ik hoor nergens bijquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:55 schreef DonRaja het volgende:
wtf is hier aan de hand? het is 1 groot joods complot, verdeel en heers onder de Feyenoord supporters. We zijn het hier over helemaal niets eens met elkaar:
Groep 1:
Bosz moet dood en het komt nooit meer goed met Feyenoord
Groep 2:
Spelers moeten dood
Groep 3:
Crane moet dood
Groep 4:
D-K moet dood
Groep 5:
Happel en Schiedammert zijn hersenloos
Groep 6:
Feyenoord eindigt nog op een UEFA plaats
Weet nog niet waar ik bij hoor...
ik hoor in groep 5quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:55 schreef DonRaja het volgende:
wtf is hier aan de hand? het is 1 groot joods complot, verdeel en heers onder de Feyenoord supporters. We zijn het hier over helemaal niets eens met elkaar:
Groep 1:
Bosz moet dood en het komt nooit meer goed met Feyenoord
Groep 2:
Spelers moeten dood
Groep 3:
Crane moet dood
Groep 4:
D-K moet dood
Groep 5:
Groep 6:
Feyenoord eindigt nog op een UEFA plaats
Weet nog niet waar ik bij hoor...
ik ben het eigenlijk gewoon met je eensquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:59 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
ik hoor nergens bij![]()
want ooit komt het weer goed, niet alle spelers zijn schuldig, crane ken ik nog niet zo goed, D-K kan ik wel om lachen, hersenloos is niemand? hebben dan misschien wel een andere manier van voor je club opkomen.. heb ik niet veel op tegen en we eindigen zeker niet op een UEFA plaats.
Het is niet het imago.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:59 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik hoor in groep 5![]()
![]()
moet mijn imago als hersenloze tenslotte hoog houden
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:59 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik hoor in groep 5![]()
![]()
moet mijn imago als hersenloze tenslotte hoog houden
hoe oud was je nou ook alweerquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is niet het imago.
Je bent het gewoon
Volgens jou begin 20 toch?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:04 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
hoe oud was je nou ook alweer![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
mooi dan kunnen we het nu weer gewoon over het voetbal hebben.
Ondanks alles heb ik toch wel een goed voorgevoel bij de wedstrijd tegen Vitesse, is alleen helemaal nergens op gebasseerd...
kijk uit want ik heb nog geen imago van een hersenloze hier, dit kan jou imago belemmeren;)quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:02 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik ben het eigenlijk gewoon met je eens![]()
en ik weet het antwoord.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens jou begin 20 toch?
Best een eer dat je me al zo oud inschat.
Of Vinken die zijn rentree maakt en er in de blessuretijd 1 intrapt uit een afgezwaaide voorzet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:05 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
we winnen met 1-0. Mooie kopbal van Bahia vlak na rust. Vitesse zal wel paar 100% kansen missen.
nee volgens happel, ik dacht iets ouder nog eigenlijk, maar zo te lezen is dat niet zoquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens jou begin 20 toch?
Best een eer dat je me al zo oud inschat.
een goede reeks? nu met geluk winnen van Vitesse, dan verliezen in Breda en vervolgens komen de lampjes op bezoek.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:07 schreef Hamilcar het volgende:
Ik zie ons nog best een play-off plek halen voor de UEFA cup als we nu een goede serie neerzetten. Maarreh, zijn dan alleen de CL play-offs verdwenen? Ik dacht dat alle play-off taferelen over warenmy bad.
of de jouwequote:Op woensdag 25 februari 2009 00:06 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
kijk uit want ik heb nog geen imago van een hersenloze hier, dit kan jou imago belemmeren;)
Klopt, de nr. 2 gaat rechtstreeks de CL play-offs in en de rest mag vechten om wat UEFA Cup plekjes.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:07 schreef Hamilcar het volgende:
Ik zie ons nog best een play-off plek halen voor de UEFA cup als we nu een goede serie neerzetten. Maarreh, zijn dan alleen de CL play-offs verdwenen? Ik dacht dat alle play-off taferelen over warenmy bad.
beenhakker word gewoon td volgend jaar, tenminste, dat denk ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:08 schreef Crane het volgende:
Is er eigenlijk bekend of Feyenoord nu nog op zoek is naar een TD? Of gaat Beenhakker als adviseur ook contractbesprekingen voeren straks?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:09 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
beenhakker word gewoon td volgend jaar, tenminste, dat denk ik
Volgens de geruchten wil hij een breuk met de Poolse bond forceren en is hij binnenkort onze TDquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:08 schreef Crane het volgende:
Is er eigenlijk bekend of Feyenoord nu nog op zoek is naar een TD? Of gaat Beenhakker als adviseur ook contractbesprekingen voeren straks?
Ik hoop het. Maar nu lopen spelers als Biseswar en Guzman wel allemaal de deur uit voor niets straks.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:09 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
beenhakker word gewoon td volgend jaar, tenminste, dat denk ik
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:11 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar nu lopen spelers als Biseswar en Guzman wel allemaal de deur uit voor niets straks.
de guzman nog niet toch? maar ja wie wil hem nu nog kopen? dus het jaar daarna idd transfervrijquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:11 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar nu lopen spelers als Biseswar en Guzman wel allemaal de deur uit voor niets straks.
Net als Tiendalli. Opbokken met die lui.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:12 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
Biseswar laat maar lekker weglopen. Daar ben ik echt niet rouwig om. Als je nu verlengt leg je veel geld op tafel voor iemand die niets brengt.
Ik had verwacht dat het na die uitspraken van die vice-voorzitter wel flink zou gaan stormen daar maar het blijft vooralsnog rustig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens de geruchten wil hij een breuk met de Poolse bond forceren en is hij binnenkort onze TD
Jah maar Feyenoord dacht dat ze nog met een hoger bod kwamen. Wat opzich wel een logische gedachte wasquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:13 schreef Rots het volgende:
De Guzman daarentegen is wel zonde. Hadden we gewoon moeten verkopen voor 10miljoen aan City, als ik het me goed herinner.
Nu doe je hem wel tekort hoor. Het is geen Van Persie, maar wel een speler met veel potentie.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:12 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
Biseswar laat maar lekker weglopen. Daar ben ik echt niet rouwig om. Als je nu verlengt leg je veel geld op tafel voor iemand die niets brengt.
Al zal Bosz dat altijd blijven ontkennen om zijn eigen straatje schoon te vegen!quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:13 schreef Rots het volgende:
De Guzman daarentegen is wel zonde. Hadden we gewoon moeten verkopen voor 10miljoen aan City, als ik het me goed herinner.
Alle feyenoorders tochquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:55 schreef DonRaja het volgende:
Groep 5:
nou ik ben er nog altijd niet van onder de indruk. Hij heeft paar keer een bal er mooi ingeschoten. En in het begin van het seizoen was het allemaal ook nog wel dreigend. Nu is het net Babel, naar binnen kappen en proberen uit te halen. En als hij actie probeert ligt hij zo weer op de grond kijkend naar de scheids.quote:
gewoon echt hequote:Op woensdag 25 februari 2009 00:13 schreef Rots het volgende:
'quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jah maar Feyenoord dacht dat ze nog met een hoger bod kwamen. Wat opzich wel een logische gedachte was
Happen naar wat? Naar Jodenkoeken?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:16 schreef Superheld het volgende:
[..]
Alle feyenoorders toch
Happen maar jongens![]()
Ik weet het niet met die biseswar hoor. Kwam niet aan de bak bij heracles en de graafschap. En nu is hij bij feyenoord goed bezig maar dat komt ook omdat de andere allemaal zo slecht zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:14 schreef Crane het volgende:
[..]
Nu doe je hem wel tekort hoor. Het is geen Van Persie, maar wel een speler met veel potentie.
Babel bracht Ajax idd niets op en speelt nu bij uhm... een of ander klein clubje ergens?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:16 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
nou ik ben er nog altijd niet van onder de indruk. Hij heeft paar keer een bal er mooi ingeschoten. En in het begin van het seizoen was het allemaal ook nog wel dreigend. Nu is het net Babel, naar binnen kappen en proberen uit te halen. En als hij actie probeert ligt hij zo weer op de grond kijkend naar de scheids.
Maargoed, we hebben niet veel beter.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:18 schreef Crane het volgende:
[..]
Babel bracht Ajax idd niets op en speelt nu bij uhm... een of ander klein clubje ergens?
Maar babel is niet mislukt bij Heracles en De Graafschap. Biseswar welquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:18 schreef Crane het volgende:
[..]
Babel bracht Ajax idd niets op en speelt nu bij uhm... een of ander klein clubje ergens?
hij zegt het wel goed, biseswar probeert uit te halen na die kapbeweging, babel haalde uit na zijn kapbeweging, vandaar dat hij nu bij een of ander klein clubje speelt nuquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:18 schreef Crane het volgende:
[..]
vind die hele Babel zwaar overschat.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:20 schreef Rots het volgende:
Haha de vergelijking met Babel had je inderdaad beter niet kunnen maken.
We zijn het zowaar redelijk eens over Biseswar en De Guzman.
Vind hem best goedquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:22 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
vind die hele Babel zwaar overschat.
haha. Drenthe is ook zo'n topper. Die zag ik vandeweek op TMF voorbij komen.quote:
ik vind het gewoon een joodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |