Zijn fansite?quote:
Dan heb ik hem maar weggejaagd, so be it.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:20 schreef sezten het volgende:
[..]
Zijn fansite?
Gewoon zijn site over zijn club.. niks om lid van te worden of weet ik veel.
Zo staan er ook veel linkjes in OP's van andere topics.. maar oké
Hé je kunt ook Engels.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan heb ik hem maar weggejaagd, so be it.
spamquote:
Geen ideequote:Op zondag 22 februari 2009 21:28 schreef Breach het volgende:
Nah ja, niet bepaald toevoegend. Was benieuwd of al bekend was van wie het er een was
Topic is ook al dicht al kan ik er bij hem nooit een touw aan vast knopen.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:01 schreef Rumille het volgende:
Voetballende Fok!kers #26: De winterstop is voorbij?
Dubbel r, kan een mod de TT aanpassen?
Robbie provoceert een beetje met deze opmerking het Jupiler League topic.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Guvenc is dat die kabouter?
Moet kunnen.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:25 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Robbie provoceert een beetje met deze opmerking het Jupiler League topic.
Hij hoeft Guvenc van TOP Oss toch geen kabouter te noemen?
Ik kan namelijk ook andere benamingen voor spelers van Den Bosch gaan gebruiken om te controleren of ze dat zijn.
Oke, ik zal het onthouden.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet kunnen.
Ik word ook zo vaak kabouter genoemd
Ja, er bestaat een optie.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bestaat er een optie om posts van Schiedammert te negeren? Als hij nog ff zo door gaat ben ik bang dat ik mezelf een ban bezorg. Wat een kut user
Lastigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, er bestaat een optie.
Niet naar zijn posts kijken.
Maar niet onmogelijk.quote:
Zei de gek.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bestaat er een optie om posts van Schiedammert te negeren? Als hij nog ff zo door gaat ben ik bang dat ik mezelf een ban bezorg. Wat een kut user
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja man, ik maak me echt druk om een of ander stakkertje van begin 20.
Google -> zoeken op 'GAE +#10'quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Bedankt, hoe vind je die klote dingen
Is weg.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:05 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax-topic #1217: Knokken voor élke meter
dubbelpost
Ik niet dus hou op met iedereen en spreek voor je zelf. Ga huilen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:54 schreef Rots het volgende:
Verwijder alle nutteloze posts die Schiedammert plaatst. Heb al een paar voorbeelden gegeven in het Feyenoord-topic, iedereen ergert zich aan hem.
Dank.
Wat ben jij een zielig kneusje zegquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:54 schreef Rots het volgende:
Verwijder alle nutteloze posts die Schiedammert plaatst. Heb al een paar voorbeelden gegeven in het Feyenoord-topic, iedereen ergert zich aan hem.
Dank.
Zo weinig posten op FOK en dan toch al het FB topic kunnen vindenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:13 schreef Pirata het volgende:
[..]
Wat ben jij een zielig kneusje zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |