trouwens nietquote:
Morgen...quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ach, dat heb ik ook gehad. Whoeps het topje erafMaar dat groeit gewoon dicht en dan heb je een scheve vinger
Hij is nu weer gewoon rond trouwens
Komop jongens, nog steeds op pagina 1?
Nee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:38 schreef Etcetera het volgende:
Een tafel?
Ik snap
[..]
trouwens niet
Ik ook nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Jawel. Ik vond er geen hol aanSorry
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig.
quote:
Hihi red zat op danslesquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nietus.
Ik riep dit eens tijdens de danslessen, de rest van de les was alleen nog maar lachen![]()
ergens in 1997 of 1998
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
En ik heb dan weer onthouden (hopelijk goed) dat jij met DaviniaHR danste toch?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:59 schreef Yurithemaster het volgende:
Hihi red zat op dansles
Nee, ik dans alweer een tijdje niet. Voor het laatst op het huwelijk van vrienden, maar verder niet meerquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil trouwens ook weer op dansles!!Ik heb 3 jaar gedanst maar toen was mijn partner een vriendin die al een jaar verder was
erg leuk maar het lijkt me ook tof om met mn vriend te kunnen dansen, en ook om alle draaien en variaties weer op te frissen
Dans jij nog wel eens IARL?
Jammer dat jullie niet in de buurt wonen anders wou ik wel oppassenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, ik dans alweer een tijdje niet. Voor het laatst op het huwelijk van vrienden, maar verder niet meer![]()
Hm, misschien zal ik Tinuviel weer eens verrassen, en een dansavondje inplannen
Dan kunnen we samen op dansles want ik kan helemaal niet dansenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil trouwens ook weer op dansles!!Ik heb 3 jaar gedanst maar toen was mijn partner een vriendin die al een jaar verder was
erg leuk maar het lijkt me ook tof om met mn vriend te kunnen dansen, en ook om alle draaien en variaties weer op te frissen
Dans jij nog wel eens IARL?
Eerst moet mijn vriendje het lerenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan kunnen we samen op dansles want ik kan helemaal niet dansen
Oh die grap ken ik maar dan in een andere versiequote:Op woensdag 18 februari 2009 15:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dat "tsjirp" moet je met een megagrote, diepe stem zien. Zo'n beer van een vent, die dan heel luidkeels "tsjeeeeeerp" roept
Heb jij niet van de momenten dat je een opmerking plaatst die domweg geniaal is en dat je dat nooit vergeetquote:
Dan ben ik de zwerfhond?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nu moet ik haast wel een andere avatar nemen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:16 schreef Etcetera het volgende:
Oh die grap ken ik maar dan in een andere versieHij komt beter over als je 'm kunt vertellen
Ik dacht dat het gewoon al een heel oude grap was.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:16 schreef Etcetera het volgende:
Heb jij niet van de momenten dat je een opmerking plaatst die domweg geniaal is en dat je dat nooit vergeet
Ik heb ruim 15 uur geslapenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
lekker geslapen? Ik ben ook moe als ik lang heb geslapen
Oh ja die vliegtuig grap heeft onderhand een baard, maar zelfs die kunnen soms op dat moment echt geniaal zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gewoon al een heel oude grap was.![]()
En ik maak nooit geniale opmerkingen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:24 schreef Soempie het volgende:
En ik maak nooit geniale opmerkingen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ja die vliegtuig grap heeft onderhand een baard, maar zelfs die kunnen soms op dat moment echt geniaal zijnHangt van het moment af
Ik heb ooit eens te horen gekregen van een kennis 'ik heb je de beste jaren van m'n leven gegeven' en toen kwam ik terug met 'als dat de beste jaren van je leven waren, heb ik medelijden met A.' (z'n vriendin) en dat kon de rest van de mensen die erbij stonden wel waarderen
[..]
Oh ja die vliegtuig grap heeft onderhand een baard, maar zelfs die kunnen soms op dat moment echt geniaal zijnHangt van het moment af
Ik heb ooit eens te horen gekregen van een kennis 'ik heb je de beste jaren van m'n leven gegeven' en toen kwam ik terug met 'als dat de beste jaren van je leven waren, heb ik medelijden met A.' (z'n vriendin) en dat kon de rest van de mensen die erbij stonden wel waarderen
Ja. Vooral ook omdat het aan de lopende band doorgaat. Ik kan het niet eens een dag later vertellen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ja van die momenten dat je wou dat je een soort memorecorder in je hoofd had zitten ofzo
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Sirda maakt vaak geniale opmerkingen naar Wiebel en andersom. Die opmerkingen kan ik ook nooit onthouden.Echt jammer, want ik moet altijd heel hard lachen om die twee. In een jaar tijd heb ik maar 1 opmerking onthouden en die was vooral grappig door de omstanders.
Wiebel, Sirda en ik in de supermarkt bij de kassa.
Sirda gooit snel zijn boodschappen bij die van ons.
Wiebel zegt: 'hey, het geld groeit me niet op m'n rug!'![]()
Sirda: 'en zo te zien ook niet op je hoofd'
En toen de blikken van de omstanders en met name het kassameisje. Ze wilde wel lachen, maar zat echt te kijken of ze dat wel kon maken.![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:39 schreef Etcetera het volgende:
vroeg hij via Xfire (ja, via internet ja)
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:43 schreef MaJo het volgende:
Mijn mooiste opmerking ooit was een dikke vette burnred's broer zat altijd toespelingen naar me te maken en ik maakte ook steeds grapjes. Op een gegeven moment zitten we in de tuin en ik heb een bakje chips tussen mijn benen geklemd. Red's broer zegt heel stoer 'ik ga even met mijn hand tussen je benen' waarop ik zeg 'ga je gang, koester het want dichterbij dan dit zul je nooit komen'
![]()
vooral de reactie van de jongens was geweldig
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:43 schreef MaJo het volgende:
Mijn mooiste opmerking ooit was een dikke vette burnred's broer zat altijd toespelingen naar me te maken en ik maakte ook steeds grapjes. Op een gegeven moment zitten we in de tuin en ik heb een bakje chips tussen mijn benen geklemd. Red's broer zegt heel stoer 'ik ga even met mijn hand tussen je benen' waarop ik zeg 'ga je gang, koester het want dichterbij dan dit zul je nooit komen'
![]()
vooral de reactie van de jongens was geweldig
Mijn stagebegeleider deed dat ook wel eens met z'n dochter en vriendin: vragen of ze iets wilden via msn. zaten ze naast elkaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik las laatst een msn gesprek met een vriendin, uit de tijd dat we in het zelfde studentenhuis woonden. Gaat ongeveer een halfuur door, en dan zegt zij: 'Idols begint' en ik: 'Ok, ik kom naar beneden!"ze woonde echt direct onder mij, we hadden net zo goed allebei ons raam open kunnen zetten dan hadden we kunnen praten. Of ik had natuurlijk al eerder naar beneden kunnen gaan
nee hoor, hij nam het als een manquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wel erg, érgvoor die jongen.......
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Sint-Nicolaas komt steeds vroeger. Morgen zie ik hem in de trein.
Oh zo'n dispencer ietsquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:25 schreef Soempie het volgende:
TofM'n zus heeft een M&M poppetje en als je z'n arm naar beneden trekt geeft hij je een M&M.
Ik begrijp je posts de helft van de tijd niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Let maar niet op Ofyles2, die is soms ontoerekeningsvatbaar.
Elk forum heeft zijn eigen Chandler, en in dit geval ben ik hem.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik begrijp je posts de helft van de tijd niet.
Wanneer krijg je ook alweer de uitslag van het onderzoek?quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:16 schreef Soempie het volgende:
waarschijnlijk kent iedereen het al, maar
http://www.duke.edu/~dms6/jdogg.htm
Wat is dat toch dat je steeds zegt dat niemand weet wat je uitspookt in het dagelijks leven? Vind het eerlijk gezegd nogal creepy klinkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Elk forum heeft zijn eigen Chandler, en in dit geval ben ik hem.![]()
En ik voldoe ook aan de meeste omschrijvingen omdat het nog zeer onbekend is wat ik uitvreet in het echte leven.
Niet?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:04 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie zegt dat ook en die is toch niet creepy?
Denk dat ze dan op andere sties/subforum zou postenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niet?
Tot nog toe is er geen enkele zekerheid dat dit wyccie niet is...
Nee wyccie zegt gewoon niets over haar persoonlijke leven. Ofyles zegt het op een manier van 'jullie zouden eens moeten weten wat ik in het echt uitspook' en vaak ook op momenten dat we het over bepaalde onderwerpen hebben. En ja, dat vind ik creepy.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:04 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie zegt dat ook en die is toch niet creepy?
Ik heb geen connecties met de onderwereld, behalve dat mijn moeder heel vroeger Willem Holleeder een bloedneus verkocht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat je steeds zegt dat niemand weet wat je uitspookt in het dagelijks leven? Vind het eerlijk gezegd nogal creepy klinken
oldskool is de oldskool versie van oldschool. Goed dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:18 schreef Etcetera het volgende:
Is het 'oldschool' of 'oldskool'Ik heb steeds de neiging om oldskool te typen maar dat klopt volgens mij heul niet
* Whiteguy let er nu een beetje op en de score is tot nu toe -4 kgquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:22 schreef LadyBlack het volgende:soms heb je van die perioden dat je echt téveel van iets eet he
![]()
* LB is well aware.....![]()
Ooit speculaaspasta geprobeerd?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben momenteel ernstig verslaafd aan Crunch Sticks van VerkadeSpeculaas is veeeel te lekker
Jepquote:
In speculoos zitten geen speculaaskruiden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jeptenminste: op de pot stond Speculoos maar ik denk niet dat het veel verschilt. Ik doe liever echte speculaasjes op brood dan die zooi
Vond dat er maar een flauw speculaassmaakje aanzat
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy let er nu een beetje op en de score is tot nu toe -4 kg
Wat is het dan voor meuk?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
In speculoos zitten geen speculaaskruiden.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:09 schreef LadyBlack het volgende:Nem, kun je al werken met je nieuwe camera?
De doelstelling hier is echter om er nog eens 10 vanaf te krijgen. Sport nu 5x in de week (ipv 3x) en eet een stukje minder vlees dus gaat best wel hard.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook 4 kilo afgevallen sinds ie hier woonttoch goed om te merken dat ik wel erg gezond voor ons samen kook. Toen ik nog voor mezelf kookte was het vaak alleen pasta met misschien een beetje groente erbij
En hij at pasta met bergen vlees en saus én kaas.
Kan ik dat ergens zien zonder dat ik er een creditcard voor nodig heb ?quote:
neequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De doelstelling hier is echter om er nog eens 10 vanaf te krijgen. Sport nu 5x in de week (ipv 3x) en eet een stukje minder vlees dus gaat best wel hard.
[..]
Kan ik dat ergens zien zonder dat ik er een creditcard voor nodig heb ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |