Bij mij ook nu, maar DK was eerder.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Tvp, hier hebben we een fatsoenlijke OP!
dat is geen vooroordeel, dat is gewoon waarquote:
Hij zal toch geen TD worden bij ons...quote:Van Hanegem in gesprek over rol bij eredivisieclub
Uitgegeven: 24 februari 2009 18:02
Laatst gewijzigd: 24 februari 2009 20:50
HILVERSUM - Willem van Hanegem keert komend seizoen mogelijk terug in de eredivisie. De 65-jarige trainer, die in december vorig jaar vertrok bij FC Utrecht, heeft komende week een gesprek met een Nederlandse club uit de hoogste voetbalafdeling.
''Ik ben vandaag benaderd'', zei Van Hanegem dinsdag in Hilversum, na afloop van de presentatie van een dvd-box over zijn loopbaan. ''Komende week gaan we rond de tafel.''
Over welke functie het gaat, wilde Van Hanegem niets zeggen. '
'Het kan zijn als trainer maar mogelijk ook een andere rol. Misschien zelfs wel terreinknecht'', grapte hij.
PSV en NEC
Van de eredivisieclubs zijn alleen PSV en NEC momenteel op zoek naar een hoofdtrainer voor het nieuwe seizoen, terwijl het vertrek van Foeke Booy bij Sparta aanstaande lijkt. Bij De Graafschap staat de positie van hoofdtrainer Henk van Stee onder druk.
Van Hanegem kreeg na zijn vertrek bij FC Utrecht al meerdere aanbiedingen, zo zei hij op het mediapark. ''Dat waren clubs van buiten Europa. Aanbiedingen van Nederlandse clubs had ik tot vandaag nog niet gehad.''
Dvd-box
Tijdens de overhandiging van de dvd-box door zanger Jan Smit vertelde Van Hanegem zijn toehoorders al dat hij niet van plan is al met pensioen te gaan.
''Als er iets leuks komt, kan het misschien wat worden. Het is een gevoelskwestie. Misschien staan we hier over vijf jaar wel weer met de uitreiking van een nieuwe dvd over mijn loopbaan.''
In Hilversum waren zeker tweehonderd gasten aanwezig, waaronder een kleine delegatie van FC Utrecht met de huidige hoofdtrainer Ton du Chatinier. ''Na al die strubbelingen die er zijn geweest, doet dat me goed'', aldus Van Hanegem.
Je kent de feiten? Anders is het een aanname/vooroordeel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:22 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
dat is geen vooroordeel, dat is gewoon waar![]()
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:23 schreef Crane het volgende:
[..]
Hij zal toch geen TD worden bij ons...
Assistent is goed genoegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:23 schreef Crane het volgende:
[..]
kijk, dat klopt al beter, ik heb namelijk geen tatoosquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:17 schreef Crane het volgende:
[..]
Sorry, 50 getatoeëerde mongolen en 50 gewone mongolen dan.
Denk het niet. Daar heeft hij de skills niet voor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:23 schreef Crane het volgende:
[..]
het is een feitquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je kent de feiten? Anders is het een aanname/vooroordeel.
uiteraard ter ere van mij hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Had goed kunnen zijn. D-K komt alleen niet uit Schiedam...
Och gut! Zijn jij en je holmaatje op jullie teentjes getrapt?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Had goed kunnen zijn. D-K komt alleen niet uit Schiedam...
Ja man, ik maak me echt druk om een of ander stakkertje van begin 20.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Och gut! Zijn jij en je holmaatje op jullie teentjes getrapt?
Blijkbaar!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja man, ik maak me echt druk om een of ander stakkertje van begin 20.
nee dit is een inhoudelijke postquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:50 schreef Rots het volgende:
-normaal doen-
Heb je nog geen één inhoudelijke post zien maken, alleen maar spam/troll en onzin. Tieft dan lekker op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |