Ado, je gaat nu te overdreven dingen doen. Dat haalt de lol er een beetje afquote:Op maandag 23 februari 2009 21:05 schreef Adothehague het volgende:
Laatste waarschuwing !
BS: Ga is weg man. Ik wil geen moderators in dit topic. Moderators horen alleen op de voorgrond te treden als het faut gaat, maar als alles goed loopt wil ik jullie eigenlijk niet zien.
Het is net als politie, als het goed gaat moeten ze op de achtergrond en onzichtbaar zijn, en als het fout gaat wil ik je dus pas zien om in te grijpen.
Ja ,maar dit is niet voor de lol.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Ado, je gaat nu te overdreven dingen doen. Dat haalt de lol er een beetje af
Daar moest ik dan wel even om gniffelen.quote:
Ja, maar moderators kunnen dat van elkaar editten.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:11 schreef Breach het volgende:
Bliksemnicht
En het handige linkjes topic is eigendom van RayMania. Of GayMania om maar in termen als Bliksemnicht te praten.
Heb je nog geluk dat Gordon_Shumgay is weggegaanquote:Op maandag 23 februari 2009 21:12 schreef sjimz het volgende:
Zit ik weer met die homo modjes opgescheept
Ik als homohater ben hier niet blij mee.
quote:Op maandag 23 februari 2009 21:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat Gordon_Shumgay is weggegaan
Het heeft wel meegespeeld bij m'n vertrek hoor, de sfeer in FC. Het is net het Keldertje met die mods hierquote:Op maandag 23 februari 2009 21:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat Gordon_Shumgay is weggegaan
Wat gebruiken jullie die term FC vaak.. Is dat het achter de schermen gebeuren?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het heeft wel meegespeeld bij m'n vertrek hoor, de sfeer in FC. Het is net het Keldertje met die mods hier
Ja. Where the magic happens en zo.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat gebruiken jullie die term FC vaak.. Is dat het achter de schermen gebeuren?
Die slangenkuilquote:Op maandag 23 februari 2009 21:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja. Where the magic happens en zo.
Ben blij dat ik zitquote:Op maandag 23 februari 2009 21:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat zie je er leuk uit als je voorover bukt, ADO.![]()
![]()
.
Waar tover jij die 3e goal van Plzen vandaan?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:51 schreef Adothehague het volgende:
[..]
slavia - plzen 3-2.
hattrick van jarolim en 3 goals van plzen in laatste 5 minute.
ik bedoel 2.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Waar tover jij die 3e goal van Plzen vandaan?
Ik heb hetzelfde. Het is een spel en dat is leuk. Maar leg het er niet te dik bovenop.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:39 schreef toma het volgende:
Ado, op het begin was het nog wel grappig met die domme opmerkingen. Maar nu begin ik me echt te ergeren aan je domheid. Als je nou net zou doen alsof, zou het nog leuk zijn.........
Daar ga je naartoe of wat?quote:
quote:
Nee tuurlijk niet. Was het maar zo'n feest. Maar dat is tenminste eindelijk weer eens een wedstrijd van het aller aller aller hoogste niveau.quote:
Dat soort affiches stellen vaak teleur, helaas.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:43 schreef toma het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Was het maar zo'n feest. Maar dat is tenminste eindelijk weer eens een wedstrijd van het aller aller aller hoogste niveau.
Nee hoor. Vorig jaar Man. United tegen Barcelona was mijn wedstrijd van het seizoen. Zonder het EK mee te tellen.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat soort affiches stellen vaak teleur, helaas.
Daarom zei ik ook vaak ipv. altijd.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:46 schreef toma het volgende:
[..]
Nee hoor. Vorig jaar Man. United tegen Barcelona was mijn wedstrijd van het seizoen. Zonder het EK mee te tellen.
Prosac zit ook al aan de kalmeringsmiddelen.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:12 schreef sjimz het volgende:
Zit ik weer met die homo modjes opgescheept
Ik als homohater ben hier niet blij mee.
Dat mis ik.quote:
Lekkerquote:
Dat weet je natuurlijk nooit van te voren. Maar de kwaliteit van de selecties van Man. United en Inter zijn wel wat hoger dan die van Atletico en Porto.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:40 schreef Adothehague het volgende:
Ben alleen bang dat van de wedstrijden waar we altijd veel van verwachten uiteindelijk helemaal niks wordt.
Op papier is manchester - inter leuker, maar je zal zien dat atletico madrid - porto veel attractiever is.
Klopt.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:44 schreef toma het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk nooit van te voren. Maar de kwaliteit van de selecties van Man. United en Inter zijn wel wat hoger dan die van Atletico en Porto.
Als ik bedroevend voetbal wil zien ga ik wel naar de lokale amateur wedstrijd kijken op zondag middag. Ik kan ook genieten van uitstekende verdedigende acties. Maar als beide coaches hun team instrueren om zeer statisch en afwachtend te spelen krijg je een saaie pot. Wanneer dat bij één van de twee is of bij geen, dan kun je een spektakel stuk verwachten. Ik denk dat Inter op de counter zal loeren en vooral uit standaard situaties zal afwachten. Manchester zal kost wat kost een uitdoelpunt willen maken.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt.
Maar hoe meer kwaliteit hoe minder fouten.
Dus als er teams met veel kwaliteit tegen elkaar spelen durft men weinig risico te nemen en fouten te maken.
Atletico en Porto zijn van het zelfde bedroevende niveau.
Hier verwacht ik dat fouten de doorslag gaan geven. Alhoewel die Portugezen in uitwedstrijden altijd wel verdedigend spelen.
wvAT zINgt zE?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat mis ik..
Ga naar het concertgebouw in A'dam. Klassieke muziek is niet bepaald mijn ding maar mijn moeder moet zingen enzo.
pOsTte D-K oP eEn GeGEveN mOmENt ALeEn NoG maAR Op dEZe mAnIer?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:30 schreef Grulez het volgende:
Dat is in navolging van D-K inmiddels toch de norm?
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
60 jaar geleden was het 1949. Wat was er toen aan de hand dan?
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo slim? Wat is er in 1949 gebeRd dan? Ik weet jhet nmiet
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
VCarnalval! Net optovcj gehad. Zo weer verder. bemn nu ff thuis om wat te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |