GOH.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:30 schreef Ruud het volgende:
[..]
de realiteit is ook dat de play-offs ver weg zijn
de realiteit is dat je 11de staatquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:27 schreef Crane het volgende:
[..]
De realiteit is dat we met deze spelers makkelijk 4e hadden moeten kunnen worden. Door alle blessures zou je nog 7e of 8e kunnen staan maar lager ook niet. Wedstrijden als die tegen Sparta uit, Graafschap thuis, Willem II, en Heracles moet je gewoon winnen, klaar.
Dat is een realiteit die je zelf hebt gecreëerd door te falen in de wedstrijden die ik noemde. Het is aan de spelers zelf om de komende wedstrijden het maximale te geven om alsnog zo dichtbij mogelijk te komen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:30 schreef Ruud het volgende:
[..]
de realiteit is ook dat de play-offs ver weg zijn
Ja, en Ajax staat er 5 plekken boven.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feyenoord staat gewoon waar het hoort te staan dit seizoen.
gewoon echt he, hoe erg het dan ook is, we mogen blij zijn als we aan het einde van dit seizoen nog op dezelfde plek als nu staanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feyenoord staat gewoon waar het hoort te staan dit seizoen.
Je doet nu alsof het puur pech is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ach, uiteindelijk sta je waar je hoort. Maar het had ook heel makkelijk anders kunnen lopen. De reeks W II, NEC, Sparta o.a. toen werd er echt leuk gevoetbald met de nodige kansen. Helaas schiet Wijnaldum drie keer op de lat of zo, loopt de scheids doelpunten onterecht af te keuren en heeft de tegenstander maar twee halve kansjes nodig. Uiteindelijk hielden we er dus 0 punten aan over.Terwijl je absoluut recht had op de 9. Had je die 9 gepakt, hadden we waarschijnlijk nooit in die negatieve spiraal gezeten en stonden we nu een stuk hoger. Maarja, niet gebeurd.. en dus nu de harde werkelijkheid.. Laten we nou maar blij zijn dat we nu aan de degradatiestrijd lijken te ontkomen.
Als we lager dan deze 11e plek eindigen dan mag Been wat mij betreft nog een flinke schoonmaak gaan houden. Of Makaay er nou veel aan kan doen of niet, hij is die 1,6 miljoen euro die hij per jaar opstrijkt niet waard. Om over de 2 miljoen die Landzaat verdient nog maar niet te beginnen, en voor Greene is elke cent salaris teveel. Hofland, Bahia en de Cler mogen de concurrentie aangaan met Fernandez en El-Ak (en Vlaar, als z'n cariére niet al voorbij is).quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:09 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
gewoon echt he, hoe erg het dan ook is, we mogen blij zijn als we aan het einde van dit seizoen nog op dezelfde plek als nu staan
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:06 schreef DonRaja het volgende:
Maar ja, als ik uitga van de waarde van mijn voorspellingsvermogen dan hebben we grotere kans volgend jaar kampioen te worden aan de hand van aanvalsleider Vincken...
AJAX denkt ook steeds dat ze kampioen gaan worden en dat lukt hun ook niet. Maar reken maar niet dat we volgend jaar of binnen 3 jaar kampioen worden. Duurt nog wel zeker 4-5 jaar willen we weer een kans hebben op het kampioenschap.quote:Maar ja, als ik uitga van de waarde van mijn voorspellingsvermogen dan hebben we grotere kans volgend jaar kampioen te worden aan de hand van aanvalsleider Vincken...
Deel van Feyenoord-identiteit is voor mij toch ook hopen tegen beter weten in, en hoe meer mensen roepen dat het niet reeël is...ga ik alleen maar meer in een stunt gelovenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
AJAX denkt ook steeds dat ze kampioen gaan worden en dat lukt hun ook niet. Maar reken maar niet dat we volgend jaar of binnen 3 jaar kampioen worden. Duurt nog wel zeker 4-5 jaar willen we weer een kans hebben op het kampioenschap.
OH MIJN GOD, NU KOMT ALLES GOED!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De hand van Beenhakker is al zichtbaar. Er zouden 2 Poolse talenten naar Feyenoord komen en er zou een Poolse scout gecontracteerd zijn.
Onzin. Neem AZ eens als voorbeeld. Het is niet dat die spectaculiar ingekocht hebben afgelopen zomer. Maar toch van een 12e positie naar kampioen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
AJAX denkt ook steeds dat ze kampioen gaan worden en dat lukt hun ook niet. Maar reken maar niet dat we volgend jaar of binnen 3 jaar kampioen worden. Duurt nog wel zeker 4-5 jaar willen we weer een kans hebben op het kampioenschap.
Die hadden dat seizoen ervoor natuurlijk ook een enorm slechte selectiequote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:57 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Onzin. Neem AZ eens als voorbeeld. Het is niet dat die spectaculiar ingekocht hebben afgelopen zomer. Maar toch van een 12e positie naar kampioen.
ja duh, iemand moet die verbouwingen van GJV afmaken, beter dat we dan scouten naar goedkope talenten met opbouwende kwaliteiten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
OH MIJN GOD, NU KOMT ALLES GOED!
Zegt de grootste leek van VBLquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ajax is niet met hoofdletters hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Niet beter of slechter dan Feyenoord dit seizoen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die hadden dat seizoen ervoor natuurlijk ook een enorm slechte selectie
Wat doe je nou grappig?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij weet amper hoe je een veter van een voetbalschoen moet strikken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Whut? wil je zeggen dat ik geen verstand van voetbal heb?
AZ is nauwelijks veranderd van selectie het afgelopen seizoen. De prestaties zijn echter veel beter.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:00 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Niet beter of slechter dan Feyenoord dit seizoen.
'Don Leo is terug, neemt een poolse scout aan, en de wereld gaat openquote:
Oh, jij was degene die de leukste thuis is, terwijl je alleenstaand bent, grow upquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij weet amper hoe je een veter van een voetbalschoen moet strikken.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er was toch de nodige kritiek op dezelfde spelers die nu de hemel in worden geprezen. Vorig jaar konden ze er volgens de meeste critici niks meer van. In de voetbalwereld kan het altijd compleet omslaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die hadden dat seizoen ervoor natuurlijk ook een enorm slechte selectie
Wat is je punt in godsnaam? Of kom je gewoon om te trollen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:03 schreef Messenga het volgende:
'Don Leo is terug, neemt een poolse scout aan, en de wereld gaat open.
Ze hebben 2 spelers gehaald die het verschil maakten maar bovenal draait het team geweldig. Zoiets is bij Feyenoord net zo goed mogelijk. Dit elftal heeft vorig seizoen al laten zien geweldig te kunnen voetballen (in de eerste seizoenshelft) dus met de puzzelstukjes op de juiste plek en enkele versterkingen erbij moet Feyenoord ook weer gewoon meedoen bij de eerste 5 volgend jaar.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
AZ is nauwelijks veranderd van selectie het afgelopen seizoen. De prestaties zijn echter veel beter.
Juist dat geeft dus aan dat je met dezelfde selectie en staf een veel beter resultaat kan halen, iets wat bij Feyenoord ook wel kan. Het ligt niet perse aan de trainer, of je selectie. Vaak is het een tendens.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Er was toch de nodige kritiek op dezelfde spelers die nu de hemel in worden geprezen. Vorig jaar konden ze er volgens de meeste critici niks meer van. In de voetbalwereld kan het altijd compleet omslaan.
Het viel me alleen even opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is je punt in godsnaam? Of kom je gewoon om te trollen?
JA!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Whut? wil je zeggen dat ik geen verstand van voetbal heb?
Ze hebben 4 spelers gehaald, waar van te voren echt niet zeker van was dat zij een basispkaats zouden bereiken. Van de aankopen bij AZ is alleen Moisander een zekerheidje in de verdediging, mits fit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:06 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Ze hebben 2 spelers gehaald die het verschil maakten maar bovenal draait het team geweldig. Zoiets is bij Feyenoord net zo goed mogelijk.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:08 schreef Rots het volgende:
[..]
Wtf, kap jij is met je inhoudsloze posts, dwaas.
Ja wat is je punt nou?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ze hebben 4 spelers gehaald, waar van te voren echt niet zeker van was dat zij een basispkaats zouden bereiken. Van de aankopen bij AZ is alleen Moisander een zekerheidje in de verdediging, mits fit.
ga jij je nou maar als neger verkleden, een krat bier kopen en je interesse in feyenoord weer flink laten dalen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:10 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ga jij je nou maar als neger verkleden, een krat bier kopen en je interesse in feyenoord weer flink laten dalen.
dat heb je van het weekend ook gedaan en is me prima bevallen, sterker nog, we hebben gewonnen, dus doe het voortaan lekker elke week![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:08 schreef Rots het volgende:
[..]
Wtf, kap jij is met je inhoudsloze posts, dwaas.
Niets mis met carnaval.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:10 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ga jij je nou maar als neger verkleden, een krat bier kopen en je interesse in feyenoord weer flink laten dalen.
dat heb je van het weekend ook gedaan en is me prima bevallen, sterker nog, we hebben gewonnen, dus doe het voortaan lekker elke week![]()
goed hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Wat ben je toch een slap aftrekkens van Happel zeg
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:14 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
zeker niet als dk daardoor zijn interesse in feyenoord verliest en een dag niet post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |