Hopeloos...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:11 schreef Etcetera het volgende:
Zonde dat het zo regende MM, hoe zijn de weersverwachtingen voor aankomende dagen?
ik ben in een rare, afwezige maar vrolijke buiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:27 schreef iamredleader het volgende:
'avond
Huh? Hoezo huh? Ach, wat maakt het ook uit
Laptopsnoer?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:51 schreef LadyBlack het volgende:
Oh oh oh en ik krijg morgen mijn nieuwe laptopsnoer al binnen![]()
Zag vandaag bij een dumpzaakje nog laptopstickers liggen maar ik heb me ingehouden
Netsnoer voor laptop geloof ikquote:
Bekijk het van de positieve kant: dan is er ook niks misquote:
in jou geval zullen we dan maar geen nieuws is goed nieuws zeggen?quote:
Haha dat is waarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in jou geval zullen we dan maar geen nieuws is goed nieuws zeggen?
Oh ik bekijk de videos zeldenquote:
Nog niet verder gekekenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:41 schreef MaJo het volgende:
Hoe gaat het met lost etcie?
ik ga nu de Grey's/private practice crossover kijken
Ach, je hebt het in elk geval geprobeerdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:44 schreef Etcetera het volgende:
Oh, Tim, ik heb Opera er weer afgekegeldKon er niet echt aan wennen, alhoewel ik de mousegestures geniaal vind. En daarom heb ik een addon opgezocht voor FF die er ook gebruik van maakt
Hey, zoiets heb ik ook een keer gedaan, alleen dan minder erg. De avond na Lowlands besloot ik mijn nieuwe raspding uit te proberen, en al snel kwam ik er achter dat het mes erg scherp was en je de veiligheidshouder er niet voor niets bij krijgtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Ga zo doktertje spelen...![]()
Vriend van ons hier op Aruba is chefkok en heeft afgelopen zaterdag met z'n vinger in de snijmachine gezeten.
Resultaat: Zijkant van z'n wijsvinger afgesneden en dat kon niet gehecht worden.
Mag zo de wond opnieuw verbinden...
Mee bezig, vind ik toch minderquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:06 schreef wyccie het volgende:
Dna moet je ook All the world is Green van 'm luisteren.
Ah verstandigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ik bekijk de videos zeldenBij mij is youtube meestal achtergrondmuziek
[..]
Nog niet verder gekekenMoet me een beetje op school focussen
Een mechanisch aangedreven snijmachine, waarmee je vlees (in dit geval het verkeerde vlees) snijdt en zo...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Een mechanische of een aangedreven snijmachine?
ach, dat heb ik ook gehad. Whoeps het topje erafquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Ga zo doktertje spelen...![]()
Vriend van ons hier op Aruba is chefkok en heeft afgelopen zaterdag met z'n vinger in de snijmachine gezeten.
Resultaat: Zijkant van z'n wijsvinger afgesneden en dat kon niet gehecht worden.
Mag zo de wond opnieuw verbinden...
Helemaal verliefd na het weekend?quote:
vreemd genoeg niet echt. Ik heb het idee dat we iets zouden kunnen krijgen van me afgezet vrees ik, want ik voel er weinig bij. Het was wel supergezellig, maar ik heb geen idee waar het heengaat. We doen steeds meer dingen als een 'stel' zeg maar, maar we zijn het toch niet. En ik heb niet echt zin om er opheldering over te vragen aangezien ze dan mssn denkt dat ik verliefd ben oid.. Tis een rare situatie..quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Helemaal verliefd na het weekend?
Tsja, eigenlijk zou ik haar willen vragen: ''we hebben geen relatie, maar van jouw kant uit, wil je geen relatie omdat je me niet leuk genoeg vindt of omdat je jezelf niet wilt binden?''quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:45 schreef Soempie het volgende:
Wat voor opheldering zou je willen? Als zij er wel wat bij voelt, zou dat dan iets veranderen voor jou?
Ik denk: maar zien waar het schip strandt.
ja het klinkt allemaal vaag, dat begrijp ik. maar ik weet niet waar dit heengaat, ik ben niet verliefd, maar dat komt mssn omdat ik me daarvoor emotioneel heb afgesloten inmiddels (in deze relatie dan). Misschien ben ik bang dat ik het toch echt klote ga vinden als ze iemand anders tegenkomt. Het zit ook nog iets gecompliceerder, want we hebben afgesproken om met niemand anders iets te doen zolang wij aan het daten zijn, daar heb ik meer nadruk op gelegd ten opzichte van haar, omdat ik dat gewoon wel zo fijn en eerlijk vind. Er zijn ook al andere kerels die iets met haar af willen spreken, en op de een of andere manier staat me dat niet zo aan. Dat is in mijn opzicht een normaal portie jaloersheid, ik lig er niet wakker van ofzo....quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:13 schreef Soempie het volgende:
Wat voor verschil maakt het antwoord? Hangt het van het antwoord af of jij er nog mee door wilt gaan?
Ik heb nog nooit met een aanhanger gereden, maar ik weet van horen zeggen hoe je ermee achteruit moet rijden: andersom denken. Als je naar links stuurt, stuur je de aanhanger naar rechts en vice versa. Het schijnt zelfs dat als je gewend bent om in een motorbootje te varen, het best makkelijk is omdat je dan ook zo moet denken bij achteruit varen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag voor het eerst met een aanhanger achter de auto gereden. Vooruit is dat geen enkel probleem. Achteruit rijden met zo'n ding is nog verdraaid lastig. Degenen die bij me in de auto zaten hadden allebei geen rijbewijs (of zelfs ooit maar een les gevolgd), dus echt veel handige aanwijzingen konden die me ook niet geven. En het was ook nog in een bestelbus, dus heel veel zicht rondom heb je niet.
Het was wel een interessante ervaring, maar de hel van mensen met je gepruts ophouden kwam wel weer terug
ja inderdaad, klopt allemaal wel. Nieuwsgierigheid speelt ook zeker een rol, ik wil gewoon weten wat ze denkt, maar dat is BF's eigen hehequote:Op woensdag 18 februari 2009 10:38 schreef Soempie het volgende:
Ik denk niet dat je advies van mij moet aannemen of je iets aantrekken van wat ik vind.![]()
In zo'n situatie zou ik duidelijkheid willen en vertellen hoe ik er over denk, maar het is gebleken dat dat niet verstandig is.Als je wel een relatie met haar wilt en zij heeft echt duidelijk aangegeven dat ze geen relatie wil, dan zou ik afwachten waar het heen gaat. Liever zou ik er gewoon mee kappen, maar dat zou toch niet lukken.
![]()
Daarbij denk ik dat ze heus wel wat voor je voelt en heb ik het gevoel dat het eerder een misverstand is. Als dat niet zo is, dan vind ik haar wel een harde tante.![]()
De vraag is natuurlijk wat jij ervan denkt en wat je gaat doen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PIMP abohouder, goedemorgen.
quote:koffie,
koffiie.
tijjd.........
Bij twijfel zet ik juist door.quote:bij twijfel heb ik al principiële regel dat ik er sowieso niet mee doorzet,
Nooit afgewezen geweest? Of iemand anders afgewezen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:50 schreef iamredleader het volgende:
Ow, en ik ga geen adviezen verstrekken over de liefde en zo, ben een absolute n00b wat dat betreft. 1 liefje, gelijk mee getrouwd en kindje mee gemaakt
Bij mij gaat achteruit rijden juist fout als ik er over na moet denkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een aanhanger gereden, maar ik weet van horen zeggen hoe je ermee achteruit moet rijden: andersom denken. Als je naar links stuurt, stuur je de aanhanger naar rechts en vice versa. Het schijnt zelfs dat als je gewend bent om in een motorbootje te varen, het best makkelijk is omdat je dan ook zo moet denken bij achteruit varen.
Verder goeiesmorgens, ik ga eens m'n ontbijt opsporen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:51 schreef Soempie het volgende:
Nooit afgewezen geweest?
quote:Of iemand anders afgewezen?
Die strip leest Wiebel ook altijd.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:26 schreef Etcetera het volgende:
Werkllos dit, werkloos dat.Wat zijn sommige mensen kortzichtig
En dan bedoel ik niet eens TS
Hm, ik had deze link niet eens gezien en ben me er toch mee gaan bemoeienquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:26 schreef Etcetera het volgende:
Werkllos dit, werkloos dat.Wat zijn sommige mensen kortzichtig
En dan bedoel ik niet eens TS
Dan wacht ik hier wel op jullie met kopjes koffie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:02 schreef BenjaminFranklin het volgende:
haha, dit is eigenlijk best komisch, we zouden elk SC topic of om de zoveel topics even een ander topic moeten kapen. Elk 5e of 10e topic oid
SC Mamaquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan wacht ik hier wel op jullie met kopjes koffie.
Met een roze koek?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan wacht ik hier wel op jullie met kopjes koffie.
Tegen de tijd dat ik dat ding MOET gaan gebruiken...quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:27 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een ov-chipkaart gekregen. Tot nu toe is dat hele gedoe rondom de ov-chipkaart volledig langs me heen gegaan.
Ik denk niet dat ik die nog ga krijgenquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:27 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een ov-chipkaart gekregen. Tot nu toe is dat hele gedoe rondom de ov-chipkaart volledig langs me heen gegaan.
quote:
Een roze koek voor HT.quote:
En je kent het Villahotel toch hoop ik?quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Jawel. Ik vond er geen hol aanSorry
Ik kan me alleen nog herinneren dat ik het geweldig vond.quote:
quote:
De VPRO heeft wel meer toffe programma's. Ze zenden af en toe de meest vreemde dingen uit. Onder andere daarom ben ik er lid van geworden (de Buurman & Buurman DVD hielp ook meequote:Op woensdag 18 februari 2009 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Die mafketels van Villa Achterwerk waren stiekem best geweldig toch
Ghe!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Goeie morgen deze morgen
Zeg sta daar net op de tramhalte
Samen met Josquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:27 schreef iamredleader het volgende:
Je stond op de tram te wachten?
trouwens nietquote:
Morgen...quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ach, dat heb ik ook gehad. Whoeps het topje erafMaar dat groeit gewoon dicht en dan heb je een scheve vinger
Hij is nu weer gewoon rond trouwens
Komop jongens, nog steeds op pagina 1?
Nee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:38 schreef Etcetera het volgende:
Een tafel?
Ik snap
[..]
trouwens niet
Ik ook nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Jawel. Ik vond er geen hol aanSorry
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig.
quote:
Hihi red zat op danslesquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nietus.
Ik riep dit eens tijdens de danslessen, de rest van de les was alleen nog maar lachen![]()
ergens in 1997 of 1998
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
En ik heb dan weer onthouden (hopelijk goed) dat jij met DaviniaHR danste toch?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:59 schreef Yurithemaster het volgende:
Hihi red zat op dansles
Nee, ik dans alweer een tijdje niet. Voor het laatst op het huwelijk van vrienden, maar verder niet meerquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil trouwens ook weer op dansles!!Ik heb 3 jaar gedanst maar toen was mijn partner een vriendin die al een jaar verder was
erg leuk maar het lijkt me ook tof om met mn vriend te kunnen dansen, en ook om alle draaien en variaties weer op te frissen
Dans jij nog wel eens IARL?
Jammer dat jullie niet in de buurt wonen anders wou ik wel oppassenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, ik dans alweer een tijdje niet. Voor het laatst op het huwelijk van vrienden, maar verder niet meer![]()
Hm, misschien zal ik Tinuviel weer eens verrassen, en een dansavondje inplannen
Dan kunnen we samen op dansles want ik kan helemaal niet dansenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil trouwens ook weer op dansles!!Ik heb 3 jaar gedanst maar toen was mijn partner een vriendin die al een jaar verder was
erg leuk maar het lijkt me ook tof om met mn vriend te kunnen dansen, en ook om alle draaien en variaties weer op te frissen
Dans jij nog wel eens IARL?
Eerst moet mijn vriendje het lerenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan kunnen we samen op dansles want ik kan helemaal niet dansen
Oh die grap ken ik maar dan in een andere versiequote:Op woensdag 18 februari 2009 15:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dat "tsjirp" moet je met een megagrote, diepe stem zien. Zo'n beer van een vent, die dan heel luidkeels "tsjeeeeeerp" roept
Heb jij niet van de momenten dat je een opmerking plaatst die domweg geniaal is en dat je dat nooit vergeetquote:
Dan ben ik de zwerfhond?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nu moet ik haast wel een andere avatar nemen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:16 schreef Etcetera het volgende:
Oh die grap ken ik maar dan in een andere versieHij komt beter over als je 'm kunt vertellen
Ik dacht dat het gewoon al een heel oude grap was.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:16 schreef Etcetera het volgende:
Heb jij niet van de momenten dat je een opmerking plaatst die domweg geniaal is en dat je dat nooit vergeet
Ik heb ruim 15 uur geslapenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
lekker geslapen? Ik ben ook moe als ik lang heb geslapen
Oh ja die vliegtuig grap heeft onderhand een baard, maar zelfs die kunnen soms op dat moment echt geniaal zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gewoon al een heel oude grap was.![]()
En ik maak nooit geniale opmerkingen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:24 schreef Soempie het volgende:
En ik maak nooit geniale opmerkingen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ja die vliegtuig grap heeft onderhand een baard, maar zelfs die kunnen soms op dat moment echt geniaal zijnHangt van het moment af
Ik heb ooit eens te horen gekregen van een kennis 'ik heb je de beste jaren van m'n leven gegeven' en toen kwam ik terug met 'als dat de beste jaren van je leven waren, heb ik medelijden met A.' (z'n vriendin) en dat kon de rest van de mensen die erbij stonden wel waarderen
[..]
Oh ja die vliegtuig grap heeft onderhand een baard, maar zelfs die kunnen soms op dat moment echt geniaal zijnHangt van het moment af
Ik heb ooit eens te horen gekregen van een kennis 'ik heb je de beste jaren van m'n leven gegeven' en toen kwam ik terug met 'als dat de beste jaren van je leven waren, heb ik medelijden met A.' (z'n vriendin) en dat kon de rest van de mensen die erbij stonden wel waarderen
Ja. Vooral ook omdat het aan de lopende band doorgaat. Ik kan het niet eens een dag later vertellen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ja van die momenten dat je wou dat je een soort memorecorder in je hoofd had zitten ofzo
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Sirda maakt vaak geniale opmerkingen naar Wiebel en andersom. Die opmerkingen kan ik ook nooit onthouden.Echt jammer, want ik moet altijd heel hard lachen om die twee. In een jaar tijd heb ik maar 1 opmerking onthouden en die was vooral grappig door de omstanders.
Wiebel, Sirda en ik in de supermarkt bij de kassa.
Sirda gooit snel zijn boodschappen bij die van ons.
Wiebel zegt: 'hey, het geld groeit me niet op m'n rug!'![]()
Sirda: 'en zo te zien ook niet op je hoofd'
En toen de blikken van de omstanders en met name het kassameisje. Ze wilde wel lachen, maar zat echt te kijken of ze dat wel kon maken.![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:39 schreef Etcetera het volgende:
vroeg hij via Xfire (ja, via internet ja)
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:43 schreef MaJo het volgende:
Mijn mooiste opmerking ooit was een dikke vette burnred's broer zat altijd toespelingen naar me te maken en ik maakte ook steeds grapjes. Op een gegeven moment zitten we in de tuin en ik heb een bakje chips tussen mijn benen geklemd. Red's broer zegt heel stoer 'ik ga even met mijn hand tussen je benen' waarop ik zeg 'ga je gang, koester het want dichterbij dan dit zul je nooit komen'
![]()
vooral de reactie van de jongens was geweldig
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:43 schreef MaJo het volgende:
Mijn mooiste opmerking ooit was een dikke vette burnred's broer zat altijd toespelingen naar me te maken en ik maakte ook steeds grapjes. Op een gegeven moment zitten we in de tuin en ik heb een bakje chips tussen mijn benen geklemd. Red's broer zegt heel stoer 'ik ga even met mijn hand tussen je benen' waarop ik zeg 'ga je gang, koester het want dichterbij dan dit zul je nooit komen'
![]()
vooral de reactie van de jongens was geweldig
Mijn stagebegeleider deed dat ook wel eens met z'n dochter en vriendin: vragen of ze iets wilden via msn. zaten ze naast elkaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik las laatst een msn gesprek met een vriendin, uit de tijd dat we in het zelfde studentenhuis woonden. Gaat ongeveer een halfuur door, en dan zegt zij: 'Idols begint' en ik: 'Ok, ik kom naar beneden!"ze woonde echt direct onder mij, we hadden net zo goed allebei ons raam open kunnen zetten dan hadden we kunnen praten. Of ik had natuurlijk al eerder naar beneden kunnen gaan
nee hoor, hij nam het als een manquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wel erg, érgvoor die jongen.......
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Sint-Nicolaas komt steeds vroeger. Morgen zie ik hem in de trein.
Oh zo'n dispencer ietsquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:25 schreef Soempie het volgende:
TofM'n zus heeft een M&M poppetje en als je z'n arm naar beneden trekt geeft hij je een M&M.
Ik begrijp je posts de helft van de tijd niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Let maar niet op Ofyles2, die is soms ontoerekeningsvatbaar.
Elk forum heeft zijn eigen Chandler, en in dit geval ben ik hem.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik begrijp je posts de helft van de tijd niet.
Wanneer krijg je ook alweer de uitslag van het onderzoek?quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:16 schreef Soempie het volgende:
waarschijnlijk kent iedereen het al, maar
http://www.duke.edu/~dms6/jdogg.htm
Wat is dat toch dat je steeds zegt dat niemand weet wat je uitspookt in het dagelijks leven? Vind het eerlijk gezegd nogal creepy klinkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Elk forum heeft zijn eigen Chandler, en in dit geval ben ik hem.![]()
En ik voldoe ook aan de meeste omschrijvingen omdat het nog zeer onbekend is wat ik uitvreet in het echte leven.
Niet?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:04 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie zegt dat ook en die is toch niet creepy?
Denk dat ze dan op andere sties/subforum zou postenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niet?
Tot nog toe is er geen enkele zekerheid dat dit wyccie niet is...
Nee wyccie zegt gewoon niets over haar persoonlijke leven. Ofyles zegt het op een manier van 'jullie zouden eens moeten weten wat ik in het echt uitspook' en vaak ook op momenten dat we het over bepaalde onderwerpen hebben. En ja, dat vind ik creepy.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:04 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie zegt dat ook en die is toch niet creepy?
Ik heb geen connecties met de onderwereld, behalve dat mijn moeder heel vroeger Willem Holleeder een bloedneus verkocht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat je steeds zegt dat niemand weet wat je uitspookt in het dagelijks leven? Vind het eerlijk gezegd nogal creepy klinken
oldskool is de oldskool versie van oldschool. Goed dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:18 schreef Etcetera het volgende:
Is het 'oldschool' of 'oldskool'Ik heb steeds de neiging om oldskool te typen maar dat klopt volgens mij heul niet
* Whiteguy let er nu een beetje op en de score is tot nu toe -4 kgquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:22 schreef LadyBlack het volgende:soms heb je van die perioden dat je echt téveel van iets eet he
![]()
* LB is well aware.....![]()
Ooit speculaaspasta geprobeerd?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben momenteel ernstig verslaafd aan Crunch Sticks van VerkadeSpeculaas is veeeel te lekker
Jepquote:
In speculoos zitten geen speculaaskruiden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jeptenminste: op de pot stond Speculoos maar ik denk niet dat het veel verschilt. Ik doe liever echte speculaasjes op brood dan die zooi
Vond dat er maar een flauw speculaassmaakje aanzat
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy let er nu een beetje op en de score is tot nu toe -4 kg
Wat is het dan voor meuk?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
In speculoos zitten geen speculaaskruiden.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:09 schreef LadyBlack het volgende:Nem, kun je al werken met je nieuwe camera?
De doelstelling hier is echter om er nog eens 10 vanaf te krijgen. Sport nu 5x in de week (ipv 3x) en eet een stukje minder vlees dus gaat best wel hard.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook 4 kilo afgevallen sinds ie hier woonttoch goed om te merken dat ik wel erg gezond voor ons samen kook. Toen ik nog voor mezelf kookte was het vaak alleen pasta met misschien een beetje groente erbij
En hij at pasta met bergen vlees en saus én kaas.
Kan ik dat ergens zien zonder dat ik er een creditcard voor nodig heb ?quote:
neequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De doelstelling hier is echter om er nog eens 10 vanaf te krijgen. Sport nu 5x in de week (ipv 3x) en eet een stukje minder vlees dus gaat best wel hard.
[..]
Kan ik dat ergens zien zonder dat ik er een creditcard voor nodig heb ?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef Whiteguy het volgende:
De doelstelling hier is echter om er nog eens 10 vanaf te krijgen. Sport nu 5x in de week (ipv 3x) en eet een stukje minder vlees dus gaat best wel hard.
Ik heb de Pulp Fiction portemonneequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:24 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Van http://www.deshirts.nl
Waar sinds dit jaar ook Nems shirt te bestellen is met My butt hurts
wat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef Soempie het volgende:
Potver. Heb ik eens een beetje een grappige reply, wordt het weggehaald.
Iemand heeft het nog in een quote.quote:
Kun je checkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:55 schreef Soempie het volgende:
Misschien heb ik nu ook wel een note.
Best een toffe grap, raar dat die weggehaald isquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Iemand heeft het nog in een quote.
spelletje
Ik dacht eerst dat er weer een topic was weggehaald.
Misschien verveelde ze zich.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Best een toffe grap, raar dat die weggehaald is
Je bedoelt dat het meer een spel is voor vrouwen met hoofdpijn?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:21 schreef Etcetera het volgende:
Behalve als je daar zin in hebt natuurlijk
Ik doelde er meer op dat je jouwquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het meer een spel is voor vrouwen met hoofdpijn?
op 2 verschillende manieren kunt lezenquote:Zulke spellen zijn gewoon helemaal niet leuk als je er zin in hebt.![]()
44 notesquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb 44 notes een ook geen behoefte ervoor te betalen.
Wat voor een cake?
Juist omdat die notes nergens over gaan boeit het me eigenlijk geen balquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
44 notesdan zou ik het wel willen weten
quote:ik ben een gewone cake aan het maken, hou niet van chocola enzo erdoor
1 van de antwoorden:quote:What would you do if you had 10 minutes in a room with Tony
quote:A better question would be what wouldn't I do.
I'd jump him, pure and simple.
Waarom dat trouwens?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:13 schreef MaJo het volgende:
Ik wil nog steeds een vegetarische maand houden. Kan dan wel wat goede tips gebruiken van LBmaar eerst maar eens zorgen dat ik me wat beter voel
Een vegetarische maand? Om eens te kijken hoe het bevalt zonder vlees? Ik kan niet zeggen dat ik een fantastische kok ben, maar ik weet wel dat de Italiaanse keuken bij uitstek geschikt is om lekker vegetarisch te etenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:13 schreef MaJo het volgende:
Ik wil nog steeds een vegetarische maand houden. Kan dan wel wat goede tips gebruiken van LBmaar eerst maar eens zorgen dat ik me wat beter voel
Ook 3 notes, misschien omdat ik GC tijdens de kerstdagen gruwelijk misbruikt had.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb 3 notesEn ik ben op zich wel nieuwsgierig, maar aan de andere kant: ik ga daar geen 4,50 voor neerleggen. En misschien wil ik het wel niet weten
Alhoewel ik van 1 vermoed dat die van Janetje, heb ooit een TR gezet vanwege een tubgirl en ze bedankte me nog via pm
Ik word genoemd?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
inderdaad, 6 jaar lang danspartners geweest. Heb haar man PhysicsRules nog geholpen om stiekem een beetje te kunnen dansen op hun huwelijk, DaviniaHR helemaal verrast
Ik wil minder vlees eten en zit er aan te denken om helemaal vegetarisch te worden. Dus wil eens een vegetarische maand uitproberenquote:
Preciesquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een vegetarische maand? Om eens te kijken hoe het bevalt zonder vlees? Ik kan niet zeggen dat ik een fantastische kok ben, maar ik weet wel dat de Italiaanse keuken bij uitstek geschikt is om lekker vegetarisch te etenEn ik ben goed op de hoogte van vleesvervangers
Dus vraag maar raak als je ideetjes wilt
PP-status: afl 10, en nu heb ik vierkante ogen
Dat is natuurlijk geen antwoord op de vraagquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wil minder vlees eten en zit er aan te denken om helemaal vegetarisch te worden. Dus wil eens een vegetarische maand uitproberen
Vleesquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind vlees veel te lekker om vegetarisch te gaan eten
Ik eet geen vis nee, maar die gerechten weet je zelf al, dus daar kon ik je toch al niet mee helpenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
PreciesEet jij trouwens wel vis? Want dat wil ik wel blijven eten
Probeer al minder vlees te eten en dat lukt wel aardig. Veel soep en salades enzoEn inderdaad pastas zijn goed te doen vegetarisch
Gehakt, sperzieboontjes, aardappelenquote:
Nah.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Kun je geen personal trainer worden?
Check. Als ik kan kiezen tussen dit en dit... gaat het toch optie 1 worden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind vlees veel te lekker om vegetarisch te gaan eten
Ah.. fixedquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb liever een salade dan een 403 forbidden melding hoor
Ik heb het altijd al zielig gevonden maar het begint steeds meer aan me te vreten. Ook omdat ik qua heel veel dingen er wel bewust mee bezig ben. Gebruik geen makeup die op dieren is getest, gebruik voor persoonlijke verzorging bijna alleen Lush. Kan het voor mezelf gewoon niet meer helemaal rijmenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen antwoord op de vraag
Vindt je het steeds meer zielig? Of is het ivm je PDS of algemene gezondheid? Daar was ik benieuwd naar
Als je al zo bezig bent om diervriendelijke produkten e.d. te nemen dan ben je toch al op de goede weg?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al zielig gevonden maar het begint steeds meer aan me te vreten. Ook omdat ik qua heel veel dingen er wel bewust mee bezig ben. Gebruik geen makeup die op dieren is getest, gebruik voor persoonlijke verzorging bijna alleen Lush. Kan het voor mezelf gewoon niet meer helemaal rijmen
maar het probleem is inderdaad dat ik vlees ook veel te lekker vind maar vind dit eigenlijk een zwak excuus.
Mag ik je eraan herinneren dat dit een SC is en geen HCC-conferentie?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb liever een salade dan een 403 forbidden melding hoor
Dat is ook zoquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je al zo bezig bent om diervriendelijke produkten e.d. te nemen dan ben je toch al op de goede weg?
Wellicht dat je geen harde lijn moet trekken om geen vlees te eten maar gewoon zo min mogelijk. Je hoeft toch niet gelijk een hardliner te zijn?
Als je het wel heel lekker vindt moet het af en toe toch kunnen? En er is veel biologisch vlees te verkrijgen, dat is een stuk diervriendelijker. Dat is natuurlijk heel wat anders dan legbatterijkippen bijvoorbeeld.
De nieuwste FG vond ik matigjes. Niet heel slecht, maar er zijn zeker betere.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo denk eens pitten
Nog een aflevering van Family Guy kijken en dan morgen weer een drukke dag voor de boeg
Speculoosjes zijn van die goedkope candykoekjes die je individueel verpakt nog wel es bij een kop koffie krijgt. Ze smaken meer naar bastognekoeken dan naar speculaasquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jeptenminste: op de pot stond Speculoos maar ik denk niet dat het veel verschilt. Ik doe liever echte speculaasjes op brood dan die zooi
Vond dat er maar een flauw speculaassmaakje aanzat
Die mag ook wel in Tim's sig.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:07 schreef Whiteguy het volgende:
... niet echt heel draconisch zal volhouden...
Na die 12 uur moet je ook gewoon stoppen met slapen. Je voelt je wel moe, maar beter is het om gewoon op te staan, te gaan douchen, een normale dagindeling te maken. Even naar buiten, met iemand gaan lunchen, schoonmaken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:26 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ruim 15 uur geslapendit is niet meer gewoon lekker slapen, dit is niet goed
Lijkt me eigenlijk niet gezond voor jou. Eerst even de uitslag afwachten, en het is belangrijk te weten hoe hoog je Hb is. Als je Hb al laag is, en je stopt met vlees, zul je een ijzergebreksanemie krijgen. En dan kom je je bed al helemaal niet meer uit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:13 schreef MaJo het volgende:
Ik heb er eentje. Een mod vroeg of ik er eentje wil hebben, en dat wilde ik wel. Weet alleen niet wat hij erin gezet heeft.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:55 schreef Soempie het volgende:
Misschien heb ik nu ook wel een note.
Ik werd vandaag geconfronteerd met het woord "badinerend" en moest opzoeken wat het betekentquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ben braaf ik heb geen Notes
En?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik werd vandaag geconfronteerd met het woord "badinerend" en moest opzoeken wat het betekent
De omschrijving was "minachtend schertsen". Er was nog een tweede omschrijving met laatdunkend er in, maar die weet ik niet meerquote:
Joh!quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat valt me eigenlijk van je meehad wel gedacht dat je er minstens een zou hebben
![]()
Goede afleveringquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:08 schreef Whiteguy het volgende:
Dit weekend op de publieke omroep.
Voor de liefhebbers van een beetje Amerikaanse cultuur
1) het was inderdaad erg mooi, de video met jouw reactie toen PR je ten dans vroeg en gewoon echt kon dansen isquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:49 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik word genoemd?
Ja, dat was echt heel mooi!![]()
![]()
![]()
![]()
Enneh, als je oppas nodig hebt voor Jair, weet je me te vinden, he?
Hoe was de eerste doekervaring?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:44 schreef iamredleader het volgende:
Ow, en ik heb notes... Lotus NotesIk zit hier ook met lotusnotes te werken, wat een zaadprogramma zeg. Blij dat we binnenkort op outlook overstappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezoquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1) het was inderdaad erg mooi, de video met jouw reactie toen PR je ten dans vroeg en gewoon echt kon dansen is![]()
2) dank voor het aanbod, daar zullen we zeker op terugkomen![]()
3) de foto's zijn beschikbaar.....
Je kan het beste aan Tinuviel de foto's vragenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:02 schreef DaviniaHR het volgende:
Hoezo
Was het zo erg?
Vertel, vertel, vertel
PM of bellen mag ook
Ik heb weer een superdrukke *kuch* dag voor de boeg...
Geruststellende gedachtequote:Failure to save East Europe will lead to worldwide meltdown
The unfolding debt drama in Russia, Ukraine, and the EU states of Eastern Europe has reached acute danger point.
By Ambrose Evans-Pritchard
Last Updated: 2:05AM GMT 15 Feb 2009
Comments 169 | Comment on this article
If mishandled by the world policy establishment, this debacle is big enough to shatter the fragile banking systems of Western Europe and set off round two of our financial Götterdämmerung.
Austria's finance minister Josef Pröll made frantic efforts last week to put together a ¤150bn rescue for the ex-Soviet bloc. Well he might. His banks have lent ¤230bn to the region, equal to 70pc of Austria's GDP.
"A failure rate of 10pc would lead to the collapse of the Austrian financial sector," reported Der Standard in Vienna. Unfortunately, that is about to happen.
The European Bank for Reconstruction and Development (EBRD) says bad debts will top 10pc and may reach 20pc. The Vienna press said Bank Austria and its Italian owner Unicredit face a "monetary Stalingrad" in the East.
Mr Pröll tried to drum up support for his rescue package from EU finance ministers in Brussels last week. The idea was scotched by Germany's Peer Steinbrück. Not our problem, he said. We'll see about that.
Stephen Jen, currency chief at Morgan Stanley, said Eastern Europe has borrowed $1.7 trillion abroad, much on short-term maturities. It must repay – or roll over – $400bn this year, equal to a third of the region's GDP. Good luck. The credit window has slammed shut.
Not even Russia can easily cover the $500bn dollar debts of its oligarchs while oil remains near $33 a barrel. The budget is based on Urals crude at $95. Russia has bled 36pc of its foreign reserves since August defending the rouble.
"This is the largest run on a currency in history," said Mr Jen.
In Poland, 60pc of mortgages are in Swiss francs. The zloty has just halved against the franc. Hungary, the Balkans, the Baltics, and Ukraine are all suffering variants of this story. As an act of collective folly – by lenders and borrowers – it matches America's sub-prime debacle. There is a crucial difference, however. European banks are on the hook for both. US banks are not.
Almost all East bloc debts are owed to West Europe, especially Austrian, Swedish, Greek, Italian, and Belgian banks. En plus, Europeans account for an astonishing 74pc of the entire $4.9 trillion portfolio of loans to emerging markets.
They are five times more exposed to this latest bust than American or Japanese banks, and they are 50pc more leveraged (IMF data).
Spain is up to its neck in Latin America, which has belatedly joined the slump (Mexico's car output fell 51pc in January, and Brazil lost 650,000 jobs in one month). Britain and Switzerland are up to their necks in Asia.
Whether it takes months, or just weeks, the world is going to discover that Europe's financial system is sunk, and that there is no EU Federal Reserve yet ready to act as a lender of last resort or to flood the markets with emergency stimulus.
Under a "Taylor Rule" analysis, the European Central Bank already needs to cut rates to zero and then purchase bonds and Pfandbriefe on a huge scale. It is constrained by geopolitics – a German-Dutch veto – and the Maastricht Treaty.
But I digress. It is East Europe that is blowing up right now. Erik Berglof, EBRD's chief economist, told me the region may need ¤400bn in help to cover loans and prop up the credit system.
Europe's governments are making matters worse. Some are pressuring their banks to pull back, undercutting subsidiaries in East Europe. Athens has ordered Greek banks to pull out of the Balkans.
The sums needed are beyond the limits of the IMF, which has already bailed out Hungary, Ukraine, Latvia, Belarus, Iceland, and Pakistan – and Turkey next – and is fast exhausting its own $200bn (¤155bn) reserve. We are nearing the point where the IMF may have to print money for the world, using arcane powers to issue Special Drawing Rights.
Its $16bn rescue of Ukraine has unravelled. The country – facing a 12pc contraction in GDP after the collapse of steel prices – is hurtling towards default, leaving Unicredit, Raffeisen and ING in the lurch. Pakistan wants another $7.6bn. Latvia's central bank governor has declared his economy "clinically dead" after it shrank 10.5pc in the fourth quarter. Protesters have smashed the treasury and stormed parliament.
"This is much worse than the East Asia crisis in the 1990s," said Lars Christensen, at Danske Bank.
"There are accidents waiting to happen across the region, but the EU institutions don't have any framework for dealing with this. The day they decide not to save one of these one countries will be the trigger for a massive crisis with contagion spreading into the EU."
Europe is already in deeper trouble than the ECB or EU leaders ever expected. Germany contracted at an annual rate of 8.4pc in the fourth quarter.
If Deutsche Bank is correct, the economy will have shrunk by nearly 9pc before the end of this year. This is the sort of level that stokes popular revolt.
The implications are obvious. Berlin is not going to rescue Ireland, Spain, Greece and Portugal as the collapse of their credit bubbles leads to rising defaults, or rescue Italy by accepting plans for EU "union bonds" should the debt markets take fright at the rocketing trajectory of Italy's public debt (hitting 112pc of GDP next year, just revised up from 101pc – big change), or rescue Austria from its Habsburg adventurism.
So we watch and wait as the lethal brush fires move closer.
If one spark jumps across the eurozone line, we will have global systemic crisis within days. Are the firemen ready?
Samenvattingquote:
Zei de tandarts dat of pitt gisteravond?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
SamenvattingGeen zin om die lap tekst door te worstelen
Vanochtend bij de tandarts geweest, was best gezellig![]()
Het is een jonge vrouw, misschien een paar jaar ouder dan ik? Dat helpt sowieso al mee, maar op een gegeven moment zegt ze (ik moest kokhalsen en ze was een gaatje aan het vullen) 'door je neus ademen en met je tenen wiebelen'. Best ja, het hielp ook echt trouwens, maar ik heb er een beetje een dansje met m'n voeten van gemaakt
Oh en ik heb een gespierde tong
Oost-Europeanen zijn paupers die schulden niet terug kunnen betalen, daardoor kan West-Europa in de shit komenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
SamenvattingGeen zin om die lap tekst door te worstelen
quote:Oh en ik heb een gespierde tong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zei de tandarts dat of pitt gisteravond?
flauw +1 i know
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oost-Europeanen zijn paupers die schulden niet terug kunnen betalen, daardoor kan West-Europa in de shit komen
[..]Ah duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik weet dat de tong een spier is, maar die van mij is blijkbaar een beetje eigenwijs
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Hear hear!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je al zo bezig bent om diervriendelijke produkten e.d. te nemen dan ben je toch al op de goede weg?
Wellicht dat je geen harde lijn moet trekken om geen vlees te eten maar gewoon zo min mogelijk. Je hoeft toch niet gelijk een hardliner te zijn?
Als je het wel heel lekker vindt moet het af en toe toch kunnen? En er is veel biologisch vlees te verkrijgen, dat is een stuk diervriendelijker. Dat is natuurlijk heel wat anders dan legbatterijkippen bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zei de tandarts dat of pitt gisteravond?
flauw +1 i know
Zegt de vrouw die gilt bij elk zeepje dat ze oppaktquote:Zei de tandarts dat of pitt gisteravond?
Ik vroeg me al af wie er nu weer nieuw wasquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
<---------- dese naacht ies beeeeeeella nohohotteeeeeee......
* op F5 ramtquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bijna alle onderdelen van mijn nieuwe pc zijn binnen bij de webshop, alleen de kast heeft nog een onduidelijke status. Waardoor ik dus de hele tijd zit te refreshen
Welke webshop en welke kast ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bijna alle onderdelen van mijn nieuwe pc zijn binnen bij de webshop, alleen de kast heeft nog een onduidelijke status. Waardoor ik dus de hele tijd zit te refreshen
Zercom en een Arctic Cooling Silentium T4quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:27 schreef DaviniaHR het volgende:
Een zeker Jair te A. ligt prinsheerlijk bij zijn mama in de doek te slapen!
ja, we hebben foto's!
Of lag te slapen, toen ik wegging, na veel te lang te zijn blijven hangen.
dat wordt werken dit weekend...
maarrrr het was leuk!
en jair is nog steeds lief!![]()
![]()
meneer begint al een klein beetje spek te kweken, zo lief!![]()
![]()
Hoax. Jair zal vást wel eens een ettertje zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik wil foto's zien
![]()
En Jair zal altijd lief zijn
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
Hoax. Jair zal vást wel eens een ettertje zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |