MaARRWW Jijjj Gaat togch niet zoALSS Dirk_-KuIJT ZO SToeersdsrwe PoSTEN! ?! IN LivfescooretopICCC?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:55 schreef Aanvoerder het volgende:
ik ben slechts redelijk aangeschoten.
Heeft 'ie dat echt gedaan?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
MaARRWW Jijjj Gaat togch niet zoALSS Dirk_-KuIJT ZO SToeersdsrwe PoSTEN! ?! IN LivfescooretopICCC?
krab m'n ogen uit, ik smeek je!quote:
te mooi dit.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en toen in FB kon hij wel ineens normaal reageren
Je zit er mee hequote:Op zondag 22 februari 2009 21:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lees dit pareltje maar eens door:
Politie agenten
En ja de TT slaat op mij
Vind het wel tof voor Penn, al heb ik Milk nog niet gezien.quote:Op maandag 23 februari 2009 08:38 schreef Dos37 het volgende:
Morgen, aardig tevreden met de oscar uitslag, alleen jammer voor Rourke zo dichtbij gaat ie niet weer komen.
Jij bent altijd heel goedkoop uit natuurlijk..quote:Op maandag 23 februari 2009 11:19 schreef sjimz het volgende:
Strakjes maar even boodschappen gaan doen.
Valt mee hoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij bent altijd heel goedkoop uit natuurlijk..
In de onderste schappen staan toch alleen goedkope producten? Zelfs bij de Appie.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
Maar dat komt ook omdat we bijna altijd bij de Appie boodschappen gaan doen
Klopt maar zelfs ik moet daarvoor bukken.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:26 schreef Breach het volgende:
[..]
In de onderste schappen staan toch alleen goedkope producten? Zelfs bij de Appie.
Jij zit natuurlijk in dat karretjequote:Op maandag 23 februari 2009 11:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt maar zelfs ik moet daarvoor bukken.
De Smurfenactie is alweer een tijdje voorbij hoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
heheh ik moest lachen...quote:Op maandag 23 februari 2009 11:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij zit natuurlijk in dat karretje
Ik vind die verschillen altijd heel erg mee vallen hoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
True. In het winkelcentrum onder mij zit een Em-Te en een AH. En het scheelt bijna niets. De AH winkelt alleen een stuk fijner. En daar betaal ik graag iets meer voor, zelfs als (voormalig) student.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind die verschillen altijd heel erg mee vallen hoor.
De puntjes verraden dat je wil dat iemand ernaar vraagt wat je ermee bedoelt.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:29 schreef Grulez het volgende:
Anders ga je even ergens anders bellen...
Hoe groot is de kans dat de persoon die nú naast jou staat te bellen, dit leest en stopt/ergens anders heengaat?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:29 schreef Grulez het volgende:
Anders ga je even ergens anders bellen...
Ik zal het hem wel even toevallig laten lezen. Kuchen helpt niet...quote:Op maandag 23 februari 2009 13:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat de persoon die nú naast jou staat te bellen, dit leest en stopt/ergens anders heengaat?
Interneppen in de treinquote:
Hip met mn touch hd aan de wandel.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Interneppen in de trein
Daar had ik niet aan gedacht.
je komt niet voor niets uit Groningenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:35 schreef Grulez het volgende:
Hoe assertief denk je dat ik ben. Ik zit op een forum pv3.
Ook dat nog eensquote:Op maandag 23 februari 2009 13:53 schreef toma het volgende:
[..]
je komt niet voor niets uit Groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |