of het een versierblunder is weet ik niet maar erg is die wel.
een aantal jaren geleden was de ts met een grote groep vrienden in een badplaats ergens in spanje.
je kent het wel, elke dag uitbrakken, smiddags strand, beetje eten en 's avonds zuipen en achter de vrouwen aan.
op een avond gaan we niet naar de gebruikelijke grote disco's maar een kleinere disco waar helaas niet veel vrouwen waren en die er waren waren bezet.
we staan met zijn allen aan de bar een biertje te drinken en te overleggen naar welke tent we zouden gaan...
dan komt er een groepje de disco binnen.
2 kerels en een supermooie vrouw, althans dat was de mening van al mijn vrienden, ik val normaal op andere vrouwen (zeg maar beetje emo achtig).
iedereen zat erop te geilen inclusief een vriend van mij die een echte casanova is en ontzettend veel vrouwen heeft gehad.
deze dame had mooi lang krullend haar, een ragfijn figuurtje, jurkje, dikke titten en een geile blik.
ik vond het niet wat maar ja, iedereen wou blijven en toen de dame en haar 2 vrienden ergens gingen zitten gingen wij erachter zitten en werd er contact gelegd.
lekker samen biertjes drinken, dansen, ze kon erg goed en sensueel dansen en de haantjes binnen de groep waren druk bezig om haar te versieren, een echte wedstrijd.
de ts stond gewoon een beetje bier te drinken en het schouwspel te aanschouwen en de TS vond de dame maar raar, had er geen goed gevoel bij.
wat ik precies dacht heb ik tegen al mijn vrienden gezegd maar die lachten mij uit en dachten dat ik jaloers was.
even later had de casanova toegeslagen en werd er heftig gezoend.
de rest was het goed zat en ging naar een andere tent om daar hun geluk te beproeven.
ik bleef bij die vriend en riep hem ff en waarschuwde hem voor haar.
maar goed, hij met zijn honderden veroveringen wist het beter dan mij....
het zoenen ging verder en opeen gegeven moment wou die meid mij dus ook, ze wou wel een trio.
omdat ik het moest weten zoende ik haar maar. ik had genoeg alcohol op en wou gewoon weten hoe zoiets was. en weer zei de ts wat hij dacht tegen die vriend...maar ik was gek.
op een gegeven moment ging ik ff naar de wc en de meid rende me achterna een hokje in.
ze wou mijn broek omlaag trekken en me pijpen in de wc.
ik moest alle moeite doen om haar bij me weg te drukken...(klink ik gek nu...).
ik zei wat ik dacht, zei dat het geintje nu wel lang genoeg geduurd had en greep haar nog ff tussen de benen om bevestiging te krijgen....
en ja, de TS had gelijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.