quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PIMP abohouder, goedemorgen.
quote:koffie,
koffiie.
tijjd.........
Bij twijfel zet ik juist door.quote:bij twijfel heb ik al principiėle regel dat ik er sowieso niet mee doorzet,
Nooit afgewezen geweest? Of iemand anders afgewezen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:50 schreef iamredleader het volgende:
Ow, en ik ga geen adviezen verstrekken over de liefde en zo, ben een absolute n00b wat dat betreft. 1 liefje, gelijk mee getrouwd en kindje mee gemaakt
Bij mij gaat achteruit rijden juist fout als ik er over na moet denkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een aanhanger gereden, maar ik weet van horen zeggen hoe je ermee achteruit moet rijden: andersom denken. Als je naar links stuurt, stuur je de aanhanger naar rechts en vice versa. Het schijnt zelfs dat als je gewend bent om in een motorbootje te varen, het best makkelijk is omdat je dan ook zo moet denken bij achteruit varen.
Verder goeiesmorgens, ik ga eens m'n ontbijt opsporen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:51 schreef Soempie het volgende:
Nooit afgewezen geweest?
quote:Of iemand anders afgewezen?
Die strip leest Wiebel ook altijd.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:26 schreef Etcetera het volgende:
Werkllos dit, werkloos dat.Wat zijn sommige mensen kortzichtig
En dan bedoel ik niet eens TS
Hm, ik had deze link niet eens gezien en ben me er toch mee gaan bemoeienquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:26 schreef Etcetera het volgende:
Werkllos dit, werkloos dat.Wat zijn sommige mensen kortzichtig
En dan bedoel ik niet eens TS
Dan wacht ik hier wel op jullie met kopjes koffie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:02 schreef BenjaminFranklin het volgende:
haha, dit is eigenlijk best komisch, we zouden elk SC topic of om de zoveel topics even een ander topic moeten kapen. Elk 5e of 10e topic oid
SC Mamaquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan wacht ik hier wel op jullie met kopjes koffie.
Met een roze koek?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan wacht ik hier wel op jullie met kopjes koffie.
Tegen de tijd dat ik dat ding MOET gaan gebruiken...quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:27 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een ov-chipkaart gekregen. Tot nu toe is dat hele gedoe rondom de ov-chipkaart volledig langs me heen gegaan.
Ik denk niet dat ik die nog ga krijgenquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:27 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een ov-chipkaart gekregen. Tot nu toe is dat hele gedoe rondom de ov-chipkaart volledig langs me heen gegaan.
quote:
Een roze koek voor HT.quote:
En je kent het Villahotel toch hoop ik?quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Jawel. Ik vond er geen hol aanSorry
Ik kan me alleen nog herinneren dat ik het geweldig vond.quote:
quote:
De VPRO heeft wel meer toffe programma's. Ze zenden af en toe de meest vreemde dingen uit. Onder andere daarom ben ik er lid van geworden (de Buurman & Buurman DVD hielp ook meequote:Op woensdag 18 februari 2009 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Die mafketels van Villa Achterwerk waren stiekem best geweldig toch
Ghe!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Goeie morgen deze morgen
Zeg sta daar net op de tramhalte
Samen met Josquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:27 schreef iamredleader het volgende:
Je stond op de tram te wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |