quote:Komst Dani Fernández ingewikkeld voor Feyenoord
NEC-rechtsback Dani Fernández staat in de belangstelling van Feyenoord. Coach Mario Been wil zijn verdediger graag meenemen van zijn huidige naar zijn nieuwe club. Het binnenhalen van de Spanjaard kan wel eens lastig worden, hij heeft namelijk een complex contract, meldt De Telegraaf.
Fernández' transferrechten zijn in het bezit van de Oekraïner Dmitri Selyuk, de voormalige vicevoorzitter van Metallurg Donetsk, waar de verdediger voor hij naar Nijmegen kwam anderhalf seizoen onder contract stond.
Om de verdediger te verhuren aan NEC is een constructie bedacht waarin hij officieel werd ondergebracht bij Arsenal Kiev, een club waar Fernández geen seconde voor speelde. Feyenoord zal derhalve met veel clubs en personen rond de tafel moeten om de Spanjaard naar De Kuip te halen. Bovendien heeft NEC in het huurcontract van Fernández een optie tot koop bedongen.
Zo'n beetje de hele engelse, lagere, competitie(s) zit vol met roemruchte clubsquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:30 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zo kunnen we nog wel een paar clubs noemen met een glorieus verleden die afgezakt zijn.
maar ja het is feyenoord he, als ze ook maar iets hebben om feyenoord in diskrediet te brengen dan gebruiken ze het ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zo'n beetje de hele engelse, lagere, competitie(s) zit vol met roemruchte clubs
heb een samenvatting gegeven van alle typeringen die je naar je hoofd hebt gekregen, er is niemand die je dood heeft gewenst anders had je ook wel in een doodwens-groep gezeten...quote:Op woensdag 25 februari 2009 07:35 schreef Happel het volgende:
Waarom ik nou weer hersenloos ben? Ach ja, heb me i.i.g goed vermaakt gisteren.![]()
Inderdaad dacht ik ook, maar toch effe Feyenoord in het rijtjje zetten, anders scoor je niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:30 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zo kunnen we nog wel een paar clubs noemen met een glorieus verleden die afgezakt zijn.
kijk maar uit, voor je het weet heb je een sv'tje op de deurmat liggenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:55 schreef Luni het volgende:
[..]
A bou taleb je moeder heb een snor!
quote:Collectieve stadionverboden Juridisch onmogelijk
Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam stelt zestig Feyenoord-fans gezamenlijk aansprakelijk voor de ongeregeldheden bij de demonstratie van afgelopen zaterdag. Maar volgens de Rotterdamse advocaat Frank van Ardenne kan dat juridisch helemaal niet.
De supporters zijn herkend op camerabeelden van de politie. Aboutaleb gaat de KNVB en Feyenoord vragen de fans een stadionverbod op te leggen. Dinsdag krijgen de Feyenoorders een brief waarin staat dat ze opdraaien voor de schade aan winkels in het centrum. Een minderjarige fan die vuurwerk gooide is inmiddels al thuis door de politie bezocht.
Volgens advocaat Van Ardenne is er geen bewijs dat de fans om wie het gaat, vernielingen hebben aangericht. En daarom kunnen ze volgens hem ook geen stadionverbod krijgen
Nilsson bedoelde ik natuurlijk, lijken allemaal zoveel op elkaar in het noorden he.quote:Op woensdag 25 februari 2009 07:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan men misschien voor de rest wat minder op elkaar persoonlijk ingaan?
Ja tochquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:08 schreef DivineJester het volgende:
Gezellig als altijd hier!
jij bent nog nooit in de buurt van De Kuip geweest, dus jij mag hier, ongeacht of je nou gelijk hebt of niet, helemaal niet over oordelenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:18 schreef Crane het volgende:
[..]
Het probleem van 'jouw soort' supporters is dat je eens iets verder moet redeneren dan "zij zijn kut en wij doen nooit wat fout". Als jouw maat een steen gooit en jij staat naast hem, dan is het 100 % logisch dat je een paar tikken krijgt. Maar zo redeneer jij niet, jij ziet het als een soort 'recht' om dan de ME aan te mogen vallen.
De ME maakt idd wel eens fouten, maar bedenk allereerst eens waarom er überhaupt zoveel ME moet komen.
serieusquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef Ruud het volgende:
[..]
jij bent nog nooit in de buurt van De Kuip geweest
ik vind 'm eigenlijk vrij zwart, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:25 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik vind het gewoon een jood
dat was dom van Liverpool, dat weten ze zelf ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:28 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Denk dat Ajax ook nooit verwacht had dat ze 17 miljoen voor die gast konden krijgen.
ik heb ook wel sympathie voor Milan, moet je mij ook niet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Ahmed moet zelf een stadionverbod hebben. Zie de beelden nog voor me met zo'n smerige roodzwarte sjaal om zn nek..........
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:08 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
kijk maar uit, voor je het weet heb je een sv'tje op de deurmat liggen
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:51 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
maar ja het is feyenoord he, als ze ook maar iets hebben om feyenoord in diskrediet te brengen dan gebruiken ze het ook
quote:
Hij is de _Mike_ van de Feyenoord topicsquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:33 schreef Rots het volgende:
Serieus Schiedammert, ik erger me aan je inhoudsloze posts, post alleen als je iets boeiends te melden hebt, niet alleen dit soort dingen:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
onze rots in de branding is weer in de bocht hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:33 schreef Rots het volgende:
Serieus Schiedammert, ik erger me aan je inhoudsloze posts, post alleen als je iets boeiends te melden hebt
bedankt voor de tip, denk dat ik daar ook maar eens ga posten danquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:36 schreef Rots het volgende:
Die _Mike_ is inderdaad echt verschrikkelijk.Vooral bij livescoretopics erger ik me dood aan die gast.
Wat een megaul ben jij zeg...quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:40 schreef Rots het volgende:
Ja ga aub naar het Ajax-topic, en blijf daar. En gebruik je edit knop vaker.
020 gebeuren heb ik niks te zoeken, daar kom ik niet, en dat commanderen moet je maar eens thuis gaan doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:40 schreef Rots het volgende:
Ja ga aub naar het Ajax-topic, en blijf daar. En gebruik je edit knop vaker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |