Hot Wheels?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:08 schreef denthemen het volgende:
Pariijs? Lachen..
Donderdag 1e passing in mijn auto die ze aan het aanpassen zijn
Vanavond is je laatste kans in 't Zuiden...quote:
ik ga niet meer..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vanavond is je laatste kans in 't Zuiden...
Ik heb zin aan dit weerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:37 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Om maar even in de sfeer van de TT te blijven.
kleine bofferd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:39 schreef Riro het volgende:
Gelukkig doet ie het weer.
In jouw geval GayMail? Ouwe bliksemnichtquote:
Ik ook. Maar dat komt ook uit nostalgie. Ik zie net dat ik mijn hotmail adresje op 2 weken na nu 10 jaar heb.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:14 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb Gmail voor mijn band en hotmail voor mijn privé-mail. Ik blijf hotmail toch relaxter vinden op een of andere manier.
Ik in november 10 jaarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat komt ook uit nostalgie. Ik zie net dat ik mijn hotmail adresje op 2 weken na nu 10 jaar heb.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:50 schreef Riro het volgende:
Dat moet wel kunnen. Hier een begin, moet nu werken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bolt, is dat met die Bliksemnicht?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:15 schreef toma het volgende:
deze week heb ik Bolt gezien!
Wat een tering vette film![]()
Nee die is met Rhino!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Bolt, is dat met die Bliksemnicht?
Hoi en doei trouwens
Ga dan ook niet onder een steen wonen in Tsjechiëquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:58 schreef Aanvoerder het volgende:
al die andere nummers in de top40 ken ik niet eens.
heeft daar niets mee te maken. ik volg de top40 al een jaar of 10 niet meer en de laatste paar jaren kijk ik ook amper TV en dus ook geen TMF of MTV ofzo en radio luister ik ook al jaaaaren niet meer muv. LDL.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ga dan ook niet onder een steen wonen in Tsjechië
Nee, de Top40 is echt diep triest de laatste tijd.
En dan verbaasd zijn dat je niemand meer kent...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
heeft daar niets mee te maken. ik volg de top40 al een jaar of 10 niet meer en de laatste paar jaren kijk ik ook amper TV en dus ook geen TMF of MTV ofzo en radio luister ik ook al jaaaaren niet meer muv. LDL.
Van de radiostations in NL is dat 1 van de betere ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:12 schreef toma het volgende:
Ik luister alleen maar 3fm. Daar hebben ze tenminste nog smaak wat betreft nieuwe muziek.
Vooral Eric Corton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |