Denk dat ze dan op andere sties/subforum zou postenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niet?
Tot nog toe is er geen enkele zekerheid dat dit wyccie niet is...
Nee wyccie zegt gewoon niets over haar persoonlijke leven. Ofyles zegt het op een manier van 'jullie zouden eens moeten weten wat ik in het echt uitspook' en vaak ook op momenten dat we het over bepaalde onderwerpen hebben. En ja, dat vind ik creepy.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:04 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie zegt dat ook en die is toch niet creepy?
Ik heb geen connecties met de onderwereld, behalve dat mijn moeder heel vroeger Willem Holleeder een bloedneus verkocht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat je steeds zegt dat niemand weet wat je uitspookt in het dagelijks leven? Vind het eerlijk gezegd nogal creepy klinken
oldskool is de oldskool versie van oldschool. Goed dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:18 schreef Etcetera het volgende:
Is het 'oldschool' of 'oldskool'Ik heb steeds de neiging om oldskool te typen maar dat klopt volgens mij heul niet
* Whiteguy let er nu een beetje op en de score is tot nu toe -4 kgquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:22 schreef LadyBlack het volgende:soms heb je van die perioden dat je echt téveel van iets eet he
![]()
* LB is well aware.....![]()
Ooit speculaaspasta geprobeerd?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben momenteel ernstig verslaafd aan Crunch Sticks van VerkadeSpeculaas is veeeel te lekker
Jepquote:
In speculoos zitten geen speculaaskruiden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jeptenminste: op de pot stond Speculoos maar ik denk niet dat het veel verschilt. Ik doe liever echte speculaasjes op brood dan die zooi
Vond dat er maar een flauw speculaassmaakje aanzat
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy let er nu een beetje op en de score is tot nu toe -4 kg
Wat is het dan voor meuk?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
In speculoos zitten geen speculaaskruiden.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:09 schreef LadyBlack het volgende:Nem, kun je al werken met je nieuwe camera?
De doelstelling hier is echter om er nog eens 10 vanaf te krijgen. Sport nu 5x in de week (ipv 3x) en eet een stukje minder vlees dus gaat best wel hard.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook 4 kilo afgevallen sinds ie hier woonttoch goed om te merken dat ik wel erg gezond voor ons samen kook. Toen ik nog voor mezelf kookte was het vaak alleen pasta met misschien een beetje groente erbij
En hij at pasta met bergen vlees en saus én kaas.
Kan ik dat ergens zien zonder dat ik er een creditcard voor nodig heb ?quote:
neequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De doelstelling hier is echter om er nog eens 10 vanaf te krijgen. Sport nu 5x in de week (ipv 3x) en eet een stukje minder vlees dus gaat best wel hard.
[..]
Kan ik dat ergens zien zonder dat ik er een creditcard voor nodig heb ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |