quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:19 schreef Noisiv het volgende:
Ik heb nog wel een leuke:
Een tijd geleden was ik met een vriend in een discotheek beetje op de dansvloer aan het feestenWord ik opeens op me rug getikt en ik draai me om staat er een leuke meid met een roos en ze geeft de roos aan mij. Daarna draait ze zich weer om. Ik kijk een beetje verbaast om me heen en naar die maat van me, en tik die meid aan en vraag: waar heb ik die roos aan te danken? Zegt ze omdat ik je zo lief vind! Zeg ik terug uh maar je kent me toch helemaal niet? En ik geef de roos weer terug.
Haar vriendinnen keken me echt boos aan toen en ze keek zelf een beetje verdrietig. Ik had toen ook in de gaten dat zowat de hele dansvloer de situatie had gevolgd. Ik was toen maar snel de dansvloer ontvlucht en bleef de rest van de avond ver uit de buurt van die meiden
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:45 schreef LSD.tv het volgende:
Was met een tripje naar Engeland toe, stond ik met een aantal vrienden in een bar,
kwamen er op gegeven moment een aantal Engelse dames een beetje flirterig doen. Na een paar woorden te hebben gewisseld, dacht ik met m'n dronken kop grappig te zijn door in het Nederlands te zeggen
"Jezus wat heb jij groten tieten, heb je zin om te seksen?". Toen ze 't woord sexen dus hoorde keek ze
me scheef aan en knapte ze af (ze dacht dat ik haar belachelijk maakte, wat overigens dus wel semi-waar is), waarna ik nog maar een Engels pintje besteld heb
Oh en een vriend van me had ook nog een mooie (niet echt een blunder though),
was hij in gesprek met een Russische terwijl hij in Kroatie zat oid. zegt hij tijdens een gesprek "Yeah, well in Holland we have a lot of dikes". Waarop hij een soortgelijke reactie kreeg:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:09 schreef LasTeR het volgende:
Was ik gaan stappen met vrienden, komt er een meisje bij me staan en vroeg of ik wilde dansen met haar. Nja, vond alles wel best dus deed ik gezellig mee. Op een gegeven moment tuit ze haar lippen en drukt ze haar lippen mijn kant op, ik deins achteruit en zeg haar: "Je bent leuk om mee te dansen maar daar blijft het ook bij."![]()
Nu een blunder van mij... Ik was stappen, stond een leuk meisje aan de bar alleen stond die een beetje in elkaar gedoken met haar schouders naar voren enzo. Ik loop met mijn dronken kop naar haar toe, zeg haar: "Als je nou rechtop gaat staan dan ben je gelijk een stuk leuker!" Zij deed dit dus, begon helemaal te glinsteren, was dus blijkbaar geīnteresseerd. Zeg ik: "Zie nou?" en toen liep ik weg.Waarom liep ik in hemelsnaam weg?
Voor de rest blunder ik niet.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:16 schreef toma het volgende:
[..]
Nee, afgelopen zondag was ik naar de optocht gaan kijken in Tilburg. Heb alleen de hele dag in de kroeg gehangen en lekker gefeest in een café. Rond een uur of 5 gingen we naar huis, maar ik moest nog even snel pissen.
Terwijl ik naar de wc loop word ik aan m'n carnavals-kostuum getrokken door een kerel van ongeveer een jaar of 25. Hij vraagt aan me of ik wil trouwen met z'n zusje. Dat zusje van hem een jaar of 18 hooguit stond naast hem te lachen. Dus ik zeg voor de grap: "Nouja dat kan geregeld worden". Toen zij dat meisje: "Met alleen seks ben ik ook tevreden." Dat klonk interessant. Maar ondertussen kon ik m'n pis bijna niet meer ophouden, dus ik zei dat ik snel naar de wc ging en zo terug kwam.
Toen ik op het toilet stond te pissen kwam die broer van haar naar binnen. Ik dacht meteen dat ik nu ruzie had, maar hij zei dat z'n zusje alleen maar wilde zoenen. Nadat ik klaar was met pissen heb ik even met dat meisje staan tongen. Ik had alleen de pech dat m'n maten me bijna mee naar buiten sleurden omdat ze zo graag weg wilden.
Ik weet alleen helemaal niks van haar, geen naam, geen telefoonnummer. Ik weet alleen dat ze lekker kan zoenen
Een kerel die zijn kleine zusje loopt uit te pimpen.. wat een kutkampers.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:28 schreef Houniet het volgende:
Ik heb er weer een gevonden, deze is echt vers:
[..]
Ze moest binnen een uur ontmaagd worden, anders zou ze door Dracula gebeten worden (want die lust alleen maagdenbloed zoals algemeen bekend is).quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:39 schreef rgras het volgende:
[..]
Een kerel die zijn kleine zusje loopt uit te pimpen.. wat een kutkampers.
failquote:Op woensdag 25 februari 2009 07:16 schreef avotar het volgende:
Ik had een keer een verjaardag van een vriendin waar ik heel gezellig aan het praten was geweest met twee van haar vriendinnen. De ene was echt eng en dom, maar de andere was echt geweldig. Leuk, mooi, knap en helemaal mijn type/ Alleen een probleem, door alle bacardi was ik helemaal vergeten hoe ze heette.. :S
Ik dus met de birthday girl achteraf praten hoe ze heette. Ze heette *dinges* en ik kon haar mailadres wel krijgen.
Na een paar mailtjes en het uitwisselen van al heel snel hele leuke plannen voor een date en het toetje wat we thuis zouden gaan nuttigen spraken we voor de vrijdag af.
Kom ik vrijdag aan bij de poolhal waar we hadden afgesproken, bleek ik de hele tijd met haar lelijke vriendin aan het mailen te zijn geweest.
En je zou kunnen denken, boeien, heb je in elk geval een keer sex. Klopt, maar dan had ik waarschijnlijk niet moeten beginnen met "oh shit, heb ik nou de hele tijd met de verkeerde zitten mailen? Ik was veel meer geinteresseerd in je vriendin. Kun je haar niet bellen?"
WTFquote:Op woensdag 25 februari 2009 07:16 schreef avotar het volgende:
Ik had een keer een verjaardag van een vriendin waar ik heel gezellig aan het praten was geweest met twee van haar vriendinnen. De ene was echt eng en dom, maar de andere was echt geweldig. Leuk, mooi, knap en helemaal mijn type/ Alleen een probleem, door alle bacardi was ik helemaal vergeten hoe ze heette.. :S
Ik dus met de birthday girl achteraf praten hoe ze heette. Ze heette *dinges* en ik kon haar mailadres wel krijgen.
Na een paar mailtjes en het uitwisselen van al heel snel hele leuke plannen voor een date en het toetje wat we thuis zouden gaan nuttigen spraken we voor de vrijdag af.
Kom ik vrijdag aan bij de poolhal waar we hadden afgesproken, bleek ik de hele tijd met haar lelijke vriendin aan het mailen te zijn geweest.
En je zou kunnen denken, boeien, heb je in elk geval een keer sex. Klopt, maar dan had ik waarschijnlijk niet moeten beginnen met "oh shit, heb ik nou de hele tijd met de verkeerde zitten mailen? Ik was veel meer geinteresseerd in je vriendin. Kun je haar niet bellen?"
ja maar... ze was echt heel eng...quote:
Wij hadden daar een website voor waar de foto's van de avond daarvoor op stond, altijd weer een verrassing wie je nou zo knap vondquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:13 schreef toma het volgende:whahaha!
Een maat van me heeft ongeveer ook zoiets meegemaakt. Toen hij ging stappen heeft ie staan sjanzen met een meisje. Dat meisje was echt lelijk, maar omdat hij ladderzat was dacht hij dat ze best lekker was. Hij sprak daarna met haar af en toen ze de deur open deed schrok hij zich een ongeluk.
Laatst nog eens een mooi verhaal gehoord van mijn vader.. vroeger tijdens het uitgaan hadden ze een vriend betrapt terwijl hij zat te zoenen met iemand met het Down-syndroom.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:13 schreef toma het volgende:whahaha!
Een maat van me heeft ongeveer ook zoiets meegemaakt. Toen hij ging stappen heeft ie staan sjanzen met een meisje. Dat meisje was echt lelijk, maar omdat hij ladderzat was dacht hij dat ze best lekker was. Hij sprak daarna met haar af en toen ze de deur open deed schrok hij zich een ongeluk.
damn........ dat is wel een hele grote fail!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:55 schreef rgras het volgende:
[..]
Laatst nog eens een mooi verhaal gehoord van mijn vader.. vroeger tijdens het uitgaan hadden ze een vriend betrapt terwijl hij zat te zoenen met iemand met het Down-syndroom.
zo een ken ik er ook.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:13 schreef toma het volgende:whahaha!
Hahaha tyfusssquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:55 schreef rgras het volgende:
[..]
Laatst nog eens een mooi verhaal gehoord van mijn vader.. vroeger tijdens het uitgaan hadden ze een vriend betrapt terwijl hij zat te zoenen met iemand met het Down-syndroom.
Hahaha wat een lul ben jij zeg.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:25 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ik loop samen met haar richting de bus en haar voornamelijk mannelijke collega's staan juichend achter de ramen en te gebaren.
ik maak een neukbeweging en steek mijn beidde duimen op met een grijns "was goed"
ja dat was ook niet echt netjes, ik was ook zo bezopenquote:
Haha ja tuurlijk, en van de andere kant ga je toch niet afspreken met iemand die je effe in de bosjes neemt dus dat maakt toch geen reet uit.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:35 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ja dat was ook niet echt netjes, ik was ook zo bezopen![]()
maar als ze humor had gehad had ze er zelf ook de lol wel van ingezien toch
Posten jijquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Geweldige verhalen, blijf ze lekker volgen
Pimpen, versieren, pwnen, you name it.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:41 schreef PabloLopez het volgende:
Silentalarm wat is in godsnaam hosselen?
Nederlandse verbastering van "to hustle"quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:41 schreef PabloLopez het volgende:
Silentalarm wat is in godsnaam hosselen?
een tof wijf raapt je op en biedt je een drankje aan voor de schrikquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stom trouwens dat meisjes weglopen als een kerel op zn plaat gaat
Of vraagt op zn minst of het wel met je gaatquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:14 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
een tof wijf raapt je op en biedt je een drankje aan voor de schrik
ooit een keer was er iemand zo lollig om GHB of een of andere tering drug door mijn drankje te gooien.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of vraagt op zn minst of het wel met je gaat
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:21 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ooit een keer was er iemand zo lollig om GHB of een of andere tering drug door mijn drankje te gooien.
het was mijn tweede biertje en ik voelde me zo weird.
ging naar buiten en ben tussen een paar auto's in elkaar gezakt.
kon geen fuck meer, kon niet meer kijken, beetje horen en wel sterk ruiken.
kwam een meisje naast me zitten die zeker een hele lang tijd naast me moet hebben gezeten, een arm om me heen sloeg en gersutstellend tegen me praatte.
ze had een hele fijne parfum op, dat rook ik nog.
uiteindelijk vonden vrienden me en brachten me thuis, weet nog steeds niet wie dat lieve meisje was
Misschien zaten er paddoschimmels in je bierquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb ook ooit es iets in mn bier gehad. Werd er helemaal maf van tijdens t slapen, compleet met rondstruinen en hallucinaties enzo. Best tof eigenlijk
Doe me dan nog maar zon portiequote:Op donderdag 26 februari 2009 00:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Misschien zaten er paddoschimmels in je bier
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:21 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ooit een keer was er iemand zo lollig om GHB of een of andere tering drug door mijn drankje te gooien.
kwam een meisje naast me zitten die zeker een hele lang tijd naast me moet hebben gezeten, een arm om me heen sloeg en gersutstellend tegen me praatte.
uiteindelijk vonden vrienden me en brachten me thuis, weet nog steeds niet wie dat lieve meisje was
Dudequote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahaha tyfusss![]()
![]()
Ik had afgelopen maandagnacht ook weer echt een vaag verhaal met carnaval. We gingen in Breda stappen, supergezellig, maar moesten de laatste trein naar Utrecht hebben. Die hadden we gemist (), maar we kwamen in ieder geval nog wel tot aan 's-Hertogenbosch. Daar stonden we, knetterbezopen natuurlijk, op dat plein voor het station met al die taxi's. Terwijl wat maten van me (we waren met z'n vieren) allemaal taxichauffeurs tegen elkaar aan het uitspelen waren voor een goedkope prijs, was ik met een meisje aan het praten die op haar zus aan het wachten was. (Die kwam uit de stad, en zou bij haar blijven slapen)
Dat meisje was blijkbaar net zo lam als ik, want op een gegeven moment waren we aan het zoenen. Nou, niks geks aan de hand zou je zeggen. Komt die zus eraan, ziet ons en zegt 'Hey *naam*, wat ben jij nou aan het doen?'. Zegt dat meisje waar ik mee zoende: "Ja, wil je ook effe?"
Die zus kijkt me aan, ik kijk beide aan van 'wat gaat hier nu gebeuren', die zus zegt: 'ah, what the heck' en pakt mij ook op de bek. Nu de blunder: M'n maten zaten nog steeds te zeveren met die kuttaxi's, dus ik zit een slaapplaats te regelen bij die zusjes voor ons vieren. (Imagine: Silenus die in een groot tweepersoonsbed ligt met aan beide kanten twee naakte zusjes![]()
![]()
) Wat zeggen die dronken idioten: "Silenus, flikker een eind op, we gaan naar Utrecht".
Uiteindelijk maar gewoon meegegaan naar Utrecht (), voor 70 euro dus dat valt best mee, spreek ik m'n vrienden gisterenavond...'WAT?! SLAPEN BIJ DIE WIJVEN? WE DACHTEN DAT JE EEN GRAP MAAKTE! IDIOOT, HAD DAN GEZEGD DAT JE SERIEUS WAS!'
Moraal van het verhaal: Op zich een brak avontuur meegemaakt, maar het had nog veel mooier kunnen zijn. Gemist kansje. Tot zover mijn carnaval van 2009. Nu heb ik overigens wel een nummer van iemand die k in Breda heb ontmoet, alleen weet ik niet meer wie het is en hoe ze eruit ziet.
aangezien mannen meestal de eerste stap moeten maken, krijgen wij het vaak op ons bordquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:33 schreef heksehiel het volgende:
Wel opvallend dat alleen de mannen moedig genoeg zijn om hun blunders te delen, of zijn juist zij degene die zo stom zijn ze te begaan
Wie zegt dat jullie de eerste stap moeten maken? Misschien moet je daar eens mee ophouden en kijken wat er gebeurt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:39 schreef wise het volgende:
[..]
aangezien mannen meestal de eerste stap moeten maken, krijgen wij het vaak op ons bord
Ik snap 'm ook niet. Je wil gewoon je ex nog neuken zeker. Zeg dat dan!quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:44 schreef Armoed het volgende:
Vrouwen maken genoeg blunders, alleen aangezien hun blunders vaak op intelligentiegebied zijn zijn ze zich er niet van bewust en kunnen ze het daarom ook niet delen. Ook lezen ze in de Viva en Cosmo dat het gewoon komt omdat de man nog met zijn ex in zijn maag zit.
Voorbeeld van blunder vrouw (zelf meegemaakt ook nogeens)
Ik: Dus jij bent eigenlijk een hippie?
Zij: Wat is een hippie in jezusnaam?
Ik: Heerlijk die ironie, 'jezus'naam
Zij: Loser
Gevolg: Vrouw begaat blunder maar denkt dat man een blunder begaat.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik snap 'm ook niet. Je wil gewoon je ex nog neuken zeker. Zeg dat dan!
1 van mijn exen welquote:Je wil gewoon je ex nog neuken zeker
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:14 schreef Armoed het volgende:
Ik wist het, hypocriete vrouwen altijd
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:20 schreef Armoed het volgende:
Kut je hebt gelijk
(is dat een paradox?)
Sorry, had m al aangepast, hij klopte namelijk niet, haha.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:27 schreef Armoed het volgende:
Niet want jij bent geen kut.
Alhoewel dat wel de definitie is van de meeste mannen, want jeweetzelf seks neuken etc. (lekker stigmatiseren)
deze kan wel in de top 3 "what if ...quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Uiteindelijk maar gewoon meegegaan naar Utrecht (), voor 70 euro dus dat valt best mee, spreek ik m'n vrienden gisterenavond...'WAT?! SLAPEN BIJ DIE WIJVEN? WE DACHTEN DAT JE EEN GRAP MAAKTE! IDIOOT, HAD DAN GEZEGD DAT JE SERIEUS WAS!'
Moraal van het verhaal: Op zich een brak avontuur meegemaakt, maar het had nog veel mooier kunnen zijn. Gemist kansje. Tot zover mijn carnaval van 2009. Nu heb ik overigens wel een nummer van iemand die k in Breda heb ontmoet, alleen weet ik niet meer wie het is en hoe ze eruit ziet.
Jij gaat op voor de nieuwe mod van R&Pquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:29 schreef EggsTC het volgende:
Beter wat minder slowchat en wat meer blunderskeep em coming. Tijd dat ook_gek ff langskomt.
Waren die mensen maar een keer bij mij zo lollig. Gratis GHBquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:21 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
For sho!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij gaat op voor de nieuwe mod van R&P
Snap 'm nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
For sho!![]()
Moet je ns een paar topics terug gaan kijken, het lijkt wel de "post hier je naaktpics" in de KPD. 5 pics op 300 reacties
Playerquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:53 schreef Pwoekie het volgende:
ook een paar nummers van meiden gekregen met carnaval waar ik mee gezoend heb.
weet alleen niet meer welk nummer bij wie uberhaupt hoort
ik ga het ook niet uitzoeken want of het zijn echt lekkere meiden of biergoggles spelen een rol.
dus dat zal voor iedereen een geheim blijven
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:33 schreef EggsTC het volgende:
Een collega... niet van mij, maar volgens mij deed hij het opzettelijk zo fout.
Hij tegen een meid : "zou je voor 1 miljoen euro met mij sex hebben vanavond?"
Zij : "Natuurlijk, bij jou of bij mij?"
Hij : "hmm, zou je het ook doen voor 1 euro?"
Zij : "Wtf, wie denk je wel dat ik ben... 1 of andere goedkope hoer ofzo?!"
Hij : "Wat je bent hebben we net al vastgesteld, we onderhandelen nu alleen over de prijs"
Precies en ze zegt toch dat ze geen goedkope hoer isquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:33 schreef EggsTC het volgende:
Hij : "Wat je bent hebben we net al vastgesteld, we onderhandelen nu alleen over de prijs"
Die grap is van Winston Churchill.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:33 schreef EggsTC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:00 schreef Armoed het volgende:
[..]
Die grap is van Winston Churchill.Dunno, die collega zei dat tegen die chick... waar die vandaan komt weet ik niet, ik vond hem wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambo of Rekt
Voortaan iets minder GHBquote:Op zondag 1 maart 2009 13:41 schreef ErikT het volgende:
Gisteren op een feestje. Stond te praten met een leuk meisje. Ik dacht: die moet ik even in de gaten houden tot het einde van de avond. Ik ga naar een andere kamer, ga op de bank zitten en val in slaap. Wordt een uur later wakker. Ik rondlopen op zoek naar haar: is ze weg.
Ben maar naar huis gegaan om verder te slapen.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:33 schreef EggsTC het volgende:
En weet je ondertussen al hoe dat gebeurd is?quote:Op zondag 1 maart 2009 20:28 schreef kalinho het volgende:
[...]
Werd ik 's ochtends wakker, was mijn kussen haar handtas. Inclusief telefoon, portomonnee, autosleutels, huissleutels, etc
Het was eigenlijk wel echt een leuk feest, maar ik ben geloof ik een beetje uitgeput (van de week afgestudeerd). Dat, in combinatie met mijn huidige narcoleptische periode, was blijkbaar voldoende.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:42 schreef Beroepsgokker het volgende:
Nou zal wel een denderend feestje zijn geweest dat je op de bank in slaap valt
wtfquote:Op zondag 1 maart 2009 20:28 schreef kalinho het volgende:
Hmm de eerste die me te binnen schiet
Feest op het werk. Heel de avond gratis drank, en ja dan gaat het wel hard. Op een gegeven moment was ik in gesprek met een mooie, blonde collega. Ik: 17 jaar, net van de jeugdpuistjes af en straalbezopen. Zij: 23 jaar, nuchter, al 6 jaar een vriend...maar je kan het altijd proberen niet waarNja nadat ze 6x haar hoofd had weggedraaid had ik het nog niet door. Op een gegeven moment zijn we van dat feest met heel de groep richting de kroeg gegaan. Daar nog een poging of 3 gedaan en uiteraard mislukt... vanaf dan weet ik niets meer. Werd ik 's ochtends wakker, was mijn kussen haar handtas. Inclusief telefoon, portomonnee, autosleutels, huissleutels, etc
hey , wat is er nu gebeurd man, dit is fucking gemeen....quote:Op zondag 1 maart 2009 20:28 schreef kalinho het volgende:
Hmm de eerste die me te binnen schiet
Feest op het werk. Heel de avond gratis drank, en ja dan gaat het wel hard. Op een gegeven moment was ik in gesprek met een mooie, blonde collega. Ik: 17 jaar, net van de jeugdpuistjes af en straalbezopen. Zij: 23 jaar, nuchter, al 6 jaar een vriend...maar je kan het altijd proberen niet waarNja nadat ze 6x haar hoofd had weggedraaid had ik het nog niet door. Op een gegeven moment zijn we van dat feest met heel de groep richting de kroeg gegaan. Daar nog een poging of 3 gedaan en uiteraard mislukt... vanaf dan weet ik niets meer. Werd ik 's ochtends wakker, was mijn kussen haar handtas. Inclusief telefoon, portomonnee, autosleutels, huissleutels, etc
Ik woon thuisquote:Op zondag 1 maart 2009 22:50 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
hey , wat is er nu gebeurd man, dit is fucking gemeen....
had je haar tasje gegapt, was je bij haar op de bank in slaap gevallen, heb je sex gehad????
zoveell vragen
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ik woon thuis![]()
Ik weet er vanaf de kroeg geen donder meer van, maar toen ik thuis kwam is er dit gebeurd:
Ik kom de straat infietsen en zie mn zus staan met haar, toen toekomstige, vriend. Dus ik roep: ZUSSS!!!!waarna ik vergeet te remmen en VOL tegen de schuur op fiets
Zij vroeg zich ook al af wat ik in godsnaam met een tasje moest, maar ze dacht nja et zal wel. Toen ben ik op de bank in slaap gevallen en is het 1e wat ik me herinner 2 boze ogen van mn pa sochtends...
Dusja, tis een meer verkapt dronken-avonturen verhaal, maar er zit een versierblunder facet in
Oh geweldigquote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
hahahaha, en heb je achteraf geen verhalen van collegas gehoord en hoe reageerde die meid erop dat jij haar tasje had
ik heb foto's van mijn stppen gisteren gezien en weet zeker dat ik ook blunders heb gemaakt,...
ik sta heel intiem met twee meiden op de foto maar heb geen nummer of niks, weet niet eens meer of ik heb lopen zoenen![]()
ik zag alleen wel dat ik heeeeeel erg dronken was.
heb ruzie met de portier gehad (ik dacht dat de wc een rookruimte was) ik zei nog zo mooi, er roken er meer, bleek dat ik mezelf in de spiegel zag
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
hahahaha, en heb je achteraf geen verhalen van collegas gehoord en hoe reageerde die meid erop dat jij haar tasje had
ik heb foto's van mijn stppen gisteren gezien en weet zeker dat ik ook blunders heb gemaakt,...
ik sta heel intiem met twee meiden op de foto maar heb geen nummer of niks, weet niet eens meer of ik heb lopen zoenen![]()
ik zag alleen wel dat ik heeeeeel erg dronken was.
heb ruzie met de portier gehad (ik dacht dat de wc een rookruimte was) ik zei nog zo mooi, er roken er meer, bleek dat ik mezelf in de spiegel zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |