Hopeloos...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:11 schreef Etcetera het volgende:
Zonde dat het zo regende MM, hoe zijn de weersverwachtingen voor aankomende dagen?
ik ben in een rare, afwezige maar vrolijke buiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:27 schreef iamredleader het volgende:
'avond
Huh? Hoezo huh? Ach, wat maakt het ook uit
Laptopsnoer?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:51 schreef LadyBlack het volgende:
Oh oh oh en ik krijg morgen mijn nieuwe laptopsnoer al binnen![]()
Zag vandaag bij een dumpzaakje nog laptopstickers liggen maar ik heb me ingehouden
Netsnoer voor laptop geloof ikquote:
Bekijk het van de positieve kant: dan is er ook niks misquote:
in jou geval zullen we dan maar geen nieuws is goed nieuws zeggen?quote:
Haha dat is waarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in jou geval zullen we dan maar geen nieuws is goed nieuws zeggen?
Oh ik bekijk de videos zeldenquote:
Nog niet verder gekekenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:41 schreef MaJo het volgende:
Hoe gaat het met lost etcie?
ik ga nu de Grey's/private practice crossover kijken
Ach, je hebt het in elk geval geprobeerdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:44 schreef Etcetera het volgende:
Oh, Tim, ik heb Opera er weer afgekegeldKon er niet echt aan wennen, alhoewel ik de mousegestures geniaal vind. En daarom heb ik een addon opgezocht voor FF die er ook gebruik van maakt
Hey, zoiets heb ik ook een keer gedaan, alleen dan minder erg. De avond na Lowlands besloot ik mijn nieuwe raspding uit te proberen, en al snel kwam ik er achter dat het mes erg scherp was en je de veiligheidshouder er niet voor niets bij krijgtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Ga zo doktertje spelen...![]()
Vriend van ons hier op Aruba is chefkok en heeft afgelopen zaterdag met z'n vinger in de snijmachine gezeten.
Resultaat: Zijkant van z'n wijsvinger afgesneden en dat kon niet gehecht worden.
Mag zo de wond opnieuw verbinden...
Mee bezig, vind ik toch minderquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:06 schreef wyccie het volgende:
Dna moet je ook All the world is Green van 'm luisteren.
Ah verstandigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ik bekijk de videos zeldenBij mij is youtube meestal achtergrondmuziek
[..]
Nog niet verder gekekenMoet me een beetje op school focussen
Een mechanisch aangedreven snijmachine, waarmee je vlees (in dit geval het verkeerde vlees) snijdt en zo...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Een mechanische of een aangedreven snijmachine?
ach, dat heb ik ook gehad. Whoeps het topje erafquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Ga zo doktertje spelen...![]()
Vriend van ons hier op Aruba is chefkok en heeft afgelopen zaterdag met z'n vinger in de snijmachine gezeten.
Resultaat: Zijkant van z'n wijsvinger afgesneden en dat kon niet gehecht worden.
Mag zo de wond opnieuw verbinden...
Helemaal verliefd na het weekend?quote:
vreemd genoeg niet echt. Ik heb het idee dat we iets zouden kunnen krijgen van me afgezet vrees ik, want ik voel er weinig bij. Het was wel supergezellig, maar ik heb geen idee waar het heengaat. We doen steeds meer dingen als een 'stel' zeg maar, maar we zijn het toch niet. En ik heb niet echt zin om er opheldering over te vragen aangezien ze dan mssn denkt dat ik verliefd ben oid.. Tis een rare situatie..quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Helemaal verliefd na het weekend?
Tsja, eigenlijk zou ik haar willen vragen: ''we hebben geen relatie, maar van jouw kant uit, wil je geen relatie omdat je me niet leuk genoeg vindt of omdat je jezelf niet wilt binden?''quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:45 schreef Soempie het volgende:
Wat voor opheldering zou je willen? Als zij er wel wat bij voelt, zou dat dan iets veranderen voor jou?
Ik denk: maar zien waar het schip strandt.
ja het klinkt allemaal vaag, dat begrijp ik. maar ik weet niet waar dit heengaat, ik ben niet verliefd, maar dat komt mssn omdat ik me daarvoor emotioneel heb afgesloten inmiddels (in deze relatie dan). Misschien ben ik bang dat ik het toch echt klote ga vinden als ze iemand anders tegenkomt. Het zit ook nog iets gecompliceerder, want we hebben afgesproken om met niemand anders iets te doen zolang wij aan het daten zijn, daar heb ik meer nadruk op gelegd ten opzichte van haar, omdat ik dat gewoon wel zo fijn en eerlijk vind. Er zijn ook al andere kerels die iets met haar af willen spreken, en op de een of andere manier staat me dat niet zo aan. Dat is in mijn opzicht een normaal portie jaloersheid, ik lig er niet wakker van ofzo....quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:13 schreef Soempie het volgende:
Wat voor verschil maakt het antwoord? Hangt het van het antwoord af of jij er nog mee door wilt gaan?
Ik heb nog nooit met een aanhanger gereden, maar ik weet van horen zeggen hoe je ermee achteruit moet rijden: andersom denken. Als je naar links stuurt, stuur je de aanhanger naar rechts en vice versa. Het schijnt zelfs dat als je gewend bent om in een motorbootje te varen, het best makkelijk is omdat je dan ook zo moet denken bij achteruit varen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag voor het eerst met een aanhanger achter de auto gereden. Vooruit is dat geen enkel probleem. Achteruit rijden met zo'n ding is nog verdraaid lastig. Degenen die bij me in de auto zaten hadden allebei geen rijbewijs (of zelfs ooit maar een les gevolgd), dus echt veel handige aanwijzingen konden die me ook niet geven. En het was ook nog in een bestelbus, dus heel veel zicht rondom heb je niet.
Het was wel een interessante ervaring, maar de hel van mensen met je gepruts ophouden kwam wel weer terug
ja inderdaad, klopt allemaal wel. Nieuwsgierigheid speelt ook zeker een rol, ik wil gewoon weten wat ze denkt, maar dat is BF's eigen hehequote:Op woensdag 18 februari 2009 10:38 schreef Soempie het volgende:
Ik denk niet dat je advies van mij moet aannemen of je iets aantrekken van wat ik vind.![]()
In zo'n situatie zou ik duidelijkheid willen en vertellen hoe ik er over denk, maar het is gebleken dat dat niet verstandig is.Als je wel een relatie met haar wilt en zij heeft echt duidelijk aangegeven dat ze geen relatie wil, dan zou ik afwachten waar het heen gaat. Liever zou ik er gewoon mee kappen, maar dat zou toch niet lukken.
![]()
Daarbij denk ik dat ze heus wel wat voor je voelt en heb ik het gevoel dat het eerder een misverstand is. Als dat niet zo is, dan vind ik haar wel een harde tante.![]()
De vraag is natuurlijk wat jij ervan denkt en wat je gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |