Dat lijkt me ergquote:Op maandag 2 maart 2009 23:41 schreef Jimbo het volgende:
oooit , lang lang geleden stond ik met een chick te praten
waar ik 30sec erna voledig over heen kotste![]()
vrouwelijke collega had ook ooit over een jongen heengekotst. Om er vervolgens een minuut later mee te zoenen.quote:
Laat me raden.. ze trok het slecht?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:41 schreef Jimbo het volgende:
oooit , lang lang geleden stond ik met een chick te praten
waar ik 30sec erna voledig over heen kotste![]()
trok ze dr maar aan aan 't eind van de avondquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:55 schreef Jimbo het volgende:
oh of nog een
chick in een blink 182 shirtik dacht ik quote blink
'You have got giant boobs and i doubt your 18, do you have a note from ur mom ? I gotta meet ur mum "
alleen had ze denk ik die live show nooit beluisterd en gevolgde het in een klap voor me smoeleen uit de velen.
dan ben je wel echt hopeloos als je met een meid zoent als ze net over je heen kotstquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:08 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
vrouwelijke collega had ook ooit over een jongen heengekotst. Om er vervolgens een minuut later mee te zoenen.
Of ze moet vreselijk lekker zijn geweestquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:47 schreef honda1990 het volgende:
[..]
dan ben je wel echt hopeloos als je met een meid zoent als ze net over je heen kotst
ruikenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:38 schreef DeRattebaas het volgende:
[..]
Of ze moet vreselijk lekker zijn geweest
"Ma, woltet ihr auch die Eisbärn sehen?" Willen jullie ook de ijsberen zien?quote:
Kan ik moeilijk een blunder noemen, als ze die show kende (waar je vanuit kon gaan met dat shirt) was het een hele goede opener geweest! Je had gewoon pech dat het een wannebee wasquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:55 schreef Jimbo het volgende:
oh of nog een
chick in een blink 182 shirtik dacht ik quote blink
'You have got giant boobs and i doubt your 18, do you have a note from ur mom ? I gotta meet ur mum "
alleen had ze denk ik die live show nooit beluisterd en gevolgde het in een klap voor me smoeleen uit de velen.
Thanks! Ik dacht dat ie het over een ijsbaan hadquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:00 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
"Ma, woltet ihr auch die Eisbärn sehen?" Willen jullie ook de ijsberen zien?
Het kwartje viel niet dus de reactie was:
"Eisbärn? Da sind keine Eisbärn hier.." Ijsberen? Er zijn hier geen ijsberen...
Ik dacht WTF moet ik nu zeggen dus het enige wat ik kon uitbrengen was:
"nein? Bist du sicher?" O nee? Ben je zeker?
Antwoord:
"Euh, nein..."Euh, nee...
Toen viel het kwartje en zei één van die meiden:
"Achso, ma das ist aber von das Lied!" Maar dat is van dat lied!
En een andere meid:
"Also, in der Tat.. Ach ja, inderdaad...
Vervolgens keek de derde mij aan en zei:
"Es ist solch ein dummer Witz, dass es lustig ist..." Dat is zo'n domme grap dat-ie weer grappig is...
Ik:
"ow, okee..."
Ik dacht ijsbarquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Thanks! Ik dacht dat ie het over een ijsbaan had
eigenlijk heb ik gewoon smaakquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:13 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Kan ik moeilijk een blunder noemen, als ze die show kende (waar je vanuit kon gaan met dat shirt) was het een hele goede opener geweest! Je had gewoon pech dat het een wannebee was
Auw...quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik zit met een vriend van me in een skilift-cabine. Tegenover ons zitten drie lekkere "Tiroler chicks" in het Tirols dialect te ouwehoeren. Ik zocht een manier om contact te maken. WIj hadden net ge-aprčs-skied en de hele tijd "heee wir wollen die Eisbärn sehen" mee lopen blčren. Op een gegeven moment viel er een stilte en ik vroeg:
"Ma, woltet ihr auch die Eisbärn sehen?"
Het kwartje viel niet dus de reactie was:
"Eisbärn? Da sind keine Eisbärn hier.."
Ik dacht WTF moet ik nu zeggen dus het enige wat ik kon uitbrengen was:
"nein? Bist du sicher?"
Antwoord:
"Euh, nein..."![]()
Toen viel het kwartje en zei één van die meiden:
"Achso, ma das ist aber von das Lied!"
En een andere meid:
"Also, in der Tat..
Vervolgens keek de derde mij aan en zei:
"Es ist solch ein dummer Witz, dass es lustig ist..."
Ik:
"ow, okee..."
Ik was daarna uitgeluld en er volgde een 3 minuten durende onconfortabele stilte tot aan het Talstation
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |