Hahaha wat een lul ben jij zeg.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:25 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ik loop samen met haar richting de bus en haar voornamelijk mannelijke collega's staan juichend achter de ramen en te gebaren.
ik maak een neukbeweging en steek mijn beidde duimen op met een grijns "was goed"
ja dat was ook niet echt netjes, ik was ook zo bezopenquote:
Haha ja tuurlijk, en van de andere kant ga je toch niet afspreken met iemand die je effe in de bosjes neemt dus dat maakt toch geen reet uit.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:35 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ja dat was ook niet echt netjes, ik was ook zo bezopen![]()
maar als ze humor had gehad had ze er zelf ook de lol wel van ingezien toch
Posten jijquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Geweldige verhalen, blijf ze lekker volgen
Pimpen, versieren, pwnen, you name it.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:41 schreef PabloLopez het volgende:
Silentalarm wat is in godsnaam hosselen?
Nederlandse verbastering van "to hustle"quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:41 schreef PabloLopez het volgende:
Silentalarm wat is in godsnaam hosselen?
een tof wijf raapt je op en biedt je een drankje aan voor de schrikquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stom trouwens dat meisjes weglopen als een kerel op zn plaat gaat
Of vraagt op zn minst of het wel met je gaatquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:14 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
een tof wijf raapt je op en biedt je een drankje aan voor de schrik
ooit een keer was er iemand zo lollig om GHB of een of andere tering drug door mijn drankje te gooien.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of vraagt op zn minst of het wel met je gaat
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:21 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ooit een keer was er iemand zo lollig om GHB of een of andere tering drug door mijn drankje te gooien.
het was mijn tweede biertje en ik voelde me zo weird.
ging naar buiten en ben tussen een paar auto's in elkaar gezakt.
kon geen fuck meer, kon niet meer kijken, beetje horen en wel sterk ruiken.
kwam een meisje naast me zitten die zeker een hele lang tijd naast me moet hebben gezeten, een arm om me heen sloeg en gersutstellend tegen me praatte.
ze had een hele fijne parfum op, dat rook ik nog.
uiteindelijk vonden vrienden me en brachten me thuis, weet nog steeds niet wie dat lieve meisje was
Misschien zaten er paddoschimmels in je bierquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb ook ooit es iets in mn bier gehad. Werd er helemaal maf van tijdens t slapen, compleet met rondstruinen en hallucinaties enzo. Best tof eigenlijk
Doe me dan nog maar zon portiequote:Op donderdag 26 februari 2009 00:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Misschien zaten er paddoschimmels in je bier
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:21 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ooit een keer was er iemand zo lollig om GHB of een of andere tering drug door mijn drankje te gooien.
het was mijn tweede biertje en ik voelde me zo weird.
ging naar buiten en ben tussen een paar auto's in elkaar gezakt.
kon geen fuck meer, kon niet meer kijken, beetje horen en wel sterk ruiken.
kwam een meisje naast me zitten die zeker een hele lang tijd naast me moet hebben gezeten, een arm om me heen sloeg en gersutstellend tegen me praatte.
ze had een hele fijne parfum op, dat rook ik nog.
uiteindelijk vonden vrienden me en brachten me thuis, weet nog steeds niet wie dat lieve meisje was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |