Ik wil ze vanavond zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Je had ze zaterdag moeten zien
Nee ik ga niet betalen voor iets, terwijl ik het ook gratis op internet kan zien dan.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:56 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee ik ga niet betalen voor iets, terwijl ik het ook gratis op internet kan zien dan.
kansloosquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:56 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee ik ga niet betalen voor iets, terwijl ik het ook gratis op internet kan zien dan.
Geloof me dat wil je nietquote:
Al had ik genoeg geld had ik het waarschijnlijk wel gedaan hoor, vooral Sport1. (EL interesseert me niet echt)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hollanders....
Je hebt voor een weekje geluk in ieder geval:
Gratis topvoetbal kijken via Sport1 :)
GRATIS JA.
Ik hoop echt dat Zlatan die heaumeau doormidden looptquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zlatan against Ronaldo
Ik heb er zinin
Uiteraard.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:50 schreef F1Bas het volgende:
Nog aardig wat mensen hier voor Inter, wat een kutclub is dat zeg....
Bleh, Inter is een mooie club maar SCUM is inderdaad driewerf kut en dan een ziekenhuis vol aan verwensingen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar SCUM is driewerf kut.
Precies.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:21 schreef RayMania het volgende:
Leuk affiche, heb niet echt een voorkeur. Misschien toch licht naar Inter, omdat Maxwell, Chivu en Zlatan daar spelen. Maar United heeft weer Edje.
Je kunt veel over Engelse clubs zeggen maar de speelstijl is niet saai om naar te kijken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:24 schreef Fukjoeman het volgende:
Hier ook voor Inter. Heb genoeg van die Engelse dominantie, incluis saaie speelstijl.
Vind het de laatste jaren in de CL iig niet leuk. Met name Liverpool en Chelseaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:29 schreef toma het volgende:
[..]
Je kunt veel over Engelse clubs zeggen maar de speelstijl is niet saai om naar te kijken.
Als je gek bent van hotseknotsebegoniavoetbal dan is Engels langeballennaarvorenrammen voetbal heel erg leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:29 schreef toma het volgende:
[..]
Je kunt veel over Engelse clubs zeggen maar de speelstijl is niet saai om naar te kijken.
Met dat hotsenknotsenvoetbal winnen ze de laatste jaren wel de meeste internationale prijzen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:32 schreef Borga het volgende:
[..]
Als je gek bent van hotseknotsebegoniavoetbal dan is Engels langeballennaarvorenrammen voetbal heel erg leuk om naar te kijken
Ik heb het niet over prijzen whore.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:33 schreef toma het volgende:
[..]
Met dat hotsenknotsenvoetbal winnen ze de laatste jaren wel de meeste internationale prijzen.
Geef mij maar Arsenal - Barcaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:30 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Vind het de laatste jaren in de CL iig niet leuk. Met name Liverpool en Chelsea. Kan ook zijn omdat ik wel eens wat anders in de halve finales wil. Bv. een Inter-Barca of een Bayern-Arsenal. Dat maakt de Europacup nou juist mooi.
Liverpool - Arsenal was vorig jaar anders de leukste wedstrijd van de CL.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:32 schreef Borga het volgende:
[..]
Als je gek bent van hotseknotsebegoniavoetbal dan is Engels langeballennaarvorenrammen voetbal heel erg leuk om naar te kijken
Nee, dat was de halve finale van Manchester - Barcelona.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Liverpool - Arsenal was vorig jaar anders de leukste wedstrijd van de CL.
inderdaadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:50 schreef F1Bas het volgende:
Nog aardig wat mensen hier voor Inter, wat een kutclub is dat zeg....
Chelsea-Liverpool (3-2)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:51 schreef toma het volgende:
[..]
Nee, dat was de halve finale van Manchester - Barcelona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |