quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:14 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb al sport1 krijg in nu deze dagen korting![]()
Zou wel mooi zijn jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:14 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb al sport1 krijg in nu deze dagen korting![]()
Lees de OP eens door.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:17 schreef versteegrob het volgende:
Mensen ik heb Tele2 in Apeldoorn maar Sport1 kan ik echt niet vinden. Wel alle film kanalen en die zijn ook in de TV gids van Tele2. Iemand enig idee hoe ik toch Sport1 kan kijken
Wrom?quote:
KPN heeft nooit de mogelijkheid om je te abboneren op Sport 1 de rest welquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wrom?
Anyway, raar dat KPN niet meewerkt aan deze actie. Slaat weer nergens op.
Ah ok, dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
KPN heeft nooit de mogelijkheid om je te abboneren op Sport 1 de rest wel
Hier geen digitale tv via de kabelquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wrom?
Anyway, raar dat KPN niet meewerkt aan deze actie. Slaat weer nergens op.
Als je veel e-mailadressen hebt kun je frauderenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En als je naar http://www.sport1.nl/Programmagids.html gaat en rechts je e-mailadres invult, kun je van 3 tot en met 31 maart gratis één wedstrijd van Sport 1 kijken via Internet Explorer.
Want?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer dat er zo actie is
Omdat er nu vieze paupers kunnen kijken die er niet voor betalenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:47 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Want?
Leuke actie van sport1 maar nog zal ik het niet halen aangezien ik bijna nooit volledige matches kijk behalve Ajax.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft het al en gunt anderen niks.
edit: zie je.
[..]
Wist het. Die gast zie je ook vaker opscheppen over dat hij Sport1 heeft, zegt genoeg over de persoon zelf.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo actie? Zo'n of zo een, leer het nou eensquote:
[..]
Met de actie van AH zijn er weer heel wat begekomen volgensmijquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:36 schreef msnk het volgende:
Hoeveel procent van Nederland heeft überhaupt digitale televisie om hiervan te kunnen genieten
Stuur die dan wegquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
kan helaas niet kijken want mn ouders zitten beneden.
Zo'n 45% van Nederland meen ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:36 schreef msnk het volgende:
Hoeveel procent van Nederland heeft überhaupt digitale televisie om hiervan te kunnen genieten
Ik kreeg zo'n code, maar kon die nergens invullenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En als je naar http://www.sport1.nl/Programmagids.html gaat en rechts je e-mailadres invult, kun je van 3 tot en met 31 maart gratis één wedstrijd van Sport 1 kijken via Internet Explorer.
Vanaf 3 maartquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik kreeg zo'n code, maar kon die nergens invullen. Of ik heb iets over het hoofd gezien..
Ja het is natuurlijk alleen voor de elite om naar wat buitenlandse wedstrijden te kijken en in de rust de sullige analyses van o.a. Van Hintum aan te horen.quote:
Met 5 wedstrijden heb je het er al uit..en hoef je niet via Internet te kijken..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:38 schreef Terreros85 het volgende:
3,- euro is ook niet duur voor een wedstrijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |