abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66172909
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:28 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Zo zie je maar, ervaring is een PRE om als keeper in het doel te staan.
Die Kerklaan is trouwens geen 40 maar 22 jaar.
Maar hij heeft 2 wedstrijden in het betaald voetbal gespeeld.
Ik bedoel van den Berg, die vanavond op de bank zit, de derde keeper eigenlijk...
pi_66173130
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:31 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Ik bedoel van den Berg, die vanavond op de bank zit, de derde keeper eigenlijk...
Hmm, raar dat FC Zwolle dan niet gewoon een jeugdkeeper meeneemt voor op de bank.
pi_66173256
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:37 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Hmm, raar dat FC Zwolle dan niet gewoon een jeugdkeeper meeneemt voor op de bank.
Ik zag dat ze eerder dit seizoen zelfs de techniektrainer (van 36) hebben laten invallen . Snap er ook niks van...
pi_66173341
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:40 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Ik zag dat ze eerder dit seizoen zelfs de techniektrainer (van 36) hebben laten invallen . Snap er ook niks van...
Het MAG officieel wel van de KNVB volgens mij.
Maar het getuigt naar buiten toe nou niet alsof je als club je zaken op orde heb.
Normaal geef je in zo'n situatie naar mijn mening de jeugd een kans.
De jeugd is immers de toekomst.
pi_66174891
1-2 , Cambuur wel beter
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:17:28 #156
236335 neen
schone schijn
pi_66177494
Waar Cambuur (volgens mij) bij VVV de overwinning stal is dat nu het geval bij Cambuur - Zwolle... ongelovelijk, nog een bal op de paal in de 85e minuut ofzo. Verder Zwolle, tja genoeg man achter de middellijn zonde dat Fortuna niet de periode heeft gepakt
het lijkt niet wat het is
pi_66177527
Duidelijk fixed.
Ik zei nog: Er wordt veel geld gezet op Zwolle bij de bookmakers.
pi_66294830
Koē weer een doelpuntje meegepikt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66295096
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_66295285
Helmond Sport
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 februari 2009 @ 21:57:52 #161
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_66295548
20.00 FC Dordrecht Helmond Sport 1-0 (1-0) Einde wedstrijd
20.00 Go Ahead Eagles Excelsior 1-1 (0-0) Einde wedstrijd
20.00 RBC Roosendaal Telstar 1-0 (1-0) Einde wedstrijd
20.00 FC Emmen FC Zwolle 1-0 (0-0) Einde wedstrijd
20.00 HFC Haarlem RKC Waalwijk 0-2 (0-0) Einde wedstrijd
20.00 SC Cambuur-Leeuwarden FC Omniworld 2-0 (0-0) Einde wedstrijd
20.00 FC Eindhoven MVV 1-1 (0-1) Einde wedstrijd
20.00 TOP Oss VVV-Venlo 4-2 (3-1) Einde wedstrijd
20.00 AGOVV Apeldoorn BV Veendam 4-1 (1-0) Einde wedstrijd
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_66305509
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:50 schreef gers het volgende:
Echt genieten vandaag..wat waren we goed
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66305606
verliezen van RKC is absoluut geen schande, maar toch jammer dat Haarlem ze niet op een gelijkspel kon houden

Zo ga je ineens van 5e naar 8e
hmmmm....WAT???
  zaterdag 21 februari 2009 @ 04:12:50 #164
236335 neen
schone schijn
pi_66305776
quote:
Toen de stand werd opgelezen een luid applaus in het Cambuur Stadion

Sowieso... iedereen die weet te winnen van VVV is goed bezig.
het lijkt niet wat het is
pi_66310368
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:23 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Echt genieten vandaag..wat waren we goed
Welke wedstrijd heb jij gezien? Jullie maakte alleen goed gebruik van het ultra trage trio Kantelberg, Reekers en Verdellen. Verder konden de spelers van Top nog geen drie keer een bal naar elkaar overspelen. Ook mogen jullie niet klagen over van Egmond. Die schandalige overtreding op Verbeek was donkerrood en Schaken had toch wel een pingel mogen krijgen. Alleen op inzet verdiende TOP de overwinning, voor de rest stelde het erg weinig voor. Jammer dat je door een beetje pech zo ineens 6 punten verspeelt. Overigens vind ik het enorm triest voor Keisuke Honda, dat zo'n goede voetballer tussen zo'n enorme prutsers moet spelen, snel wegtransfereren die Jap...
pi_66310434
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:34 schreef JLSB het volgende:

[..]

Welke wedstrijd heb jij gezien? Jullie maakte alleen goed gebruik van het ultra trage trio Kantelberg, Reekers en Verdellen. Verder konden de spelers van Top nog geen drie keer een bal naar elkaar overspelen. Ook mogen jullie niet klagen over van Egmond. Die schandalige overtreding op Verbeek was donkerrood en Schaken had toch wel een pingel mogen krijgen. Alleen op inzet verdiende TOP de overwinning, voor de rest stelde het erg weinig voor. Jammer dat je door een beetje pech zo ineens 6 punten verspeelt. Overigens vind ik het enorm triest voor Keisuke Honda, dat zo'n goede voetballer tussen zo'n enorme prutsers moet spelen, snel wegtransfereren die Jap...
Ik proef enige frustratie....
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_66310675
Ja, die zit er ook wel. De enigste manier om VVV tegen te houden is net zolang spelers het veld uit schoppen totdat de mindere voetballers over blijven. Daar wordt helaas niets tegen gedaan door de arbitrage. Als dat keer op keer gebeurt raak je gefrustreerd ja. Je zou mooie youtube filmpjes kunnen maken van alle overtredingen die dit seizoen op VVV spelers gemaakt zijn. Het slaat toch ook nergens op dat een speler van TOP iemand op 20 cm. ofzo in de lucht met twee benen mag torpederen en geel krijgt. Zeker als je ziet dat Leemans geel krijgt voor een tackel waar hij de bal speelt en Timisela een gele kaart krijgt voor een kopduel aangaan. Dan zijn alle verhoudingen toch scheef gegroeid, dan is dit toch gewoon onrecht? Zeker als je beseft dat de heer Van Egmond in Nederland gewoon topwedstrijden heeft gefloten. Ik kan dan simpelweg niet begrijpen waarom een scheidsrechter zo'n beslissingen maakt, en dśs ben ik gefrustreerd. Ik wil overigens niet beweren dat VVV verdiende te winnen ofzo....daarvoor was er gewoon te weinig inzet. Daarentegen vond ik Mampuya als rechtsbuiten wel geniaal!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:56:04 #168
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_66310969
Rustig JLSB. Jullie worden heus wel kampioen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_66312924
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:34 schreef JLSB het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat TOP spijkerhard speelde in de eerste 22 minuten en dat was echt kantje boord, maar als je als TOP zijnde dusdanig weinig kwaliteit hebt in vergelijking met je tegenstander dan moet je het nou eenmaal op andere aspecten winnen, zo werkt voetbal juist. Door die felle start was VVV min of meer afgebluft en zoals Jan van Dijk terecht na afloop ook zei in de persconferentie had TOP daarna gewoon 70 minuten lang het betere van het spel. VVV heeft amper kansen gehad en dominant was het ook bepaald niet, hoewel de 3-1 ruststand natuurlijk geflatteerd was. Ook in de tweede helft zijn we amper in de problemen geweest totdat we de bal verspelen op rand eigen zestien wat gewoon achterlijk is en ons dus een goal kost. In de fase daarna was het voor het eerst echt billenknijpen, maar de overwinning was gewoon terecht.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:28:06 #170
67174 Dos37
Come on Twente
pi_66313849
VVV gaat het toch niet verspelen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_66313931
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:28 schreef Dos37 het volgende:
VVV gaat het toch niet verspelen
Ik hoop het wel.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66314149
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Het MAG officieel wel van de KNVB volgens mij.
Maar het getuigt naar buiten toe nou niet alsof je als club je zaken op orde heb.
Normaal geef je in zo'n situatie naar mijn mening de jeugd een kans.
De jeugd is immers de toekomst.
Moet je wel capabele jeugdspelers hebben. 2e elftal en jeugd is in de Jupiler League vaak maar wat opvulsel. Met een beetje geluk een paar aardige spelers, voor de rest 13 in een dozijn voetballers omdat je nu eenmaal toch met 11 spelers moet beginnen.
pi_66322612
Ik vond Güvenē in de samenvatting toch best aardig spelen bij TOP Oss. Leuke aanwinst voor ze!

Dordt na een goede eerste en mindere tweede helft toch weer gewonnen en nu van Helmond Sport. Gaan ze echt meedoen voor de periode?

RBC verlengt contract Boddaert
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66322674
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ik vond Güvenē in de samenvatting toch best aardig spelen bij TOP Oss. Leuke aanwinst voor ze!

Dordt na een goede eerste en mindere tweede helft toch weer gewonnen en nu van Helmond Sport. Gaan ze echt meedoen voor de periode?

RBC verlengt contract Boddaert
Guvenc doet het erg goed ja, 2e thuiswedstrijd op rij dat hij man of the match is geworden ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_66337325
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 20:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Guvenc doet het erg goed ja, 2e thuiswedstrijd op rij dat hij man of the match is geworden ook
Was vorig jaar bij Fortuna ook mijn favoriete speler, die jongen ziet dat spelletje wel.
Jammer dat hier alles kapot is gemaakt.
pi_66337352
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 20:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]

guvenc staat in de belangstelling van de graafschap.
pi_66378091
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:58 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat TOP spijkerhard speelde in de eerste 22 minuten en dat was echt kantje boord, maar als je als TOP zijnde dusdanig weinig kwaliteit hebt in vergelijking met je tegenstander dan moet je het nou eenmaal op andere aspecten winnen, zo werkt voetbal juist. Door die felle start was VVV min of meer afgebluft en zoals Jan van Dijk terecht na afloop ook zei in de persconferentie had TOP daarna gewoon 70 minuten lang het betere van het spel. VVV heeft amper kansen gehad en dominant was het ook bepaald niet, hoewel de 3-1 ruststand natuurlijk geflatteerd was. Ook in de tweede helft zijn we amper in de problemen geweest totdat we de bal verspelen op rand eigen zestien wat gewoon achterlijk is en ons dus een goal kost. In de fase daarna was het voor het eerst echt billenknijpen, maar de overwinning was gewoon terecht.
juiste samenvatting...
pi_66381038
Guvenc is dat die kabouter?
pi_66381168
quote:
Op maandag 23 februari 2009 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
, vorig jaar bij Fortuna actief...
pi_66381185
quote:
Op maandag 23 februari 2009 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:

Hij zou een aangeneme versterking zijn voor Den Bosch op dit moment hoor.
Maar volgens mij is is momenteel ieder alles wat beweegt een versterking voor Den Bosch
Verlliezen van Fortuna met 1-0 , wij wonnen dit seizoen 4-1 in de beker.

pi_66397223
quote:

Laatste doelpunt ook
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:43:42 #182
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_66400790
TOP scout leuk.... Guvenc... Sanou (wie had hem nog op het netvlies???)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:59:56 #183
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_66403310
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik hoop het wel.
Hoop het ook. Rkc
#FreeHat
pi_66407859
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:43 schreef Reddiablo het volgende:
Tja..scouten..op dit niveau draait het allemaal om contacten. Die jongens komen min of meer binnenwaaien eigenlijk..trainen dan een tijdje mee en dan zien we wel verder. Guvenc is in ieder geval echt een aanwinst.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_66414703
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:43 schreef Reddiablo het volgende:
Papa Sanou is in eigen land een soort grootheid, want hij is familie van een koning of stammenhoofd ofzo. Wel grappig, als hij daar komt wordt hij op handen gedragen. Eigenlijk is het een beetje een norse man, zeggen ex-medespelers van hem, ondanks zijn status in zijn thuisland.

Volgens mij scout TOP Oss trouwens niet, maar zijn ze afhankelijk van tips van zaakwaarnemers en mensen in het netwerk van Bert.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:54:33 #186
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_66423769
En de 1e uitoverwinning van het seizoen voor Omniworld is daar: 2-0 bij Veendam.

Maar ze blijven natuurlijk wel afgetekend laatste.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_66446846
quote:
Telstar bestraft door licentiecommissie

ZEIST - De licentiecommissie van de voetbalbond KNVB heeft Telstar een sanctie opgelegd. De club uit de Jupiler League krijgt een publieke waarschuwing omdat het zich niet heeft gehouden aan de gemaakte afspraken in verband met de personeelskosten over het seizoen 2008-2009.
bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)uwing_Telstar__.html

Wat een onzin weer... Telstar is een van de weinige clubs met een sluitende begroting en dan gaan ze dit soort grappen weer tegen Telstar uithalen... treurig

[ Bericht 18% gewijzigd door kroegtijger op 25-02-2009 15:09:09 ]
pi_66448114
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 14:58 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)uwing_Telstar__.html

Wat een onzin weer... Telstar is een van de weinige clubs met een sluitende begroting en dan gaan ze dit soort grappen weer tegen Telstar uithalen... treurig
Ach, alleen voor dat wanstaltige stadion verdienen ze al puntenaftrek
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 25 februari 2009 @ 15:50:21 #189
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_66448840
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:31 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ach, alleen voor dat wanstaltige stadion verdienen ze al puntenaftrek
Kul, Telstar is 1 van de weinige die de financiele zaakjes goed op orde heeft en dan komt de KNVB met zoiets, jankers....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_66449107
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:50 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Kul, Telstar is 1 van de weinige die de financiele zaakjes goed op orde heeft en dan komt de KNVB met zoiets, jankers....
Ik was ook doodserieus

Het komt op mij ook aardig onzinnig over...als de rest van de club gezond is hoef je je ook niet druk te maken om personeelskosten die hoger uitvallen..dan is er blijkbaar op iets anders bezuinigd..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_66452379
Ik hoorde trouwens van een zaakwaarnemer die anoniem wil blijven dat Guvenc naar Den Bosch gaat per volgend seizoen.
Transferprijs: 250 000
pi_66452470
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:21 schreef Adothehague het volgende:
Ik hoorde trouwens van een zaakwaarnemer die anoniem wil blijven dat Guvenc naar Den Bosch gaat per volgend seizoen.
Ik hoorde dat AZ hem wilde halen in het geval van een transfer van de Zeeuw of Schaars
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_66453220
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik was ook doodserieus

Het komt op mij ook aardig onzinnig over...als de rest van de club gezond is hoef je je ook niet druk te maken om personeelskosten die hoger uitvallen..dan is er blijkbaar op iets anders bezuinigd..
Een jaar of 3 geleden had VVV ook zoiets. Door de enorme toestroom van sponsoren kon de commerciėle afdeling het werk niet meer aan. Haden ze een extra kracht ingehuurd om zo meer geld binnen te kunnen halen. Wat doen die grapjassen in Zeist, komen met een officiele waarschuwing aan omdat de loonbegroting is overschreden... Zoiets zal hier ook wel het geval zijn...
pi_66460641
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:54 schreef fanneke het volgende:
En de 1e uitoverwinning van het seizoen voor Omniworld is daar: 2-0 bij Veendam.

Maar ze blijven natuurlijk wel afgetekend laatste.
En Sjaak Polak kan de eerste tegentreffer van zijn carričre bijschrijven
pi_66469696
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:49 schreef JLSB het volgende:

[..]

Een jaar of 3 geleden had VVV ook zoiets. Door de enorme toestroom van sponsoren kon de commerciėle afdeling het werk niet meer aan. Haden ze een extra kracht ingehuurd om zo meer geld binnen te kunnen halen. Wat doen die grapjassen in Zeist, komen met een officiele waarschuwing aan omdat de loonbegroting is overschreden... Zoiets zal hier ook wel het geval zijn...
laten we wel serieus blijven... Telstar en een enorme toestroom van sponsoren is gewoon geen waarschijnlijke oorzaak De verbouwing of de periode-titel zal er eerder iets mee te maken hebben gok ik
Die eikels in Zeist zijn een beetje te fanatiek bezig... ze willen blijkbaar wel heel graag minder clubs in de comopetities zien
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 februari 2009 @ 08:34:10 #196
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_66470031
Telstar heeft juist een hoop nieuwe sponsors erbij, waarmee ze in de vaker het linkerrijtje gaan halen. Nieuwe tribunes. Gaat de KNVB dit doen .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_66472695
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 08:34 schreef borisz het volgende:
Telstar heeft juist een hoop nieuwe sponsors erbij, waarmee ze in de vaker het linkerrijtje gaan halen. Nieuwe tribunes. Gaat de KNVB dit doen .
mwoch, zoveel hebben ze er niet bij hoor... een aantal kleintjes, maar niets groots.... 't tata steel stadium is nou niet direct een voetbal-tempel van formaat waar je je zakenrelaties mee naartoe neemt voor een avondje in de sky-box
pi_66474596
Ik krijg een soort Dejavu moment bij de Jupiler League. Vorig jaar stond RKC heel het jaar bovenaan op een gegeven moment 10 punten voor. En toch nog Volendam..

Nu staat VVV voor en komt RKC er langzamerhand weer aan..

Was dat trouwens ook niet het jaar daarvoor met RBC die de hele tijd bovenaan stond en die zich met kerst al half in de eredivisie zag staan.. En toen ging De Graafschap ermee vandoor.
pi_66475202
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:21 schreef Adothehague het volgende:
Gratis weggelopen bij Fortuna ...
pi_66475791
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:55 schreef Rucebo het volgende:
Gratis weggelopen bij Fortuna ...
Hij lult maar wat joh, wij kunnen niet eens een speler van 250 euro kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')