Van de radiostations in NL is dat 1 van de betere ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:12 schreef toma het volgende:
Ik luister alleen maar 3fm. Daar hebben ze tenminste nog smaak wat betreft nieuwe muziek.
Vooral Eric Corton
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:17 schreef denthemen het volgende:
Net ff greatest hits van Marvin Gaye gedownload, blijft ook geweldig
Beetje ouwe lullen muziek. Maar ik denk dat m'n pa het wel heel tof zal vindenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:17 schreef denthemen het volgende:
Bijna alle negers hebben goeie stemmenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:19 schreef toma het volgende:
[..]
Beetje ouwe lullen muziek. Maar ik denk dat m'n pa het wel heel tof zal vinden
Doe mij maar Otis Redding danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bijna alle negers hebben goeie stemmenEn dikke negerinnen sowieso
What's going onquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:17 schreef denthemen het volgende:
Wat een held is dat zeg.quote:
Niet alle, er is ook erg veel goede hip hop. Net zoals er goede rock is, en pop, en jazz, etc. etc.quote:
Dank.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niet alle, er is ook erg veel goede hip hop. Net zoals er goede rock is, en pop, en jazz, etc. etc.
Dat is jouw mening. Heeeel soms vind ik een hip-hop nummer wel goed. Maar hip-hop is mijn minst favoriete muziek stroming (op enkele uitzonderingen uitgesloten)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niet alle, er is ook erg veel goede hip hop. Net zoals er goede rock is, en pop, en jazz, etc. etc.
Dat was gruwelijk manquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:46 schreef Dos37 het volgende:
Mijn eerste post ging over hip hop, en Houniet reageerde erop
Eminem 17 & 18 juni ArenA deel 3
De MegaTop50 is ook beneden alle peil andersquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:12 schreef toma het volgende:
Ik luister alleen maar 3fm. Daar hebben ze tenminste nog smaak wat betreft nieuwe muziek.
Vooral Eric Corton
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)aapstad__.html?p=1,1
Het meisje uit de OP was weer in het nieuws.
Hey, allang, niet iedereen heeft vakantie helaas.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:36 schreef Suijk het volgende:
Hey Ado! Tanden al gepoetst vandaag?
Ok, prima. Bevalt je baan nog een beetje?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hey, allang, niet iedereen heeft vakantie helaas.
Naar school gaan bevalt prima ja, werken doe ik niet overdag.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ok, prima. Bevalt je baan nog een beetje?
Ik zoek binnenkort nog een elektricien, wat is je tarief?quote:
MBO of HBOquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
GS had dan ook niet de grote versie gepost, dan valt het niet zo op.
Valt weer mee dan he.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:28 schreef denthemen het volgende:
Ik had je een heel stuk ouder geschat Ado, ik dacht dat je rond de 30 was of zo
21(Ben na dit schooljaar klaar met de opleiding, en heb ook een tijdje niet veel aan school gedaan vandaar studieverlening.)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:31 schreef Grulez het volgende:
Je bent 18/19 ofzo?
mwoh, ze heeft voornamelijk haar tieten mee. ik zou er niet elke ochtend naast wakker willen worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
GS had dan ook niet de grote versie gepost, dan valt het niet zo op.
Hoe zit het met tsjechie dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
mwoh, ze heeft voornamelijk haar tieten mee. ik zou er niet elke ochtend naast wakker willen worden.
Ik vind van welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:49 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoe zit het met tsjechie dan?
Zijn daar nog lekkere chickies
Zo oud ben ik toch nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:52 schreef toma het volgende:
Ado is zelfs ouder dan dat ik ben
www.publicinvasion.comquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:49 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoe zit het met tsjechie dan?
Zijn daar nog lekkere chickies
Misschien is een password erbij ook wel handig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
www.publicinvasion.com
leef je uit. meeste van die chicks op die site komen uit Tsjechie.
Het zijn allemaal chickies die ik spontaan ontmoet heb.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:57 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Misschien is een password erbij ook wel handig.
Maar zijn die filmpjes echt spontaan?
Of is het allemaal al vooraf in elkaar gezet en zijn het acteurs?
Zitten er in Brno geen chickies dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Het zijn allemaal chickies die ik spontaan ontmoet heb.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Het zijn allemaal chickies die ik spontaan ontmoet heb.
EN Bloeslav? dan combineer ik het door naar mlada bolenslav (toekomstig kampioen) te gaan kijken en daarna uitgaan in boleslav.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Tuurlijk. Zat in Brno. En Zizkov is een wijk in Praag.
Het bleek een kerel te zijn?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:01 schreef toma het volgende:
[..]
Mooi topic
Ik ben zondag versiert
Maar het was alleen van korte duur
Nee, afgelopen zondag was ik naar de optocht gaan kijken in Tilburg. Heb alleen de hele dag in de kroeg gehangen en lekker gefeest in een café. Rond een uur of 5 gingen we naar huis, maar ik moest nog even snel pissen.quote:
Whaha, ze was ook nog eens knap. Toen ik thuis was heb ik me wel honderd keer voor m'n kop geslagen waarom ik niet langer ben blijven hangen in die kroeg.quote:
LUL !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:26 schreef toma het volgende:
[..]
Whaha, ze was ook nog eens knap. Toen ik thuis was heb ik me wel honderd keer voor m'n kop geslagen waarom ik niet langer ben blijven hangen in die kroeg.
denk t niet, maar dat maakt met carnaval toch niet uit?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:29 schreef Adothehague het volgende:
toma, dat meisje wil met iedereen zoenen hoor.
Denk jij dat je de enige ben die zn tong erin steekt?
Omdat het in combi was met flamen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:58 schreef Adothehague het volgende:
jo houniet waarom verwijderde je me tvp?
Hij staat er inquote:
Maakt niet uit nee, maar reken maar dat dat meisje al met heel veel boys had gezoent.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:29 schreef toma het volgende:
[..]
denk t niet, maar dat maakt met carnaval toch niet uit?
Bedoel je Boys of ATKS?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Maakt niet uit nee, maar reken maar dat dat meisje al met heel veel boys had gezoent.
Alleen Jorien zoent met boysquote:
Nee, Man. United heerst en Inter speelt met teveel ontzag en te weinig creativiteit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Een kwartier te laat voor Inter-ManU, omdat ik toen nog in de kerk zat
Niet zo heel veel gemist geloof ik
Gepasseerd. Laat hem maar snel weer terug komen. Chivu ook terughalen en er staat weer een prima verdedigingquote:
Dat heb ik in dat half uurtje de verslaggever ook een keer of 10 horen zeggen jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:40 schreef toma het volgende:
[..]
Nee, Man. United heerst en Inter speelt met teveel ontzag en te weinig creativiteit.
jij in de kerk? Biechten?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Een kwartier te laat voor Inter-ManU, omdat ik toen nog in de kerk zat
Niet zo heel veel gemist geloof ik
moet ie wel weer nederlands leren spreken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gepasseerd. Laat hem maar snel weer terug komen. Chivu ook terughalen en er staat weer een prima verdediging![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:46 schreef denthemen het volgende:
Das toch soort van vrouw?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:55 schreef toma het volgende:
[..]die gast op 3:20
![]()
Its LOUISSSSSSSSS SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Die laatste was wel grappig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:46 schreef denthemen het volgende:
Nee, Manchester had in de eerste helft moeten scoren, de tweede helft ging wat gelijk op. Maar veel kansen werden er niet gecreëerd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die laatste was wel grappig.
Rond 20:00 keihard in slaap gevallen. Nog net de laatste 25 minuten van Inter-ManU meegepakt, maar zo te horen heb ik niet veel gemist.
Die dikkequote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:55 schreef toma het volgende:
[..]die gast op 3:20
![]()
Its LOUISSSSSSSSS SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |