Nog beter is gewoon nog meer kanalen, SKY Italia heeft naast Serie A & B ook de CL, EL, en competities uit Rusland, Duitsland, Engeland, Spanje, Amerika, Brazilie, Argentinie en de topwedstrijden uit Nederland, Portugal, Frankrijk, Schotland. Er zijn nooit meer wedstrijden tegelijkertijd dan kanalen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook voorstander van een fusie van Eredivisie Live, mits de 10 kanalen behouden blijven. Ik ben best bereid om daarvoor te betalen.
Hoe kan ik in NL dat krijgen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nog beter is gewoon nog meer kanalen, SKY Italia heeft naast Serie A & B ook de CL, EL, en competities uit Rusland, Duitsland, Engeland, Spanje, Amerika, Brazilie, Argentinie en de topwedstrijden uit Nederland, Portugal, Frankrijk, Schotland. Er zijn nooit meer wedstrijden tegelijkertijd dan kanalen.
Daarnaast ook mogelijkheid tot aparte abonnementen, zodat je alleen betaalt voor wat jewilt zien, bv alleen Serie A, alleen CL of alleen Juve. Zo kun je nog meer mensen trekken, doordat mensen die puur voor 1 club/competitie kijken, niet met onnodig hoge kosten worden opgezadeld voor competities waar ze geen interesse in hebben.
Maar goed, NL loopt op dit gebied echt enorm achter, dus wie weet over een jaar of 4, 5.
Hoe is het met de club tv/kanalen. Heeft Man Utd nou echt een kanaal? Waar je de hele dag Man Utd ziet?quote:
Dit is daar dus zoal op te zien, is dus wel iets meer als Ajax/Feyenoord/ PSV TVquote:MUTV offers Manchester United fans exclusive interviews with players and staff, full matches, including all Premier League games (broadcast generally at midnight of the day the match was played), live reserve and academy games and "classic" matches plus footballing news and other themed programming. The station also broadcasts all of the team's pre-season friendly matches.
Ík heb een redactie maar veel wordt ik er niet wijzer van.quote:
quote:Allereerst bedankt voor uw mail aan Sport1.
Tot onze spijt bezitten wij momenteel de rechten van de Bundesliga nog niet. We begrijpen dat dit erg vervelend is voor de liefhebbers en we zullen uiteraard onze uiterste best doen de rechten van het Duitse voetbal opnieuw te verwerven. De onderhandelingen zijn gelukkig nog niet beëindigd. Natuurlijk willen ook wij graag de avonturen van onze Louis van Gaal van dichtbij volgen. We raden u aan om de website van Sport1 www.sport1.nl in de gaten te houden om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen.
De voor- en nabeschouwingen bij onze Premier League wedstrijden zullen zo spoedig mogelijk weer beginnen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Film 1Sport1
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:11 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ík heb een reactie maar veel wordt ik er niet wijzer van.
Allereerst bedankt voor uw mail aan Sport1.
De programmering zoals vermeld in onze gedrukte programmagids is wat betreft onze sportuitzendingen slechts een algemene indicatie. Omdat het live wedstrijden betreft kunnen er door allerlei omstandigheden veranderingen plaatsvinden. De informatie zoals u die kunt lezen op onze internetsite is leading.
Ja is echt slecht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:08 schreef Plato1980 het volgende:
Dat van Milan is echt belachelijk, ze laten zaterdagavond minstens drie kanalen ongebruikt.
1 Troost: Huntelaar speelt dit weekend niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:05 schreef Ytereo het volgende:
Inter komend weekend wel op Sport 1. AC MIlan dus niet
Het kan best zijn dat er restricties zitten aan die uitzendrechten van de Serie A. Misschien mogen ze maar 2 wedstrijden per weekend doen bijv. Er zal heus wel een reden achter zitten.quote:
Tof dat jij dat ff voor me hebt gedaan ^^quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:03 schreef DIGGER het volgende:
Of je leest even terug: Het centrale Sport1 topic.
quote:Geachte heer Borisz,
Allereerst bedankt voor uw mail aan Film1Sport1.
Sport1 geeft niet alleen zo veel mogelijk beelden door van de voetbalwedstrijden maar ook van andere sporten, we zijn immers een algemene sportzender. Programmeren is daarom natuurlijk keuzes maken. Soms doe je daar de één een plezier mee, soms de ander, maar het is helaas onmogelijk iedereen tegelijk te plezieren.
Onze excuses voor het niet uitzenden van de openingswedstrijd van AC Milan. Wij zijn op 23 augustus weer begonnen met het uitzenden van de Italiaanse Competitie. We hopen dus dat u in de toekomst wel gewoon kunt genieten van de wedstrijden die u wilt zien. We zullen in ieder geval komend weekend de wedstrijd Inter-AC uitzenden met het debuut van Klaas Jan Huntelaar. Wij wensen u daarbij veel kijkplezier.
Met vriendelijke groet,
Komt wel weer. Is meestal niet zo bij de start van de competitie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:53 schreef onlogisch het volgende:
Zijn er tegenwoordig geen voorbeschouwingen meer van wedstrijden?
Dat was een jaar terug ooit geopperd als mogelijkheid volgens mij. Daar verwees hij naar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:25 schreef RubenSosa het volgende:
Bij VoetbalInternational had Jan Smit (van heracles) het over het samengaan van Eredivisielive met Sport1. Zou dat dan direct ingaan? iemand meer info?
Zal wel La Liga wordenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:59 schreef DIGGER het volgende:
Zondag 13 September kan Sport1 laten zien uit welk hout ze gesneden zijn, als ze slim zijn kiezen ze voor de zondagavond match Genoa - Napoli
Vorige week was het toch ook allebei??quote:
Het duel staat op de kaartquote:Op donderdag 3 september 2009 20:59 schreef DIGGER het volgende:
Zondag 13 September kan Sport1 laten zien uit welk hout ze gesneden zijn, als ze slim zijn kiezen ze voor de zondagavond match Genoa - Napoli
Dat is fijn voor jullie, match is al dagen stijf uitverkocht, de tickets voor het uit-vak, waar eerst problemen mee waren, waren in een paar uur weg terwijl er ook genoeg Napoli fans al tickets voor aangrenzende vakken gekocht hadden.quote:
Dat vind ik echt een verschrikkelijke, maar dan ook echt vreselijk slechte commentator.quote:
Niet echt. Ik heb normaal ook Sport1, alle zenders doen het behalve Sport1 en 1.2, extra zenders doen het wel. Bel ik die gozer hoe dat kan, oude coaxkabels enz en hij adviseert om de boel ff te resetten. Gedaan, blijft hij vervolgens na de introductie hangen, alle zenders 'geen signaal', op E! en de extra Sport1 kanalen na.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:43 schreef borisz het volgende:
Iedereen met een kastje kan dit weekend gratis sport1 bekijken.
Gelukkig zijn er verschillende meningenquote:Op zondag 13 september 2009 17:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een verschrikkelijke, maar dan ook echt vreselijk slechte commentator.
Ik vind hem juist 1 van de beste Nederlandse commentatoren, zeker bij het Spaanse voetbal.quote:Op zondag 13 september 2009 17:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een verschrikkelijke, maar dan ook echt vreselijk slechte commentator.
Vanavond doet hij in ieder geval het commentaar bij Barca-Atl.Madridquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind hem juist 1 van de beste Nederlandse commentatoren, zeker bij het Spaanse voetbal.
Is dat werkelijk veel mooier dan "normaal" ? Ik ben wel benieuwd..quote:Op maandag 28 september 2009 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb hier thuis Sport1 HD! Wat een genot om daar wekelijks een wedstrijd uit de Premier League te kijken
Ja, zeker! Beetje moeilijk uit te leggen maar het is gewoon vele malen scherper. Je kunt de grassprieten van elkaar onderscheidenquote:Op maandag 28 september 2009 22:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Is dat werkelijk veel mooier dan "normaal" ? Ik ben wel benieuwd..
Kunnen ze ons dus mooi 1/2 euro korting geven elke maandquote:Op maandag 28 september 2009 21:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Eindelijk nieuws over Bundesliga. Wekelijks 1 wedstrijd live op......RTL7 en op zondagavond dan samenvattingen op deze zelfde zender.Hoop alleen niet dat standaard Bayern en HSV zijn die uitgezonden worden.
Nee (Ziggo).quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:10 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullien vandaag wat aan te merken op de kwaliteit van het beeld op sport 1?
Bij mij "schokt" alles als het ware. Behalve de hd zender, die is dan weer perfect.
Upc gebruiker.
Nee geen last van, hier ook ZIggo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:10 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullien vandaag wat aan te merken op de kwaliteit van het beeld op sport 1?
Bij mij "schokt" alles als het ware. Behalve de hd zender, die is dan weer perfect.
Upc gebruiker.
Nog steeds aan het wachten zeker?quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wordt dus na Liverpool - City schakelen naar Bayern
Ja, ik kon hem niet meer editten vanmorgen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog steeds aan het wachten zeker?
Ze zullen hooguit 2 wedstrijden per speelronde hebben. Bayern en HSV voornamelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Hebben ze rechten op Bundesliga, 6 kanalen, tennis op kanaal 1, golf op kanaal 2, niks op kanaal 3 t/m 6....Waarom dan niet gewoon Bochum-Koln uitzenden?
Die van Sierd de Vos?quote:Op maandag 30 november 2009 16:49 schreef mitt het volgende:
Onthutsend slechte beschouwingen bij Barca - Real.
Nee, van Jansma, Kieft en van Hanegem.quote:
Dat ging idd nergens over.quote:Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef mitt het volgende:
[..]
Nee, van Jansma, Kieft en van Hanegem.
Hij is gewoon een baasquote:
Dat was wel een geweldig moment ja, hij maakte daarna wel keurig z'n excuses aan de beste manquote:Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hij is gewoon een baas![]()
Gisteren ook weer met zijn " andre van Duin vond dat het buitenspel was"
Hij staat er al een paar weken rond deze tijd de Europese hoogtepunten aan elkaar te pratenquote:Op zondag 13 december 2009 23:07 schreef TheArt het volgende:
Zie ik daar Edje als nieuwe presentator van Sport1?
Hij heeft zich gelijk ook maar een nieuwe coupe aangemeten![]()
Ik kijk al weken niet meer op zondagavond, dus het viel me wel op.quote:Op zondag 13 december 2009 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij staat er al een paar weken rond deze tijd de Europese hoogtepunten aan elkaar te praten.
Staat op diezelfde site gewoon bij het programmaoverzicht...quote:Op zondag 7 maart 2010 17:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer is er weer HD?
Dat vroeg ik nietquote:Op zondag 7 maart 2010 17:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Staat op diezelfde site gewoon bij het programmaoverzicht...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |