MaARRWW Jijjj Gaat togch niet zoALSS Dirk_-KuIJT ZO SToeersdsrwe PoSTEN! ?! IN LivfescooretopICCC?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:55 schreef Aanvoerder het volgende:
ik ben slechts redelijk aangeschoten.
Heeft 'ie dat echt gedaan?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
MaARRWW Jijjj Gaat togch niet zoALSS Dirk_-KuIJT ZO SToeersdsrwe PoSTEN! ?! IN LivfescooretopICCC?
krab m'n ogen uit, ik smeek je!quote:
te mooi dit.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en toen in FB kon hij wel ineens normaal reageren
Je zit er mee hequote:Op zondag 22 februari 2009 21:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lees dit pareltje maar eens door:
Politie agenten
En ja de TT slaat op mij
Vind het wel tof voor Penn, al heb ik Milk nog niet gezien.quote:Op maandag 23 februari 2009 08:38 schreef Dos37 het volgende:
Morgen, aardig tevreden met de oscar uitslag, alleen jammer voor Rourke zo dichtbij gaat ie niet weer komen.
Jij bent altijd heel goedkoop uit natuurlijk..quote:Op maandag 23 februari 2009 11:19 schreef sjimz het volgende:
Strakjes maar even boodschappen gaan doen.
Valt mee hoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij bent altijd heel goedkoop uit natuurlijk..
In de onderste schappen staan toch alleen goedkope producten? Zelfs bij de Appie.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
Maar dat komt ook omdat we bijna altijd bij de Appie boodschappen gaan doen
Klopt maar zelfs ik moet daarvoor bukken.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:26 schreef Breach het volgende:
[..]
In de onderste schappen staan toch alleen goedkope producten? Zelfs bij de Appie.
Jij zit natuurlijk in dat karretjequote:Op maandag 23 februari 2009 11:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt maar zelfs ik moet daarvoor bukken.
De Smurfenactie is alweer een tijdje voorbij hoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
heheh ik moest lachen...quote:Op maandag 23 februari 2009 11:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij zit natuurlijk in dat karretje
Ik vind die verschillen altijd heel erg mee vallen hoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
True. In het winkelcentrum onder mij zit een Em-Te en een AH. En het scheelt bijna niets. De AH winkelt alleen een stuk fijner. En daar betaal ik graag iets meer voor, zelfs als (voormalig) student.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind die verschillen altijd heel erg mee vallen hoor.
De puntjes verraden dat je wil dat iemand ernaar vraagt wat je ermee bedoelt.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:29 schreef Grulez het volgende:
Anders ga je even ergens anders bellen...
Hoe groot is de kans dat de persoon die nú naast jou staat te bellen, dit leest en stopt/ergens anders heengaat?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:29 schreef Grulez het volgende:
Anders ga je even ergens anders bellen...
Ik zal het hem wel even toevallig laten lezen. Kuchen helpt niet...quote:Op maandag 23 februari 2009 13:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat de persoon die nú naast jou staat te bellen, dit leest en stopt/ergens anders heengaat?
Interneppen in de treinquote:
Hip met mn touch hd aan de wandel.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Interneppen in de trein
Daar had ik niet aan gedacht.
je komt niet voor niets uit Groningenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:35 schreef Grulez het volgende:
Hoe assertief denk je dat ik ben. Ik zit op een forum pv3.
Ook dat nog eensquote:Op maandag 23 februari 2009 13:53 schreef toma het volgende:
[..]
je komt niet voor niets uit Groningen
Ze zagen je aan voor een kleuter?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:11 schreef sjimz het volgende:
Net trouwens 16 pakjes van de appie meegekregen!
160 e. boodschappen gedaan?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:11 schreef sjimz het volgende:
Net trouwens 16 pakjes van de appie meegekregen!
Nee, dit was gewoon een verkapte -zie-mij-voor-zoveel-geld-boodschappen-doen post.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ze zagen je aan voor een kleuter?
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ze zagen je aan voor een kleuter?
Te verkapt...quote:Op maandag 23 februari 2009 14:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, dit was gewoon een verkapte -zie-mij-voor-zoveel-geld-boodschappen-doen post.
Ach ik moet toch sowieso boodschappen doen.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik begin die bedelende kids bij de appie voor voetbalplaatjes erg irritant te vinden. En wat is er zo bijzonder aan? Panini geeft ieder seizoen al zolang ik me kan heugen stickers uit van de Nederlandse competitie.
You're all being pussy-whipped bij the AH.
Commercieel doen ze het gewoon heel slim bij de AH. Daarom zijn ze zo populair. Daar kan panini wel wat van leren.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik begin die bedelende kids bij de appie voor voetbalplaatjes erg irritant te vinden. En wat is er zo bijzonder aan? Panini geeft ieder seizoen al zolang ik me kan heugen stickers uit van de Nederlandse competitie.
maar je zit nu wel te plakken he? geef toe!quote:Op maandag 23 februari 2009 14:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach ik moet toch sowieso boodschappen doen.
Ja tuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
maar je zit nu wel te plakken he? geef toe!
Ik had net 2 keer gewoon exact hetzelfde pakjequote:Op maandag 23 februari 2009 14:35 schreef toma het volgende:
[..]
Heb jij ook Rickie vd Bergh van Heracles 6 keer dubbel?
Ja ik ookquote:Op maandag 23 februari 2009 14:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had net 2 keer gewoon exact hetzelfde pakje
You're all being pussy-whipped bij the AH.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:40 schreef toma het volgende:
[..]
Ja ik ook
PRECIES dezelfde plaatjes in één pakje. En die maakte ik ook toevallig na elkaar open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IKKK DenNKK DAtttttttsdafweqddq D-K dat niet ErrrG viNDt.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:54 schreef denthemen het volgende:
Userfoto's plaatsen is verboden, je moet D-K wel vragen of dit mag
Het is idd om te janken.quote:
Ik zag het aan die rode toet van je.quote:
Het is echt waar.quote:
Dat is de schuld van het zonnetje in Florence.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik zag het aan die rode toet van je.
Jij bent gewoon jaloers dat je mijn voetbalplaatjes gisteren niet mocht zienquote:Op maandag 23 februari 2009 14:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh god ja, je liep met die dingen rond.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat je mijn voetbalplaatjes gisteren niet mocht zien
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Oh god ja, je liep met die dingen rond.
Waarom denk je dat ik aan de breezer moest.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In de Arena is het inderdaad slecht gesteld met de alcoholische versnaperingen ja
Welcome to the club. Ik ben het al een week.quote:
Was het bij Ajax maar zo'n feestquote:Op maandag 23 februari 2009 17:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Slavia 2-0 voor en de concurrenten hebben al punten laten liggen, dus de voorsprong wordt 9 punten!
Ja... dat kampioenschap van Slavia vorig jaar was echt 1 van de mooiste momenten in mijn leven.quote:
Maar Slavia is niet de grootste club van Tsjechië. Ajax is daarentegen wel de grootste van Nederland.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja... dat kampioenschap van Slavia vorig jaar was echt 1 van de mooiste momenten in mijn leven.Maar goed, die gasten hebben er 12 jaar op moeten wachten. 2 jaar achter elkaar is helemaal ongehoord.
Tijdens de EK en WK's lopen die Panini-plaatjes anders als een tierelier. AH had ze toen zelfs in de bonusquote:Op maandag 23 februari 2009 14:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Donequote:Op maandag 23 februari 2009 20:07 schreef Adothehague het volgende:
Stemmen kabouters, ado 4 mod.
[Speculatietopic] Wie wordt de nieuwe moderator in UVT? #2
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:11 schreef toma het volgende:
[..]
Maar Slavia is niet de grootste club van Tsjechië. Ajax is daarentegen wel de grootste van Nederland.
Ado, je gaat nu te overdreven dingen doen. Dat haalt de lol er een beetje afquote:Op maandag 23 februari 2009 21:05 schreef Adothehague het volgende:
Laatste waarschuwing !
BS: Ga is weg man. Ik wil geen moderators in dit topic. Moderators horen alleen op de voorgrond te treden als het faut gaat, maar als alles goed loopt wil ik jullie eigenlijk niet zien.
Het is net als politie, als het goed gaat moeten ze op de achtergrond en onzichtbaar zijn, en als het fout gaat wil ik je dus pas zien om in te grijpen.
Ja ,maar dit is niet voor de lol.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Ado, je gaat nu te overdreven dingen doen. Dat haalt de lol er een beetje af
Daar moest ik dan wel even om gniffelen.quote:
Ja, maar moderators kunnen dat van elkaar editten.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:11 schreef Breach het volgende:
Bliksemnicht
En het handige linkjes topic is eigendom van RayMania. Of GayMania om maar in termen als Bliksemnicht te praten.
Heb je nog geluk dat Gordon_Shumgay is weggegaanquote:Op maandag 23 februari 2009 21:12 schreef sjimz het volgende:
Zit ik weer met die homo modjes opgescheept
Ik als homohater ben hier niet blij mee.
quote:Op maandag 23 februari 2009 21:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat Gordon_Shumgay is weggegaan
Het heeft wel meegespeeld bij m'n vertrek hoor, de sfeer in FC. Het is net het Keldertje met die mods hierquote:Op maandag 23 februari 2009 21:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat Gordon_Shumgay is weggegaan
Wat gebruiken jullie die term FC vaak.. Is dat het achter de schermen gebeuren?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het heeft wel meegespeeld bij m'n vertrek hoor, de sfeer in FC. Het is net het Keldertje met die mods hier
Ja. Where the magic happens en zo.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat gebruiken jullie die term FC vaak.. Is dat het achter de schermen gebeuren?
Die slangenkuilquote:Op maandag 23 februari 2009 21:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja. Where the magic happens en zo.
Ben blij dat ik zitquote:Op maandag 23 februari 2009 21:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat zie je er leuk uit als je voorover bukt, ADO.![]()
![]()
.
Waar tover jij die 3e goal van Plzen vandaan?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:51 schreef Adothehague het volgende:
[..]
slavia - plzen 3-2.
hattrick van jarolim en 3 goals van plzen in laatste 5 minute.
ik bedoel 2.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Waar tover jij die 3e goal van Plzen vandaan?
Ik heb hetzelfde. Het is een spel en dat is leuk. Maar leg het er niet te dik bovenop.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:39 schreef toma het volgende:
Ado, op het begin was het nog wel grappig met die domme opmerkingen. Maar nu begin ik me echt te ergeren aan je domheid. Als je nou net zou doen alsof, zou het nog leuk zijn.........
Daar ga je naartoe of wat?quote:
quote:
Nee tuurlijk niet. Was het maar zo'n feest. Maar dat is tenminste eindelijk weer eens een wedstrijd van het aller aller aller hoogste niveau.quote:
Dat soort affiches stellen vaak teleur, helaas.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:43 schreef toma het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Was het maar zo'n feest. Maar dat is tenminste eindelijk weer eens een wedstrijd van het aller aller aller hoogste niveau.
Nee hoor. Vorig jaar Man. United tegen Barcelona was mijn wedstrijd van het seizoen. Zonder het EK mee te tellen.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat soort affiches stellen vaak teleur, helaas.
Daarom zei ik ook vaak ipv. altijd.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:46 schreef toma het volgende:
[..]
Nee hoor. Vorig jaar Man. United tegen Barcelona was mijn wedstrijd van het seizoen. Zonder het EK mee te tellen.
Prosac zit ook al aan de kalmeringsmiddelen.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:12 schreef sjimz het volgende:
Zit ik weer met die homo modjes opgescheept
Ik als homohater ben hier niet blij mee.
Dat mis ik.quote:
Lekkerquote:
Dat weet je natuurlijk nooit van te voren. Maar de kwaliteit van de selecties van Man. United en Inter zijn wel wat hoger dan die van Atletico en Porto.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:40 schreef Adothehague het volgende:
Ben alleen bang dat van de wedstrijden waar we altijd veel van verwachten uiteindelijk helemaal niks wordt.
Op papier is manchester - inter leuker, maar je zal zien dat atletico madrid - porto veel attractiever is.
Klopt.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:44 schreef toma het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk nooit van te voren. Maar de kwaliteit van de selecties van Man. United en Inter zijn wel wat hoger dan die van Atletico en Porto.
Als ik bedroevend voetbal wil zien ga ik wel naar de lokale amateur wedstrijd kijken op zondag middag. Ik kan ook genieten van uitstekende verdedigende acties. Maar als beide coaches hun team instrueren om zeer statisch en afwachtend te spelen krijg je een saaie pot. Wanneer dat bij één van de twee is of bij geen, dan kun je een spektakel stuk verwachten. Ik denk dat Inter op de counter zal loeren en vooral uit standaard situaties zal afwachten. Manchester zal kost wat kost een uitdoelpunt willen maken.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt.
Maar hoe meer kwaliteit hoe minder fouten.
Dus als er teams met veel kwaliteit tegen elkaar spelen durft men weinig risico te nemen en fouten te maken.
Atletico en Porto zijn van het zelfde bedroevende niveau.
Hier verwacht ik dat fouten de doorslag gaan geven. Alhoewel die Portugezen in uitwedstrijden altijd wel verdedigend spelen.
wvAT zINgt zE?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat mis ik..
Ga naar het concertgebouw in A'dam. Klassieke muziek is niet bepaald mijn ding maar mijn moeder moet zingen enzo.
pOsTte D-K oP eEn GeGEveN mOmENt ALeEn NoG maAR Op dEZe mAnIer?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:30 schreef Grulez het volgende:
Dat is in navolging van D-K inmiddels toch de norm?
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
60 jaar geleden was het 1949. Wat was er toen aan de hand dan?
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo slim? Wat is er in 1949 gebeRd dan? Ik weet jhet nmiet
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
VCarnalval! Net optovcj gehad. Zo weer verder. bemn nu ff thuis om wat te eten.
Hot Wheels?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:08 schreef denthemen het volgende:
Pariijs? Lachen..
Donderdag 1e passing in mijn auto die ze aan het aanpassen zijn
Vanavond is je laatste kans in 't Zuiden...quote:
ik ga niet meer..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vanavond is je laatste kans in 't Zuiden...
Ik heb zin aan dit weerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:37 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Om maar even in de sfeer van de TT te blijven.
kleine bofferd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:39 schreef Riro het volgende:
Gelukkig doet ie het weer.
In jouw geval GayMail? Ouwe bliksemnichtquote:
Ik ook. Maar dat komt ook uit nostalgie. Ik zie net dat ik mijn hotmail adresje op 2 weken na nu 10 jaar heb.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:14 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb Gmail voor mijn band en hotmail voor mijn privé-mail. Ik blijf hotmail toch relaxter vinden op een of andere manier.
Ik in november 10 jaarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat komt ook uit nostalgie. Ik zie net dat ik mijn hotmail adresje op 2 weken na nu 10 jaar heb.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:50 schreef Riro het volgende:
Dat moet wel kunnen. Hier een begin, moet nu werken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bolt, is dat met die Bliksemnicht?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:15 schreef toma het volgende:
deze week heb ik Bolt gezien!
Wat een tering vette film![]()
Nee die is met Rhino!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Bolt, is dat met die Bliksemnicht?
Hoi en doei trouwens
Ga dan ook niet onder een steen wonen in Tsjechiëquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:58 schreef Aanvoerder het volgende:
al die andere nummers in de top40 ken ik niet eens.
heeft daar niets mee te maken. ik volg de top40 al een jaar of 10 niet meer en de laatste paar jaren kijk ik ook amper TV en dus ook geen TMF of MTV ofzo en radio luister ik ook al jaaaaren niet meer muv. LDL.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ga dan ook niet onder een steen wonen in Tsjechië
Nee, de Top40 is echt diep triest de laatste tijd.
En dan verbaasd zijn dat je niemand meer kent...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
heeft daar niets mee te maken. ik volg de top40 al een jaar of 10 niet meer en de laatste paar jaren kijk ik ook amper TV en dus ook geen TMF of MTV ofzo en radio luister ik ook al jaaaaren niet meer muv. LDL.
Van de radiostations in NL is dat 1 van de betere ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:12 schreef toma het volgende:
Ik luister alleen maar 3fm. Daar hebben ze tenminste nog smaak wat betreft nieuwe muziek.
Vooral Eric Corton
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:17 schreef denthemen het volgende:
Net ff greatest hits van Marvin Gaye gedownload, blijft ook geweldig
Beetje ouwe lullen muziek. Maar ik denk dat m'n pa het wel heel tof zal vindenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:17 schreef denthemen het volgende:
Bijna alle negers hebben goeie stemmenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:19 schreef toma het volgende:
[..]
Beetje ouwe lullen muziek. Maar ik denk dat m'n pa het wel heel tof zal vinden
Doe mij maar Otis Redding danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bijna alle negers hebben goeie stemmenEn dikke negerinnen sowieso
What's going onquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:17 schreef denthemen het volgende:
Wat een held is dat zeg.quote:
Niet alle, er is ook erg veel goede hip hop. Net zoals er goede rock is, en pop, en jazz, etc. etc.quote:
Dank.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niet alle, er is ook erg veel goede hip hop. Net zoals er goede rock is, en pop, en jazz, etc. etc.
Dat is jouw mening. Heeeel soms vind ik een hip-hop nummer wel goed. Maar hip-hop is mijn minst favoriete muziek stroming (op enkele uitzonderingen uitgesloten)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niet alle, er is ook erg veel goede hip hop. Net zoals er goede rock is, en pop, en jazz, etc. etc.
Dat was gruwelijk manquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:46 schreef Dos37 het volgende:
Mijn eerste post ging over hip hop, en Houniet reageerde erop
Eminem 17 & 18 juni ArenA deel 3
De MegaTop50 is ook beneden alle peil andersquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:12 schreef toma het volgende:
Ik luister alleen maar 3fm. Daar hebben ze tenminste nog smaak wat betreft nieuwe muziek.
Vooral Eric Corton
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)aapstad__.html?p=1,1
Het meisje uit de OP was weer in het nieuws.
Hey, allang, niet iedereen heeft vakantie helaas.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:36 schreef Suijk het volgende:
Hey Ado! Tanden al gepoetst vandaag?
Ok, prima. Bevalt je baan nog een beetje?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hey, allang, niet iedereen heeft vakantie helaas.
Naar school gaan bevalt prima ja, werken doe ik niet overdag.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ok, prima. Bevalt je baan nog een beetje?
Ik zoek binnenkort nog een elektricien, wat is je tarief?quote:
MBO of HBOquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
GS had dan ook niet de grote versie gepost, dan valt het niet zo op.
Valt weer mee dan he.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:28 schreef denthemen het volgende:
Ik had je een heel stuk ouder geschat Ado, ik dacht dat je rond de 30 was of zo
21(Ben na dit schooljaar klaar met de opleiding, en heb ook een tijdje niet veel aan school gedaan vandaar studieverlening.)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:31 schreef Grulez het volgende:
Je bent 18/19 ofzo?
mwoh, ze heeft voornamelijk haar tieten mee. ik zou er niet elke ochtend naast wakker willen worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
GS had dan ook niet de grote versie gepost, dan valt het niet zo op.
Hoe zit het met tsjechie dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
mwoh, ze heeft voornamelijk haar tieten mee. ik zou er niet elke ochtend naast wakker willen worden.
Ik vind van welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:49 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoe zit het met tsjechie dan?
Zijn daar nog lekkere chickies
Zo oud ben ik toch nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:52 schreef toma het volgende:
Ado is zelfs ouder dan dat ik ben
www.publicinvasion.comquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:49 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoe zit het met tsjechie dan?
Zijn daar nog lekkere chickies
Misschien is een password erbij ook wel handig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
www.publicinvasion.com
leef je uit. meeste van die chicks op die site komen uit Tsjechie.
Het zijn allemaal chickies die ik spontaan ontmoet heb.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:57 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Misschien is een password erbij ook wel handig.
Maar zijn die filmpjes echt spontaan?
Of is het allemaal al vooraf in elkaar gezet en zijn het acteurs?
Zitten er in Brno geen chickies dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Het zijn allemaal chickies die ik spontaan ontmoet heb.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Het zijn allemaal chickies die ik spontaan ontmoet heb.
EN Bloeslav? dan combineer ik het door naar mlada bolenslav (toekomstig kampioen) te gaan kijken en daarna uitgaan in boleslav.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Tuurlijk. Zat in Brno. En Zizkov is een wijk in Praag.
Het bleek een kerel te zijn?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:01 schreef toma het volgende:
[..]
Mooi topic
Ik ben zondag versiert
Maar het was alleen van korte duur
Nee, afgelopen zondag was ik naar de optocht gaan kijken in Tilburg. Heb alleen de hele dag in de kroeg gehangen en lekker gefeest in een café. Rond een uur of 5 gingen we naar huis, maar ik moest nog even snel pissen.quote:
Whaha, ze was ook nog eens knap. Toen ik thuis was heb ik me wel honderd keer voor m'n kop geslagen waarom ik niet langer ben blijven hangen in die kroeg.quote:
LUL !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:26 schreef toma het volgende:
[..]
Whaha, ze was ook nog eens knap. Toen ik thuis was heb ik me wel honderd keer voor m'n kop geslagen waarom ik niet langer ben blijven hangen in die kroeg.
denk t niet, maar dat maakt met carnaval toch niet uit?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:29 schreef Adothehague het volgende:
toma, dat meisje wil met iedereen zoenen hoor.
Denk jij dat je de enige ben die zn tong erin steekt?
Omdat het in combi was met flamen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:58 schreef Adothehague het volgende:
jo houniet waarom verwijderde je me tvp?
Hij staat er inquote:
Maakt niet uit nee, maar reken maar dat dat meisje al met heel veel boys had gezoent.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:29 schreef toma het volgende:
[..]
denk t niet, maar dat maakt met carnaval toch niet uit?
Bedoel je Boys of ATKS?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Maakt niet uit nee, maar reken maar dat dat meisje al met heel veel boys had gezoent.
Alleen Jorien zoent met boysquote:
Nee, Man. United heerst en Inter speelt met teveel ontzag en te weinig creativiteit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Een kwartier te laat voor Inter-ManU, omdat ik toen nog in de kerk zat
Niet zo heel veel gemist geloof ik
Gepasseerd. Laat hem maar snel weer terug komen. Chivu ook terughalen en er staat weer een prima verdedigingquote:
Dat heb ik in dat half uurtje de verslaggever ook een keer of 10 horen zeggen jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:40 schreef toma het volgende:
[..]
Nee, Man. United heerst en Inter speelt met teveel ontzag en te weinig creativiteit.
jij in de kerk? Biechten?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Een kwartier te laat voor Inter-ManU, omdat ik toen nog in de kerk zat
Niet zo heel veel gemist geloof ik
moet ie wel weer nederlands leren spreken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gepasseerd. Laat hem maar snel weer terug komen. Chivu ook terughalen en er staat weer een prima verdediging![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:46 schreef denthemen het volgende:
Das toch soort van vrouw?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:55 schreef toma het volgende:
[..]die gast op 3:20
![]()
Its LOUISSSSSSSSS SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Die laatste was wel grappig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:46 schreef denthemen het volgende:
Nee, Manchester had in de eerste helft moeten scoren, de tweede helft ging wat gelijk op. Maar veel kansen werden er niet gecreëerd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die laatste was wel grappig.
Rond 20:00 keihard in slaap gevallen. Nog net de laatste 25 minuten van Inter-ManU meegepakt, maar zo te horen heb ik niet veel gemist.
Die dikkequote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:55 schreef toma het volgende:
[..]die gast op 3:20
![]()
Its LOUISSSSSSSSS SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |