Bij mij ook nu, maar DK was eerder.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Tvp, hier hebben we een fatsoenlijke OP!
dat is geen vooroordeel, dat is gewoon waarquote:
Hij zal toch geen TD worden bij ons...quote:Van Hanegem in gesprek over rol bij eredivisieclub
Uitgegeven: 24 februari 2009 18:02
Laatst gewijzigd: 24 februari 2009 20:50
HILVERSUM - Willem van Hanegem keert komend seizoen mogelijk terug in de eredivisie. De 65-jarige trainer, die in december vorig jaar vertrok bij FC Utrecht, heeft komende week een gesprek met een Nederlandse club uit de hoogste voetbalafdeling.
''Ik ben vandaag benaderd'', zei Van Hanegem dinsdag in Hilversum, na afloop van de presentatie van een dvd-box over zijn loopbaan. ''Komende week gaan we rond de tafel.''
Over welke functie het gaat, wilde Van Hanegem niets zeggen. '
'Het kan zijn als trainer maar mogelijk ook een andere rol. Misschien zelfs wel terreinknecht'', grapte hij.
PSV en NEC
Van de eredivisieclubs zijn alleen PSV en NEC momenteel op zoek naar een hoofdtrainer voor het nieuwe seizoen, terwijl het vertrek van Foeke Booy bij Sparta aanstaande lijkt. Bij De Graafschap staat de positie van hoofdtrainer Henk van Stee onder druk.
Van Hanegem kreeg na zijn vertrek bij FC Utrecht al meerdere aanbiedingen, zo zei hij op het mediapark. ''Dat waren clubs van buiten Europa. Aanbiedingen van Nederlandse clubs had ik tot vandaag nog niet gehad.''
Dvd-box
Tijdens de overhandiging van de dvd-box door zanger Jan Smit vertelde Van Hanegem zijn toehoorders al dat hij niet van plan is al met pensioen te gaan.
''Als er iets leuks komt, kan het misschien wat worden. Het is een gevoelskwestie. Misschien staan we hier over vijf jaar wel weer met de uitreiking van een nieuwe dvd over mijn loopbaan.''
In Hilversum waren zeker tweehonderd gasten aanwezig, waaronder een kleine delegatie van FC Utrecht met de huidige hoofdtrainer Ton du Chatinier. ''Na al die strubbelingen die er zijn geweest, doet dat me goed'', aldus Van Hanegem.
Je kent de feiten? Anders is het een aanname/vooroordeel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:22 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
dat is geen vooroordeel, dat is gewoon waar![]()
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:23 schreef Crane het volgende:
[..]
Hij zal toch geen TD worden bij ons...
Assistent is goed genoegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:23 schreef Crane het volgende:
[..]
kijk, dat klopt al beter, ik heb namelijk geen tatoosquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:17 schreef Crane het volgende:
[..]
Sorry, 50 getatoeëerde mongolen en 50 gewone mongolen dan.
Denk het niet. Daar heeft hij de skills niet voor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:23 schreef Crane het volgende:
[..]
het is een feitquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je kent de feiten? Anders is het een aanname/vooroordeel.
uiteraard ter ere van mij hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Had goed kunnen zijn. D-K komt alleen niet uit Schiedam...
Och gut! Zijn jij en je holmaatje op jullie teentjes getrapt?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Had goed kunnen zijn. D-K komt alleen niet uit Schiedam...
Ja man, ik maak me echt druk om een of ander stakkertje van begin 20.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Och gut! Zijn jij en je holmaatje op jullie teentjes getrapt?
Blijkbaar!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja man, ik maak me echt druk om een of ander stakkertje van begin 20.
nee dit is een inhoudelijke postquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:50 schreef Rots het volgende:
-normaal doen-
Heb je nog geen één inhoudelijke post zien maken, alleen maar spam/troll en onzin. Tieft dan lekker op.
denk dat Happelt mij bedoeldequote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:58 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
heeft hij gelijk met begin 20????
zo ja, dan heeft er iemand gelogen tegen mij![]()
![]()
Wat jij doet heeft helemaal niets met discussieren te maken. Wat jij doet is iemand anders jou mening opdringen. Wat iemand anders zegt is volgens jou per definitie onjuist.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:57 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
nee dit is een inhoudelijke post![]()
trouwens, je kan mijn posts hooguit gelezen hebben, mij ze zien maken is onmogelijk aangezien jij hier de deur niet binnenkomt. En wat is er mis mee als ik mijn mening hier uit, ga de discussie aan als je het er niet mee eens bent.
Vergeleken met Schiedammert val jij nog wel mee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:59 schreef Crane het volgende:
Waar zijn die tijden gebleven dat het iedereen tegen mij was?
Dat is toch altijd zo bij discussies?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat jij doet heeft helemaal niets met discussieren te maken. Wat jij doet is iemand anders jou mening opdringen. Wat iemand anders zegt is volgens jou toch per definitie onjuist.
dat vind die ander van mij toch ook danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat iemand anders zegt is volgens jou toch per definitie onjuist.
Probeer het eens in KLB.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:59 schreef Crane het volgende:
Waar zijn die tijden gebleven dat het iedereen tegen mij was?
Ja hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vergeleken met Schiedammert val jij nog wel mee.
gewoon echt he, wat een onzin kan die gast postenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:01 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo bij discussies?
zou het, ik dacht toch echt dat hij het over dk hadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:58 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
denk dat Happelt mij bedoelde
In een discussie is het zaak om naar andere te luisteren, en naar elkaars mening te luisteren. Niet om oneindig andermans mening af te kraken en afdoen als debiel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:01 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo bij discussies?
ow naja, care.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:04 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
zou het, ik dacht toch echt dat hij het over dk had![]()
Het enige wat ik van jou heb gehoord is dat je de ME kut vindt, omdat ze altijd jou moeten hebben. Verder als iemand je hier vanaf probeert te praten, begin je meteen je snapt er niks van blabla. Wat D-K dus zegt met jou valt niet te discussiëren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:57 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
nee dit is een inhoudelijke post![]()
trouwens, je kan mijn posts hooguit gelezen hebben, mij ze zien maken is onmogelijk aangezien jij hier de deur niet binnenkomt. En wat is er mis mee als ik mijn mening hier uit, ga de discussie aan als je het er niet mee eens bent.
Als ik jou er blij mee maak, dan ben jij voor mij ook een stakkertje van begin 20 hoor.quote:
Wie ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:06 schreef Rots het volgende:
[..]
Het enige wat ik van jou heb gehoord is dat je de ME kut vindt, omdat ze altijd jou moeten hebben. Verder als iemand je hier vanaf probeert te praten, begin je meteen je snapt er niks van blabla. Wat D-K dus zegt met jou valt niet te discussiëren.
Oja, en gebruik je edit-knop vaker. Oja, en kom met inhoudelijke posts OVER Feyenoord zelf.
Vergeleken met die mongolen daar jullie nog enigszins normaal.quote:
Ik vind hem niet irritant, hij moet alleen eens een stapje verder nadenken wanneer het over voetbalgeweld gaat.quote:Ik zie nog steeds niet wat er zo irritant is aan Schiedam. Maar zal wel de enige, buiten hemzelf zijn.
jeuhquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Als ik jou er blij mee maak, dan ben jij voor mij ook een stakkertje van begin 20 hoor.
Iemand die al een stuk langer user is dan dat vriendje van je.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:07 schreef Happel het volgende:
Wie ben jij nou weer?
Over de TTquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:10 schreef Palmboom313 het volgende:
Heb ik iets gemist want waar gaat deze discussie over
over de ttquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:10 schreef Palmboom313 het volgende:
Heb ik iets gemist want waar gaat deze discussie over
jij kan gewoon echt niet begrijpend lezen he, de ME is kut omdat ze mensen, waaronder ik, onnodig en zomaar slaan. Dat is een feit en dat gaat over feyenoord supporters, onschuldige mensen die geraakt worden, onschuldige mensen die opgepakt worden. Het kan verkeerd overgekomen zijn op enkele mensen, maar je hoort mij niet janken als ik klappen krijg als ik ze verdien, maar wel als ik onterecht behandeld word. Dat jij het gedrag van mij en andere supporters niet steunt en begrijpt houdt niet in dat dat de juiste keuze is. Dat is jouw keuze en jouw manier van leven. Anderen kiezen ergens anders voor, dat is hun keus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:06 schreef Rots het volgende:
[..]
Het enige wat ik van jou heb gehoord is dat je de ME kut vindt, omdat ze altijd jou moeten hebben. Verder als iemand je hier vanaf probeert te praten, begin je meteen je snapt er niks van blabla. Wat D-K dus zegt met jou valt niet te discussiëren.
Oja, en gebruik je edit-knop vaker. Oja, en kom met inhoudelijke posts OVER Feyenoord zelf.
Daar ga je alweer....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:12 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
jij kan gewoon echt niet begrijpend lezen he
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:13 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hebben we dan al een aankoop gedaanBen een beetje in de war
Of gaat het om schiedammert![]()
Oh, nou en? Maakt hem dat beter, anders, meer verheven boven Schiedam?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iemand die al een stuk langer user is dan dat vriendje van je.
het is toch zo, ik heb het in die posts waar ik het over de ME heb toch zeker niet alleen over mezelf die klappen krijgen of iets dergelijksquote:
Jij vraagt wie hij is omdat hij zijn mening uit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh, nou en? Maakt hem dat beter, anders, meer verheven boven Schiedam?
En dat is zijn goed recht. Had hem tot vandaag nog nooit gezien hier. Zal wel aan mij liggen hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij vraagt wie hij is omdat hij zijn mening uit.
je hebt die posts toch zelf ook gelezen, dan weet je zelf toch ook wat ik geschreven hebquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ga je weer.... Wat jij zegt is altijd zo.
Het probleem van 'jouw soort' supporters is dat je eens iets verder moet redeneren dan "zij zijn kut en wij doen nooit wat fout". Als jouw maat een steen gooit en jij staat naast hem, dan is het 100 % logisch dat je een paar tikken krijgt. Maar zo redeneer jij niet, jij ziet het als een soort 'recht' om dan de ME aan te mogen vallen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:12 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
jij kan gewoon echt niet begrijpend lezen he, de ME is kut omdat ze mensen, waaronder ik, onnodig en zomaar slaan. Dat is een feit en dat gaat over feyenoord supporters, onschuldige mensen die geraakt worden, onschuldige mensen die opgepakt worden. Het kan verkeerd overgekomen zijn op enkele mensen, maar je hoort mij niet janken als ik klappen krijg als ik ze verdien, maar wel als ik onterecht behandeld word. Dat jij het gedrag van mij en andere supporters niet steunt en begrijpt houdt niet in dat dat de juiste keuze is. Dat is jouw keuze en jouw manier van leven. Anderen kiezen ergens anders voor, dat is hun keus.
Ik had hem ook nog nooit gezien hoorquote:En dat is zijn goed recht. Had hem tot vandaag nog nooit gezien hier. Zal wel aan mij liggen hoor.
Ligt idd aan jou. Hij post hier vaker dan jou.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:16 schreef Happel het volgende:
[..]
En dat is zijn goed recht. Had hem tot vandaag nog nooit gezien hier. Zal wel aan mij liggen hoor.
Begrijpend lezen is overigens echt iets wat je moet leren.
Ah, is dat het.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ligt idd aan jou. Hij post hier vaker dan jou.
Jij hebt ook een beetje moeite met begrijpend lezen. Kom op hé, wel lezen wat er staat.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:18 schreef Crane het volgende:
[..]
Het probleem van 'jouw soort' supporters is dat je eens iets verder moet redeneren dan "zij zijn kut en wij doen nooit wat fout". Als jouw maat een steen gooit en jij staat naast hem, dan is het 100 % logisch dat je een paar tikken krijgt. Maar zo redeneer jij niet, jij ziet het als een soort 'recht' om dan de ME aan te mogen vallen.
De ME maakt idd wel eens fouten, maar bedenk allereerst eens waarom er überhaupt zoveel ME moet komen.
Vroeger gingen we nog naar het voetbal met een hoed op en gingen we daarmee zwaaien als er gescoort werd. Mooie tijden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:18 schreef Crane het volgende:
[..]
Het probleem van 'jouw soort' supporters is dat je eens iets verder moet redeneren dan "zij zijn kut en wij doen nooit wat fout". Als jouw maat een steen gooit en jij staat naast hem, dan is het 100 % logisch dat je een paar tikken krijgt. Maar zo redeneer jij niet, jij ziet het als een soort 'recht' om dan de ME aan te mogen vallen.
De ME maakt idd wel eens fouten, maar bedenk allereerst eens waarom er überhaupt zoveel ME moet komen.
1. ik heb nooit beweerd dat wij nooit wat fout doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:18 schreef Crane het volgende:
[..]
De ME zou vast een reden hebben om mensen te slaan. Ga jij anders even bij de ME werken wanneer je met 100 man tegen over 1000 man staat. Dan ga je wel slaan omdat je anders echt geen controle over een situatie kunt krijgen. Die ander groep heeft ook bakstenen, hekken enz.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:12 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
jij kan gewoon echt niet begrijpend lezen he, de ME is kut omdat ze mensen, waaronder ik, onnodig en zomaar slaan. Dat is een feit en dat gaat over feyenoord supporters, onschuldige mensen die geraakt worden, onschuldige mensen die opgepakt worden. Het kan verkeerd overgekomen zijn op enkele mensen, maar je hoort mij niet janken als ik klappen krijg als ik ze verdien, maar wel als ik onterecht behandeld word. Dat jij het gedrag van mij en andere supporters niet steunt en begrijpt houdt niet in dat dat de juiste keuze is. Dat is jouw keuze en jouw manier van leven. Anderen kiezen ergens anders voor, dat is hun keus.
dat is dus echt niet waar, dat is een feit en dat kan je weten als je het nieuws over feyenoord volgtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:28 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
De ME zou vast een reden hebben om mensen te slaan.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:29 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
dat is dus echt niet waar, dat is een feit en dat kan je weten als je het nieuws over feyenoord volgt
dat is ook al niet zo, ik lees het en ben het er niet mee eens, dat mag ik toch zeker wel posten, jij post toch ook als je het niet met mij eens bentquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:28 schreef Rots het volgende:
Joh, jij komt hier aan met ME moet ons altijd onterecht hebben. Krijg altijd onterecht klappen blabla. En als iemand dan dingen aanhaalt die net zo goed onrechtvaardig zijn, begin je meteen ja vind ik dus niet. Voorbeeldje met die Juk ofzo die begon over dat een supporter de gracht in werd gegooid. Hoe kan er dan ooit een discussie onstaan, je luister gewoon totaal niet.
Iets klopt niet aan deze zin. En trouwens je rukt mijn quote ook lekker uit z'n verband.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:29 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
dat is dus echt niet waar, dat is een feit en dat kan je weten als je het nieuws over feyenoord volgt
Ik krijg medelijden met je...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:31 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
dat is ook al niet zo, ik lees het en ben het er niet mee eens, dat mag ik toch zeker wel posten, jij post toch ook als je het niet met mij eens bent
als ik nou vind dat het terecht is dat hij in die gracht gedonderd dan mag ik dat toch zeker wel vinden
Moet jij nog niet naar bed?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:33 schreef Animal_FR het volgende:
heerlyk sfeertje hier weer
dat was niet de bedoelingquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:32 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Iets klopt niet aan deze zin. En trouwens je rukt mijn quote ook lekker uit z'n verband.
Normen en Waarden zijn bij jou ook ver te zoeken zeg.quote:Als ik nou vind dat het terecht is dat hij in die gracht gedonderd dan mag ik dat toch zeker wel vinden
dat kan je vinden, maar dan nog mag ik dat toch wel uitenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Normen en Waarden zijn bij jou ook ver te zoeken zeg.
van mij heb je toestemmingquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:38 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
dat kan je vinden, maar dan nog mag ik dat toch wel uiten
Oke een groep van 1000 man tegenover de ME 5 daar van zijn onschuldig. Dan denk ik toch ga niet in die groep staan. Je mist alleen het belangrijkste de ME weet na 10 jaar heus wel dat ze zonder slaan het niet meer redden dus daar spelen ze gewoon op in door nu keihard op te treden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:35 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
dat was niet de bedoeling
het gaat erom dat er wel degelijk ME'ers zomaar mensen slaan, dat kan je weten omdat ik aanneem dat je het nieuws over feyenoord volgt.
Jahoor, als je als een hersenloze wil over komen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:38 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
dat kan je vinden, maar dan nog mag ik dat toch wel uiten
ieder zijn imagoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:40 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Jahoor, als je als een hersenloze wil over komen.
en dat is dus niet altijd zo, ik heb toch een voorbeeld van coruna aangehaald waar een plein word leeggeveegd waar de doodnormale supporters stonden, zaten. Zomaar zonder aanleiding, en dat terwijl 'mijn soort supporters' geheel ergens anders waren in de stad. Wat is er nou zo moeilijk aan te begrijpen dat ik dat niet goed vind.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:40 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Oke een groep van 1000 man tegenover de ME 5 daar van zijn onschuldig. Dan denk ik toch ga niet in die groep staan. Je mist alleen het belangrijkste de ME weet na 10 jaar heus wel dat ze zonder slaan het niet meer redden dus daar spelen ze gewoon op in door nu keihard op te treden.
ik heb helemaal niet geklaagd dat je begin 20 was, dat vroeg ik juist of dat klopte, omdat ik andere info daar over had gehad.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Schiedammert, je loopt tegen mij te klagen dat ik pas een ventje van begin 20 ben. Maar ik vraag me serieus af hoe oud jij bent. Aan je post gedrag te zien zou ik je niet ouder schatten dan een jaar of 16/17.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:46 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik heb helemaal niet geklaagd dat je begin 20 was, dat vroeg ik juist of dat klopte, omdat ik andere info daar over had gehad.
Waarom mag jij dingen fout doen en zij niet dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:23 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
1. ik heb nooit beweerd dat wij nooit wat fout doen
Het was even een voorbeeldje, maar goed dat je dat vindt.quote:2. als mijn maat een steen gooit waar ik idd naast sta en klappen krijg vind ik logisch, dus zoiets zal ik ook wel niet beweerd hebben.
Waarom wil je de ME überhaupt aanvallen?quote:3. dat ik recht heb om de ME aan te vallen is onzin, ik weet een beetje van het wetboek, dus dat recht heb ik niet, zo denk ik ook niet, dat ik de ME wel eens wil aanvallen is een heel ander verhaal.
Ik hoor in groep 7quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:55 schreef DonRaja het volgende:
wtf is hier aan de hand? het is 1 groot joods complot, verdeel en heers onder de Feyenoord supporters. We zijn het hier over helemaal niets eens met elkaar:
Groep 1:
Bosz moet dood en het komt nooit meer goed met Feyenoord
Groep 2:
Spelers moeten dood
Groep 3:
Crane moet dood
Groep 4:
D-K moet dood
Groep 5:
Happel en Schiedammert zijn hersenloos
Groep 6:
Feyenoord eindigt nog op een UEFA plaats
Weet nog niet waar ik bij hoor...
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ben je op internet aan het zoeken wie ik in werkelijkheid ben? Als je dat echt graag wilt weten dan je me ook een PM sturen door. Dan geef ik ff een link naar mijn hyves.
Als Tomasson fit blijft dan hoor ik ook bij groep 7quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:58 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik hoor in groep 7
Groep 7
Feyenoord haalt nog de play-offs voor de Europa Cup
ik hoor nergens bijquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:55 schreef DonRaja het volgende:
wtf is hier aan de hand? het is 1 groot joods complot, verdeel en heers onder de Feyenoord supporters. We zijn het hier over helemaal niets eens met elkaar:
Groep 1:
Groep 2:
Spelers moeten dood
Groep 3:
Crane moet dood
Groep 4:
D-K moet dood
Groep 5:
Groep 6:
ik hoor in groep 5quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:55 schreef DonRaja het volgende:
Groep 1:
Groep 2:
Spelers moeten dood
Groep 3:
Crane moet dood
Groep 4:
D-K moet dood
Groep 5:
Groep 6:
ik ben het eigenlijk gewoon met je eensquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:59 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
ik hoor nergens bij![]()
want ooit komt het weer goed, niet alle spelers zijn schuldig, crane ken ik nog niet zo goed, D-K kan ik wel om lachen, hersenloos is niemand? hebben dan misschien wel een andere manier van voor je club opkomen.. heb ik niet veel op tegen en we eindigen zeker niet op een UEFA plaats.
Het is niet het imago.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:59 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik hoor in groep 5![]()
![]()
moet mijn imago als hersenloze tenslotte hoog houden
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:59 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik hoor in groep 5![]()
![]()
moet mijn imago als hersenloze tenslotte hoog houden
hoe oud was je nou ook alweerquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is niet het imago.
Je bent het gewoon
Volgens jou begin 20 toch?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:04 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
hoe oud was je nou ook alweer![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
mooi dan kunnen we het nu weer gewoon over het voetbal hebben.
Ondanks alles heb ik toch wel een goed voorgevoel bij de wedstrijd tegen Vitesse, is alleen helemaal nergens op gebasseerd...
kijk uit want ik heb nog geen imago van een hersenloze hier, dit kan jou imago belemmeren;)quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:02 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik ben het eigenlijk gewoon met je eens![]()
en ik weet het antwoord.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens jou begin 20 toch?
Best een eer dat je me al zo oud inschat.
Of Vinken die zijn rentree maakt en er in de blessuretijd 1 intrapt uit een afgezwaaide voorzet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:05 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
we winnen met 1-0. Mooie kopbal van Bahia vlak na rust. Vitesse zal wel paar 100% kansen missen.
nee volgens happel, ik dacht iets ouder nog eigenlijk, maar zo te lezen is dat niet zoquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens jou begin 20 toch?
Best een eer dat je me al zo oud inschat.
een goede reeks? nu met geluk winnen van Vitesse, dan verliezen in Breda en vervolgens komen de lampjes op bezoek.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:07 schreef Hamilcar het volgende:
Ik zie ons nog best een play-off plek halen voor de UEFA cup als we nu een goede serie neerzetten. Maarreh, zijn dan alleen de CL play-offs verdwenen? Ik dacht dat alle play-off taferelen over warenmy bad.
of de jouwequote:Op woensdag 25 februari 2009 00:06 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
kijk uit want ik heb nog geen imago van een hersenloze hier, dit kan jou imago belemmeren;)
Klopt, de nr. 2 gaat rechtstreeks de CL play-offs in en de rest mag vechten om wat UEFA Cup plekjes.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:07 schreef Hamilcar het volgende:
Ik zie ons nog best een play-off plek halen voor de UEFA cup als we nu een goede serie neerzetten. Maarreh, zijn dan alleen de CL play-offs verdwenen? Ik dacht dat alle play-off taferelen over warenmy bad.
beenhakker word gewoon td volgend jaar, tenminste, dat denk ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:08 schreef Crane het volgende:
Is er eigenlijk bekend of Feyenoord nu nog op zoek is naar een TD? Of gaat Beenhakker als adviseur ook contractbesprekingen voeren straks?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:09 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
beenhakker word gewoon td volgend jaar, tenminste, dat denk ik
Volgens de geruchten wil hij een breuk met de Poolse bond forceren en is hij binnenkort onze TDquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:08 schreef Crane het volgende:
Is er eigenlijk bekend of Feyenoord nu nog op zoek is naar een TD? Of gaat Beenhakker als adviseur ook contractbesprekingen voeren straks?
Ik hoop het. Maar nu lopen spelers als Biseswar en Guzman wel allemaal de deur uit voor niets straks.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:09 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
beenhakker word gewoon td volgend jaar, tenminste, dat denk ik
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:11 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar nu lopen spelers als Biseswar en Guzman wel allemaal de deur uit voor niets straks.
de guzman nog niet toch? maar ja wie wil hem nu nog kopen? dus het jaar daarna idd transfervrijquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:11 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar nu lopen spelers als Biseswar en Guzman wel allemaal de deur uit voor niets straks.
Net als Tiendalli. Opbokken met die lui.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:12 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
Biseswar laat maar lekker weglopen. Daar ben ik echt niet rouwig om. Als je nu verlengt leg je veel geld op tafel voor iemand die niets brengt.
Ik had verwacht dat het na die uitspraken van die vice-voorzitter wel flink zou gaan stormen daar maar het blijft vooralsnog rustig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens de geruchten wil hij een breuk met de Poolse bond forceren en is hij binnenkort onze TD
Jah maar Feyenoord dacht dat ze nog met een hoger bod kwamen. Wat opzich wel een logische gedachte wasquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:13 schreef Rots het volgende:
De Guzman daarentegen is wel zonde. Hadden we gewoon moeten verkopen voor 10miljoen aan City, als ik het me goed herinner.
Nu doe je hem wel tekort hoor. Het is geen Van Persie, maar wel een speler met veel potentie.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:12 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
Biseswar laat maar lekker weglopen. Daar ben ik echt niet rouwig om. Als je nu verlengt leg je veel geld op tafel voor iemand die niets brengt.
Al zal Bosz dat altijd blijven ontkennen om zijn eigen straatje schoon te vegen!quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:13 schreef Rots het volgende:
De Guzman daarentegen is wel zonde. Hadden we gewoon moeten verkopen voor 10miljoen aan City, als ik het me goed herinner.
Alle feyenoorders tochquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:55 schreef DonRaja het volgende:
Groep 5:
nou ik ben er nog altijd niet van onder de indruk. Hij heeft paar keer een bal er mooi ingeschoten. En in het begin van het seizoen was het allemaal ook nog wel dreigend. Nu is het net Babel, naar binnen kappen en proberen uit te halen. En als hij actie probeert ligt hij zo weer op de grond kijkend naar de scheids.quote:
gewoon echt hequote:Op woensdag 25 februari 2009 00:13 schreef Rots het volgende:
'quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jah maar Feyenoord dacht dat ze nog met een hoger bod kwamen. Wat opzich wel een logische gedachte was
Happen naar wat? Naar Jodenkoeken?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:16 schreef Superheld het volgende:
[..]
Alle feyenoorders toch
Happen maar jongens![]()
Ik weet het niet met die biseswar hoor. Kwam niet aan de bak bij heracles en de graafschap. En nu is hij bij feyenoord goed bezig maar dat komt ook omdat de andere allemaal zo slecht zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:14 schreef Crane het volgende:
[..]
Nu doe je hem wel tekort hoor. Het is geen Van Persie, maar wel een speler met veel potentie.
Babel bracht Ajax idd niets op en speelt nu bij uhm... een of ander klein clubje ergens?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:16 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
nou ik ben er nog altijd niet van onder de indruk. Hij heeft paar keer een bal er mooi ingeschoten. En in het begin van het seizoen was het allemaal ook nog wel dreigend. Nu is het net Babel, naar binnen kappen en proberen uit te halen. En als hij actie probeert ligt hij zo weer op de grond kijkend naar de scheids.
Maargoed, we hebben niet veel beter.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:18 schreef Crane het volgende:
[..]
Babel bracht Ajax idd niets op en speelt nu bij uhm... een of ander klein clubje ergens?
Maar babel is niet mislukt bij Heracles en De Graafschap. Biseswar welquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:18 schreef Crane het volgende:
[..]
Babel bracht Ajax idd niets op en speelt nu bij uhm... een of ander klein clubje ergens?
hij zegt het wel goed, biseswar probeert uit te halen na die kapbeweging, babel haalde uit na zijn kapbeweging, vandaar dat hij nu bij een of ander klein clubje speelt nuquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:18 schreef Crane het volgende:
[..]
vind die hele Babel zwaar overschat.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:20 schreef Rots het volgende:
Haha de vergelijking met Babel had je inderdaad beter niet kunnen maken.
We zijn het zowaar redelijk eens over Biseswar en De Guzman.
Vind hem best goedquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:22 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
vind die hele Babel zwaar overschat.
haha. Drenthe is ook zo'n topper. Die zag ik vandeweek op TMF voorbij komen.quote:
ik vind het gewoon een joodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |