Bij mij ook nu, maar DK was eerder.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Tvp, hier hebben we een fatsoenlijke OP!
dat is geen vooroordeel, dat is gewoon waarquote:
Hij zal toch geen TD worden bij ons...quote:Van Hanegem in gesprek over rol bij eredivisieclub
Uitgegeven: 24 februari 2009 18:02
Laatst gewijzigd: 24 februari 2009 20:50
HILVERSUM - Willem van Hanegem keert komend seizoen mogelijk terug in de eredivisie. De 65-jarige trainer, die in december vorig jaar vertrok bij FC Utrecht, heeft komende week een gesprek met een Nederlandse club uit de hoogste voetbalafdeling.
''Ik ben vandaag benaderd'', zei Van Hanegem dinsdag in Hilversum, na afloop van de presentatie van een dvd-box over zijn loopbaan. ''Komende week gaan we rond de tafel.''
Over welke functie het gaat, wilde Van Hanegem niets zeggen. '
'Het kan zijn als trainer maar mogelijk ook een andere rol. Misschien zelfs wel terreinknecht'', grapte hij.
PSV en NEC
Van de eredivisieclubs zijn alleen PSV en NEC momenteel op zoek naar een hoofdtrainer voor het nieuwe seizoen, terwijl het vertrek van Foeke Booy bij Sparta aanstaande lijkt. Bij De Graafschap staat de positie van hoofdtrainer Henk van Stee onder druk.
Van Hanegem kreeg na zijn vertrek bij FC Utrecht al meerdere aanbiedingen, zo zei hij op het mediapark. ''Dat waren clubs van buiten Europa. Aanbiedingen van Nederlandse clubs had ik tot vandaag nog niet gehad.''
Dvd-box
Tijdens de overhandiging van de dvd-box door zanger Jan Smit vertelde Van Hanegem zijn toehoorders al dat hij niet van plan is al met pensioen te gaan.
''Als er iets leuks komt, kan het misschien wat worden. Het is een gevoelskwestie. Misschien staan we hier over vijf jaar wel weer met de uitreiking van een nieuwe dvd over mijn loopbaan.''
In Hilversum waren zeker tweehonderd gasten aanwezig, waaronder een kleine delegatie van FC Utrecht met de huidige hoofdtrainer Ton du Chatinier. ''Na al die strubbelingen die er zijn geweest, doet dat me goed'', aldus Van Hanegem.
Je kent de feiten? Anders is het een aanname/vooroordeel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:22 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
dat is geen vooroordeel, dat is gewoon waar![]()
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:23 schreef Crane het volgende:
[..]
Hij zal toch geen TD worden bij ons...
Assistent is goed genoegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:23 schreef Crane het volgende:
[..]
kijk, dat klopt al beter, ik heb namelijk geen tatoosquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:17 schreef Crane het volgende:
[..]
Sorry, 50 getatoeëerde mongolen en 50 gewone mongolen dan.
Denk het niet. Daar heeft hij de skills niet voor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:23 schreef Crane het volgende:
[..]
het is een feitquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je kent de feiten? Anders is het een aanname/vooroordeel.
uiteraard ter ere van mij hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Had goed kunnen zijn. D-K komt alleen niet uit Schiedam...
Och gut! Zijn jij en je holmaatje op jullie teentjes getrapt?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Had goed kunnen zijn. D-K komt alleen niet uit Schiedam...
Ja man, ik maak me echt druk om een of ander stakkertje van begin 20.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Och gut! Zijn jij en je holmaatje op jullie teentjes getrapt?
Blijkbaar!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja man, ik maak me echt druk om een of ander stakkertje van begin 20.
nee dit is een inhoudelijke postquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:50 schreef Rots het volgende:
-normaal doen-
Heb je nog geen één inhoudelijke post zien maken, alleen maar spam/troll en onzin. Tieft dan lekker op.
denk dat Happelt mij bedoeldequote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:58 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
heeft hij gelijk met begin 20????
zo ja, dan heeft er iemand gelogen tegen mij![]()
![]()
Wat jij doet heeft helemaal niets met discussieren te maken. Wat jij doet is iemand anders jou mening opdringen. Wat iemand anders zegt is volgens jou per definitie onjuist.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:57 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
nee dit is een inhoudelijke post![]()
trouwens, je kan mijn posts hooguit gelezen hebben, mij ze zien maken is onmogelijk aangezien jij hier de deur niet binnenkomt. En wat is er mis mee als ik mijn mening hier uit, ga de discussie aan als je het er niet mee eens bent.
Vergeleken met Schiedammert val jij nog wel mee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:59 schreef Crane het volgende:
Waar zijn die tijden gebleven dat het iedereen tegen mij was?
Dat is toch altijd zo bij discussies?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat jij doet heeft helemaal niets met discussieren te maken. Wat jij doet is iemand anders jou mening opdringen. Wat iemand anders zegt is volgens jou toch per definitie onjuist.
dat vind die ander van mij toch ook danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat iemand anders zegt is volgens jou toch per definitie onjuist.
Probeer het eens in KLB.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:59 schreef Crane het volgende:
Waar zijn die tijden gebleven dat het iedereen tegen mij was?
Ja hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vergeleken met Schiedammert val jij nog wel mee.
gewoon echt he, wat een onzin kan die gast postenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:01 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo bij discussies?
zou het, ik dacht toch echt dat hij het over dk hadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:58 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
denk dat Happelt mij bedoelde
In een discussie is het zaak om naar andere te luisteren, en naar elkaars mening te luisteren. Niet om oneindig andermans mening af te kraken en afdoen als debiel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:01 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo bij discussies?
ow naja, care.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:04 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
zou het, ik dacht toch echt dat hij het over dk had![]()
Het enige wat ik van jou heb gehoord is dat je de ME kut vindt, omdat ze altijd jou moeten hebben. Verder als iemand je hier vanaf probeert te praten, begin je meteen je snapt er niks van blabla. Wat D-K dus zegt met jou valt niet te discussiëren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:57 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
nee dit is een inhoudelijke post![]()
trouwens, je kan mijn posts hooguit gelezen hebben, mij ze zien maken is onmogelijk aangezien jij hier de deur niet binnenkomt. En wat is er mis mee als ik mijn mening hier uit, ga de discussie aan als je het er niet mee eens bent.
Als ik jou er blij mee maak, dan ben jij voor mij ook een stakkertje van begin 20 hoor.quote:
Wie ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:06 schreef Rots het volgende:
[..]
Het enige wat ik van jou heb gehoord is dat je de ME kut vindt, omdat ze altijd jou moeten hebben. Verder als iemand je hier vanaf probeert te praten, begin je meteen je snapt er niks van blabla. Wat D-K dus zegt met jou valt niet te discussiëren.
Oja, en gebruik je edit-knop vaker. Oja, en kom met inhoudelijke posts OVER Feyenoord zelf.
Vergeleken met die mongolen daar jullie nog enigszins normaal.quote:
Ik vind hem niet irritant, hij moet alleen eens een stapje verder nadenken wanneer het over voetbalgeweld gaat.quote:Ik zie nog steeds niet wat er zo irritant is aan Schiedam. Maar zal wel de enige, buiten hemzelf zijn.
jeuhquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Als ik jou er blij mee maak, dan ben jij voor mij ook een stakkertje van begin 20 hoor.
Iemand die al een stuk langer user is dan dat vriendje van je.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:07 schreef Happel het volgende:
Wie ben jij nou weer?
Over de TTquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:10 schreef Palmboom313 het volgende:
Heb ik iets gemist want waar gaat deze discussie over
over de ttquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:10 schreef Palmboom313 het volgende:
Heb ik iets gemist want waar gaat deze discussie over
jij kan gewoon echt niet begrijpend lezen he, de ME is kut omdat ze mensen, waaronder ik, onnodig en zomaar slaan. Dat is een feit en dat gaat over feyenoord supporters, onschuldige mensen die geraakt worden, onschuldige mensen die opgepakt worden. Het kan verkeerd overgekomen zijn op enkele mensen, maar je hoort mij niet janken als ik klappen krijg als ik ze verdien, maar wel als ik onterecht behandeld word. Dat jij het gedrag van mij en andere supporters niet steunt en begrijpt houdt niet in dat dat de juiste keuze is. Dat is jouw keuze en jouw manier van leven. Anderen kiezen ergens anders voor, dat is hun keus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:06 schreef Rots het volgende:
[..]
Het enige wat ik van jou heb gehoord is dat je de ME kut vindt, omdat ze altijd jou moeten hebben. Verder als iemand je hier vanaf probeert te praten, begin je meteen je snapt er niks van blabla. Wat D-K dus zegt met jou valt niet te discussiëren.
Oja, en gebruik je edit-knop vaker. Oja, en kom met inhoudelijke posts OVER Feyenoord zelf.
Daar ga je alweer....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:12 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
jij kan gewoon echt niet begrijpend lezen he
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:13 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hebben we dan al een aankoop gedaanBen een beetje in de war
Of gaat het om schiedammert![]()
Oh, nou en? Maakt hem dat beter, anders, meer verheven boven Schiedam?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iemand die al een stuk langer user is dan dat vriendje van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |