quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:14 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb al sport1 krijg in nu deze dagen korting![]()
Zou wel mooi zijn jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:14 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb al sport1 krijg in nu deze dagen korting![]()
Lees de OP eens door.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:17 schreef versteegrob het volgende:
Mensen ik heb Tele2 in Apeldoorn maar Sport1 kan ik echt niet vinden. Wel alle film kanalen en die zijn ook in de TV gids van Tele2. Iemand enig idee hoe ik toch Sport1 kan kijken
Wrom?quote:
KPN heeft nooit de mogelijkheid om je te abboneren op Sport 1 de rest welquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wrom?
Anyway, raar dat KPN niet meewerkt aan deze actie. Slaat weer nergens op.
Ah ok, dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
KPN heeft nooit de mogelijkheid om je te abboneren op Sport 1 de rest wel
Hier geen digitale tv via de kabelquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wrom?
Anyway, raar dat KPN niet meewerkt aan deze actie. Slaat weer nergens op.
Als je veel e-mailadressen hebt kun je frauderenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En als je naar http://www.sport1.nl/Programmagids.html gaat en rechts je e-mailadres invult, kun je van 3 tot en met 31 maart gratis één wedstrijd van Sport 1 kijken via Internet Explorer.
Want?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer dat er zo actie is
Omdat er nu vieze paupers kunnen kijken die er niet voor betalenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:47 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Want?
Leuke actie van sport1 maar nog zal ik het niet halen aangezien ik bijna nooit volledige matches kijk behalve Ajax.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft het al en gunt anderen niks.
edit: zie je.
[..]
Wist het. Die gast zie je ook vaker opscheppen over dat hij Sport1 heeft, zegt genoeg over de persoon zelf.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo actie? Zo'n of zo een, leer het nou eensquote:
[..]
Met de actie van AH zijn er weer heel wat begekomen volgensmijquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:36 schreef msnk het volgende:
Hoeveel procent van Nederland heeft überhaupt digitale televisie om hiervan te kunnen genieten
Stuur die dan wegquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
kan helaas niet kijken want mn ouders zitten beneden.
Zo'n 45% van Nederland meen ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:36 schreef msnk het volgende:
Hoeveel procent van Nederland heeft überhaupt digitale televisie om hiervan te kunnen genieten
Ik kreeg zo'n code, maar kon die nergens invullenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En als je naar http://www.sport1.nl/Programmagids.html gaat en rechts je e-mailadres invult, kun je van 3 tot en met 31 maart gratis één wedstrijd van Sport 1 kijken via Internet Explorer.
Vanaf 3 maartquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik kreeg zo'n code, maar kon die nergens invullen. Of ik heb iets over het hoofd gezien..
Ja het is natuurlijk alleen voor de elite om naar wat buitenlandse wedstrijden te kijken en in de rust de sullige analyses van o.a. Van Hintum aan te horen.quote:
Met 5 wedstrijden heb je het er al uit..en hoef je niet via Internet te kijken..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:38 schreef Terreros85 het volgende:
3,- euro is ook niet duur voor een wedstrijd
Voor Tele2 verschilt het dus. Zoek het gewoon of bel anders.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:21 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Gedaan maar kan het echt niet vinden. Moet ik niks activeren in het menu?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:25 schreef sezten het volgende:
Worden het, als je 2 wedstrijden kan kijken, anders alleen #1.
Echt, doe wat aan je grammatica. Hier is toch geen enkel touw aan vast te knopen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:16 schreef sezten het volgende:
Leuk zo'n actietoen nog is voetbal op TV
*Toch nog is voetbal op TVquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
[..]
Echt, doe wat aan je grammatica. Hier is toch geen enkel touw aan vast te knopen?
wat bedoel je met filmkanalen..?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:17 schreef versteegrob het volgende:
Mensen ik heb Tele2 in Apeldoorn maar Sport1 kan ik echt niet vinden. Wel alle film kanalen en die zijn ook in de TV gids van Tele2. Iemand enig idee hoe ik toch Sport1 kan kijken
Film1 ook volgens mij, vanwege de oscarsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
wat bedoel je met filmkanalen..?
deze actie geld toch alleen voor sport1 en niet voor film 1..?
jah alleen morgen maar voor de rest niet hoor helaas..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:14 schreef YazooW het volgende:
[..]
Film1 ook volgens mij, vanwege de oscars
Jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:37 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk alleen voor de elite om naar wat buitenlandse wedstrijden te kijken en in de rust de sullige analyses van o.a. Van Hintum aan te horen.
Sierd de vos?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:24 schreef Jnk18 het volgende:
Hoe heet die commentator eigenlijk die altijd Gol gol goooool roept bij Sport1?
Ik hoorde dat vorige week en lachte me kapot zeg..
Me pa kon er ook wel om lachen.. tenminste niet zon saai type ala Reitsma..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:33 schreef venomsnake het volgende:
Dat is inderdaad Sierd de Vos.
Altijd leuk om naar hem te luisteren.
Het ging ook zo van : Raul scoort!! oh wacht , GOL GOL GOL GOOOOOOLquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:24 schreef Jnk18 het volgende:
Hoe heet die commentator eigenlijk die altijd Gol gol goooool roept bij Sport1?
Ik hoorde dat vorige week en lachte me kapot zeg..
quote:Copa Libertadores bij Sport1
AMSTERDAM - Het tv-station Sport1 zendt de komende jaren nog meer voetbal uit. Het abonneekanaal heeft de rechten bemachtigd van de Argentijnse en Braziliaanse competities. Ook gaat Sport1 beelden vertonen van de strijd om de Copa Libertadores, de Zuid-Amerikaanse versie van de Europese Champions League.
De sportzender van directeur Kees Jansma maakte maandag tevens bekend dat de contracten voor de uitzendrechten van de UEFA Champions League voor een periode van drie jaar zijn ondertekend.
Deze rechten gelden voor live-uitzendingen op televisie, internet en mobiele diensten. Ook het Italiaanse competitievoetbal is komend seizoen weer op Sport1 te zien.
http://www.uefa.com/uefa/keytopics/kind=131072/newsid=822259.htmlquote:Sport 1 wins Dutch pay-TV rights
Monday 20 April 2009
Sport 1 have been awarded the pay-TV rights in the Netherlands
UEFA has awarded the 2009-12 UEFA Champions League exclusive pay-TV rights in the Netherlands to Sport 1.
Extensive coverage
Sport 1 will deliver extensive coverage of the competition including one live match and one highlights programme each matchnight on Sport 1 while comprehensive coverage of the remaining matches will be shown on its Sport 1.2 and Sport 1 Extra channels. From the 2009-10 season, football fans in the Netherlands will also be able to follow the very best of European club football on the internet via www.sport1.nl and on mobile via Sportsplaza and Sport 1 Mobile.
Successful relationship
"UEFA is delighted to confirm the renewal of its successful relationship with an experienced and proven broadcast partner in the Netherlands in the form of Sport 1," said UEFA. "Their commitment confirms the strength of broadcaster interest in the UEFA Champions League as the world's premier club football competition."
Free-to-air rights
UEFA will make a separate statement in relation to the free-to-air rights in the Netherlands in due course. TEAM Marketing AG is the exclusive marketing agent of UEFA for the UEFA Champions League, UEFA Super Cup and UEFA Europa League.
Ik neem aan vanaf volgend seizoen, ben alleen bang dat er dalijk wedstrijden uit de Engelse, en andere competies gaan vervallen vanwege de Argentijnse en Braziliaanse competitie... misschien een paar extra kanalen dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:39 schreef MaxPower het volgende:
Hmmm die Argentijnse competitie lijkt me nog wel tof. Per wanneer gaat dat in?
Neuh, op zondag heb je nog wel op redelijk fatsoenlijke tijdstippen een Argentijns potje, vaak Boca of River.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:14 schreef mcyodogg het volgende:
Die wedstrijden zijn allemaal 's nachts.
Ja, alleen soms wat ongelijkheid in de programmering, maar goedquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:29 schreef Dos37 het volgende:
Dit is eigenlijk gewoon een geniaal goedkope zender.
voor 15 euro of in bepaalde gebieden nog minder, krijg je zo ongelofelijk veel. Niet alleen voetbal maar ook Tennis, NBA, MLB (alleen World series), Golf, Auto racen.
Ik dacht ergens gelezen te hebben aan het eind van het Europese seizoen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:39 schreef MaxPower het volgende:
Hmmm die Argentijnse competitie lijkt me nog wel tof. Per wanneer gaat dat in?
quote:Primera División tot 2012 te zien op Sport1
Datum: 25-mei-2009 14:13
De Primera División is ook de komende drie jaar te zien op Sport1. De betaalzender verwierf het recht om maximaal vijf wedstrijden tegelijkertijd en in High Definition uit te zenden. Op de website van Sport1 worden er streams met hoogtepunten geplaatst, net zoals dit seizoen al het geval is.
‘We zijn trots dat ons internationale voetbalpakket voor de komende jaren ook met het Spaanse LaLiga is gegarandeerd’, zegt Kees Jansma, de directeur van Sport1. ‘LaLiga completeert onze Europese topcompetities. Samen met het Argentijnse en Braziliaanse voetbal dat we deze zomerperiode uitzenden kunnen we met recht zeggen dat ons voetbalaanbod wereldwijd is.’ (MA)
quote:
quote:Debuutwedstrijd Van Gaal en Stevens live uitgezonden
Gepubliceerd op: 7 juli 2009 09:35
De oefenwedstrijd Red Bull Salzburg-Bayern München wordt vrijdag 10 juli live uitgezonden op Sport1. Het is zowel voor Louis van Gaal (Bayern München) als Huub Stevens (Red Bull Salzburg) de debuutwedstrijd bij hun nieuwe club.
De uitzending begint om 20.10 uur, de wedstrijd wordt gespeeld in het Red Bull-stadion in Salzburg.
Helemaal mee eens. Hopelijk halen ze de rechten binnen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Sport1 heeft dus de rechten van de Engelse, Spaanse, Italiaanse, Franse, Portugese, Russische en Braziliaanse competitie. Daarnaast samen met de NOS de rechten van de Champions League.
Is er nog nieuws met betrekking tot de Duitse competitie? Zou jammer zijn als deze competitie, die naar mijn mening na de Premier League toch de aantrekkelijkste van Europa is, niet live te zien is.
Idd. Die Braziliaanse en in mindere mate Argentijnse wedstrijden zijn niet echt gunstig wat betreft tijdstip.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:30 schreef Dos37 het volgende:
Vond het aanbod deze zomer matig.
Dat is altijd wel het jammere. In de zomer kijk je toch niet zoveel maar je betaalt er wel al die maanden voor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:30 schreef Dos37 het volgende:
Veel meer aanbod was er toch ook niet?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:30 schreef Dos37 het volgende:
als je het afzet tegen Eredivisie live, al die oefenwedstrijden zijn best leuk om naar te kijken. Tenminste sommigen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Veel meer aanbod was er toch ook niet?
Mwoh, daar hoeven ze van mij niet in te investeren, ik zie liever dat ze daar de Bundesliga alsnog voor aankopen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
als je het afzet tegen Eredivisie live, al die oefenwedstrijden zijn best leuk om naar te kijken. Tenminste sommigen.
Maar Eredivisie Live is een voetbalzender, Sport1 een sportzender. En dan begrijp ik het wel dat ze niet voor allemaal losse oefenwedstrijden gaan betalen, maar gewoon een paar internationale toernooien met grote teams uitzenden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
als je het afzet tegen Eredivisie live, al die oefenwedstrijden zijn best leuk om naar te kijken. Tenminste sommigen.
Niet zo moeilijk toch? Gewoon de 2 kutste wedstrijden niet live laten zien, die zijn er altijd wel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:48 schreef Plato1980 het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe ze het gaan oplossen met de CL aangezien ze niet meer alle wedstrijden tegelijkertijd kunnen uitzenden.
Dat zou ik toch wel een minpunt vinden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk toch? Gewoon de 2 kutste wedstrijden niet live laten zien, die zijn er altijd wel.
Sport1 is per maand opzegbaar, dus in principe kun je in de zomer gewoon je abonnement gewoon opzeggen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:43 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Dat is altijd wel het jammere. In de zomer kijk je toch niet zoveel maar je betaalt er wel al die maanden voor.
Als er in Rusland gespeeld wordt dan heb je al een duel om 18.30 dus dan mis je mogelijk één duel per ronde.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou ik toch wel een minpunt vinden.
Misschien nog niet voor de eerste speelronde, maar als de Duitsers over een paar weken zien dat ze de rechten anders helemaal niet kunnen verkopen zullen ze wellicht gaan zakken in hun prijs.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:34 schreef Ytereo het volgende:
Hopelijk komt Duitsland nog rond.
Sport 1 was er nog mee bezig vertelde ze tegen mij.
Ze leggen idd een nieuw bod neer samen met EL dus hopelijk is dat wel genoeg , maar hoe ze het dan gaan verdelen ?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:34 schreef Ytereo het volgende:
Hopelijk komt Duitsland nog rond.
Sport 1 was er nog mee bezig vertelde ze tegen mij.
Ja ik hoop het. Want ik verheugde me vanmiddag op wat voetbal maar dat zit er dus niet inquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:45 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk dat de Bundesliga uiteindelijk nog wel overstag gaat.
Jawel een duel uit Ruslandquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ik hoop het. Want ik verheugde me vanmiddag op wat voetbal maar dat zit er dus niet in
Whehehequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Jawel een duel uit Rusland. FC Moskou - Rubin Kazan
Sport 1 heeft wel duels uit Argentinie uitgezonden.... Nu in Europa de competitie begint laten ze die een beetje varen denk ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:13 schreef EddyAlbena het volgende:
Gaat Sport1 ook de Argentijnse competitie uitzenden?
Op hun site staan de competities wel die ze uitzenden, maar daar staat de Braziliaanse competitie ook niet bij, terwijl ze die dus wel uitzenden.
Ok nou klinkt positief in ieder geval. Maar ik had begrepen dat de competitie daar stil lag aangezien bijna alle clubs failliet waren, hehe.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Sport 1 heeft wel duels uit Argentinie uitgezonden.... Nu in Europa de competitie begint laten ze die een beetje varen denk ik.
Ja dat is waar. De start van de competitie is iig uitgesteld.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:17 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ok nou klinkt positief in ieder geval. Maar ik had begrepen dat de competitie daar stil lag aangezien bijna alle clubs failliet waren, hehe.
Ligt het nu niet gewoon stil omdat het klaar isquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:17 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ok nou klinkt positief in ieder geval. Maar ik had begrepen dat de competitie daar stil lag aangezien bijna alle clubs failliet waren, hehe.
Stil, uitgesteld, om het even. Even kort research gedaan en 14 augustus zou het beginnen, maar dat wordt 'm dus niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ligt het nu niet gewoon stil omdat het klaar is
Geen Bundesliga en nu Van Cuilenborg contracteren...Sport1 is niet goed bezig.quote:EDWARD VAN CUILENBORG NAAR SPORT1
Sport1 heeft Edward van Cuilenborg aangetrokken als presentator. Van Cuilenborg gaat vanaf 29 augustus ieder weekend de presentatie van de Sport1 round up voor zijn rekening nemen. Edward van Cuilenborg is hiermee toegevoegd aan het team van Sport1-presentatoren, dat naast hem bestaat uit Kees Jansma, John van Vliet en Pascal Kamperman.
Kees Jansma, directeur van Sport1: 'Ik ken Edward al jaren en ik denk dat hij een versterking is voor ons team. In de Sport1 round up, die op zaterdag rond 17:50 uur en op zondag rond 22:50 uur wordt uitgezonden, zal de kijker aan de hand van korte samenvattingen, nieuwtjes, rangen en standen, volledig op de hoogte worden gebracht van de laatste ontwikkelingen in de sportwereld'.
Van Cuilenborg: 'Ik vind het prachtig dat ik door Sport1 ben gevraagd dit nieuwe programma te gaan presenteren. Voetbal is altijd een mijn grootste passies geweest. Als klein jongetje ging ik bijvoorbeeld met de boot naar Engeland om daar het Engels voetbal te bekijken. Leuk dat ik daar nu weer op een professionele manier mee in aanraking kom.'
Van Cuilenborg werkte van 1989 tot en met 2002 bij NOS Studio Sport. Daarna was hij jarenlang in dienst van SBS6. Hij was daar onder andere het vaste gezicht van de uitzendingen rond het Nederlands Elftal.
Hij zal vast ook weleens een ander programma presenteren, maar zo erg is dat toch niet? Ik kan me niet herinneren dat ik hem persoonlijk irritant vond. Dat hij bij Tokkiezender SBS werkte en dus debiele programma's die het voetbal verpestten moest maken is niet zozeer zijn schuld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
Ach, die programma's zijn niet zo heel erg, dat is alleen aan elkaar praten van wat samenvattingen. Zolang hij maar geen commentaar gaat geven.
Ik heb er nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:10 schreef EddyAlbena het volgende:
Hier heb ik incidenteel wel eens last van, nu weer:
Kanaal 1 en 2 geven aan dat er geen signaal is (terwijl de signaalbalkjes gewoon voldoende zijn) terwijl 3 en 4 het wel doen. Ligt dit probleem toch bij mij, of is het iets wat wel eens gebeurt bij Sport1?
Ik mis het ook al ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:51 schreef Plato1980 het volgende:
Krijgen we geen voorbeschouwingen en analyses meer op de zaterdagmiddag?
ja bij mij ook. ik heb al 2 keer nieuwe bedrading gekocht, dus daar ligt het ook niet aan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:10 schreef EddyAlbena het volgende:
Kanaal 1 en 2 geven aan dat er geen signaal is (terwijl de signaalbalkjes gewoon voldoende zijn) terwijl 3 en 4 het wel doen. Ligt dit probleem toch bij mij, of is het iets wat wel eens gebeurt bij Sport1?
Heb je UPC en zoja komt dit probleem ook voor bij kanaal 15.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:10 schreef EddyAlbena het volgende:
ja de eredivisie livekanalen doen het heel goed en sport extra zenders ook. maar sport 1 e 2 doen het af en toe wel maar vaak als er dan eindelijk voetbal voor is niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb je UPC en zoja komt dit probleem ook voor bij kanaal 15.
Ik heb dit probleem bij kanaal 15 en dat schijnt volgens UPC te kunnen liggen aan je kabel tussen decorder en huisaansluiting. Dan kan er ruis in zitten en dat trekt die schijnbaar niet.
Ik vorige week bellen met UPC mijn Eredivisie Live doet het niet, kanaal 15 is klote.
Kom ik zondag 17.00 uur erachter dat kanaal 221 tm 224 ook Eredivisie live heeftalleen met betere connectie.
Dus dat kan het misschien zijn. Probeer een nieuw kabeltje ertussen te zetten en anders even bellen
Sport 1 doet het gewoon wel bij mij
Vertel eens, zit jij echt te wachten op die zouteloze meningen van Kieft?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:51 schreef Plato1980 het volgende:
Krijgen we geen voorbeschouwingen en analyses meer op de zaterdagmiddag?
Ik zit inderdaad te wachten op de analyse van Kieft en ik wil ook de doelpunten van alle gespeelde wedstrijden van vanmiddag even terugzien. Maar jij prefereert kennelijk herhalingen van oude wedstrijden in de rust en na afloop?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel eens, zit jij echt te wachten op die zouteloze meningen van Kieft?
Jep, zo had ik het ook. Maar wanneer ik de splitter eruit haal loopt alles soepel. Misschien een versterker gaan proberen. Overigens heb ik het idee dat de kabel die het huis binnenkomt ook niet helemaal lekker meer is. Als ik daar aanzit begint het beeld ook wat te haperen. Maar deze vervangen wordt nogal een klus volgens mij...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:42 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
ja de eredivisie livekanalen doen het heel goed en sport extra zenders ook. maar sport 1 e 2 doen het af en toe wel maar vaak als er dan eindelijk voetbal voor is niet.
kanaal 15 doet het wel bij mij
Helemaal eens Platoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad te wachten op de analyse van Kieft en ik wil ook de doelpunten van alle gespeelde wedstrijden van vanmiddag even terugzien. Maar jij prefereert kennelijk herhalingen van oude wedstrijden in de rust en na afloop?
Ik snap die actie inderdaad ook niet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:48 schreef Plato1980 het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe ze het gaan oplossen met de CL aangezien ze niet meer alle wedstrijden tegelijkertijd kunnen uitzenden.
Daarom ben ik ook voorstander van een fusie van Eredivisie Live, mits de 10 kanalen behouden blijven. Ik ben best bereid om daarvoor te betalen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:54 schreef DIGGER het volgende:
In Italie bij SKY betaal je fors wat, maar zie je ook gewoon echt alles, al zijn er 16 voetbalwedstrijden tegelijk.
Zit er niet op te wachten. Had dan meer geboden op de Bundesligaquote:Sport1 zendt Bayern München TV uit
AMSTERDAM (ANP) - Televisiezender Sport1 heeft de uitzendrechten binnengehaald van Bayern München TV, het kanaal van de club van trainer Louis van Gaal. In het programma is het laatste nieuws te zien rond Bayern. Ook krijgt de kijker te zien hoe het er achter de schermen bij de Duitse recordkampioen aan toe gaat en zijn er spelersinterviews- en portretten.
Sport1 heeft verder de mogelijkheid om wedstrijden van Bayern München in de competitie en de nationale beker in zijn geheel uit te zenden, alleen niet rechtstreeks. ,,Wij zijn blij dat we, ondanks het feit dat Sport1 komend seizoen geen Bundesligarechten heeft, we de Nederlanders Louis van Gaal, Mark van Bommel en Edson Braafheid op de voet kunnen blijven volgen'', aldus Kees Jansma, directeur van Sport1.
Nog beter is gewoon nog meer kanalen, SKY Italia heeft naast Serie A & B ook de CL, EL, en competities uit Rusland, Duitsland, Engeland, Spanje, Amerika, Brazilie, Argentinie en de topwedstrijden uit Nederland, Portugal, Frankrijk, Schotland. Er zijn nooit meer wedstrijden tegelijkertijd dan kanalen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook voorstander van een fusie van Eredivisie Live, mits de 10 kanalen behouden blijven. Ik ben best bereid om daarvoor te betalen.
Hoe kan ik in NL dat krijgen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nog beter is gewoon nog meer kanalen, SKY Italia heeft naast Serie A & B ook de CL, EL, en competities uit Rusland, Duitsland, Engeland, Spanje, Amerika, Brazilie, Argentinie en de topwedstrijden uit Nederland, Portugal, Frankrijk, Schotland. Er zijn nooit meer wedstrijden tegelijkertijd dan kanalen.
Daarnaast ook mogelijkheid tot aparte abonnementen, zodat je alleen betaalt voor wat jewilt zien, bv alleen Serie A, alleen CL of alleen Juve. Zo kun je nog meer mensen trekken, doordat mensen die puur voor 1 club/competitie kijken, niet met onnodig hoge kosten worden opgezadeld voor competities waar ze geen interesse in hebben.
Maar goed, NL loopt op dit gebied echt enorm achter, dus wie weet over een jaar of 4, 5.
Hoe is het met de club tv/kanalen. Heeft Man Utd nou echt een kanaal? Waar je de hele dag Man Utd ziet?quote:
Dit is daar dus zoal op te zien, is dus wel iets meer als Ajax/Feyenoord/ PSV TVquote:MUTV offers Manchester United fans exclusive interviews with players and staff, full matches, including all Premier League games (broadcast generally at midnight of the day the match was played), live reserve and academy games and "classic" matches plus footballing news and other themed programming. The station also broadcasts all of the team's pre-season friendly matches.
Ík heb een redactie maar veel wordt ik er niet wijzer van.quote:
quote:Allereerst bedankt voor uw mail aan Sport1.
Tot onze spijt bezitten wij momenteel de rechten van de Bundesliga nog niet. We begrijpen dat dit erg vervelend is voor de liefhebbers en we zullen uiteraard onze uiterste best doen de rechten van het Duitse voetbal opnieuw te verwerven. De onderhandelingen zijn gelukkig nog niet beëindigd. Natuurlijk willen ook wij graag de avonturen van onze Louis van Gaal van dichtbij volgen. We raden u aan om de website van Sport1 www.sport1.nl in de gaten te houden om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen.
De voor- en nabeschouwingen bij onze Premier League wedstrijden zullen zo spoedig mogelijk weer beginnen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Film 1Sport1
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:11 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ík heb een reactie maar veel wordt ik er niet wijzer van.
Allereerst bedankt voor uw mail aan Sport1.
De programmering zoals vermeld in onze gedrukte programmagids is wat betreft onze sportuitzendingen slechts een algemene indicatie. Omdat het live wedstrijden betreft kunnen er door allerlei omstandigheden veranderingen plaatsvinden. De informatie zoals u die kunt lezen op onze internetsite is leading.
Ja is echt slecht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:08 schreef Plato1980 het volgende:
Dat van Milan is echt belachelijk, ze laten zaterdagavond minstens drie kanalen ongebruikt.
1 Troost: Huntelaar speelt dit weekend niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:05 schreef Ytereo het volgende:
Inter komend weekend wel op Sport 1. AC MIlan dus niet
Het kan best zijn dat er restricties zitten aan die uitzendrechten van de Serie A. Misschien mogen ze maar 2 wedstrijden per weekend doen bijv. Er zal heus wel een reden achter zitten.quote:
Tof dat jij dat ff voor me hebt gedaan ^^quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:03 schreef DIGGER het volgende:
Of je leest even terug: Het centrale Sport1 topic.
quote:Geachte heer Borisz,
Allereerst bedankt voor uw mail aan Film1Sport1.
Sport1 geeft niet alleen zo veel mogelijk beelden door van de voetbalwedstrijden maar ook van andere sporten, we zijn immers een algemene sportzender. Programmeren is daarom natuurlijk keuzes maken. Soms doe je daar de één een plezier mee, soms de ander, maar het is helaas onmogelijk iedereen tegelijk te plezieren.
Onze excuses voor het niet uitzenden van de openingswedstrijd van AC Milan. Wij zijn op 23 augustus weer begonnen met het uitzenden van de Italiaanse Competitie. We hopen dus dat u in de toekomst wel gewoon kunt genieten van de wedstrijden die u wilt zien. We zullen in ieder geval komend weekend de wedstrijd Inter-AC uitzenden met het debuut van Klaas Jan Huntelaar. Wij wensen u daarbij veel kijkplezier.
Met vriendelijke groet,
Komt wel weer. Is meestal niet zo bij de start van de competitie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:53 schreef onlogisch het volgende:
Zijn er tegenwoordig geen voorbeschouwingen meer van wedstrijden?
Dat was een jaar terug ooit geopperd als mogelijkheid volgens mij. Daar verwees hij naar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:25 schreef RubenSosa het volgende:
Bij VoetbalInternational had Jan Smit (van heracles) het over het samengaan van Eredivisielive met Sport1. Zou dat dan direct ingaan? iemand meer info?
Zal wel La Liga wordenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:59 schreef DIGGER het volgende:
Zondag 13 September kan Sport1 laten zien uit welk hout ze gesneden zijn, als ze slim zijn kiezen ze voor de zondagavond match Genoa - Napoli
Vorige week was het toch ook allebei??quote:
Het duel staat op de kaartquote:Op donderdag 3 september 2009 20:59 schreef DIGGER het volgende:
Zondag 13 September kan Sport1 laten zien uit welk hout ze gesneden zijn, als ze slim zijn kiezen ze voor de zondagavond match Genoa - Napoli
Dat is fijn voor jullie, match is al dagen stijf uitverkocht, de tickets voor het uit-vak, waar eerst problemen mee waren, waren in een paar uur weg terwijl er ook genoeg Napoli fans al tickets voor aangrenzende vakken gekocht hadden.quote:
Dat vind ik echt een verschrikkelijke, maar dan ook echt vreselijk slechte commentator.quote:
Niet echt. Ik heb normaal ook Sport1, alle zenders doen het behalve Sport1 en 1.2, extra zenders doen het wel. Bel ik die gozer hoe dat kan, oude coaxkabels enz en hij adviseert om de boel ff te resetten. Gedaan, blijft hij vervolgens na de introductie hangen, alle zenders 'geen signaal', op E! en de extra Sport1 kanalen na.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:43 schreef borisz het volgende:
Iedereen met een kastje kan dit weekend gratis sport1 bekijken.
Gelukkig zijn er verschillende meningenquote:Op zondag 13 september 2009 17:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een verschrikkelijke, maar dan ook echt vreselijk slechte commentator.
Ik vind hem juist 1 van de beste Nederlandse commentatoren, zeker bij het Spaanse voetbal.quote:Op zondag 13 september 2009 17:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een verschrikkelijke, maar dan ook echt vreselijk slechte commentator.
Vanavond doet hij in ieder geval het commentaar bij Barca-Atl.Madridquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind hem juist 1 van de beste Nederlandse commentatoren, zeker bij het Spaanse voetbal.
Is dat werkelijk veel mooier dan "normaal" ? Ik ben wel benieuwd..quote:Op maandag 28 september 2009 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb hier thuis Sport1 HD! Wat een genot om daar wekelijks een wedstrijd uit de Premier League te kijken
Ja, zeker! Beetje moeilijk uit te leggen maar het is gewoon vele malen scherper. Je kunt de grassprieten van elkaar onderscheidenquote:Op maandag 28 september 2009 22:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Is dat werkelijk veel mooier dan "normaal" ? Ik ben wel benieuwd..
Kunnen ze ons dus mooi 1/2 euro korting geven elke maandquote:Op maandag 28 september 2009 21:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Eindelijk nieuws over Bundesliga. Wekelijks 1 wedstrijd live op......RTL7 en op zondagavond dan samenvattingen op deze zelfde zender.Hoop alleen niet dat standaard Bayern en HSV zijn die uitgezonden worden.
Nee (Ziggo).quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:10 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullien vandaag wat aan te merken op de kwaliteit van het beeld op sport 1?
Bij mij "schokt" alles als het ware. Behalve de hd zender, die is dan weer perfect.
Upc gebruiker.
Nee geen last van, hier ook ZIggo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:10 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullien vandaag wat aan te merken op de kwaliteit van het beeld op sport 1?
Bij mij "schokt" alles als het ware. Behalve de hd zender, die is dan weer perfect.
Upc gebruiker.
Nog steeds aan het wachten zeker?quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wordt dus na Liverpool - City schakelen naar Bayern
Ja, ik kon hem niet meer editten vanmorgen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog steeds aan het wachten zeker?
Ze zullen hooguit 2 wedstrijden per speelronde hebben. Bayern en HSV voornamelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Hebben ze rechten op Bundesliga, 6 kanalen, tennis op kanaal 1, golf op kanaal 2, niks op kanaal 3 t/m 6....Waarom dan niet gewoon Bochum-Koln uitzenden?
Die van Sierd de Vos?quote:Op maandag 30 november 2009 16:49 schreef mitt het volgende:
Onthutsend slechte beschouwingen bij Barca - Real.
Nee, van Jansma, Kieft en van Hanegem.quote:
Dat ging idd nergens over.quote:Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef mitt het volgende:
[..]
Nee, van Jansma, Kieft en van Hanegem.
Hij is gewoon een baasquote:
Dat was wel een geweldig moment ja, hij maakte daarna wel keurig z'n excuses aan de beste manquote:Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hij is gewoon een baas![]()
Gisteren ook weer met zijn " andre van Duin vond dat het buitenspel was"
Hij staat er al een paar weken rond deze tijd de Europese hoogtepunten aan elkaar te pratenquote:Op zondag 13 december 2009 23:07 schreef TheArt het volgende:
Zie ik daar Edje als nieuwe presentator van Sport1?
Hij heeft zich gelijk ook maar een nieuwe coupe aangemeten![]()
Ik kijk al weken niet meer op zondagavond, dus het viel me wel op.quote:Op zondag 13 december 2009 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij staat er al een paar weken rond deze tijd de Europese hoogtepunten aan elkaar te praten.
Staat op diezelfde site gewoon bij het programmaoverzicht...quote:Op zondag 7 maart 2010 17:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer is er weer HD?
Dat vroeg ik nietquote:Op zondag 7 maart 2010 17:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Staat op diezelfde site gewoon bij het programmaoverzicht...
Je vraagt wanneer ze weer in HD uitzenden, anders moet je je vraag duidelijker stellen.quote:
Jij valt dus ook onder die wat minder slimme users, want dat antwoord geef ik een paar posts terug al,quote:Op zondag 7 maart 2010 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben gewoon duidelijk maar voor de minder slimme Fokkers zal ik het nog een keer vragen
Wanneer is de volgende uitzending die in HD formaat wordt uitgezonden?
Je bent dus nog dommer dan die domme users, hierbij speciaal voor jou: http://www.sport1.nl/Programmagids.htmlquote:Op zondag 7 maart 2010 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, das geen antwoord
Ja, en morgen Man UTD in hd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:23 schreef Zapper het volgende:
Fiorentina - Bayern Munchen is vanavond in HD
Eigenlijk is het geen HD, namelijk maar 720p ipv 1080p.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:23 schreef Zapper het volgende:
Fiorentina - Bayern Munchen is vanavond in HD
Kijk op de website van je televisie-aanbieder.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:48 schreef di0r1 het volgende:
Ik wil graag sport1, maar ik kan nergens de maandelijkse kosten vinden! Wie kan mij helpen waar ik het kan vinden? Ik heb op de website al gekeken, maar kom gek genoeg helemaal niets tegen.
De rechten van de Europa League hebben ze niet. Die liggen bij RTL en Eredivisie Live.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:15 schreef onlogisch het volgende:
Waarom zenden ze vanavond geen Benfica - Liverpool uit?
gister voor het eerst een wedstrijd in HD kwaliteit gezien (arsenal - barca) jezus wat is dat scherp, mooi en een voorrecht om het zo te mogen zien...en dan de analyse in de studio, ik kon gewoon elk haartje van ron jans afzonderlijk bestuderen.....echt niet normaal!quote:
Ron Jans zat toch bij Ned 3 ? Maar inderdaad kijk ook geregeld HD wedstrijden echt prachtigquote:Op donderdag 1 april 2010 19:28 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
gister voor het eerst een wedstrijd in HD kwaliteit gezien (arsenal - barca) jezus wat is dat scherp, mooi en een voorrecht om het zo te mogen zien...en dan de analyse in de studio, ik kon gewoon elk haartje van ron jans afzonderlijk bestuderen.....echt niet normaal!
tering dat wordt genieten als elke wk wedstrijd in hd signaal wordt doorgegeven![]()
ja klopt ned 3 ja...hopelijk gaan al die stations over tot hd in de toekomst al zal dat door de crisis wel langer op zich laten wachtenquote:Op donderdag 1 april 2010 19:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ron Jans zat toch bij Ned 3 ? Maar inderdaad kijk ook geregeld HD wedstrijden echt prachtigWk in HD.
Van mij hoeft de nieuwe Uri geller niet zo zeer in HD ,quote:Op donderdag 1 april 2010 19:40 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ja klopt ned 3 ja...hopelijk gaan al die stations over tot hd in de toekomst al zal dat door de crisis wel langer op zich laten wachten
Kijkquote:Op donderdag 1 april 2010 19:28 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
gister voor het eerst een wedstrijd in HD kwaliteit gezien (arsenal - barca) jezus wat is dat scherp, mooi en een voorrecht om het zo te mogen zien...en dan de analyse in de studio, ik kon gewoon elk haartje van ron jans afzonderlijk bestuderen.....echt niet normaal!
tering dat wordt genieten als elke wk wedstrijd in hd signaal wordt doorgegeven![]()
Helaas is het "gepimpt HD ". En bij lange na geen echt HD.quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kijk![]()
Sport 1 heeft geen live rechten van WK volgens mij, alleen samenvattingen.
Nederland 3 HD gewoon met WK
sprak een medewerker van ziggo en die zei juist dat het in hd kwaliteit wordt opgenomen en ook wordt doorgegeven dus het beste van het beste.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helaas is het "gepimpt HD ". En bij lange na geen echt HD.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:22 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
sprak een medewerker van ziggo en die zei juist dat het in hd kwaliteit wordt opgenomen en ook wordt doorgegeven dus het beste van het beste.
als het zo is zoals arsenal - barca van de week dan zit ik echt genietend voor de buis en kijk ik alles! wat een scherpte en rust om te kijken.
En een discussie erover is nieteens nodig.quote:De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) steekt geen extra geld in de drie aangekondigde HD kanalen van Nederland 1, 2 en 3. Maar de NPO hoopt nog op subsidie van het Nederlandse ministerie van Economische Zaken om de drie HD kanalen volgend jaar versneld te kunnen optuigen tot volwaardige HD kanalen. De drie publieke HD kanalen worden eind eerste kwartaal 2009 aan de Nederlandse distributeurs aangeboden, de meerderheid daarvan willen deze HD-kanalen betaald maken voor de kijkers omdat de verplichte onbetaalde doorgifte van deze kanalen zoals deze in de Nederlandse wet beschreven is geldt alleen voor de analoge en SD kanalen en niet voor de nieuwe HD kanalen. Of de 3 HD-kanalen ook in Vlaanderen komen is nog niet bekend.
De vraag is of dat de HD-zenders ook in HD uitzenden, want vanaf de start worden de meeste programma’s upgeconventeeerd. In het begin kan men slechts sporadisch bij enkele grote evenementen, zoals sportwedstrijden, native HD beelden via de drie publieke HD zenders zien. Ook worden enkele programma’s die vanaf heden in opdracht van de publieke omroepen worden gemaakt in HD opgenomen. Daarnaast is het mogelijk dat aangekochte buitenlandse series soms in HD kwaliteit worden uitgezonden. Opvallend is echter dat men bij de NPO bijvoorbeeld nog niet weet of men de Tour de France van komende zomer wel in native HD op de HD zenders gaat uitzenden. Het prijskaartje wat hier aanhangt is daarbij van doorslaggevend belang.
Aan het eind van 2009 hoopt de NPO 15 procent van de avond en primetime programmering die men op de drie HD kanalen gaat aanbieden in native HD te kunnen uitzenden. Pas in de loop van 2010 als er weer grote sportevenementen als de Olympische Winterspelen in Vancouver en het WK voetbal in Zuid Afrika worden uitgezonden hoopt men een volgende inhaalslag te kunnen plegen en het aandeel native HD programma’s dat wordt uitgezonden substantieel te vergroten.
1080p en 720p idd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
En een discussie erover is nieteens nodig.
Check Sport1 HD en Nederland 3 HD. Als jij geen verschil ziet raad ik je een enkeltje Hans Anders aan.
Mijn TV gaat maar tot 720p. Toch zie ik vrij veel verschil tussen NL3 en Sport1HD. Sport1 is gewoon een stuk scherper. Volgens mij doen ze bij NL3 gewoon iets fout.quote:
Dat komt omdat die premier league wedstrijden worden vastgelegd met 100% hd camera's. En dat wat ze uitzenden @ Nederland 3 veelal "gepimpt" is met software.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Mijn TV gaat maar tot 720p. Toch zie ik vrij veel verschil tussen NL3 en Sport1HD. Sport1 is gewoon een stuk scherper. Volgens mij doen ze bij NL3 gewoon iets fout.
ik vond ned 3 het scherpst. sport 1 viel me tegen deze week, wat ik ervan zag. misschien dat daar niet alles in hd wordt uigezonden maar arsenal was echt meesterlijk. nog nooit zulk scherp beeld gezien, vooral dat grasveldquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Mijn TV gaat maar tot 720p. Toch zie ik vrij veel verschil tussen NL3 en Sport1HD. Sport1 is gewoon een stuk scherper. Volgens mij doen ze bij NL3 gewoon iets fout.
Klopt, maar volgens mij heeft Sport 1 ook bij de Premier League 1080p op het HD-kanaal.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:41 schreef Boormachine1989 het volgende:
In mijn ontvanger geeft ie bij Ned 3. 1080i en bij sport1 720p aan.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:15 schreef Majkool het volgende:
Haha, zit net dat Final Fever te kijken. Kampioenswedstrijd van een amateurclub. Penalty, schiet ie de bal DOOR 't net, ziet de scheids niet, en laat dus een doeltrap nemen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het ook gezienquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:15 schreef Majkool het volgende:
Haha, zit net dat Final Fever te kijken. Kampioenswedstrijd van een amateurclub. Penalty, schiet ie de bal DOOR 't net, ziet de scheids niet, en laat dus een doeltrap nemen![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou je dat doen als je voor een paar euro meer het op tv hebt? Ze hebben sowieso deze maand nog de actie 3 maanden voor 5 euro per maand.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:06 schreef KraideN het volgende:
Sport 1 biedt nu onbeperkt wedstrijden kijken via internet aan voor ¤9,99 per maand.
Tevens is TV veel relaxter dan zo'n stream vind ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen als je voor een paar euro meer het op tv hebt? Ze hebben sowieso deze maand nog de actie 3 maanden voor 5 euro per maand.
Bij Ziggo duurt het een kwartierquote:Op woensdag 7 september 2011 19:34 schreef yes-yes het volgende:
Weet iemand hoelang het duurt voordat je beeld hebt na je aanvraag bij UPC ?
Maandagavond aangevraagd en tot nu toe nog geen beeld, is dit normaal ?
Heb ik al gedaan, zal UPC maar is even gaan bellenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij Ziggo duurt het een kwartier
Misschien helpt het om je decoder aan en uit te zetten
Sterkte...quote:Op woensdag 7 september 2011 19:51 schreef yes-yes het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, zal UPC maar is even gaan bellen
Ging verrassend makkelijk en snel. Aanvraag via interactieve TV was niet aangekomen, ze hebben het nu handmatig ingesteld, binnen 48 uur moet ik beeld hebbenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |