QFTquote:Op maandag 8 juni 2009 16:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Mannen snappen hints niet. Wees gewoon duidelijk dat scheelt een hoop geouwehoer.
Maar mannen snappen soms ook echt niet hoe ze een vrouw moeten versierenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Mannen snappen hints niet. Wees gewoon duidelijk dat scheelt een hoop geouwehoer.
Klopt. Mannen zijn mannen, vrouwen zijn vrouwen. Er zullen uitzonderingen zijn, maar als een vrouw problemen heeft met haar auto zie ik haar nog niet zelf de motorkap open trekken om te kijken wat er mis is. Omgekeerd zijn de meeste mannen niet goed in het versieren van vrouwen.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:21 schreef jill25 het volgende:
[..]
Maar mannen snappen soms ook echt niet hoe ze een vrouw moeten versieren![]()
In de maat dansen en een paar keer lachen. FF wat ouwehoeren, samen dansen et voila.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:10 schreef jill25 het volgende:
Nah anders gezegd, als ik in de kroeg loop en zie jou staan en vind je aantrekkelijk, en jij mij ook (oogcontact)
Wat moet ik dan doen om jou te winnen
(en wat ook vooral niet haha)
Wat dacht je van gewoon eens een praatje aanknopen? Heel menselijk en eigenlijk niet eens zo heel eng. Is het gezellig kun je bepalen of je het gezellig genoeg vindt, vind je het niks dan ga je gauw terug naar je vriendinnen respectievelijk vrienden.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:10 schreef jill25 het volgende:
Nah anders gezegd, als ik in de kroeg loop en zie jou staan en vind je aantrekkelijk, en jij mij ook (oogcontact)
Wat moet ik dan doen om jou te winnen
(en wat ook vooral niet haha)
Ik ben pas geleden nog door een meid aangekeken. Maar toen ik eenmaal de moed had om dr op af te stappen was er al iemand anders met dr bezig...quote:Op maandag 8 juni 2009 15:02 schreef jill25 het volgende:
Qua blunders heb ik eigenlijk weinig ervaringen omdat ik het moeilijk vind om iemand af te stappen, aankijken enzo wil nog wel, alleen snappen de leukste kerels de hints meestal niet. (of ik ben gewoon niet leuk genoeg)
haha wie weetquote:Op maandag 8 juni 2009 19:11 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik ben pas geleden nog door een meid aangekeken. Maar toen ik eenmaal de moed had om dr op af te stappen was er al iemand anders met dr bezig...
Misschien was jij het wel
Dat lachen is geen probleem, maar dat op de maat dansen. Lastig...quote:Op maandag 8 juni 2009 17:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
In de maat dansen en een paar keer lachen. FF wat ouwehoeren, samen dansen et voila.
Klopt, de meeste snappen er geen reet van. Maargoed alles kan je leren hé.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:21 schreef jill25 het volgende:
[..]
Met alle respect, dit is geen goede vriendin van je. Of onze definities staan lijnrecht tegenover elkaar.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:11 schreef Hri het volgende:
Op een avond in een discotheek, kom ik een meisje tegen met wie ik een tijdje heb staan praten
na een hele poos te praten kwam ik erachter dat ze wel heel veel dingen gemeen had met mij. en dat ze veel dezelfde vrienden had als ik.
nouja op het eerste gezicht super, maar na een tijdje werd ik weggesleurd door iemand anders waarop ik haar de hele avond niet weer zie
kom ik de volgende dag erachter dat ik haar al heel lang kende, en ze een best goede vriendin van me is.
Lang leve Alcohol( en der nieuwe look )
Zuur. Maar soms is pissen beter dan klaarkomenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:25 schreef iPat het volgende:
Afgelopen donderdag wezen stappen.
In een drukke kroeg moest ik heeeel nodig naar de wc. Ik dus door de menigte heen wurmen, kijk ik ineens recht in de ogen van een aantrekkelijke meid. Naja, ik wil dus langs haar heen lopen, zodat ik de trap naar beneden kon nemen voor mijn plasje. Zij daagt me uit, door telkens voor me te staan zodat ik er niet langs kan. Ik zei tegen haar dat ik na mijn behoefte wel ff terug zou komen.
Ik heb haar niet meer kunnen vinden...
Zie ik daar een opening tot een nieuw topic: "Houniets guide to a succesfull love life"quote:Op maandag 8 juni 2009 22:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Klopt, de meeste snappen er geen reet van. Maargoed alles kan je leren hé.
Pissen was op dat moment inderdaad prioriteit één. Het leven bestaat uit het maken van lastige keuzes..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Zuur. Maar soms is pissen beter dan klaarkomen.
Dit werkte toen ik tussen de 15-20 was perfect.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
In de maat dansen en een paar keer lachen. FF wat ouwehoeren, samen dansen et voila.
Vrouwen weten nog minder hoe ze een man moeten versieren.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:21 schreef jill25 het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon andere woorden voor ' ik durf zelf nix'.quote:Of van die vrouwen die vinden dat de man de eerste stap moet zetten .
Tipquote:Op maandag 8 juni 2009 19:11 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik ben pas geleden nog door een meid aangekeken. Maar toen ik eenmaal de moed had om dr op af te stappen was er al iemand anders met dr bezig...
Misschien was jij het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |