abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69830803
Nah anders gezegd, als ik in de kroeg loop en zie jou staan en vind je aantrekkelijk, en jij mij ook (oogcontact)
Wat moet ik dan doen om jou te winnen

(en wat ook vooral niet haha)
  † In Memoriam † maandag 8 juni 2009 @ 17:16:29 #277
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69830997
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Mannen snappen hints niet. Wees gewoon duidelijk dat scheelt een hoop geouwehoer.
QFT
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 8 juni 2009 @ 17:17:08 #278
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_69831015
Ik ga weer even bijlezen. Loop flink achter zo te zien.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_69831157
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Mannen snappen hints niet. Wees gewoon duidelijk dat scheelt een hoop geouwehoer.
Maar mannen snappen soms ook echt niet hoe ze een vrouw moeten versieren
  † In Memoriam † maandag 8 juni 2009 @ 17:23:30 #280
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69831218
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:21 schreef jill25 het volgende:

[..]

Klopt. Mannen zijn mannen, vrouwen zijn vrouwen. Er zullen uitzonderingen zijn, maar als een vrouw problemen heeft met haar auto zie ik haar nog niet zelf de motorkap open trekken om te kijken wat er mis is. Omgekeerd zijn de meeste mannen niet goed in het versieren van vrouwen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_69832072
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:10 schreef jill25 het volgende:
Nah anders gezegd, als ik in de kroeg loop en zie jou staan en vind je aantrekkelijk, en jij mij ook (oogcontact)

In de maat dansen en een paar keer lachen. FF wat ouwehoeren, samen dansen et voila.
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_69834007
dat in de maat dansen doet t em
  maandag 8 juni 2009 @ 18:48:32 #283
188012 Breach
Is Goed
pi_69834108
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:10 schreef jill25 het volgende:

Wat dacht je van gewoon eens een praatje aanknopen? Heel menselijk en eigenlijk niet eens zo heel eng. Is het gezellig kun je bepalen of je het gezellig genoeg vindt, vind je het niks dan ga je gauw terug naar je vriendinnen respectievelijk vrienden.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_69834953
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:02 schreef jill25 het volgende:
Qua blunders heb ik eigenlijk weinig ervaringen omdat ik het moeilijk vind om iemand af te stappen, aankijken enzo wil nog wel, alleen snappen de leukste kerels de hints meestal niet. (of ik ben gewoon niet leuk genoeg )
Ik ben pas geleden nog door een meid aangekeken. Maar toen ik eenmaal de moed had om dr op af te stappen was er al iemand anders met dr bezig...

Misschien was jij het wel
pi_69835045
ooh maar t was ook niet zo bedoelt van: helppp

maar meer met de vraag waarop jullie het graag zien zeg maar
pi_69835116
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:11 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Ik ben pas geleden nog door een meid aangekeken. Maar toen ik eenmaal de moed had om dr op af te stappen was er al iemand anders met dr bezig...

haha wie weet . Nee ik ga vaak met veel jongens op stap, dat scheelt misschien.
  maandag 8 juni 2009 @ 19:42:34 #287
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_69836218
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:47 schreef r8ality het volgende:

[..]

In de maat dansen en een paar keer lachen. FF wat ouwehoeren, samen dansen et voila.
Dat lachen is geen probleem, maar dat op de maat dansen. Lastig...

Ach, ik ben toch al voorzien dus who cares
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  maandag 8 juni 2009 @ 22:08:29 #288
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_69843102
quote:

[..]

Klopt, de meeste snappen er geen reet van. Maargoed alles kan je leren hé.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 8 juni 2009 @ 23:25:02 #289
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_69846894
Afgelopen donderdag wezen stappen.

In een drukke kroeg moest ik heeeel nodig naar de wc. Ik dus door de menigte heen wurmen, kijk ik ineens recht in de ogen van een aantrekkelijke meid. Naja, ik wil dus langs haar heen lopen, zodat ik de trap naar beneden kon nemen voor mijn plasje. Zij daagt me uit, door telkens voor me te staan zodat ik er niet langs kan. Ik zei tegen haar dat ik na mijn behoefte wel ff terug zou komen.

Ik heb haar niet meer kunnen vinden...
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  maandag 8 juni 2009 @ 23:34:58 #290
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_69847342
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:11 schreef Hri het volgende:
Op een avond in een discotheek, kom ik een meisje tegen met wie ik een tijdje heb staan praten

na een hele poos te praten kwam ik erachter dat ze wel heel veel dingen gemeen had met mij. en dat ze veel dezelfde vrienden had als ik.
nouja op het eerste gezicht super, maar na een tijdje werd ik weggesleurd door iemand anders waarop ik haar de hele avond niet weer zie

kom ik de volgende dag erachter dat ik haar al heel lang kende, en ze een best goede vriendin van me is.

Lang leve Alcohol ( en der nieuwe look )
Met alle respect, dit is geen goede vriendin van je. Of onze definities staan lijnrecht tegenover elkaar.

Hoe vaak zie je haar, en noem eens 3 kenmerken van haar?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:25:41 #291
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69851522
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:25 schreef iPat het volgende:
Afgelopen donderdag wezen stappen.

In een drukke kroeg moest ik heeeel nodig naar de wc. Ik dus door de menigte heen wurmen, kijk ik ineens recht in de ogen van een aantrekkelijke meid. Naja, ik wil dus langs haar heen lopen, zodat ik de trap naar beneden kon nemen voor mijn plasje. Zij daagt me uit, door telkens voor me te staan zodat ik er niet langs kan. Ik zei tegen haar dat ik na mijn behoefte wel ff terug zou komen.

Ik heb haar niet meer kunnen vinden...
Zuur. Maar soms is pissen beter dan klaarkomen .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:23:14 #292
188012 Breach
Is Goed
pi_69852357
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:08 schreef Houniet het volgende:

[..]

Klopt, de meeste snappen er geen reet van. Maargoed alles kan je leren hé.
Zie ik daar een opening tot een nieuw topic: "Houniets guide to a succesfull love life"
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:37:08 #293
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_69875284
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Zuur. Maar soms is pissen beter dan klaarkomen .
Pissen was op dat moment inderdaad prioriteit één. Het leven bestaat uit het maken van lastige keuzes..
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_69900636
Zij: Ik voel me eenzaam
Ik: Dan schrijf je je in op een datingsite
Zij liep toen erg kwaad weg

Had laatst een feestje en er was daar een meisje wat ik al jaren niet meer had gezien, ze zag er erg goed uit. Ik vraag aan een vriend van me of dat niet wat is voor hem, want ik vind het zeker wel wat. Toen attendeerde een andere vriend me op het feit dat dat de zus was van hem. Nooit die connectie gemaakt

Was op vakantie met een vriend en we haalden elke nacht flink door, enfin laatste nacht komen we een nederlands stel tegen en het werd allemaal erg gezellig. Die vriend van me had zoveel alcohol op dat hij wel even ging laten zien hoe goed hij kon dansen. Hij de dansvloer op en loopt naar een lang meisje toe en gaat daarmee dansen. Ik sta daar aan de zijkant met dat nederlandse stel te lachen, hij dacht dat ie helemaal de man was want hij was een meisje aan het versieren. Ze dansten steeds dichter bij elkaar en toen kon ik het niet meer voor me houden, ik riep hem en wees naar mijn adamsappel, hij had niets door en bleef lekker dansen. Ik riep nog een keertje, wees naar zijn "vriendin" en naar mijn adamsappel en weer begreep hij het niet. Ik ben toen maar even langs gelopen, ik vertelde hem dat z'n nieuwe vriendin een vriend was. Hij geloofde het niet, ik legde uit dat een vrouw geen adamsappel heeft en zijn vriendin duidelijk wel. Hij rende letterlijk naar de andere kant van de discotheek en ging in een hoekje staan
Later wilde hij een andere jongen behoeden voor dezelfde fout, liet naar de jongen toe legde het uit en de jongen bedankte hem vriendelijk en trakteerde hem op een biertje. 5 min later stonden die jongen en die "vriendin" te zoenen tot grote ontsteltenis van die vriend van me.

Jaar daarna waren we weer op vakantie en ging hij een meisje versieren maar gaf hij wel een valse naam op. Hij vergat echter naar die valse naam te luisten en toen ze zijn id zag liggen in de hotelkamer was het verhaal snel afgelopen
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_69902289
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:47 schreef r8ality het volgende:

[..]

Dit werkte toen ik tussen de 15-20 was perfect.

Waar is die tijd toch?
Verbaal terrorist
pi_69902398
quote:

[..]

Vrouwen weten nog minder hoe ze een man moeten versieren.
Een beetje lonken vanuit de verte, te schijterig om zelf actie te ondernemen, is geen versieren.
quote:
Of van die vrouwen die vinden dat de man de eerste stap moet zetten .
Dat zijn gewoon andere woorden voor ' ik durf zelf nix'.

Versieren is niet zo moeilijk als je niet echt iemand helemaal geweldig vindt. Dan is het opeens verdomd lastig.
Verbaal terrorist
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:36:37 #297
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69902480
Of van die vrouwen die vinden dat de man de eerste stap moet zetten .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_69902484
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:11 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Tip

Ga er voortaan gewoon op af en zeg: OK, bedankt voor je input! Wij weten genoeg! (haar even aankijken) We gaan dit sollicitatiegesprek afronden! We bellen u voor de uitslag!

1 Je hebt hem compleet buiten spel
2 Je hebt haar aan het lachen.

3 Ze kijken je allebei gestoord aan.... loop dan hard door.

Deze tactiek is een paar keer geslaagd, maar ook 1 keer keihard mislukt. Dat was wel een blunder.
Verbaal terrorist
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:16:06 #299
145255 Rumboon
OK, ik doe normaal...
pi_69937485
In Australië een keer in een backpackers-discotheek een avond kneitertjelam geworden (zoals iedereen daar die avond). Je mocht daar op de tafels dansen en na een tijdje kijken ik en een meisje (Canadees) elkaar vol lust aan. Ze begint tegen me aan te dansen en tilt af en toe haar jurkje zo op (ze had er wel een hotpants onder hoor ). Duurde niet lang voordat we elkaar vol op de bek pakten. Om te zorgen dat ik daar niet met een massive boner tentoongesteld zou worden op die tafel trok ik haar mee naar een hoekje in de disco. Ze ging op een barkruk zitten en al heftig zoenend begon ik 'r een beetje te vingeren onder haar jurkje. Allebei WAAAASTED. Opeens tikte een uitsmijter ons aan, en zei letterlijk: "Get out of here, you guys are disgusting" Dus wij naar buiten. Ik wist bij God niet waar we waren op dat moment, maar kon toch zweren dat we in de buurt van het strand waren. Dus wij al dronken rondstruinend. Op den duur vraagt ze me of ik condooms bij me heb. Heb ik altijd in mijn portemonnee, maar bedacht me opeens *KUT* Ik had mijn portomonnee aan een van de meisjes gegeven die mee waren stappen, zodat ze die in haar handtas kon doen (ik had geen zakken). Shit. Terug naar de discotheek gelopen, maar we mochten er niet meer in natuurlijk. Zag ik een vriend van me lopen langs de ingang en schreeuwde naar hem dat ie die vriendin even moest ophalen. Ik wilde gewoon mijn portemonnee. Had ie het verkeerd verstaan en stonden opeens al mijn vrienden/vriendinnen (waaronder wat zeer net opgevoede Indische meisjes) buiten, zich afvragend wat er in godsnaam aan de hand was. Kon ik dus moeilijk vertellen dat ik mijn portomonnee nodig had om een meisje op het strand te palen, mede doordat mijn scharrel ondertussen al met een groepje jongens verderop aan het aanpappen was

That made me feel so special.
...maar ik bats wél met je moeder
pi_69938474
hahaha goed verhaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')