Je vraagt wanneer ze weer in HD uitzenden, anders moet je je vraag duidelijker stellen.quote:
Jij valt dus ook onder die wat minder slimme users, want dat antwoord geef ik een paar posts terug al,quote:Op zondag 7 maart 2010 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben gewoon duidelijk maar voor de minder slimme Fokkers zal ik het nog een keer vragen
Wanneer is de volgende uitzending die in HD formaat wordt uitgezonden?
Je bent dus nog dommer dan die domme users, hierbij speciaal voor jou: http://www.sport1.nl/Programmagids.htmlquote:Op zondag 7 maart 2010 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, das geen antwoord
Ja, en morgen Man UTD in hd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:23 schreef Zapper het volgende:
Fiorentina - Bayern Munchen is vanavond in HD
Eigenlijk is het geen HD, namelijk maar 720p ipv 1080p.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:23 schreef Zapper het volgende:
Fiorentina - Bayern Munchen is vanavond in HD
Kijk op de website van je televisie-aanbieder.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:48 schreef di0r1 het volgende:
Ik wil graag sport1, maar ik kan nergens de maandelijkse kosten vinden! Wie kan mij helpen waar ik het kan vinden? Ik heb op de website al gekeken, maar kom gek genoeg helemaal niets tegen.
De rechten van de Europa League hebben ze niet. Die liggen bij RTL en Eredivisie Live.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:15 schreef onlogisch het volgende:
Waarom zenden ze vanavond geen Benfica - Liverpool uit?
gister voor het eerst een wedstrijd in HD kwaliteit gezien (arsenal - barca) jezus wat is dat scherp, mooi en een voorrecht om het zo te mogen zien...en dan de analyse in de studio, ik kon gewoon elk haartje van ron jans afzonderlijk bestuderen.....echt niet normaal!quote:
Ron Jans zat toch bij Ned 3 ? Maar inderdaad kijk ook geregeld HD wedstrijden echt prachtigquote:Op donderdag 1 april 2010 19:28 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
gister voor het eerst een wedstrijd in HD kwaliteit gezien (arsenal - barca) jezus wat is dat scherp, mooi en een voorrecht om het zo te mogen zien...en dan de analyse in de studio, ik kon gewoon elk haartje van ron jans afzonderlijk bestuderen.....echt niet normaal!
tering dat wordt genieten als elke wk wedstrijd in hd signaal wordt doorgegeven![]()
ja klopt ned 3 ja...hopelijk gaan al die stations over tot hd in de toekomst al zal dat door de crisis wel langer op zich laten wachtenquote:Op donderdag 1 april 2010 19:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ron Jans zat toch bij Ned 3 ? Maar inderdaad kijk ook geregeld HD wedstrijden echt prachtigWk in HD.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |