Darleyquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:25 schreef RayMania het volgende:
Als jullie moeten kiezen tussen Velthuizen, Luciano of Vorm (waarschijnlijk wordt het gewoon één van deze drie), wie zouden jullie dan kiezen. En waarom?
Op basis waarvan zou je een keeper die nog nooit in Feyenoord een gespeeld heeft meteen voor de leeuwen moeten gooien?quote:
Oh ja, want jij staat elke week bij de jeugd te kijken hoe hij keept.quote:
Doet het goed in Jong Feyenoordquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:30 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou je een keeper die nog nooit in Feyenoord een gespeeld heeft meteen voor de leeuwen moeten gooien?
Sinds wanneer is Vorm transfervrij?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:27 schreef TC03 het volgende:
Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar Vorm. Velthuizen is een aardige keeper, maar hij heeft zich in het huidige seizoen nog niet echt heel erg ontwikkeld. Mijns inziens ga je er met hem te weinig op vooruit t.o.v. Timmer. Luciano kan ik niet echt over oordelen, heb nooit zo op hem gelet. Ik heb het idee dat Vorm het verst is van dit trio. Daarnast is Vorm ook transfervrij, dus ook het makkelijkst haalbaar.
op basis van de stommiteit van dkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:30 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou je een keeper die nog nooit in Feyenoord een gespeeld heeft meteen voor de leeuwen moeten gooien?
Oh dat dacht ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Vorm transfervrij?
Gaat er nog een keer wat nuttigs uit jou vingers komen? Of blijft dat een illusie?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:31 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
op basis van de stommiteit van dk
Brutil Hose was ook fantastisch in jong Ajax, dat zegt dus helemaal niets over de prestaties in een eerste elftal, daar komt veel meer druk bij kijken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Doet het goed in Jong Feyenoord
In de Kuip spelen geeft ook een hogere druk dan spelen in de Galgenwaard of in het Gelredome. Dus wie zegt dat Velthuizen of Vorm het bij ons zullen redden?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:32 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Brutil Hose was ook fantastisch in jong Ajax, dat zegt dus helemaal niets over de prestaties in een eerste elftal, daar komt veel meer druk bij kijken.
Die garantie heb je inderdaad niet bij zo'n keeper, maar de keeper die door Feyenoord aangetrokken zal worden zal sowieso geen zekerheid zijn ivm de betaalbaarheid. Zo'n jonge keeper moet je wat mij betreft niet meteen voor de leeuwen gooien, maar eerst verhuren aan een wat mindere club, net zoals PSV heeft gedaan met Cassio Ramos.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In de Kuip spelen geeft ook een hogere druk dan spelen in de Galgenwaard of in het Gelredome. Dus wie zegt dat Velthuizen of Vorm het bij ons zullen redden?
Gebeurt bij ons ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:36 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zo'n jonge keeper moet je wat mij betreft niet meteen voor de leeuwen gooien, maar eerst verhuren aan een wat mindere club, net zoals PSV heeft gedaan met Cassio Ramos.
zodra jij dat ook gaat doen, oftewel, het blijft een illusiequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gaat er nog een keer wat nuttigs uit jou vingers komen? Of blijft dat een illusie?
Ik loop hier al wel wat langer mee dan jouquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:39 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
zodra jij dat ook gaat doen, oftewel, het blijft een illusie![]()
Ik heb er ook geen problemen mee dat supporters actie willen voeren, wel met de manier waarop het nu is gebeurd en morgen weer staat te gebeuren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:51 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
nja ik vind het wel beter dan elk genomen besluit maar te accepteren zonder tegengeluid te laten horen.
De manier waarop het nu gebeurd is natuurlijk niet de juiste met vernielingen. Maar ik vind het wel goed dat het grote ongenoegen duidelijk gemaakt word. Beter dan zonder te klagen alles maar te moeten pikken. Dat is wel wat FR wil. Dat wij van dat stomme handenklapper publiek worden.
Lijkt me gezellig, maar moet werken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:37 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
kom morgen ook gek, gaan we samen
Schiedammert loopt al wat langer mee bij Feijenoord.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik loop hier al wel wat langer mee dan jou
Nancy all over againquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:15 schreef Happel het volgende:
[..]
De stad lag ook helemaal in puin. 10 mei 1940 was er niks bij.![]()
ietsjes maar hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:44 schreef Happel het volgende:
Schiedammert loopt al wat langer mee bij Feijenoord.
gelukkig niet, maar ik heb een groot vermoeden dat ik er ietsjes langer als jou komquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja want jij kent mij natuurlijk als geen ander
Ja, Aboutaleb zal zich vast bedenken als er 100 getatoeëerde kwijlende mongolen schreeuwend de stad doorlopen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie niet wil buigen moet maar breken
wat een vooroordelen heb jij toch hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, Aboutaleb zal zich vast bedenken als er 100 getatoeëerde kwijlende mongolen schreeuwend de stad doorlopen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:14 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
wat een vooroordelen heb jij toch he
Failquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:31 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
gelukkig niet, maar ik heb een groot vermoeden dat ik er ietsjes langer als jou kom
Nee, de mensen die al rellend door de stad 'hamas hamas...' roepen zijn inderdaad stuk voor nette, welbespraakte, intelligente mensen die niemand tot overlast zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:14 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
wat een vooroordelen heb jij toch he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |