Ik bedoel van den Berg, die vanavond op de bank zit, de derde keeper eigenlijk...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:28 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Zo zie je maar, ervaring is een PRE om als keeper in het doel te staan.
Die Kerklaan is trouwens geen 40 maar 22 jaar.
Maar hij heeft 2 wedstrijden in het betaald voetbal gespeeld.
Hmm, raar dat FC Zwolle dan niet gewoon een jeugdkeeper meeneemt voor op de bank.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:31 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik bedoel van den Berg, die vanavond op de bank zit, de derde keeper eigenlijk...
Ik zag dat ze eerder dit seizoen zelfs de techniektrainer (van 36) hebben laten invallenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hmm, raar dat FC Zwolle dan niet gewoon een jeugdkeeper meeneemt voor op de bank.
Het MAG officieel wel van de KNVB volgens mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:40 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik zag dat ze eerder dit seizoen zelfs de techniektrainer (van 36) hebben laten invallen. Snap er ook niks van...
Echt genieten vandaag..wat waren we goedquote:
Toen de stand werd opgelezen een luid applaus in het Cambuur Stadionquote:
Welke wedstrijd heb jij gezien? Jullie maakte alleen goed gebruik van het ultra trage trio Kantelberg, Reekers en Verdellen. Verder konden de spelers van Top nog geen drie keer een bal naar elkaar overspelen. Ook mogen jullie niet klagen over van Egmond. Die schandalige overtreding op Verbeek was donkerrood en Schaken had toch wel een pingel mogen krijgen. Alleen op inzet verdiende TOP de overwinning, voor de rest stelde het erg weinig voor. Jammer dat je door een beetje pech zo ineens 6 punten verspeelt. Overigens vind ik het enorm triest voor Keisuke Honda, dat zo'n goede voetballer tussen zo'n enorme prutsers moet spelen, snel wegtransfereren die Jap...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt genieten vandaag..wat waren we goed
Ik proef enige frustratie....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:34 schreef JLSB het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gezien? Jullie maakte alleen goed gebruik van het ultra trage trio Kantelberg, Reekers en Verdellen. Verder konden de spelers van Top nog geen drie keer een bal naar elkaar overspelen. Ook mogen jullie niet klagen over van Egmond. Die schandalige overtreding op Verbeek was donkerrood en Schaken had toch wel een pingel mogen krijgen. Alleen op inzet verdiende TOP de overwinning, voor de rest stelde het erg weinig voor. Jammer dat je door een beetje pech zo ineens 6 punten verspeelt. Overigens vind ik het enorm triest voor Keisuke Honda, dat zo'n goede voetballer tussen zo'n enorme prutsers moet spelen, snel wegtransfereren die Jap...
Ik ben het met je eens dat TOP spijkerhard speelde in de eerste 22 minuten en dat was echt kantje boord, maar als je als TOP zijnde dusdanig weinig kwaliteit hebt in vergelijking met je tegenstander dan moet je het nou eenmaal op andere aspecten winnen, zo werkt voetbal juist. Door die felle start was VVV min of meer afgebluft en zoals Jan van Dijk terecht na afloop ook zei in de persconferentie had TOP daarna gewoon 70 minuten lang het betere van het spel. VVV heeft amper kansen gehad en dominant was het ook bepaald niet, hoewel de 3-1 ruststand natuurlijk geflatteerd was. Ook in de tweede helft zijn we amper in de problemen geweest totdat we de bal verspelen op rand eigen zestien wat gewoon achterlijk is en ons dus een goal kost. In de fase daarna was het voor het eerst echt billenknijpen, maar de overwinning was gewoon terecht.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:34 schreef JLSB het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gezien? Jullie maakte alleen goed gebruik van het ultra trage trio Kantelberg, Reekers en Verdellen. Verder konden de spelers van Top nog geen drie keer een bal naar elkaar overspelen. Ook mogen jullie niet klagen over van Egmond. Die schandalige overtreding op Verbeek was donkerrood en Schaken had toch wel een pingel mogen krijgen. Alleen op inzet verdiende TOP de overwinning, voor de rest stelde het erg weinig voor. Jammer dat je door een beetje pech zo ineens 6 punten verspeelt. Overigens vind ik het enorm triest voor Keisuke Honda, dat zo'n goede voetballer tussen zo'n enorme prutsers moet spelen, snel wegtransfereren die Jap...
Ik hoop het wel.quote:
Moet je wel capabele jeugdspelers hebben. 2e elftal en jeugd is in de Jupiler League vaak maar wat opvulsel. Met een beetje geluk een paar aardige spelers, voor de rest 13 in een dozijn voetballers omdat je nu eenmaal toch met 11 spelers moet beginnen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het MAG officieel wel van de KNVB volgens mij.
Maar het getuigt naar buiten toe nou niet alsof je als club je zaken op orde heb.
Normaal geef je in zo'n situatie naar mijn mening de jeugd een kans.
De jeugd is immers de toekomst.
Guvenc doet het erg goed ja, 2e thuiswedstrijd op rij dat hij man of the match is geworden ookquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ik vond Güvenē in de samenvatting toch best aardig spelen bij TOP Oss. Leuke aanwinst voor ze!
Dordt na een goede eerste en mindere tweede helft toch weer gewonnen en nu van Helmond Sport. Gaan ze echt meedoen voor de periode?
RBC verlengt contract Boddaert
Was vorig jaar bij Fortuna ook mijn favoriete speler, die jongen ziet dat spelletje wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Guvenc doet het erg goed ja, 2e thuiswedstrijd op rij dat hij man of the match is geworden ook
guvenc staat in de belangstelling van de graafschap.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Guvenc doet het erg goed ja, 2e thuiswedstrijd op rij dat hij man of the match is geworden ook
juiste samenvatting...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat TOP spijkerhard speelde in de eerste 22 minuten en dat was echt kantje boord, maar als je als TOP zijnde dusdanig weinig kwaliteit hebt in vergelijking met je tegenstander dan moet je het nou eenmaal op andere aspecten winnen, zo werkt voetbal juist. Door die felle start was VVV min of meer afgebluft en zoals Jan van Dijk terecht na afloop ook zei in de persconferentie had TOP daarna gewoon 70 minuten lang het betere van het spel. VVV heeft amper kansen gehad en dominant was het ook bepaald niet, hoewel de 3-1 ruststand natuurlijk geflatteerd was. Ook in de tweede helft zijn we amper in de problemen geweest totdat we de bal verspelen op rand eigen zestien wat gewoon achterlijk is en ons dus een goal kost. In de fase daarna was het voor het eerst echt billenknijpen, maar de overwinning was gewoon terecht.
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Guvenc is dat die kabouter?
Tja..scouten..op dit niveau draait het allemaal om contacten. Die jongens komen min of meer binnenwaaien eigenlijk..trainen dan een tijdje mee en dan zien we wel verder. Guvenc is in ieder geval echt een aanwinst.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:43 schreef Reddiablo het volgende:
TOP scout leuk.... Guvenc... Sanou (wie had hem nog op het netvlies???)
Papa Sanou is in eigen land een soort grootheid, want hij is familie van een koning of stammenhoofd ofzo. Wel grappig, als hij daar komt wordt hij op handen gedragen. Eigenlijk is het een beetje een norse man, zeggen ex-medespelers van hem, ondanks zijn status in zijn thuisland.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:43 schreef Reddiablo het volgende:
TOP scout leuk.... Guvenc... Sanou (wie had hem nog op het netvlies???)
bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)uwing_Telstar__.htmlquote:Telstar bestraft door licentiecommissie
ZEIST - De licentiecommissie van de voetbalbond KNVB heeft Telstar een sanctie opgelegd. De club uit de Jupiler League krijgt een publieke waarschuwing omdat het zich niet heeft gehouden aan de gemaakte afspraken in verband met de personeelskosten over het seizoen 2008-2009.
Ach, alleen voor dat wanstaltige stadion verdienen ze al puntenaftrekquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:58 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)uwing_Telstar__.html
Wat een onzin weer... Telstar is een van de weinige clubs met een sluitende begroting en dan gaan ze dit soort grappen weer tegen Telstar uithalen... treurig
Kul, Telstar is 1 van de weinige die de financiele zaakjes goed op orde heeft en dan komt de KNVB met zoiets, jankers....quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, alleen voor dat wanstaltige stadion verdienen ze al puntenaftrek
Ik was ook doodserieusquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kul, Telstar is 1 van de weinige die de financiele zaakjes goed op orde heeft en dan komt de KNVB met zoiets, jankers....
Ik hoorde dat AZ hem wilde halen in het geval van een transfer van de Zeeuw of Schaarsquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:21 schreef Adothehague het volgende:
Ik hoorde trouwens van een zaakwaarnemer die anoniem wil blijven dat Guvenc naar Den Bosch gaat per volgend seizoen.
Transferprijs: 250 000
Een jaar of 3 geleden had VVV ook zoiets. Door de enorme toestroom van sponsoren kon de commerciėle afdeling het werk niet meer aan. Haden ze een extra kracht ingehuurd om zo meer geld binnen te kunnen halen. Wat doen die grapjassen in Zeist, komen met een officiele waarschuwing aan omdat de loonbegroting is overschreden... Zoiets zal hier ook wel het geval zijn...quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik was ook doodserieus
Het komt op mij ook aardig onzinnig over...als de rest van de club gezond is hoef je je ook niet druk te maken om personeelskosten die hoger uitvallen..dan is er blijkbaar op iets anders bezuinigd..
En Sjaak Polak kan de eerste tegentreffer van zijn carričre bijschrijvenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:54 schreef fanneke het volgende:
En de 1e uitoverwinning van het seizoen voor Omniworld is daar: 2-0 bij Veendam.
Maar ze blijven natuurlijk wel afgetekend laatste.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:49 schreef JLSB het volgende:
[..]
Een jaar of 3 geleden had VVV ook zoiets. Door de enorme toestroom van sponsoren kon de commerciėle afdeling het werk niet meer aan. Haden ze een extra kracht ingehuurd om zo meer geld binnen te kunnen halen. Wat doen die grapjassen in Zeist, komen met een officiele waarschuwing aan omdat de loonbegroting is overschreden... Zoiets zal hier ook wel het geval zijn...
mwoch, zoveel hebben ze er niet bij hoor... een aantal kleintjes, maar niets groots.... 't tata steel stadium is nou niet direct een voetbal-tempel van formaat waar je je zakenrelaties mee naartoe neemt voor een avondje in de sky-boxquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:34 schreef borisz het volgende:
Telstar heeft juist een hoop nieuwe sponsors erbij, waarmee ze in de vaker het linkerrijtje gaan halen. Nieuwe tribunes. Gaat de KNVB dit doen.
Gratis weggelopen bij Fortunaquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:21 schreef Adothehague het volgende:
Ik hoorde trouwens van een zaakwaarnemer die anoniem wil blijven dat Guvenc naar Den Bosch gaat per volgend seizoen.
Transferprijs: 250 000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |