wat is iedereen hier altyd lekker positief over hem:Dquote:
ja och, het leven gaat niet altijd zoals ik zou willen hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat feest is helaas voor jou voorbij
Gelukkig niet zeg !quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:44 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ja och, het leven gaat niet altijd zoals ik zou willen he
De rotte appels zijn uit de selectie verwijderd, iets wat bij Feyenoord ook moet gebeuren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Juist dat geeft dus aan dat je met dezelfde selectie en staf een veel beter resultaat kan halen, iets wat bij Feyenoord ook wel kan. Het ligt niet perse aan de trainer, of je selectie. Vaak is het een tendens.
[..]
Het viel me alleen even op
De eerste vertrekt gelukkig al komende zomer.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De rotte appels zijn uit de selectie verwijderd, iets wat bij Feyenoord ook moet gebeuren.
ja die is inderdaad sterk bezig. Hij hoeft in ieder geval tijdens zijn periode nooit meer een wedstrijd te bezoeken nu in de Kuip, iets wat hij als supporter van de boefjes niet vervelend zal vinden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:50 schreef jorienvdherik het volgende:
aboutaleb maakt zich populair zeg
Ja, want mensen aanspreken die een stad menen te moeten vernielen is natuurlijk te gek voor woorden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:50 schreef jorienvdherik het volgende:
aboutaleb maakt zich populair zeg
De stad lag ook helemaal in puin. 10 mei 1940 was er niks bij.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:04 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, want mensen aanspreken die een stad menen te moeten vernielen is natuurlijk te gek voor woorden.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:04 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, want mensen aanspreken die een stad menen te moeten vernielen is natuurlijk te gek voor woorden.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:26 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen weer een demonstratie
Wat denk je nou te bereiken? Het is echt het meest onzinnige ooit. Niemand weet wat ze daar doen, niemand heeft een plan, niemand neemt de leiding en dus is het weer een kansloze onderneming tot een 'demonstratie'.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie niet wil buigen moet maar breken
Zolang er maar actie isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denk je nou te bereiken? Het is echt het meest onzinnige ooit. Niemand weet wat ze daar doen, niemand heeft een plan, niemand neemt de leiding en dus is het weer een kansloze onderneming tot een 'demonstratie'.
kom morgen ook gek, gaan we samenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Dom kuddegedrag tentoonspreiden dus. Echt, zo zinloos...
nja ik vind het wel beter dan elk genomen besluit maar te accepteren zonder tegengeluid te laten horen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Dom kuddegedrag tentoonspreiden dus. Echt, zo zinloos...
Mooi man die actie! Ik heb liever dat het een aantal jaren slecht gaat met Feyenoord zodat we weer richting het Maasgebouw kunnen, dan dat we elk jaar kampioen wordenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:51 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
nja ik vind het wel beter dan elk genomen besluit maar te accepteren zonder tegengeluid te laten horen.
De manier waarop het nu gebeurd is natuurlijk niet de juiste met vernielingen. Maar ik vind het wel goed dat het grote ongenoegen duidelijk gemaakt word. Beter dan zonder te klagen alles maar te moeten pikken. Dat is wel wat FR wil. Dat wij van dat stomme handenklapper publiek worden.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi man die actie! Ik heb liever dat het een aantal jaren slecht gaat met Feyenoord zodat we weer richting het Maasgebouw kunnen, dan dat we elk jaar kampioen worden
Ja, het was de bedoeling dat ik aankomende zondag al mijn neefje mee nam naar Feyenoord. Maar toen mijn kaartje verkocht werd, was net vak F voor die kleine ook uitverkochtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:58 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
![]()
had je btw je kaart voor zondag verkocht op Skelper hoorde ik ???
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, het was de bedoeling dat ik aankomende zondag al mijn neefje mee nam naar Feyenoord. Maar toen mijn kaartje verkocht werd, was net vak F voor die kleine ook uitverkochtDus nu heb ik voor de wedstrijd tegen Vitesse geen kaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |