Sport1 is per maand opzegbaar, dus in principe kun je in de zomer gewoon je abonnement gewoon opzeggen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:43 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Dat is altijd wel het jammere. In de zomer kijk je toch niet zoveel maar je betaalt er wel al die maanden voor.
Als er in Rusland gespeeld wordt dan heb je al een duel om 18.30 dus dan mis je mogelijk één duel per ronde.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou ik toch wel een minpunt vinden.
Misschien nog niet voor de eerste speelronde, maar als de Duitsers over een paar weken zien dat ze de rechten anders helemaal niet kunnen verkopen zullen ze wellicht gaan zakken in hun prijs.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:34 schreef Ytereo het volgende:
Hopelijk komt Duitsland nog rond.
Sport 1 was er nog mee bezig vertelde ze tegen mij.
Ze leggen idd een nieuw bod neer samen met EL dus hopelijk is dat wel genoeg , maar hoe ze het dan gaan verdelen ?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:34 schreef Ytereo het volgende:
Hopelijk komt Duitsland nog rond.
Sport 1 was er nog mee bezig vertelde ze tegen mij.
Ja ik hoop het. Want ik verheugde me vanmiddag op wat voetbal maar dat zit er dus niet inquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:45 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk dat de Bundesliga uiteindelijk nog wel overstag gaat.
Jawel een duel uit Ruslandquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ik hoop het. Want ik verheugde me vanmiddag op wat voetbal maar dat zit er dus niet in
Whehehequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Jawel een duel uit Rusland. FC Moskou - Rubin Kazan
Sport 1 heeft wel duels uit Argentinie uitgezonden.... Nu in Europa de competitie begint laten ze die een beetje varen denk ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:13 schreef EddyAlbena het volgende:
Gaat Sport1 ook de Argentijnse competitie uitzenden?
Op hun site staan de competities wel die ze uitzenden, maar daar staat de Braziliaanse competitie ook niet bij, terwijl ze die dus wel uitzenden.
Ok nou klinkt positief in ieder geval. Maar ik had begrepen dat de competitie daar stil lag aangezien bijna alle clubs failliet waren, hehe.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Sport 1 heeft wel duels uit Argentinie uitgezonden.... Nu in Europa de competitie begint laten ze die een beetje varen denk ik.
Ja dat is waar. De start van de competitie is iig uitgesteld.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:17 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ok nou klinkt positief in ieder geval. Maar ik had begrepen dat de competitie daar stil lag aangezien bijna alle clubs failliet waren, hehe.
Ligt het nu niet gewoon stil omdat het klaar isquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:17 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ok nou klinkt positief in ieder geval. Maar ik had begrepen dat de competitie daar stil lag aangezien bijna alle clubs failliet waren, hehe.
Stil, uitgesteld, om het even. Even kort research gedaan en 14 augustus zou het beginnen, maar dat wordt 'm dus niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ligt het nu niet gewoon stil omdat het klaar is
Geen Bundesliga en nu Van Cuilenborg contracteren...Sport1 is niet goed bezig.quote:EDWARD VAN CUILENBORG NAAR SPORT1
Sport1 heeft Edward van Cuilenborg aangetrokken als presentator. Van Cuilenborg gaat vanaf 29 augustus ieder weekend de presentatie van de Sport1 round up voor zijn rekening nemen. Edward van Cuilenborg is hiermee toegevoegd aan het team van Sport1-presentatoren, dat naast hem bestaat uit Kees Jansma, John van Vliet en Pascal Kamperman.
Kees Jansma, directeur van Sport1: 'Ik ken Edward al jaren en ik denk dat hij een versterking is voor ons team. In de Sport1 round up, die op zaterdag rond 17:50 uur en op zondag rond 22:50 uur wordt uitgezonden, zal de kijker aan de hand van korte samenvattingen, nieuwtjes, rangen en standen, volledig op de hoogte worden gebracht van de laatste ontwikkelingen in de sportwereld'.
Van Cuilenborg: 'Ik vind het prachtig dat ik door Sport1 ben gevraagd dit nieuwe programma te gaan presenteren. Voetbal is altijd een mijn grootste passies geweest. Als klein jongetje ging ik bijvoorbeeld met de boot naar Engeland om daar het Engels voetbal te bekijken. Leuk dat ik daar nu weer op een professionele manier mee in aanraking kom.'
Van Cuilenborg werkte van 1989 tot en met 2002 bij NOS Studio Sport. Daarna was hij jarenlang in dienst van SBS6. Hij was daar onder andere het vaste gezicht van de uitzendingen rond het Nederlands Elftal.
Hij zal vast ook weleens een ander programma presenteren, maar zo erg is dat toch niet? Ik kan me niet herinneren dat ik hem persoonlijk irritant vond. Dat hij bij Tokkiezender SBS werkte en dus debiele programma's die het voetbal verpestten moest maken is niet zozeer zijn schuld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
Ach, die programma's zijn niet zo heel erg, dat is alleen aan elkaar praten van wat samenvattingen. Zolang hij maar geen commentaar gaat geven.
Ik heb er nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:10 schreef EddyAlbena het volgende:
Hier heb ik incidenteel wel eens last van, nu weer:
Kanaal 1 en 2 geven aan dat er geen signaal is (terwijl de signaalbalkjes gewoon voldoende zijn) terwijl 3 en 4 het wel doen. Ligt dit probleem toch bij mij, of is het iets wat wel eens gebeurt bij Sport1?
Ik mis het ook al ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:51 schreef Plato1980 het volgende:
Krijgen we geen voorbeschouwingen en analyses meer op de zaterdagmiddag?
ja bij mij ook. ik heb al 2 keer nieuwe bedrading gekocht, dus daar ligt het ook niet aan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:10 schreef EddyAlbena het volgende:
Kanaal 1 en 2 geven aan dat er geen signaal is (terwijl de signaalbalkjes gewoon voldoende zijn) terwijl 3 en 4 het wel doen. Ligt dit probleem toch bij mij, of is het iets wat wel eens gebeurt bij Sport1?
Heb je UPC en zoja komt dit probleem ook voor bij kanaal 15.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:10 schreef EddyAlbena het volgende:
ja de eredivisie livekanalen doen het heel goed en sport extra zenders ook. maar sport 1 e 2 doen het af en toe wel maar vaak als er dan eindelijk voetbal voor is niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb je UPC en zoja komt dit probleem ook voor bij kanaal 15.
Ik heb dit probleem bij kanaal 15 en dat schijnt volgens UPC te kunnen liggen aan je kabel tussen decorder en huisaansluiting. Dan kan er ruis in zitten en dat trekt die schijnbaar niet.
Ik vorige week bellen met UPC mijn Eredivisie Live doet het niet, kanaal 15 is klote.
Kom ik zondag 17.00 uur erachter dat kanaal 221 tm 224 ook Eredivisie live heeftalleen met betere connectie.
Dus dat kan het misschien zijn. Probeer een nieuw kabeltje ertussen te zetten en anders even bellen
Sport 1 doet het gewoon wel bij mij
Vertel eens, zit jij echt te wachten op die zouteloze meningen van Kieft?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:51 schreef Plato1980 het volgende:
Krijgen we geen voorbeschouwingen en analyses meer op de zaterdagmiddag?
Ik zit inderdaad te wachten op de analyse van Kieft en ik wil ook de doelpunten van alle gespeelde wedstrijden van vanmiddag even terugzien. Maar jij prefereert kennelijk herhalingen van oude wedstrijden in de rust en na afloop?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel eens, zit jij echt te wachten op die zouteloze meningen van Kieft?
Jep, zo had ik het ook. Maar wanneer ik de splitter eruit haal loopt alles soepel. Misschien een versterker gaan proberen. Overigens heb ik het idee dat de kabel die het huis binnenkomt ook niet helemaal lekker meer is. Als ik daar aanzit begint het beeld ook wat te haperen. Maar deze vervangen wordt nogal een klus volgens mij...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:42 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
ja de eredivisie livekanalen doen het heel goed en sport extra zenders ook. maar sport 1 e 2 doen het af en toe wel maar vaak als er dan eindelijk voetbal voor is niet.
kanaal 15 doet het wel bij mij
Helemaal eens Platoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad te wachten op de analyse van Kieft en ik wil ook de doelpunten van alle gespeelde wedstrijden van vanmiddag even terugzien. Maar jij prefereert kennelijk herhalingen van oude wedstrijden in de rust en na afloop?
Ik snap die actie inderdaad ook niet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:48 schreef Plato1980 het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe ze het gaan oplossen met de CL aangezien ze niet meer alle wedstrijden tegelijkertijd kunnen uitzenden.
Daarom ben ik ook voorstander van een fusie van Eredivisie Live, mits de 10 kanalen behouden blijven. Ik ben best bereid om daarvoor te betalen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:54 schreef DIGGER het volgende:
In Italie bij SKY betaal je fors wat, maar zie je ook gewoon echt alles, al zijn er 16 voetbalwedstrijden tegelijk.
Zit er niet op te wachten. Had dan meer geboden op de Bundesligaquote:Sport1 zendt Bayern München TV uit
AMSTERDAM (ANP) - Televisiezender Sport1 heeft de uitzendrechten binnengehaald van Bayern München TV, het kanaal van de club van trainer Louis van Gaal. In het programma is het laatste nieuws te zien rond Bayern. Ook krijgt de kijker te zien hoe het er achter de schermen bij de Duitse recordkampioen aan toe gaat en zijn er spelersinterviews- en portretten.
Sport1 heeft verder de mogelijkheid om wedstrijden van Bayern München in de competitie en de nationale beker in zijn geheel uit te zenden, alleen niet rechtstreeks. ,,Wij zijn blij dat we, ondanks het feit dat Sport1 komend seizoen geen Bundesligarechten heeft, we de Nederlanders Louis van Gaal, Mark van Bommel en Edson Braafheid op de voet kunnen blijven volgen'', aldus Kees Jansma, directeur van Sport1.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |