Nee, kwam uit het vorige topicquote:
Hier ben ik het volkomen mee eens.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:25 schreef venomsnake het volgende:
Ben het niet echt eens met het sluiten van dit topic.
Gratis topvoetbal kijken via Sport1 :)
Ik denk namelijk dat veel mensen in VBL nooit in Film/TV/Radio kijken. Ik tenminste niet.
En dit is toch wel een leuke aanbieding die je als voetbalgek niet wilt missen lijkt me.![]()
Niet dat het mij verder wat kan schelen hoor, ik heb immers al Sport1.![]()
Mij lijkt het ook prima om het open te houden. Ik had het anders iig niet geweten. Misschien dat de mods dit kunnen heroverwegen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:25 schreef venomsnake het volgende:
Ben het niet echt eens met het sluiten van dit topic.
Ik denk namelijk dat veel mensen in VBL nooit in Film/TV/Radio kijken. Ik tenminste niet.
En dit is toch wel een leuke aanbieding die je als voetbalgek niet wilt missen lijkt me.![]()
Niet dat het mij verder wat kan schelen hoor, ik heb immers al Sport1.![]()
Aha, geopend door tong in 2005quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is er al een: Het grote Hugo Borst fan topic deeltje 1.
Ik ook niet. Ik sla die zenders tijdens het zappen ook altijd over omdat ik ze toch niet heb.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:14 schreef sezten het volgende:
Als Venom het topic hier niet had gepost in FB had ik het nu nog niet geweten.
Helemaal mee eens, al heb ik geen idee waar het over gaat.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:57 schreef Dos37 het volgende:
Ik geef mijn steun ook aan het topic van Venom
quote:
want?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:22 schreef denthemen het volgende:
Slotje aub
Liever dat gevloek dan het domme gelul van DirkKuijt met zn zogenaamde dronken posten..quote:Op zondag 22 februari 2009 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Live eredivisieverslagen #157 Nog maar 67 minuten volhouden
dat gevloek
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Live eredivisieverslagen #158: Gaap
wat een taalgebruik zeg
dENKN NI DAT ZE ESWR ZIJNquote:Op zondag 22 februari 2009 18:05 schreef jorienvdherik het volgende:
het blijft gewoon staan van die gast.
omdat die voor ajax is?
Doe anders even normaalquote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Live eredivisieverslagen #158: Gaap
wat een taalgebruik zeg
Ja, erg he, hypocrietquote:Op zondag 22 februari 2009 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
schop ze kapot
slimquote:Op zondag 22 februari 2009 18:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
60 jaar geleden was het 1949. Wat was er toen aan de hand dan?
Heb je weer stiekem aan het flesje bier van je vader gezeten?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo slim? Wat is er in 1949 gebeRd dan? Ik weet jhet nmiet
VCarnalval! Net optovcj gehad. Zo weer verder. bemn nu ff thuis om wat te eten.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb je weer stiekem aan het flesje bier van je vader gezeten?
En dan word je morgen wakker en ben je voor een half jaar gebanned.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
VCarnalval! Net optovcj gehad. Zo weer verder. bemn nu ff thuis om wat te eten.
Waarom?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
En dan word je morgen wakker en ben je voor een half jaar gebanned.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |