Dat belooft nog wat te worden dan.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:41 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Arbitrage in handen van Luis Medina Cantalejo
Ik zat ook al te kijken jaquote:Op zondag 22 februari 2009 23:00 schreef elChinoRecoba het volgende:
Verkeerde aanvangstijd, het oude Inter logo én de verkeerde naam van het stadion. Wat kan je wel?
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Uhm 20.40 begint de wedstrijd.
Stadio Giuseppe Meazza
Bijnaam San Siro
En logo? /care
Die wedstrijden beginnen toch altijd en al sinds heugenis exact om 20:45. Ze gaan 5 minuten daarvoor live, maar dat is als je per se die theme niet wil missen en wat jonge tieners die met een vlag staan te wapperen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Uhm 20.40 begint de wedstrijd.
Stadio Giuseppe Meazza
Bijnaam San Siro
En logo? /care
Ja, als ik mijn videorecorder zou moeten instellen kwam ik 5 minuten tekort op het eind door jouquote:
Uitgesloten.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een fantastisch opgezette OP!
Anyhow 1-2 United zeg ik.
Stadion: Giuseppe Meazzaquote:Op zondag 22 februari 2009 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Stadion: San Siro
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stadio Giuseppe Meazza
Bijnaam San Siro
De officiële naam is toch echt Stadio Giuseppe Meazza.quote:
heb hem in mijn team van sport1 champ. manager. eruit halen dan??quote:Op maandag 23 februari 2009 11:20 schreef mcyodogg het volgende:
Leuk feitje trouwens: Zlatan heeft nog nooit gescoord in de knockfase van de Champions League.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |