Van de radiostations in NL is dat 1 van de betere ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:12 schreef toma het volgende:
Ik luister alleen maar 3fm. Daar hebben ze tenminste nog smaak wat betreft nieuwe muziek.
Vooral Eric Corton
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:17 schreef denthemen het volgende:
Net ff greatest hits van Marvin Gaye gedownload, blijft ook geweldig
Beetje ouwe lullen muziek. Maar ik denk dat m'n pa het wel heel tof zal vindenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:17 schreef denthemen het volgende:
Bijna alle negers hebben goeie stemmenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:19 schreef toma het volgende:
[..]
Beetje ouwe lullen muziek. Maar ik denk dat m'n pa het wel heel tof zal vinden
Doe mij maar Otis Redding danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bijna alle negers hebben goeie stemmenEn dikke negerinnen sowieso
What's going onquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:17 schreef denthemen het volgende:
Wat een held is dat zeg.quote:
Niet alle, er is ook erg veel goede hip hop. Net zoals er goede rock is, en pop, en jazz, etc. etc.quote:
Dank.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niet alle, er is ook erg veel goede hip hop. Net zoals er goede rock is, en pop, en jazz, etc. etc.
Dat is jouw mening. Heeeel soms vind ik een hip-hop nummer wel goed. Maar hip-hop is mijn minst favoriete muziek stroming (op enkele uitzonderingen uitgesloten)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niet alle, er is ook erg veel goede hip hop. Net zoals er goede rock is, en pop, en jazz, etc. etc.
Dat was gruwelijk manquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:46 schreef Dos37 het volgende:
Mijn eerste post ging over hip hop, en Houniet reageerde erop
Eminem 17 & 18 juni ArenA deel 3
De MegaTop50 is ook beneden alle peil andersquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:12 schreef toma het volgende:
Ik luister alleen maar 3fm. Daar hebben ze tenminste nog smaak wat betreft nieuwe muziek.
Vooral Eric Corton
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)aapstad__.html?p=1,1
Het meisje uit de OP was weer in het nieuws.
Hey, allang, niet iedereen heeft vakantie helaas.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:36 schreef Suijk het volgende:
Hey Ado! Tanden al gepoetst vandaag?
Ok, prima. Bevalt je baan nog een beetje?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hey, allang, niet iedereen heeft vakantie helaas.
Naar school gaan bevalt prima ja, werken doe ik niet overdag.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ok, prima. Bevalt je baan nog een beetje?
Ik zoek binnenkort nog een elektricien, wat is je tarief?quote:
MBO of HBOquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
GS had dan ook niet de grote versie gepost, dan valt het niet zo op.
Valt weer mee dan he.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:28 schreef denthemen het volgende:
Ik had je een heel stuk ouder geschat Ado, ik dacht dat je rond de 30 was of zo
21(Ben na dit schooljaar klaar met de opleiding, en heb ook een tijdje niet veel aan school gedaan vandaar studieverlening.)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:31 schreef Grulez het volgende:
Je bent 18/19 ofzo?
mwoh, ze heeft voornamelijk haar tieten mee. ik zou er niet elke ochtend naast wakker willen worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
GS had dan ook niet de grote versie gepost, dan valt het niet zo op.
Hoe zit het met tsjechie dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
mwoh, ze heeft voornamelijk haar tieten mee. ik zou er niet elke ochtend naast wakker willen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |