quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:14 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb al sport1 krijg in nu deze dagen korting![]()
Zou wel mooi zijn jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:14 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb al sport1 krijg in nu deze dagen korting![]()
Lees de OP eens door.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:17 schreef versteegrob het volgende:
Mensen ik heb Tele2 in Apeldoorn maar Sport1 kan ik echt niet vinden. Wel alle film kanalen en die zijn ook in de TV gids van Tele2. Iemand enig idee hoe ik toch Sport1 kan kijken
Wrom?quote:
KPN heeft nooit de mogelijkheid om je te abboneren op Sport 1 de rest welquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wrom?
Anyway, raar dat KPN niet meewerkt aan deze actie. Slaat weer nergens op.
Ah ok, dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
KPN heeft nooit de mogelijkheid om je te abboneren op Sport 1 de rest wel
Hier geen digitale tv via de kabelquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wrom?
Anyway, raar dat KPN niet meewerkt aan deze actie. Slaat weer nergens op.
Als je veel e-mailadressen hebt kun je frauderenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En als je naar http://www.sport1.nl/Programmagids.html gaat en rechts je e-mailadres invult, kun je van 3 tot en met 31 maart gratis één wedstrijd van Sport 1 kijken via Internet Explorer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |