Zal wel La Liga wordenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:59 schreef DIGGER het volgende:
Zondag 13 September kan Sport1 laten zien uit welk hout ze gesneden zijn, als ze slim zijn kiezen ze voor de zondagavond match Genoa - Napoli
Vorige week was het toch ook allebei??quote:
Het duel staat op de kaartquote:Op donderdag 3 september 2009 20:59 schreef DIGGER het volgende:
Zondag 13 September kan Sport1 laten zien uit welk hout ze gesneden zijn, als ze slim zijn kiezen ze voor de zondagavond match Genoa - Napoli
Dat is fijn voor jullie, match is al dagen stijf uitverkocht, de tickets voor het uit-vak, waar eerst problemen mee waren, waren in een paar uur weg terwijl er ook genoeg Napoli fans al tickets voor aangrenzende vakken gekocht hadden.quote:
Dat vind ik echt een verschrikkelijke, maar dan ook echt vreselijk slechte commentator.quote:
Niet echt. Ik heb normaal ook Sport1, alle zenders doen het behalve Sport1 en 1.2, extra zenders doen het wel. Bel ik die gozer hoe dat kan, oude coaxkabels enz en hij adviseert om de boel ff te resetten. Gedaan, blijft hij vervolgens na de introductie hangen, alle zenders 'geen signaal', op E! en de extra Sport1 kanalen na.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:43 schreef borisz het volgende:
Iedereen met een kastje kan dit weekend gratis sport1 bekijken.
Gelukkig zijn er verschillende meningenquote:Op zondag 13 september 2009 17:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een verschrikkelijke, maar dan ook echt vreselijk slechte commentator.
Ik vind hem juist 1 van de beste Nederlandse commentatoren, zeker bij het Spaanse voetbal.quote:Op zondag 13 september 2009 17:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een verschrikkelijke, maar dan ook echt vreselijk slechte commentator.
Vanavond doet hij in ieder geval het commentaar bij Barca-Atl.Madridquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind hem juist 1 van de beste Nederlandse commentatoren, zeker bij het Spaanse voetbal.
Is dat werkelijk veel mooier dan "normaal" ? Ik ben wel benieuwd..quote:Op maandag 28 september 2009 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb hier thuis Sport1 HD! Wat een genot om daar wekelijks een wedstrijd uit de Premier League te kijken
Ja, zeker! Beetje moeilijk uit te leggen maar het is gewoon vele malen scherper. Je kunt de grassprieten van elkaar onderscheidenquote:Op maandag 28 september 2009 22:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Is dat werkelijk veel mooier dan "normaal" ? Ik ben wel benieuwd..
Kunnen ze ons dus mooi 1/2 euro korting geven elke maandquote:Op maandag 28 september 2009 21:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Eindelijk nieuws over Bundesliga. Wekelijks 1 wedstrijd live op......RTL7 en op zondagavond dan samenvattingen op deze zelfde zender.Hoop alleen niet dat standaard Bayern en HSV zijn die uitgezonden worden.
Nee (Ziggo).quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:10 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullien vandaag wat aan te merken op de kwaliteit van het beeld op sport 1?
Bij mij "schokt" alles als het ware. Behalve de hd zender, die is dan weer perfect.
Upc gebruiker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |