Nee geen last van, hier ook ZIggo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:10 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullien vandaag wat aan te merken op de kwaliteit van het beeld op sport 1?
Bij mij "schokt" alles als het ware. Behalve de hd zender, die is dan weer perfect.
Upc gebruiker.
Nog steeds aan het wachten zeker?quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wordt dus na Liverpool - City schakelen naar Bayern
Ja, ik kon hem niet meer editten vanmorgen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog steeds aan het wachten zeker?
Ze zullen hooguit 2 wedstrijden per speelronde hebben. Bayern en HSV voornamelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Hebben ze rechten op Bundesliga, 6 kanalen, tennis op kanaal 1, golf op kanaal 2, niks op kanaal 3 t/m 6....Waarom dan niet gewoon Bochum-Koln uitzenden?
Die van Sierd de Vos?quote:Op maandag 30 november 2009 16:49 schreef mitt het volgende:
Onthutsend slechte beschouwingen bij Barca - Real.
Nee, van Jansma, Kieft en van Hanegem.quote:
Dat ging idd nergens over.quote:Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef mitt het volgende:
[..]
Nee, van Jansma, Kieft en van Hanegem.
Hij is gewoon een baasquote:
Dat was wel een geweldig moment ja, hij maakte daarna wel keurig z'n excuses aan de beste manquote:Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hij is gewoon een baas![]()
Gisteren ook weer met zijn " andre van Duin vond dat het buitenspel was"
Hij staat er al een paar weken rond deze tijd de Europese hoogtepunten aan elkaar te pratenquote:Op zondag 13 december 2009 23:07 schreef TheArt het volgende:
Zie ik daar Edje als nieuwe presentator van Sport1?
Hij heeft zich gelijk ook maar een nieuwe coupe aangemeten![]()
Ik kijk al weken niet meer op zondagavond, dus het viel me wel op.quote:Op zondag 13 december 2009 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij staat er al een paar weken rond deze tijd de Europese hoogtepunten aan elkaar te praten.
Staat op diezelfde site gewoon bij het programmaoverzicht...quote:Op zondag 7 maart 2010 17:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer is er weer HD?
Dat vroeg ik nietquote:Op zondag 7 maart 2010 17:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Staat op diezelfde site gewoon bij het programmaoverzicht...
Je vraagt wanneer ze weer in HD uitzenden, anders moet je je vraag duidelijker stellen.quote:
Jij valt dus ook onder die wat minder slimme users, want dat antwoord geef ik een paar posts terug al,quote:Op zondag 7 maart 2010 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben gewoon duidelijk maar voor de minder slimme Fokkers zal ik het nog een keer vragen
Wanneer is de volgende uitzending die in HD formaat wordt uitgezonden?
Je bent dus nog dommer dan die domme users, hierbij speciaal voor jou: http://www.sport1.nl/Programmagids.htmlquote:Op zondag 7 maart 2010 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, das geen antwoord
Ja, en morgen Man UTD in hd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:23 schreef Zapper het volgende:
Fiorentina - Bayern Munchen is vanavond in HD
Eigenlijk is het geen HD, namelijk maar 720p ipv 1080p.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:23 schreef Zapper het volgende:
Fiorentina - Bayern Munchen is vanavond in HD
Kijk op de website van je televisie-aanbieder.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:48 schreef di0r1 het volgende:
Ik wil graag sport1, maar ik kan nergens de maandelijkse kosten vinden! Wie kan mij helpen waar ik het kan vinden? Ik heb op de website al gekeken, maar kom gek genoeg helemaal niets tegen.
De rechten van de Europa League hebben ze niet. Die liggen bij RTL en Eredivisie Live.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:15 schreef onlogisch het volgende:
Waarom zenden ze vanavond geen Benfica - Liverpool uit?
gister voor het eerst een wedstrijd in HD kwaliteit gezien (arsenal - barca) jezus wat is dat scherp, mooi en een voorrecht om het zo te mogen zien...en dan de analyse in de studio, ik kon gewoon elk haartje van ron jans afzonderlijk bestuderen.....echt niet normaal!quote:
Ron Jans zat toch bij Ned 3 ? Maar inderdaad kijk ook geregeld HD wedstrijden echt prachtigquote:Op donderdag 1 april 2010 19:28 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
gister voor het eerst een wedstrijd in HD kwaliteit gezien (arsenal - barca) jezus wat is dat scherp, mooi en een voorrecht om het zo te mogen zien...en dan de analyse in de studio, ik kon gewoon elk haartje van ron jans afzonderlijk bestuderen.....echt niet normaal!
tering dat wordt genieten als elke wk wedstrijd in hd signaal wordt doorgegeven![]()
ja klopt ned 3 ja...hopelijk gaan al die stations over tot hd in de toekomst al zal dat door de crisis wel langer op zich laten wachtenquote:Op donderdag 1 april 2010 19:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ron Jans zat toch bij Ned 3 ? Maar inderdaad kijk ook geregeld HD wedstrijden echt prachtigWk in HD.
Van mij hoeft de nieuwe Uri geller niet zo zeer in HD ,quote:Op donderdag 1 april 2010 19:40 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ja klopt ned 3 ja...hopelijk gaan al die stations over tot hd in de toekomst al zal dat door de crisis wel langer op zich laten wachten
Kijkquote:Op donderdag 1 april 2010 19:28 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
gister voor het eerst een wedstrijd in HD kwaliteit gezien (arsenal - barca) jezus wat is dat scherp, mooi en een voorrecht om het zo te mogen zien...en dan de analyse in de studio, ik kon gewoon elk haartje van ron jans afzonderlijk bestuderen.....echt niet normaal!
tering dat wordt genieten als elke wk wedstrijd in hd signaal wordt doorgegeven![]()
Helaas is het "gepimpt HD ". En bij lange na geen echt HD.quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kijk![]()
Sport 1 heeft geen live rechten van WK volgens mij, alleen samenvattingen.
Nederland 3 HD gewoon met WK
sprak een medewerker van ziggo en die zei juist dat het in hd kwaliteit wordt opgenomen en ook wordt doorgegeven dus het beste van het beste.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helaas is het "gepimpt HD ". En bij lange na geen echt HD.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:22 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
sprak een medewerker van ziggo en die zei juist dat het in hd kwaliteit wordt opgenomen en ook wordt doorgegeven dus het beste van het beste.
als het zo is zoals arsenal - barca van de week dan zit ik echt genietend voor de buis en kijk ik alles! wat een scherpte en rust om te kijken.
En een discussie erover is nieteens nodig.quote:De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) steekt geen extra geld in de drie aangekondigde HD kanalen van Nederland 1, 2 en 3. Maar de NPO hoopt nog op subsidie van het Nederlandse ministerie van Economische Zaken om de drie HD kanalen volgend jaar versneld te kunnen optuigen tot volwaardige HD kanalen. De drie publieke HD kanalen worden eind eerste kwartaal 2009 aan de Nederlandse distributeurs aangeboden, de meerderheid daarvan willen deze HD-kanalen betaald maken voor de kijkers omdat de verplichte onbetaalde doorgifte van deze kanalen zoals deze in de Nederlandse wet beschreven is geldt alleen voor de analoge en SD kanalen en niet voor de nieuwe HD kanalen. Of de 3 HD-kanalen ook in Vlaanderen komen is nog niet bekend.
De vraag is of dat de HD-zenders ook in HD uitzenden, want vanaf de start worden de meeste programma’s upgeconventeeerd. In het begin kan men slechts sporadisch bij enkele grote evenementen, zoals sportwedstrijden, native HD beelden via de drie publieke HD zenders zien. Ook worden enkele programma’s die vanaf heden in opdracht van de publieke omroepen worden gemaakt in HD opgenomen. Daarnaast is het mogelijk dat aangekochte buitenlandse series soms in HD kwaliteit worden uitgezonden. Opvallend is echter dat men bij de NPO bijvoorbeeld nog niet weet of men de Tour de France van komende zomer wel in native HD op de HD zenders gaat uitzenden. Het prijskaartje wat hier aanhangt is daarbij van doorslaggevend belang.
Aan het eind van 2009 hoopt de NPO 15 procent van de avond en primetime programmering die men op de drie HD kanalen gaat aanbieden in native HD te kunnen uitzenden. Pas in de loop van 2010 als er weer grote sportevenementen als de Olympische Winterspelen in Vancouver en het WK voetbal in Zuid Afrika worden uitgezonden hoopt men een volgende inhaalslag te kunnen plegen en het aandeel native HD programma’s dat wordt uitgezonden substantieel te vergroten.
1080p en 720p idd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
En een discussie erover is nieteens nodig.
Check Sport1 HD en Nederland 3 HD. Als jij geen verschil ziet raad ik je een enkeltje Hans Anders aan.
Mijn TV gaat maar tot 720p. Toch zie ik vrij veel verschil tussen NL3 en Sport1HD. Sport1 is gewoon een stuk scherper. Volgens mij doen ze bij NL3 gewoon iets fout.quote:
Dat komt omdat die premier league wedstrijden worden vastgelegd met 100% hd camera's. En dat wat ze uitzenden @ Nederland 3 veelal "gepimpt" is met software.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Mijn TV gaat maar tot 720p. Toch zie ik vrij veel verschil tussen NL3 en Sport1HD. Sport1 is gewoon een stuk scherper. Volgens mij doen ze bij NL3 gewoon iets fout.
ik vond ned 3 het scherpst. sport 1 viel me tegen deze week, wat ik ervan zag. misschien dat daar niet alles in hd wordt uigezonden maar arsenal was echt meesterlijk. nog nooit zulk scherp beeld gezien, vooral dat grasveldquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Mijn TV gaat maar tot 720p. Toch zie ik vrij veel verschil tussen NL3 en Sport1HD. Sport1 is gewoon een stuk scherper. Volgens mij doen ze bij NL3 gewoon iets fout.
Klopt, maar volgens mij heeft Sport 1 ook bij de Premier League 1080p op het HD-kanaal.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:41 schreef Boormachine1989 het volgende:
In mijn ontvanger geeft ie bij Ned 3. 1080i en bij sport1 720p aan.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:15 schreef Majkool het volgende:
Haha, zit net dat Final Fever te kijken. Kampioenswedstrijd van een amateurclub. Penalty, schiet ie de bal DOOR 't net, ziet de scheids niet, en laat dus een doeltrap nemen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het ook gezienquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:15 schreef Majkool het volgende:
Haha, zit net dat Final Fever te kijken. Kampioenswedstrijd van een amateurclub. Penalty, schiet ie de bal DOOR 't net, ziet de scheids niet, en laat dus een doeltrap nemen![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou je dat doen als je voor een paar euro meer het op tv hebt? Ze hebben sowieso deze maand nog de actie 3 maanden voor 5 euro per maand.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:06 schreef KraideN het volgende:
Sport 1 biedt nu onbeperkt wedstrijden kijken via internet aan voor ¤9,99 per maand.
Tevens is TV veel relaxter dan zo'n stream vind ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen als je voor een paar euro meer het op tv hebt? Ze hebben sowieso deze maand nog de actie 3 maanden voor 5 euro per maand.
Bij Ziggo duurt het een kwartierquote:Op woensdag 7 september 2011 19:34 schreef yes-yes het volgende:
Weet iemand hoelang het duurt voordat je beeld hebt na je aanvraag bij UPC ?
Maandagavond aangevraagd en tot nu toe nog geen beeld, is dit normaal ?
Heb ik al gedaan, zal UPC maar is even gaan bellenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij Ziggo duurt het een kwartier
Misschien helpt het om je decoder aan en uit te zetten
Sterkte...quote:Op woensdag 7 september 2011 19:51 schreef yes-yes het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, zal UPC maar is even gaan bellen
Ging verrassend makkelijk en snel. Aanvraag via interactieve TV was niet aangekomen, ze hebben het nu handmatig ingesteld, binnen 48 uur moet ik beeld hebbenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |