Nee, kwam uit het vorige topicquote:
Hier ben ik het volkomen mee eens.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:25 schreef venomsnake het volgende:
Ben het niet echt eens met het sluiten van dit topic.
Gratis topvoetbal kijken via Sport1 :)
Ik denk namelijk dat veel mensen in VBL nooit in Film/TV/Radio kijken. Ik tenminste niet.
En dit is toch wel een leuke aanbieding die je als voetbalgek niet wilt missen lijkt me.![]()
Niet dat het mij verder wat kan schelen hoor, ik heb immers al Sport1.![]()
Mij lijkt het ook prima om het open te houden. Ik had het anders iig niet geweten. Misschien dat de mods dit kunnen heroverwegen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:25 schreef venomsnake het volgende:
Ben het niet echt eens met het sluiten van dit topic.
Ik denk namelijk dat veel mensen in VBL nooit in Film/TV/Radio kijken. Ik tenminste niet.
En dit is toch wel een leuke aanbieding die je als voetbalgek niet wilt missen lijkt me.![]()
Niet dat het mij verder wat kan schelen hoor, ik heb immers al Sport1.![]()
Aha, geopend door tong in 2005quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is er al een: Het grote Hugo Borst fan topic deeltje 1.
Ik ook niet. Ik sla die zenders tijdens het zappen ook altijd over omdat ik ze toch niet heb.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:14 schreef sezten het volgende:
Als Venom het topic hier niet had gepost in FB had ik het nu nog niet geweten.
Helemaal mee eens, al heb ik geen idee waar het over gaat.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:57 schreef Dos37 het volgende:
Ik geef mijn steun ook aan het topic van Venom
quote:
want?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:22 schreef denthemen het volgende:
Slotje aub
Liever dat gevloek dan het domme gelul van DirkKuijt met zn zogenaamde dronken posten..quote:Op zondag 22 februari 2009 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Live eredivisieverslagen #157 Nog maar 67 minuten volhouden
dat gevloek
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Live eredivisieverslagen #158: Gaap
wat een taalgebruik zeg
dENKN NI DAT ZE ESWR ZIJNquote:Op zondag 22 februari 2009 18:05 schreef jorienvdherik het volgende:
het blijft gewoon staan van die gast.
omdat die voor ajax is?
Doe anders even normaalquote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Live eredivisieverslagen #158: Gaap
wat een taalgebruik zeg
Ja, erg he, hypocrietquote:Op zondag 22 februari 2009 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
schop ze kapot
slimquote:Op zondag 22 februari 2009 18:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
60 jaar geleden was het 1949. Wat was er toen aan de hand dan?
Heb je weer stiekem aan het flesje bier van je vader gezeten?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo slim? Wat is er in 1949 gebeRd dan? Ik weet jhet nmiet
VCarnalval! Net optovcj gehad. Zo weer verder. bemn nu ff thuis om wat te eten.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb je weer stiekem aan het flesje bier van je vader gezeten?
En dan word je morgen wakker en ben je voor een half jaar gebanned.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
VCarnalval! Net optovcj gehad. Zo weer verder. bemn nu ff thuis om wat te eten.
Waarom?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
En dan word je morgen wakker en ben je voor een half jaar gebanned.
Valse livescores en je WW2 ( ik zei 60 jaar, geen 65 hihiquote:
Had ik al gezien,.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:33 schreef sezten het volgende:
Live eredivisieverslagen #159 tja
Live eredivisieverslagen #159: Nieuwe ronden, nieuwe kansen
slotjes
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Valse livescores en je WW2 ( ik zei 60 jaar, geen 65 hihi) vergelijking was ook niet helemaal lekker. Minimaal 5 maanden robbeneiland lijkt me op z'n plaats.
Je lijkt wel een NSBer door iemand een ban aan te naaien.quote:1949
ASC laat dit jaar de kans liggen die periode van vierentwintig jaar met drieëntwintig jaar te bekorten. Door een nederlaag op de laatste speeldag van Alphia èn een 2-0 overwinning van ASC op LDWS, behalen Wim Rietbergen en zijn mannen het kampioenschap. De promotie-wedstrijden kennen een grillig verloop. Eerst wordt driemaal verloren, vervolgens worden dezelfde tegenstanders (SJC, Lugdunum en RKAVV) wel verslagen. De eindsprint is evenwel te laat ingezet om nog voor promotie in aanmerking te komen.
In het jaar dat de cricketkooi weer wordt opgebouwd, gaat het toch helemaal fout met Ajax. Het eerste degradeert en binnen de vereniging vragen leden zich af of de ’voor cricket gemaakte hooge kosten nog wel verantwoord zijn’.
Je doet het toch echt zelluf.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[..]
Je lijkt wel een NSBer door iemand een ban aan te naaien.
Oke jullie hebben je zegje hier kunnen doen.quote:
Wat valt er meer naar achteren te nemen? Dat over dat 60 jaar geleden?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:42 schreef sjimz het volgende:
Oke, zoals ik het zie:
De post van iRobin is aangepast.
De valse tussenstand van D-K vind ik wel meevallen want het ging uiteindelijk om een afgekeurd doelpunt en D-K kan dat verschil niet zien.
Die comment van D-K over de joden had Prosac al gezien.
Ik neem het mee naar achteren.
Volgens mij ben ik ook wel duidelijk zat.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom wordt mijn reactie nu al e4 keer verijwderd? Lijkt me toch een redelijk normale reactie.
Als je slim bent, doe je nu je computer uit...quote:Op zondag 22 februari 2009 18:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
-kappen nu-
Met zout en citroen?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als je slim bent, doe je nu je computer uit... En neem je 20 Tequilla's
Met deze wijze woorden nemen we afscheid.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als je slim bent, doe je nu je computer uit...
Dat kan je toch in de OP lezen?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Khalifi - Real Salt Lake
wat is dit dan
Hij vraagt gewoon om informatie over El Khalifi een Nederlandse speler die in onderhandeling is met Real Salt Lakequote:
Met wat spam erbijquote:Op zondag 22 februari 2009 19:17 schreef sezten het volgende:
[..]
Hij vraagt gewoon om informatie over El Khalifi een Nederlandse speler die in onderhandeling is met Real Salt Lake
Zijn fansite?quote:
Dan heb ik hem maar weggejaagd, so be it.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:20 schreef sezten het volgende:
[..]
Zijn fansite?
Gewoon zijn site over zijn club.. niks om lid van te worden of weet ik veel.
Zo staan er ook veel linkjes in OP's van andere topics.. maar oké
Hé je kunt ook Engels.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan heb ik hem maar weggejaagd, so be it.
spamquote:
Geen ideequote:Op zondag 22 februari 2009 21:28 schreef Breach het volgende:
Nah ja, niet bepaald toevoegend. Was benieuwd of al bekend was van wie het er een was
Topic is ook al dicht al kan ik er bij hem nooit een touw aan vast knopen.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:01 schreef Rumille het volgende:
Voetballende Fok!kers #26: De winterstop is voorbij?
Dubbel r, kan een mod de TT aanpassen?
Robbie provoceert een beetje met deze opmerking het Jupiler League topic.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Guvenc is dat die kabouter?
Moet kunnen.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:25 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Robbie provoceert een beetje met deze opmerking het Jupiler League topic.
Hij hoeft Guvenc van TOP Oss toch geen kabouter te noemen?
Ik kan namelijk ook andere benamingen voor spelers van Den Bosch gaan gebruiken om te controleren of ze dat zijn.
Oke, ik zal het onthouden.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet kunnen.
Ik word ook zo vaak kabouter genoemd
Ja, er bestaat een optie.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bestaat er een optie om posts van Schiedammert te negeren? Als hij nog ff zo door gaat ben ik bang dat ik mezelf een ban bezorg. Wat een kut user
Lastigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, er bestaat een optie.
Niet naar zijn posts kijken.
Maar niet onmogelijk.quote:
Zei de gek.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bestaat er een optie om posts van Schiedammert te negeren? Als hij nog ff zo door gaat ben ik bang dat ik mezelf een ban bezorg. Wat een kut user
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja man, ik maak me echt druk om een of ander stakkertje van begin 20.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |