Op zondag 31 mei 2009 05:22 schreef brascoo het volgende:
helaas geen blunders,ah eentje.
brascoo is op een beach party.
beetje oogcantact met een dame, niet echt wat.

brascoo loopt weer naar binnnen.
na 3 meter word ik staande gehouden door een meid met dikke tieten en een superstrak figuur!

hey xcvdsvbsv ( zo maar een naam), hoe is het met je.
ik: huh?
ja van vorige week, hebben we gezellig staan praten...
ik huh...ik ben brascoo maar vorige week was ik hier niet...

meid kijkt me dom aan en loopt weh.

weer 10 punten....

daarna nog met mijn domme kop een bloedmooie russische meid laten schieten.
ach, had mijn hoofd er niet naar ....
Noem jij jouzelf brascoo?
  zondag 31 mei 2009 @ 11:29:56 #259
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_69570488
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:47 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

ik ben ook heel verlegen
en voornemens zijn er om te breken

(duurde 2 uur voordat ik dit durfde te posten )
Heb er ook last van helaas, voor de rest geen enkel probleem om mijn bek open te trekken maar zodra het tegen iemand van het vrouwelijk geslacht is klapt meneer dicht.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:33:36 #260
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_69739345
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:15 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ja, het is tijd voor wat vrouwelijke versierblunders!

het zullen er wel niet veel zijn...
Vrouwen maken geen blunders, hoe lelijk ze ook zijn als ze willen krijgen ze iedere avond toch wel een geilaard in hun bed
  vrijdag 5 juni 2009 @ 22:53:08 #261
257702 Daisass
Don't say a word.
pi_69756665
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:33 schreef Keltie het volgende:

[..]

Vrouwen maken geen blunders, hoe lelijk ze ook zijn als ze willen krijgen ze iedere avond toch wel een geilaard in hun bed
Tja, dat ligt aan jullie
pi_69759427
tvp Ik ga even nadenken, ik heb er zat...
pi_69820628
Ik kan hier eindelijk een keer posten . Het is al wel een maandje geleden, maar dat mag de pret niet drukken.

Ik was op stap met een aantal vrienden en al vanaf 22.00 aan het zuipen. Om 01.00 gingen we een of andere vage kroeg binnen omdat we gratis drank konden scoren. Nederlandse muziek, en niks als bouwvakkers all over the place. Op een gegeven moment sta ik ergens in een hoek me enorm aan te stellen op de slechte muziek totdat er ineens een meisje op me afloopt. Ze zag er niet eens heel slecht uit.

Zij: "Hoi, ik ben [insert naam]"
Ik: "Ik ben r8ality"
Zij: "Ja ik, dacht ik kom ff een gesprekje aanknopen, leek me wel gezellig" .

En ik, in al mijn wijsheid en lollig humeur: "Nou dat lijkt me stug, want ik ben helemaal niet gezellig!" .

Weg was ze .

[ Bericht 0% gewijzigd door r8ality op 08-06-2009 11:46:14 ]
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  Moderator / Redactie FP maandag 8 juni 2009 @ 11:45:31 #264
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_69821291
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 8 juni 2009 @ 11:49:49 #265
157922 fathank
pi_69821426
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:23 schreef r8ality het volgende:
Ik kan hier eindelijk een keer posten . Het is al wel een maandje geleden, maar dat mag de pret niet drukken.

Ik was op stap met een aantal vrienden en al vanaf 22.00 aan het zuipen. Om 01.00 gingen we een of andere vage kroeg binnen omdat we gratis drank konden scoren. Nederlandse muziek, en niks als bouwvakkers all over the place. Op een gegeven moment sta ik ergens in een hoek me enorm aan te stellen op de slechte muziek totdat er ineens een meisje op me afloopt. Ze zag er niet eens heel slecht uit.

En ik, in al mijn wijsheid en lollig humeur: "Nou dat lijkt me stug, want ik ben helemaal niet gezellig!" .

Weg was ze .
Dat is wel een onvervalste blunder .

Ik heb ook nog wel een lichtelijke blunder. Na het stappen met een meisje mee naar huis en vervolgens op de bank moeten slapen . Wat een hoer
  maandag 8 juni 2009 @ 11:54:15 #266
188012 Breach
Is Goed
pi_69821583
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik heb ook nog wel een lichtelijke blunder. Na het stappen met een meisje mee naar huis en vervolgens op de bank moeten slapen . Wat een hoer
Dat is geen blunder maar een keiharde p0wn
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 8 juni 2009 @ 12:01:38 #267
157922 fathank
pi_69821819
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:54 schreef Breach het volgende:

[..]

Dat is geen blunder maar een keiharde p0wn
Karma is a bitch .
pi_69822129
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:23 schreef r8ality het volgende:

Weg was ze .
Vrouwen snappen die soort humor niet denk ik. Daar heb ik ook nog wel eens last van.
Ze kunnen eerlijkheid ook niet op prijs stellen.

Voorbeeld.
Afgelopen zaterdag. Ik sta met een vriend in een kroeg nog wat biertjes te drinken. Op een gegeven moment maakt een meisje netjes plaats voor mijn tripje naar de bar. Dus ik zeg, goh das nog eens aardig van je.
Zij: Ja, je ziet er zo leuk en lief uit
Nog gesprekje gehad, maar op een gegeven moment zegt ze. Heb je even? Jot, ik sta hier nog wel even.

Loopt ze weg. Zie ik haar een tijdje later met een andere kerel staan. Dus ik dacht, ik ga daar even aan de bar bestellen. Kijkt ze me aan met een blik;; o ja, jij was er ook nog...
Dus zij zegt; hee mijn vriendin is wel jou typje.
Ik draai me om, kijk die vriendin aan. Draai me terug om. Ik zeg: Nee lijkt me sterk.

Toen ben ik maar weggelopen.
Partyagenda;
Outdated....
  maandag 8 juni 2009 @ 14:11:09 #269
171594 Hri
Askakó
pi_69825232
Op een avond in een discotheek, kom ik een meisje tegen met wie ik een tijdje heb staan praten

na een hele poos te praten kwam ik erachter dat ze wel heel veel dingen gemeen had met mij. en dat ze veel dezelfde vrienden had als ik.
nouja op het eerste gezicht super, maar na een tijdje werd ik weggesleurd door iemand anders waarop ik haar de hele avond niet weer zie

kom ik de volgende dag erachter dat ik haar al heel lang kende, en ze een best goede vriendin van me is.

Lang leve Alcohol ( en der nieuwe look )
pi_69826559
Oke als meid zijnde wil ik toch even reageren

ik lig helemaal in een deuk om die verhalen van jullie. Geweldig toch.

Qua blunders heb ik eigenlijk weinig ervaringen omdat ik het moeilijk vind om iemand af te stappen, aankijken enzo wil nog wel, alleen snappen de leukste kerels de hints meestal niet. (of ik ben gewoon niet leuk genoeg )
pi_69827383
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:02 schreef jill25 het volgende:

Qua blunders heb ik eigenlijk weinig ervaringen omdat ik het moeilijk vind om iemand af te stappen, aankijken enzo wil nog wel, alleen snappen de leukste kerels de hints meestal niet. (of ik ben gewoon niet leuk genoeg )
Tja, zonder FoBo zit even kijken of je leuk genoeg bent er niet in
Partyagenda;
Outdated....
pi_69827982
haha dat gaan we niet doen

Maar nou wil ik de vraag stellen: Wanneer val jij voor een meid, of beter te zeggen, welke versiertruc werkt bij jou het beste.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:49:23 #273
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69828060
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:11 schreef Hri het volgende:
Op een avond in een discotheek, kom ik een meisje tegen met wie ik een tijdje heb staan praten

na een hele poos te praten kwam ik erachter dat ze wel heel veel dingen gemeen had met mij. en dat ze veel dezelfde vrienden had als ik.
nouja op het eerste gezicht super, maar na een tijdje werd ik weggesleurd door iemand anders waarop ik haar de hele avond niet weer zie

kom ik de volgende dag erachter dat ik haar al heel lang kende, en ze een best goede vriendin van me is.

Lang leve Alcohol ( en der nieuwe look )
Hehehe, ik ken een gast die in een dronken bui de tweelingzus van z'n scharrel ging versieren/zoenen. Nou, dat ging dus uit.
Gourmetten of steengrillen?
pi_69828442
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:46 schreef jill25 het volgende:
haha dat gaan we niet doen

Maar nou wil ik de vraag stellen: Wanneer val jij voor een meid, of beter te zeggen, welke versiertruc werkt bij jou het beste.
Niks truc. Gewoon duidelijk zijn wat je wil. En snap mijn humor .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  maandag 8 juni 2009 @ 16:55:49 #275
157922 fathank
pi_69830247
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:02 schreef jill25 het volgende:

Mannen snappen hints niet. Wees gewoon duidelijk dat scheelt een hoop geouwehoer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')