Kerel donder op ofzo. Je toegevoegde waarde op dit forum is echt 0,0. Daarnaast ben je ook nog eens bloed irritant en draaf je enorm door.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:42 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
020 gebeuren heb ik niks te zoeken, daar kom ik niet, en dat commanderen moet je maar eens thuis gaan doen
Jammer joh, leer er maar mee levenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel donder op ofzo. Je toegevoegde waarde op dit forum is echt 0,0. Daarnaast ben je ook nog eens bloed irritant en draaf je enorm door.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:38 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
bedankt voor de tip, denk dat ik daar ook maar eens ga posten dan
Beetje tegenstrijdig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:42 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
020 gebeuren heb ik niks te zoeken, daar kom ik niet, en dat commanderen moet je maar eens thuis gaan doen
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:42 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Wat een megaul ben jij zeg...
Dus als je de discussie niet ken winnen moet die maar weg?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel donder op ofzo. Je toegevoegde waarde op dit forum is echt 0,0. Daarnaast ben je ook nog eens bloed irritant en draaf je enorm door.
Het heeft helemaal niks met winnen te maken. Hij draaft door en andersmans mening telt voor hem niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:50 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Dus als je de discussie niet ken winnen moet die maar weg?
mijn mening telt voor jou toch ook niet, dus wat lul je nouquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niks met winnen te maken. Hij draaft door en andersmans mening telt voor hem niet.
Als hij vindt dat hij gelijk heeft en daar een aantal voorbeelden bij haalt, niks mis mee lijk me.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niks met winnen te maken. Hij draaft door en andersmans mening telt voor hem niet.
Gek he?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:52 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
mijn mening telt voor jou toch ook niet, dus wat lul je nou
dat zei je gisteren ook al en toch kom je er zelf weer meequote:Op woensdag 25 februari 2009 15:53 schreef Rots het volgende:
Nja, ik ga hier niet eens meer op in. Deze discussie is ook al 10x geweest.
Als hij dat nou eens deedquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:54 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Als hij vindt dat hij gelijk heeft en daar een aantal voorbeelden bij haalt, niks mis mee lijk me.
begrijpend lezen is dan ook heel moeilijk voor sommigenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:54 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Als hij vindt dat hij gelijk heeft en daar een aantal voorbeelden bij haalt, niks mis mee lijk me.
quote:
weeeeeeeeeeeeeeeeh ik kan het niet zelf meer aan dus haal ik de mods erbij..quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef Rots het volgende:
[..]
Same here. Hopen dat de modjes er wat mee doen, voor de rest negeer ik deze gast gewoon zoveel mogelijk.
Haal je in de Kuip ook altijd de stewards erbij?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef Rots het volgende:
[..]
Same here. Hopen dat de modjes er wat mee doen, voor de rest negeer ik deze gast gewoon zoveel mogelijk.
gewoon echt hequote:Op woensdag 25 februari 2009 15:58 schreef Pirata het volgende:
[..]
weeeeeeeeeeeeeeeeh ik kan het niet zelf meer aan dus haal ik de mods erbij..
Jankert
zou het niet gewoon een teletekst supporter zijn?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:59 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Haal je in de Kuip ook altijd de stewards erbij?
Dan zal hij vast ook regelmatig klagen op pagina 316quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
zou het niet gewoon een teletekst supporter zijn?
zou me niks verbazenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:03 schreef Pirata het volgende:
[..]
Dan zal hij vast ook regelmatig klagen op pagina 316
quote:El Ahmadi geblesseerd van trainingsveld
Datum: 25-02-2009 Bron: Feyenoordtraining.nl
Karim El Ahmadi heeft vandaag met een flinke wond op zijn scheenbeen het trainingsveld verlaten. Het voorval gebeurde tijdens het positiespel. De ernst van de blessure is nog niet duidelijk, maar het was duidelijk dat de middenvelder veel pijn had.
En we zijn pas op de helft van de vakantiequote:Op woensdag 25 februari 2009 16:35 schreef Luni het volgende:
Kindereren het speelkwartier is weer voorbij!
Oh nee, tis schoolvakantie
ik ben dan ook blij als jij er ook weer bentquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:41 schreef Animal_FR het volgende:
zo te zien kunnen D-K en Schiedammert het nog steeds zo goed vinden samen
haha waarom? omdat we gister zowaar paar keer zelfde mening hadden?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik ben dan ook blij als jij er ook weer bent
quote:Meld je NU aan als Feyenoord supporter bij FOK! het gezelligste topic op internet.
bijvoorbeeld, en je veroordeeld niet gelijk mensen die andere meningen hebben dan de jouwequote:Op woensdag 25 februari 2009 16:48 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
haha waarom? omdat we gister zowaar paar keer zelfde mening hadden?
Geef eens een voorbeeld van een user hier op FOK die dat wel doet. Ik ken er geen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:54 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, en je veroordeeld niet gelijk mensen die andere meningen hebben dan de jouwe
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:54 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, en je veroordeeld niet gelijk mensen die andere meningen hebben dan de jouwe
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van een user hier op FOK die dat wel doet. Ik ken er geen.
animal bijvoorbeeldquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van een user hier op FOK die dat wel doet. Ik ken er geen.
Idd, dan mag je lopen. Of ik trap je er bij afslag Arkel bij de Mac eruitquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:56 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
ik ben bijna tegoed voor dit topic als ik het zo lees![]()
maar moet het niet teveel eens zijn met jou, dadelijk mag ik niet meer in de auto maar naar het stadion met D-K
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
kan ik iig nog etenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd, dan mag je lopen. Of ik trap je er bij afslag Arkel bij de Mac eruit
ik zie 'rare opmerkingen' van jou kant wel door de vingers dan, dan kan je de schijn hoog houdenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:56 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
ik ben bijna tegoed voor dit topic als ik het zo lees![]()
maar moet het niet teveel eens zijn met jou, dadelijk mag ik niet meer in de auto maar naar het stadion met D-K
ik denk dat het allemaal meer als opbouwende kritiek is bedoeld van de herenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:59 schreef DonRaja het volgende:
gaan we nou weer lekker verder met elkaar afzeiken?...
je krijgt als supporters blijkbaar het team dat je verdient
Als je uit Arkel komt ben je FC Arkel!!!!!!!1111quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd, dan mag je lopen. Of ik trap je er bij afslag Arkel bij de Mac eruit
Of je past je aan aan je teamquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:59 schreef DonRaja het volgende:
gaan we nou weer lekker verder met elkaar afzeiken?...
je krijgt als supporters blijkbaar het team dat je verdient
Dus Animal veroordeeld wel mensen die een andere mening hebben dan de zijne?quote:
haha maar dat komen we niet..quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:01 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Als je uit Arkel komt ben je FC Arkel!!!!!!!1111
Ik kom uit de buurt van Arnhem en Nijmegen. Voor wie moet ik dan zijn?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:01 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Als je uit Arkel komt ben je FC Arkel!!!!!!!1111
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |