abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2009 @ 14:34:39 #201
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66408781
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:30 schreef Ruud het volgende:

[..]

de realiteit is ook dat de play-offs ver weg zijn
GOH.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66409328
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:27 schreef Crane het volgende:

[..]

De realiteit is dat we met deze spelers makkelijk 4e hadden moeten kunnen worden. Door alle blessures zou je nog 7e of 8e kunnen staan maar lager ook niet. Wedstrijden als die tegen Sparta uit, Graafschap thuis, Willem II, en Heracles moet je gewoon winnen, klaar.
de realiteit is dat je 11de staat
pi_66409479
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:30 schreef Ruud het volgende:

[..]

de realiteit is ook dat de play-offs ver weg zijn
Dat is een realiteit die je zelf hebt gecreëerd door te falen in de wedstrijden die ik noemde. Het is aan de spelers zelf om de komende wedstrijden het maximale te geven om alsnog zo dichtbij mogelijk te komen.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_66409678
Feyenoord staat gewoon waar het hoort te staan dit seizoen.
pi_66409877
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, en Ajax staat er 5 plekken boven.
pi_66410003
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
gewoon echt he, hoe erg het dan ook is, we mogen blij zijn als we aan het einde van dit seizoen nog op dezelfde plek als nu staan
pi_66410059
Tomasson is goed bezig. Dat shirtje gooien was zondag ook zijn idee!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:14:49 #208
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_66410263
Ach, uiteindelijk sta je waar je hoort. Maar het had ook heel makkelijk anders kunnen lopen. De reeks W II, NEC, Sparta o.a. toen werd er echt leuk gevoetbald met de nodige kansen. Helaas schiet Wijnaldum drie keer op de lat of zo, loopt de scheids doelpunten onterecht af te keuren en heeft de tegenstander maar twee halve kansjes nodig. Uiteindelijk hielden we er dus 0 punten aan over.Terwijl je absoluut recht had op de 9. Had je die 9 gepakt, hadden we waarschijnlijk nooit in die negatieve spiraal gezeten en stonden we nu een stuk hoger. Maarja, niet gebeurd.. en dus nu de harde werkelijkheid.. Laten we nou maar blij zijn dat we nu aan de degradatiestrijd lijken te ontkomen.
pi_66411145
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ach, uiteindelijk sta je waar je hoort. Maar het had ook heel makkelijk anders kunnen lopen. De reeks W II, NEC, Sparta o.a. toen werd er echt leuk gevoetbald met de nodige kansen. Helaas schiet Wijnaldum drie keer op de lat of zo, loopt de scheids doelpunten onterecht af te keuren en heeft de tegenstander maar twee halve kansjes nodig. Uiteindelijk hielden we er dus 0 punten aan over.Terwijl je absoluut recht had op de 9. Had je die 9 gepakt, hadden we waarschijnlijk nooit in die negatieve spiraal gezeten en stonden we nu een stuk hoger. Maarja, niet gebeurd.. en dus nu de harde werkelijkheid.. Laten we nou maar blij zijn dat we nu aan de degradatiestrijd lijken te ontkomen.
Je doet nu alsof het puur pech is. Als dat stelletje verwende hufters nou eens bezig waren geweest zichzelf te verbeteren als speler en als elftal i.p.v. bij de Telegraaf op de koffie te zitten om te huilen over Verbeek dan had Feyenoord zich gewoon makkelijk geplaatst voor de play-offs.

Overigens zit het op dit seizoen ook niet mee idd, maar we hadden een punt of 9 meer kunnen hebben als de spelers zich professioneler hadden opgesteld.
pi_66411252
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:09 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

gewoon echt he, hoe erg het dan ook is, we mogen blij zijn als we aan het einde van dit seizoen nog op dezelfde plek als nu staan
Als we lager dan deze 11e plek eindigen dan mag Been wat mij betreft nog een flinke schoonmaak gaan houden. Of Makaay er nou veel aan kan doen of niet, hij is die 1,6 miljoen euro die hij per jaar opstrijkt niet waard. Om over de 2 miljoen die Landzaat verdient nog maar niet te beginnen, en voor Greene is elke cent salaris teveel. Hofland, Bahia en de Cler mogen de concurrentie aangaan met Fernandez en El-Ak (en Vlaar, als z'n cariére niet al voorbij is).
pi_66412039
Ik vrees ook voor carrierre van Vlaar, hij was al een twijfelaartje en volgens mij wordt zoiets alleen maar erger als je zolang buitenspel staat.

Maar ja, als ik uitga van de waarde van mijn voorspellingsvermogen dan hebben we grotere kans volgend jaar kampioen te worden aan de hand van aanvalsleider Vincken...
BFF met GGMM
pi_66412399
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:06 schreef DonRaja het volgende:

Maar ja, als ik uitga van de waarde van mijn voorspellingsvermogen dan hebben we grotere kans volgend jaar kampioen te worden aan de hand van aanvalsleider Vincken...
pi_66412500
quote:
AJAX denkt ook steeds dat ze kampioen gaan worden en dat lukt hun ook niet. Maar reken maar niet dat we volgend jaar of binnen 3 jaar kampioen worden. Duurt nog wel zeker 4-5 jaar willen we weer een kans hebben op het kampioenschap.
pi_66412602
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:19 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

AJAX denkt ook steeds dat ze kampioen gaan worden en dat lukt hun ook niet. Maar reken maar niet dat we volgend jaar of binnen 3 jaar kampioen worden. Duurt nog wel zeker 4-5 jaar willen we weer een kans hebben op het kampioenschap.
Deel van Feyenoord-identiteit is voor mij toch ook hopen tegen beter weten in, en hoe meer mensen roepen dat het niet reeël is...ga ik alleen maar meer in een stunt geloven
BFF met GGMM
pi_66413259
Slory zou ik nog niet afschrijven. Best kans dat hij en Bruins gaan opbloeien onder de vleugels van Mario Been.

El-Akchaoui heeft een dik contract in Nijmegen, dat zou nog weleens een struikelblok kunnen zijn bij de onderhandelingen, maar met eventuele hulp van de investeerders zou dat moeten lukken.

Jong Feyenoord gisteren uitgeschakeld in de beker na strafschoppen trouwens. In de reguliere speeltijd tegen Jong De Graafschap was het 2-2, met twee goals van Jordão Pattinama voor Feyenoord en twee voor Melvin Kolf van de Superboeren. Ex-Feyenoorder René Bot maakte in de verlenging de derde voor De Graafschap, maar Serginho Greene (!!!) maakte er nog 3-3 van. Penaltyserie een beetje jammer, 0-3 verloren, met een pingel van Manteiga hopeloos over de goal...

Oh en Liesveld fluit tegen Vitesse.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66413706
De hand van Beenhakker is al zichtbaar. Er zouden 2 Poolse talenten naar Feyenoord komen en er zou een Poolse scout gecontracteerd zijn.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:54:40 #217
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_66413883
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De hand van Beenhakker is al zichtbaar. Er zouden 2 Poolse talenten naar Feyenoord komen en er zou een Poolse scout gecontracteerd zijn.
OH MIJN GOD, NU KOMT ALLES GOED!
pi_66413974
quote:

[..]

Onzin. Neem AZ eens als voorbeeld. Het is niet dat die spectaculiar ingekocht hebben afgelopen zomer. Maar toch van een 12e positie naar kampioen.

Ik wil niet zeggen dat Feyenoord dat gaan ook gaat doen, maar je weet niet hoe het over een jaar is. Zeker niet nu Beenhakker en Been er straks zitten.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:57:46 #219
108558 Messenga
pi_66413990
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:57 schreef Le_Grand het volgende:

[..]

Onzin. Neem AZ eens als voorbeeld. Het is niet dat die spectaculiar ingekocht hebben afgelopen zomer. Maar toch van een 12e positie naar kampioen.
Die hadden dat seizoen ervoor natuurlijk ook een enorm slechte selectie
pi_66414001
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:54 schreef Messenga het volgende:

[..]

ja duh, iemand moet die verbouwingen van GJV afmaken, beter dat we dan scouten naar goedkope talenten met opbouwende kwaliteiten.
BFF met GGMM
pi_66414030
quote:

[..]

Zegt de grootste leek van VBL
pi_66414045
quote:

[..]

Ajax is niet met hoofdletters hoor.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:59:24 #223
108558 Messenga
pi_66414056
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zegt de grootste leek van VBL
Whut? wil je zeggen dat ik geen verstand van voetbal heb?
pi_66414081
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:57 schreef Messenga het volgende:

[..]

Die hadden dat seizoen ervoor natuurlijk ook een enorm slechte selectie
Niet beter of slechter dan Feyenoord dit seizoen.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 17:00:19 #225
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66414086
quote:

[..]

Wat doe je nou grappig?
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties