Ze zullen hooguit 2 wedstrijden per speelronde hebben. Bayern en HSV voornamelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Hebben ze rechten op Bundesliga, 6 kanalen, tennis op kanaal 1, golf op kanaal 2, niks op kanaal 3 t/m 6....Waarom dan niet gewoon Bochum-Koln uitzenden?
Die van Sierd de Vos?quote:Op maandag 30 november 2009 16:49 schreef mitt het volgende:
Onthutsend slechte beschouwingen bij Barca - Real.
Nee, van Jansma, Kieft en van Hanegem.quote:
Dat ging idd nergens over.quote:Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef mitt het volgende:
[..]
Nee, van Jansma, Kieft en van Hanegem.
Hij is gewoon een baasquote:
Dat was wel een geweldig moment ja, hij maakte daarna wel keurig z'n excuses aan de beste manquote:Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hij is gewoon een baas![]()
Gisteren ook weer met zijn " andre van Duin vond dat het buitenspel was"
Hij staat er al een paar weken rond deze tijd de Europese hoogtepunten aan elkaar te pratenquote:Op zondag 13 december 2009 23:07 schreef TheArt het volgende:
Zie ik daar Edje als nieuwe presentator van Sport1?
Hij heeft zich gelijk ook maar een nieuwe coupe aangemeten![]()
Ik kijk al weken niet meer op zondagavond, dus het viel me wel op.quote:Op zondag 13 december 2009 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij staat er al een paar weken rond deze tijd de Europese hoogtepunten aan elkaar te praten.
Staat op diezelfde site gewoon bij het programmaoverzicht...quote:Op zondag 7 maart 2010 17:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer is er weer HD?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |