Dat belooft nog wat te worden dan.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:41 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Arbitrage in handen van Luis Medina Cantalejo
Ik zat ook al te kijken jaquote:Op zondag 22 februari 2009 23:00 schreef elChinoRecoba het volgende:
Verkeerde aanvangstijd, het oude Inter logo én de verkeerde naam van het stadion. Wat kan je wel?
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Uhm 20.40 begint de wedstrijd.
Stadio Giuseppe Meazza
Bijnaam San Siro
En logo? /care
Die wedstrijden beginnen toch altijd en al sinds heugenis exact om 20:45. Ze gaan 5 minuten daarvoor live, maar dat is als je per se die theme niet wil missen en wat jonge tieners die met een vlag staan te wapperen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Uhm 20.40 begint de wedstrijd.
Stadio Giuseppe Meazza
Bijnaam San Siro
En logo? /care
Ja, als ik mijn videorecorder zou moeten instellen kwam ik 5 minuten tekort op het eind door jouquote:
Uitgesloten.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een fantastisch opgezette OP!
Anyhow 1-2 United zeg ik.
Stadion: Giuseppe Meazzaquote:Op zondag 22 februari 2009 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Stadion: San Siro
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stadio Giuseppe Meazza
Bijnaam San Siro
De officiële naam is toch echt Stadio Giuseppe Meazza.quote:
heb hem in mijn team van sport1 champ. manager. eruit halen dan??quote:Op maandag 23 februari 2009 11:20 schreef mcyodogg het volgende:
Leuk feitje trouwens: Zlatan heeft nog nooit gescoord in de knockfase van de Champions League.
Wel, volgens de statistieken.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:28 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
heb hem in mijn team van sport1 champ. manager. eruit halen dan??
quote:Mourinho geeft alvast namen prijs voor CL-kraker
Alleen al de aanwezigheid van de Engelse pers lijkt Internazionale-coach José Mourinho te verleiden tot uithalen van rare fratsen. De veelbesproken Portugees gaf aan de vooravond van het beladen Champions League-duel met titelhouder Manchester United alvast een groot deel van zijn opstelling prijs.
“Wij zullen 4-3-1-2 spelen, met voorin uiteraard Adriano en Ibrahimovic”, gaf de oefenmeester te kennen. “Op het middenveld spelen we met Zanetti, Cambiasso, Stankovic en Muntari.” Daarnaast gaf hij voor de defensie de namen van Maicon en de jonge Champions League-debutant Davide Santon prijs.
Ook van de Mancunians kon The Special One al een deel van de basisspelers opsommen. “Ik weet zeker dat ze zullen aantreden met Carrick, Park, Scholes, Giggs en nog wat verdedigende spelers. Hun opstelling zal niet zo zijn als in de Premier League, waar ze met Rooney, Ronaldo, Berbatov en Tevéz voor de aanval kiezen”, meent Mourinho te weten. “Ze komen hier namelijk niet om te winnen.”
Klopt, en het stadion ligt in de wijk San Siro.quote:Op maandag 23 februari 2009 03:11 schreef WeebI het volgende:
[..]
De officiële naam is toch echt Stadio Giuseppe Meazza.
Ik ookquote:Anyway, ik hoop dat Inter (lees: Mourinho) kan stunten en United een paar goals om de oren krijgt.
Ik wil ze vanavond zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Je had ze zaterdag moeten zien
Nee ik ga niet betalen voor iets, terwijl ik het ook gratis op internet kan zien dan.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:56 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee ik ga niet betalen voor iets, terwijl ik het ook gratis op internet kan zien dan.
kansloosquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:56 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee ik ga niet betalen voor iets, terwijl ik het ook gratis op internet kan zien dan.
Geloof me dat wil je nietquote:
Al had ik genoeg geld had ik het waarschijnlijk wel gedaan hoor, vooral Sport1. (EL interesseert me niet echt)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hollanders....
Je hebt voor een weekje geluk in ieder geval:
Gratis topvoetbal kijken via Sport1 :)
GRATIS JA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |