Dudequote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahaha tyfusss![]()
![]()
Ik had afgelopen maandagnacht ook weer echt een vaag verhaal met carnaval. We gingen in Breda stappen, supergezellig, maar moesten de laatste trein naar Utrecht hebben. Die hadden we gemist (), maar we kwamen in ieder geval nog wel tot aan 's-Hertogenbosch. Daar stonden we, knetterbezopen natuurlijk, op dat plein voor het station met al die taxi's. Terwijl wat maten van me (we waren met z'n vieren) allemaal taxichauffeurs tegen elkaar aan het uitspelen waren voor een goedkope prijs, was ik met een meisje aan het praten die op haar zus aan het wachten was. (Die kwam uit de stad, en zou bij haar blijven slapen)
Dat meisje was blijkbaar net zo lam als ik, want op een gegeven moment waren we aan het zoenen. Nou, niks geks aan de hand zou je zeggen. Komt die zus eraan, ziet ons en zegt 'Hey *naam*, wat ben jij nou aan het doen?'. Zegt dat meisje waar ik mee zoende: "Ja, wil je ook effe?"
Die zus kijkt me aan, ik kijk beide aan van 'wat gaat hier nu gebeuren', die zus zegt: 'ah, what the heck' en pakt mij ook op de bek. Nu de blunder: M'n maten zaten nog steeds te zeveren met die kuttaxi's, dus ik zit een slaapplaats te regelen bij die zusjes voor ons vieren. (Imagine: Silenus die in een groot tweepersoonsbed ligt met aan beide kanten twee naakte zusjes![]()
![]()
) Wat zeggen die dronken idioten: "Silenus, flikker een eind op, we gaan naar Utrecht".
Uiteindelijk maar gewoon meegegaan naar Utrecht (), voor 70 euro dus dat valt best mee, spreek ik m'n vrienden gisterenavond...'WAT?! SLAPEN BIJ DIE WIJVEN? WE DACHTEN DAT JE EEN GRAP MAAKTE! IDIOOT, HAD DAN GEZEGD DAT JE SERIEUS WAS!'
Moraal van het verhaal: Op zich een brak avontuur meegemaakt, maar het had nog veel mooier kunnen zijn. Gemist kansje. Tot zover mijn carnaval van 2009. Nu heb ik overigens wel een nummer van iemand die k in Breda heb ontmoet, alleen weet ik niet meer wie het is en hoe ze eruit ziet.
aangezien mannen meestal de eerste stap moeten maken, krijgen wij het vaak op ons bordquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:33 schreef heksehiel het volgende:
Wel opvallend dat alleen de mannen moedig genoeg zijn om hun blunders te delen, of zijn juist zij degene die zo stom zijn ze te begaan
Wie zegt dat jullie de eerste stap moeten maken? Misschien moet je daar eens mee ophouden en kijken wat er gebeurt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:39 schreef wise het volgende:
[..]
aangezien mannen meestal de eerste stap moeten maken, krijgen wij het vaak op ons bord
Ik snap 'm ook niet. Je wil gewoon je ex nog neuken zeker. Zeg dat dan!quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:44 schreef Armoed het volgende:
Vrouwen maken genoeg blunders, alleen aangezien hun blunders vaak op intelligentiegebied zijn zijn ze zich er niet van bewust en kunnen ze het daarom ook niet delen. Ook lezen ze in de Viva en Cosmo dat het gewoon komt omdat de man nog met zijn ex in zijn maag zit.
Voorbeeld van blunder vrouw (zelf meegemaakt ook nogeens)
Ik: Dus jij bent eigenlijk een hippie?
Zij: Wat is een hippie in jezusnaam?
Ik: Heerlijk die ironie, 'jezus'naam
Zij: Loser
Gevolg: Vrouw begaat blunder maar denkt dat man een blunder begaat.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik snap 'm ook niet. Je wil gewoon je ex nog neuken zeker. Zeg dat dan!
1 van mijn exen welquote:Je wil gewoon je ex nog neuken zeker
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:14 schreef Armoed het volgende:
Ik wist het, hypocriete vrouwen altijd
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:20 schreef Armoed het volgende:
Kut je hebt gelijk
(is dat een paradox?)
Sorry, had m al aangepast, hij klopte namelijk niet, haha.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:27 schreef Armoed het volgende:
Niet want jij bent geen kut.
Alhoewel dat wel de definitie is van de meeste mannen, want jeweetzelf seks neuken etc. (lekker stigmatiseren)
deze kan wel in de top 3 "what if ...quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Uiteindelijk maar gewoon meegegaan naar Utrecht (), voor 70 euro dus dat valt best mee, spreek ik m'n vrienden gisterenavond...'WAT?! SLAPEN BIJ DIE WIJVEN? WE DACHTEN DAT JE EEN GRAP MAAKTE! IDIOOT, HAD DAN GEZEGD DAT JE SERIEUS WAS!'
Moraal van het verhaal: Op zich een brak avontuur meegemaakt, maar het had nog veel mooier kunnen zijn. Gemist kansje. Tot zover mijn carnaval van 2009. Nu heb ik overigens wel een nummer van iemand die k in Breda heb ontmoet, alleen weet ik niet meer wie het is en hoe ze eruit ziet.
Jij gaat op voor de nieuwe mod van R&Pquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:29 schreef EggsTC het volgende:
Beter wat minder slowchat en wat meer blunderskeep em coming. Tijd dat ook_gek ff langskomt.
Waren die mensen maar een keer bij mij zo lollig. Gratis GHBquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:21 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ooit een keer was er iemand zo lollig om GHB of een of andere tering drug door mijn drankje te gooien.
het was mijn tweede biertje en ik voelde me zo weird.
ging naar buiten en ben tussen een paar auto's in elkaar gezakt.
kon geen fuck meer, kon niet meer kijken, beetje horen en wel sterk ruiken.
kwam een meisje naast me zitten die zeker een hele lang tijd naast me moet hebben gezeten, een arm om me heen sloeg en gersutstellend tegen me praatte.
ze had een hele fijne parfum op, dat rook ik nog.
uiteindelijk vonden vrienden me en brachten me thuis, weet nog steeds niet wie dat lieve meisje was
For sho!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij gaat op voor de nieuwe mod van R&P
Snap 'm nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
For sho!![]()
Moet je ns een paar topics terug gaan kijken, het lijkt wel de "post hier je naaktpics" in de KPD. 5 pics op 300 reacties
Playerquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:53 schreef Pwoekie het volgende:
ook een paar nummers van meiden gekregen met carnaval waar ik mee gezoend heb.
weet alleen niet meer welk nummer bij wie uberhaupt hoort
ik ga het ook niet uitzoeken want of het zijn echt lekkere meiden of biergoggles spelen een rol.
dus dat zal voor iedereen een geheim blijven
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:33 schreef EggsTC het volgende:
Een collega... niet van mij, maar volgens mij deed hij het opzettelijk zo fout.
Hij tegen een meid : "zou je voor 1 miljoen euro met mij sex hebben vanavond?"
Zij : "Natuurlijk, bij jou of bij mij?"
Hij : "hmm, zou je het ook doen voor 1 euro?"
Zij : "Wtf, wie denk je wel dat ik ben... 1 of andere goedkope hoer ofzo?!"
Hij : "Wat je bent hebben we net al vastgesteld, we onderhandelen nu alleen over de prijs"
Precies en ze zegt toch dat ze geen goedkope hoer isquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:33 schreef EggsTC het volgende:
Hij : "Wat je bent hebben we net al vastgesteld, we onderhandelen nu alleen over de prijs"
Die grap is van Winston Churchill.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:33 schreef EggsTC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:00 schreef Armoed het volgende:
[..]
Die grap is van Winston Churchill.Dunno, die collega zei dat tegen die chick... waar die vandaan komt weet ik niet, ik vond hem wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambo of Rekt
Voortaan iets minder GHBquote:Op zondag 1 maart 2009 13:41 schreef ErikT het volgende:
Gisteren op een feestje. Stond te praten met een leuk meisje. Ik dacht: die moet ik even in de gaten houden tot het einde van de avond. Ik ga naar een andere kamer, ga op de bank zitten en val in slaap. Wordt een uur later wakker. Ik rondlopen op zoek naar haar: is ze weg.
Ben maar naar huis gegaan om verder te slapen.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:33 schreef EggsTC het volgende:
En weet je ondertussen al hoe dat gebeurd is?quote:Op zondag 1 maart 2009 20:28 schreef kalinho het volgende:
[...]
Werd ik 's ochtends wakker, was mijn kussen haar handtas. Inclusief telefoon, portomonnee, autosleutels, huissleutels, etc
Het was eigenlijk wel echt een leuk feest, maar ik ben geloof ik een beetje uitgeput (van de week afgestudeerd). Dat, in combinatie met mijn huidige narcoleptische periode, was blijkbaar voldoende.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:42 schreef Beroepsgokker het volgende:
Nou zal wel een denderend feestje zijn geweest dat je op de bank in slaap valt
wtfquote:Op zondag 1 maart 2009 20:28 schreef kalinho het volgende:
Hmm de eerste die me te binnen schiet
Feest op het werk. Heel de avond gratis drank, en ja dan gaat het wel hard. Op een gegeven moment was ik in gesprek met een mooie, blonde collega. Ik: 17 jaar, net van de jeugdpuistjes af en straalbezopen. Zij: 23 jaar, nuchter, al 6 jaar een vriend...maar je kan het altijd proberen niet waarNja nadat ze 6x haar hoofd had weggedraaid had ik het nog niet door. Op een gegeven moment zijn we van dat feest met heel de groep richting de kroeg gegaan. Daar nog een poging of 3 gedaan en uiteraard mislukt... vanaf dan weet ik niets meer. Werd ik 's ochtends wakker, was mijn kussen haar handtas. Inclusief telefoon, portomonnee, autosleutels, huissleutels, etc
hey , wat is er nu gebeurd man, dit is fucking gemeen....quote:Op zondag 1 maart 2009 20:28 schreef kalinho het volgende:
Hmm de eerste die me te binnen schiet
Feest op het werk. Heel de avond gratis drank, en ja dan gaat het wel hard. Op een gegeven moment was ik in gesprek met een mooie, blonde collega. Ik: 17 jaar, net van de jeugdpuistjes af en straalbezopen. Zij: 23 jaar, nuchter, al 6 jaar een vriend...maar je kan het altijd proberen niet waarNja nadat ze 6x haar hoofd had weggedraaid had ik het nog niet door. Op een gegeven moment zijn we van dat feest met heel de groep richting de kroeg gegaan. Daar nog een poging of 3 gedaan en uiteraard mislukt... vanaf dan weet ik niets meer. Werd ik 's ochtends wakker, was mijn kussen haar handtas. Inclusief telefoon, portomonnee, autosleutels, huissleutels, etc
Ik woon thuisquote:Op zondag 1 maart 2009 22:50 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
hey , wat is er nu gebeurd man, dit is fucking gemeen....
had je haar tasje gegapt, was je bij haar op de bank in slaap gevallen, heb je sex gehad????
zoveell vragen
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ik woon thuis![]()
Ik weet er vanaf de kroeg geen donder meer van, maar toen ik thuis kwam is er dit gebeurd:
Ik kom de straat infietsen en zie mn zus staan met haar, toen toekomstige, vriend. Dus ik roep: ZUSSS!!!!waarna ik vergeet te remmen en VOL tegen de schuur op fiets
Zij vroeg zich ook al af wat ik in godsnaam met een tasje moest, maar ze dacht nja et zal wel. Toen ben ik op de bank in slaap gevallen en is het 1e wat ik me herinner 2 boze ogen van mn pa sochtends...
Dusja, tis een meer verkapt dronken-avonturen verhaal, maar er zit een versierblunder facet in
Oh geweldigquote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
hahahaha, en heb je achteraf geen verhalen van collegas gehoord en hoe reageerde die meid erop dat jij haar tasje had
ik heb foto's van mijn stppen gisteren gezien en weet zeker dat ik ook blunders heb gemaakt,...
ik sta heel intiem met twee meiden op de foto maar heb geen nummer of niks, weet niet eens meer of ik heb lopen zoenen![]()
ik zag alleen wel dat ik heeeeeel erg dronken was.
heb ruzie met de portier gehad (ik dacht dat de wc een rookruimte was) ik zei nog zo mooi, er roken er meer, bleek dat ik mezelf in de spiegel zag
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
hahahaha, en heb je achteraf geen verhalen van collegas gehoord en hoe reageerde die meid erop dat jij haar tasje had
ik heb foto's van mijn stppen gisteren gezien en weet zeker dat ik ook blunders heb gemaakt,...
ik sta heel intiem met twee meiden op de foto maar heb geen nummer of niks, weet niet eens meer of ik heb lopen zoenen![]()
ik zag alleen wel dat ik heeeeeel erg dronken was.
heb ruzie met de portier gehad (ik dacht dat de wc een rookruimte was) ik zei nog zo mooi, er roken er meer, bleek dat ik mezelf in de spiegel zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |