quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:14 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb al sport1 krijg in nu deze dagen korting![]()
Zou wel mooi zijn jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:14 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb al sport1 krijg in nu deze dagen korting![]()
Lees de OP eens door.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:17 schreef versteegrob het volgende:
Mensen ik heb Tele2 in Apeldoorn maar Sport1 kan ik echt niet vinden. Wel alle film kanalen en die zijn ook in de TV gids van Tele2. Iemand enig idee hoe ik toch Sport1 kan kijken
Wrom?quote:
KPN heeft nooit de mogelijkheid om je te abboneren op Sport 1 de rest welquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wrom?
Anyway, raar dat KPN niet meewerkt aan deze actie. Slaat weer nergens op.
Ah ok, dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
KPN heeft nooit de mogelijkheid om je te abboneren op Sport 1 de rest wel
Hier geen digitale tv via de kabelquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wrom?
Anyway, raar dat KPN niet meewerkt aan deze actie. Slaat weer nergens op.
Als je veel e-mailadressen hebt kun je frauderenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En als je naar http://www.sport1.nl/Programmagids.html gaat en rechts je e-mailadres invult, kun je van 3 tot en met 31 maart gratis één wedstrijd van Sport 1 kijken via Internet Explorer.
Want?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer dat er zo actie is
Omdat er nu vieze paupers kunnen kijken die er niet voor betalenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:47 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Want?
Leuke actie van sport1 maar nog zal ik het niet halen aangezien ik bijna nooit volledige matches kijk behalve Ajax.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft het al en gunt anderen niks.
edit: zie je.
[..]
Wist het. Die gast zie je ook vaker opscheppen over dat hij Sport1 heeft, zegt genoeg over de persoon zelf.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo actie? Zo'n of zo een, leer het nou eensquote:
[..]
Met de actie van AH zijn er weer heel wat begekomen volgensmijquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:36 schreef msnk het volgende:
Hoeveel procent van Nederland heeft überhaupt digitale televisie om hiervan te kunnen genieten
Stuur die dan wegquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
kan helaas niet kijken want mn ouders zitten beneden.
Zo'n 45% van Nederland meen ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:36 schreef msnk het volgende:
Hoeveel procent van Nederland heeft überhaupt digitale televisie om hiervan te kunnen genieten
Ik kreeg zo'n code, maar kon die nergens invullenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En als je naar http://www.sport1.nl/Programmagids.html gaat en rechts je e-mailadres invult, kun je van 3 tot en met 31 maart gratis één wedstrijd van Sport 1 kijken via Internet Explorer.
Vanaf 3 maartquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik kreeg zo'n code, maar kon die nergens invullen. Of ik heb iets over het hoofd gezien..
Ja het is natuurlijk alleen voor de elite om naar wat buitenlandse wedstrijden te kijken en in de rust de sullige analyses van o.a. Van Hintum aan te horen.quote:
Met 5 wedstrijden heb je het er al uit..en hoef je niet via Internet te kijken..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:38 schreef Terreros85 het volgende:
3,- euro is ook niet duur voor een wedstrijd
Voor Tele2 verschilt het dus. Zoek het gewoon of bel anders.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:21 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Gedaan maar kan het echt niet vinden. Moet ik niks activeren in het menu?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:25 schreef sezten het volgende:
Worden het, als je 2 wedstrijden kan kijken, anders alleen #1.
Echt, doe wat aan je grammatica. Hier is toch geen enkel touw aan vast te knopen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:16 schreef sezten het volgende:
Leuk zo'n actietoen nog is voetbal op TV
*Toch nog is voetbal op TVquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
[..]
Echt, doe wat aan je grammatica. Hier is toch geen enkel touw aan vast te knopen?
wat bedoel je met filmkanalen..?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:17 schreef versteegrob het volgende:
Mensen ik heb Tele2 in Apeldoorn maar Sport1 kan ik echt niet vinden. Wel alle film kanalen en die zijn ook in de TV gids van Tele2. Iemand enig idee hoe ik toch Sport1 kan kijken
Film1 ook volgens mij, vanwege de oscarsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
wat bedoel je met filmkanalen..?
deze actie geld toch alleen voor sport1 en niet voor film 1..?
jah alleen morgen maar voor de rest niet hoor helaas..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:14 schreef YazooW het volgende:
[..]
Film1 ook volgens mij, vanwege de oscars
Jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:37 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk alleen voor de elite om naar wat buitenlandse wedstrijden te kijken en in de rust de sullige analyses van o.a. Van Hintum aan te horen.
Sierd de vos?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:24 schreef Jnk18 het volgende:
Hoe heet die commentator eigenlijk die altijd Gol gol goooool roept bij Sport1?
Ik hoorde dat vorige week en lachte me kapot zeg..
Me pa kon er ook wel om lachen.. tenminste niet zon saai type ala Reitsma..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:33 schreef venomsnake het volgende:
Dat is inderdaad Sierd de Vos.
Altijd leuk om naar hem te luisteren.
Het ging ook zo van : Raul scoort!! oh wacht , GOL GOL GOL GOOOOOOLquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:24 schreef Jnk18 het volgende:
Hoe heet die commentator eigenlijk die altijd Gol gol goooool roept bij Sport1?
Ik hoorde dat vorige week en lachte me kapot zeg..
quote:Copa Libertadores bij Sport1
AMSTERDAM - Het tv-station Sport1 zendt de komende jaren nog meer voetbal uit. Het abonneekanaal heeft de rechten bemachtigd van de Argentijnse en Braziliaanse competities. Ook gaat Sport1 beelden vertonen van de strijd om de Copa Libertadores, de Zuid-Amerikaanse versie van de Europese Champions League.
De sportzender van directeur Kees Jansma maakte maandag tevens bekend dat de contracten voor de uitzendrechten van de UEFA Champions League voor een periode van drie jaar zijn ondertekend.
Deze rechten gelden voor live-uitzendingen op televisie, internet en mobiele diensten. Ook het Italiaanse competitievoetbal is komend seizoen weer op Sport1 te zien.
http://www.uefa.com/uefa/keytopics/kind=131072/newsid=822259.htmlquote:Sport 1 wins Dutch pay-TV rights
Monday 20 April 2009
Sport 1 have been awarded the pay-TV rights in the Netherlands
UEFA has awarded the 2009-12 UEFA Champions League exclusive pay-TV rights in the Netherlands to Sport 1.
Extensive coverage
Sport 1 will deliver extensive coverage of the competition including one live match and one highlights programme each matchnight on Sport 1 while comprehensive coverage of the remaining matches will be shown on its Sport 1.2 and Sport 1 Extra channels. From the 2009-10 season, football fans in the Netherlands will also be able to follow the very best of European club football on the internet via www.sport1.nl and on mobile via Sportsplaza and Sport 1 Mobile.
Successful relationship
"UEFA is delighted to confirm the renewal of its successful relationship with an experienced and proven broadcast partner in the Netherlands in the form of Sport 1," said UEFA. "Their commitment confirms the strength of broadcaster interest in the UEFA Champions League as the world's premier club football competition."
Free-to-air rights
UEFA will make a separate statement in relation to the free-to-air rights in the Netherlands in due course. TEAM Marketing AG is the exclusive marketing agent of UEFA for the UEFA Champions League, UEFA Super Cup and UEFA Europa League.
Ik neem aan vanaf volgend seizoen, ben alleen bang dat er dalijk wedstrijden uit de Engelse, en andere competies gaan vervallen vanwege de Argentijnse en Braziliaanse competitie... misschien een paar extra kanalen dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:39 schreef MaxPower het volgende:
Hmmm die Argentijnse competitie lijkt me nog wel tof. Per wanneer gaat dat in?
Neuh, op zondag heb je nog wel op redelijk fatsoenlijke tijdstippen een Argentijns potje, vaak Boca of River.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:14 schreef mcyodogg het volgende:
Die wedstrijden zijn allemaal 's nachts.
Ja, alleen soms wat ongelijkheid in de programmering, maar goedquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:29 schreef Dos37 het volgende:
Dit is eigenlijk gewoon een geniaal goedkope zender.
voor 15 euro of in bepaalde gebieden nog minder, krijg je zo ongelofelijk veel. Niet alleen voetbal maar ook Tennis, NBA, MLB (alleen World series), Golf, Auto racen.
Ik dacht ergens gelezen te hebben aan het eind van het Europese seizoen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:39 schreef MaxPower het volgende:
Hmmm die Argentijnse competitie lijkt me nog wel tof. Per wanneer gaat dat in?
quote:Primera División tot 2012 te zien op Sport1
Datum: 25-mei-2009 14:13
De Primera División is ook de komende drie jaar te zien op Sport1. De betaalzender verwierf het recht om maximaal vijf wedstrijden tegelijkertijd en in High Definition uit te zenden. Op de website van Sport1 worden er streams met hoogtepunten geplaatst, net zoals dit seizoen al het geval is.
‘We zijn trots dat ons internationale voetbalpakket voor de komende jaren ook met het Spaanse LaLiga is gegarandeerd’, zegt Kees Jansma, de directeur van Sport1. ‘LaLiga completeert onze Europese topcompetities. Samen met het Argentijnse en Braziliaanse voetbal dat we deze zomerperiode uitzenden kunnen we met recht zeggen dat ons voetbalaanbod wereldwijd is.’ (MA)
quote:
quote:Debuutwedstrijd Van Gaal en Stevens live uitgezonden
Gepubliceerd op: 7 juli 2009 09:35
De oefenwedstrijd Red Bull Salzburg-Bayern München wordt vrijdag 10 juli live uitgezonden op Sport1. Het is zowel voor Louis van Gaal (Bayern München) als Huub Stevens (Red Bull Salzburg) de debuutwedstrijd bij hun nieuwe club.
De uitzending begint om 20.10 uur, de wedstrijd wordt gespeeld in het Red Bull-stadion in Salzburg.
Helemaal mee eens. Hopelijk halen ze de rechten binnen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Sport1 heeft dus de rechten van de Engelse, Spaanse, Italiaanse, Franse, Portugese, Russische en Braziliaanse competitie. Daarnaast samen met de NOS de rechten van de Champions League.
Is er nog nieuws met betrekking tot de Duitse competitie? Zou jammer zijn als deze competitie, die naar mijn mening na de Premier League toch de aantrekkelijkste van Europa is, niet live te zien is.
Idd. Die Braziliaanse en in mindere mate Argentijnse wedstrijden zijn niet echt gunstig wat betreft tijdstip.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:30 schreef Dos37 het volgende:
Vond het aanbod deze zomer matig.
Dat is altijd wel het jammere. In de zomer kijk je toch niet zoveel maar je betaalt er wel al die maanden voor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:30 schreef Dos37 het volgende:
Veel meer aanbod was er toch ook niet?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:30 schreef Dos37 het volgende:
als je het afzet tegen Eredivisie live, al die oefenwedstrijden zijn best leuk om naar te kijken. Tenminste sommigen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Veel meer aanbod was er toch ook niet?
Mwoh, daar hoeven ze van mij niet in te investeren, ik zie liever dat ze daar de Bundesliga alsnog voor aankopen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
als je het afzet tegen Eredivisie live, al die oefenwedstrijden zijn best leuk om naar te kijken. Tenminste sommigen.
Maar Eredivisie Live is een voetbalzender, Sport1 een sportzender. En dan begrijp ik het wel dat ze niet voor allemaal losse oefenwedstrijden gaan betalen, maar gewoon een paar internationale toernooien met grote teams uitzenden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
als je het afzet tegen Eredivisie live, al die oefenwedstrijden zijn best leuk om naar te kijken. Tenminste sommigen.
Niet zo moeilijk toch? Gewoon de 2 kutste wedstrijden niet live laten zien, die zijn er altijd wel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:48 schreef Plato1980 het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe ze het gaan oplossen met de CL aangezien ze niet meer alle wedstrijden tegelijkertijd kunnen uitzenden.
Dat zou ik toch wel een minpunt vinden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk toch? Gewoon de 2 kutste wedstrijden niet live laten zien, die zijn er altijd wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |