abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66040664
Jammer dat het antivoetbal van Cambuur beloond werd. Een 5-0 was meer op zijn plaats geweest, maar ja, zo gaat dat in de eerste divisie...

(Wegereef )
pi_66062326
Mooi debuut voor Ariën Pietersma bij RBC!

Dordt wint ook weer, met wederom een goede Lopes. Den Bosch makkelijk langs Telstar.

Excelsior weer een goal van Kevin Vink, drie uit drie nu voor hem en al net zoveel als bij RKC in de eerste seizoenshelft. Dikke smet is de zware blessure van Michel van Guldener na een afgrijselijke charge van Robert van Boxel, die niet eens werd bestraft. Van Guldener is een jaar uitgeschakeld nu.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66070934
Ja zwaar triest die van Boxel, dat dat geen rood was...
Maar Vink doet het echt goed, heerlijke vent om voorin te hebben. Jammer dat we hem niet gewoon gekocht hebben.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  zondag 15 februari 2009 @ 00:56:15 #129
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_66073037
Ik heb de beelden niet gezien, wat deed die Van Boxel?
pi_66074299
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:34 schreef PabloLopez het volgende:
Haarlem 5e haha, laagste begroting wat een stunt
Ach kijk naar de ranglijst en je ziet dat ze ook zo weer 10e kunnen staan.
pi_66088958
quote:
Op zondag 15 februari 2009 00:56 schreef Omnifacer het volgende:
Ik heb de beelden niet gezien, wat deed die Van Boxel?
Zet vol zijn been op de knie van Van Guldener. Ongelooflijk dat de scheids daar niets in zag. Al zag die wel meer niet...

Kevin Vink zal toch wel gewoon blijven straks Mindlight? Lekker in de buurt van Maassluis. Volgens mij doet het hem wel goed.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 15 februari 2009 @ 18:50:39 #132
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_66092328
Ik geloof nooit dat als hij zo blijft presteren dat hij blijft. Geld om hem te kopen hebben we niet namelijk.

En idd, ik geef zelden de scheids de schuld als we niet winnen, maar dit sloeg alles Van Boxel die scoort terwijl hij niet eens meer op het veld had mogen staan, en Tobiasen die als een volleerd keeper de bal in de slotseconde van de lijn slaat.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_66092423
Ah, ik dacht dat zijn contract na dit seizoen afliep, maar zo te zien ligt hij nog tot 2010 vast. Dan wordt het een ander verhaal inderdaad.
www.thuisuiteten.nl
pi_66094160
quote:
Aangeslagen Veendam wil duel met Omniworld uitstellen
Door Carlo Willemsen
Zondag, 15 februari 2009, 14:48

BV Veendam wil de inhaalwedstrijd tegen FC Omniworld uitstellen. Omdat doelman Barry Ditewig met trieste familieomstandigheden kampt, die de hele selectie heeft aangegrepen, voelen de Groningers zich niet in staat om te voetballen. De club gaat snel met de KNVB om de tafel om tot een oplossing te komen.

De wedstrijd tussen Veendam en Omniworld staat voor komende dinsdag op het programma. De confrontatie is vanwege de slechte weersomstandigheden al driemaal verschoven.
Heel erg vervelend zulke dingen maar ik kan me niet voorstellen dat de KNVB het hierdoor OPNIEUW gaat uitstellen..Vrijdag was Ditewig er zelf ook al niet bij..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66113703
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:48 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ajax, Vitesse of FC Groningen had deze aftrek nooit gekregen hoor.
Durf ik niet te zeggen, maar dan nog.... Die hadden die aftrek ook moeten krijgen dan natuurlijk. Dr zijn nu eenmaal regels waar je je aan moet houden; doe je dat niet, dan ben je zelf verantwoordelijk voor de gevolgen en moet je het niet afschuiven op een externe partij terwijl je zelf die partij gekozen hebt.
pi_66113774
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:40 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Heel erg vervelend zulke dingen maar ik kan me niet voorstellen dat de KNVB het hierdoor OPNIEUW gaat uitstellen..Vrijdag was Ditewig er zelf ook al niet bij..
Tja, als 't binnen het programma nog past zullen ze denk ik wel mee willen werken, maar om het hele programma ervoor overhoop te halen denk ik dat de KNVB dat wat te ver vindt gaan....
pi_66120941
het gaat om de dochter van Ditewig die is overlleden. Wedstrijd is uitgesteld, ook in overleg met Omniworld.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66126915
Uit AD / RD:

Van Guldener neemt geen genoegen met excuses na aanslag

MVV-speler Robert van Boxel heeft hem inmiddels een smsje gestuurd met de boodschap dat hij het allemaal niet zo bedoelde. Slachtoffer Michel van Guldener neemt daar echter geen genoegen mee. ,,Ik zou het terecht vinden als hij wordt gestraft,’’ zegt de Excelsior-aanvaller, die door de aanslag van zijn tegenstander mogelijk een jaar niet meer kan voetballen.

WIETSE DIJKSTRA

ROTTERDAM

Excelsior-MVV was afgelopen vrijdag nog geen vijf minuten oud toen Van Guldener op weg naar het doel werd neergehaald door Van Boxel. ,,Ik zag hem vanuit mijn ooghoek aankomen,’’ zegt de 23-jarige Rotterdammer. ,,Ik tikte net de bal weg, een seconde later kwam hij voluit in. Ik wist meteen dat het klaar was. In de jeugd heb ik een keer mijn kuit- en scheenbeen gebroken. Dit voelde hetzelfde. De pijn is niet te beschrijven.’’

Omdat zijn voet vast stond, was Van Guldener kansloos toen Van Boxel hem met gestrekt been vanaf de zijkant op kniehoogte raakte. De voorlopige schade: een gebroken kuitbeen en een afgescheurde mediale knieband. Uit een mri-scan moet deze week blijken of ook de voorste kruisband van zijn linkerbeen is afgescheurd. Is dat het geval dan wacht Van Guldener, die van zijn enkel tot zijn lies in het gips zit, een maandenlange revalidatie.

Van Boxel bood meteen na afloop van het duel op Woudestein zijn excuses aan. ,,Ik wilde het schot blokken en deed het absoluut niet met opzet,’’ bezwoer de MVV’er met de hand op zijn hart. ,,Ik voel mezelf ook heel lullig.’’

,,Ik geloof best dat hij mijn kruisbanden niet aan gort wilde schoppen,’’ reageert Van Guldener. ,,Maar ik had wel het gevoel dat hij me een goede tik wilde verkopen.’’

Die tik werd tot verbazing van het slachtoffer door scheidsrechter Mario Diks over het hoofd gezien. Sterker, nadat de Excelsior-aanvaller per brancard was afgevoerd, werd het spel hervat met een vrije trap voor MVV omdat de door Van Guldener aangespeelde Guyon Fernandez buitenspel stond. ,,Onbegrijpelijk,’’ zegt Van Guldener. ,,De scheidsrechter stond er twee meter vandaan.’’

Omdat Diks niets heeft gezien, bestaat de kans dat de aanklager betaald voetbal het voorval op basis van de tv-beelden alsnog gaat onderzoeken. In dat geval hoeft Van Boxel niet te rekenen op ontlastende verklaringen uit Rotterdam.

Wat Ton Lokhoff betreft ontloopt de MVV’er zijn straf namelijk niet. ,,Dan zou hij er wel erg gemakkelijk afkomen,’’ zegt de Excelsior-trainer. ,,Ik ben geen matennaaier, maar dit hoort niet op een voetbalveld thuis. Ik ga ervan uit dat hij Michel niet bewust het ziekenhuis in geschopt heeft, maar Van Boxel had ook niet de intentie om de bal te spelen. Dit was een hele smerige overtreding. Hij zat vijftig centimeter te hoog met zijn voet.’’

Lokhoff ontstak pas in woede nadat hij vrijdagavond laat bij thuiskomst de samenvatting had bekeken. ,,Langs het veld heb ik niet goed kunnen zien wat er gebeurde. Toen ik de beelden zag, schrok ik en werd ik ook kwaad. Het gaat me niet om de persoon die het gedaan heeft, maar dit was donkerrood. Als je op deze manier op iemand inkomt, is de kans groot dat je iemand ernstig blesseert.’’
www.thuisuiteten.nl
pi_66157367
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:15 schreef Tim86 het volgende:
het gaat om de dochter van Ditewig die is overlleden. Wedstrijd is uitgesteld, ook in overleg met Omniworld.
netjes opgelost zo
pi_66169009
quote:
Op zondag 15 februari 2009 01:48 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ach kijk naar de ranglijst en je ziet dat ze ook zo weer 10e kunnen staan.
Den Bosch was dat niet die subsidieclub van de Gemeente Den Bosch? ik ou ook janken als ik onder H'lem zou staan! Veel s6 verder nog!
pi_66169336
gaat het vanavond nog door?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:02:38 #142
236335 neen
schone schijn
pi_66169396
Cambuur - Zwolle gaat eindelijk door ja
het lijkt niet wat het is
pi_66169900
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef PabloLopez het volgende:
Den Bosch was dat niet die subsidieclub van de Gemeente Den Bosch? ik ou ook janken als ik onder H'lem zou staan! Veel s6 verder nog!
Elke BVO ontvangt subsidie.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:57:29 #144
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_66171567
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:02 schreef neen het volgende:
Cambuur - Zwolle gaat eindelijk door ja
Kan Fortuna misschien nog net drie maandjes genieten van een prijsje. Daarna zijn ze weg...
pi_66171649
Er staat veel geld op Zwolle vanavond bij de gokbedrijven.
In de gate houde dus.
pi_66171968
0-1
pi_66172125
Zwolle heeft schijnbaar een reservekeeper van 40, met 1 duel ervaring in het betaald voetbal
pi_66172253
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:11 schreef Rucebo het volgende:
Zwolle heeft schijnbaar een reservekeeper van 40, met 1 duel ervaring in het betaald voetbal
Dolf Kerklaan op doel .
Heeft 0,0 ervaring dus het zal een wonder zijn als ze de 0 weten te houden.
pi_66172679
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:15 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Dolf Kerklaan op doel .
Heeft 0,0 ervaring dus het zal een wonder zijn als ze de 0 weten te houden.
Kerklaan aan rood ontsnapt ...
Wel penalty!

1-1
pi_66172778
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Kerklaan aan rood ontsnapt ...
Wel penalty!

1-1
Zo zie je maar, ervaring is een PRE om als keeper in het doel te staan.
Die Kerklaan is trouwens geen 40 maar 22 jaar.
Maar hij heeft 2 wedstrijden in het betaald voetbal gespeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')