Dat is ook zoquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je al zo bezig bent om diervriendelijke produkten e.d. te nemen dan ben je toch al op de goede weg?
Wellicht dat je geen harde lijn moet trekken om geen vlees te eten maar gewoon zo min mogelijk. Je hoeft toch niet gelijk een hardliner te zijn?
Als je het wel heel lekker vindt moet het af en toe toch kunnen? En er is veel biologisch vlees te verkrijgen, dat is een stuk diervriendelijker. Dat is natuurlijk heel wat anders dan legbatterijkippen bijvoorbeeld.
De nieuwste FG vond ik matigjes. Niet heel slecht, maar er zijn zeker betere.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo denk eens pitten
Nog een aflevering van Family Guy kijken en dan morgen weer een drukke dag voor de boeg
Speculoosjes zijn van die goedkope candykoekjes die je individueel verpakt nog wel es bij een kop koffie krijgt. Ze smaken meer naar bastognekoeken dan naar speculaasquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jeptenminste: op de pot stond Speculoos maar ik denk niet dat het veel verschilt. Ik doe liever echte speculaasjes op brood dan die zooi
Vond dat er maar een flauw speculaassmaakje aanzat
Die mag ook wel in Tim's sig.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:07 schreef Whiteguy het volgende:
... niet echt heel draconisch zal volhouden...
Na die 12 uur moet je ook gewoon stoppen met slapen. Je voelt je wel moe, maar beter is het om gewoon op te staan, te gaan douchen, een normale dagindeling te maken. Even naar buiten, met iemand gaan lunchen, schoonmaken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:26 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ruim 15 uur geslapendit is niet meer gewoon lekker slapen, dit is niet goed
Lijkt me eigenlijk niet gezond voor jou. Eerst even de uitslag afwachten, en het is belangrijk te weten hoe hoog je Hb is. Als je Hb al laag is, en je stopt met vlees, zul je een ijzergebreksanemie krijgen. En dan kom je je bed al helemaal niet meer uit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:13 schreef MaJo het volgende:
Ik wil nog steeds een vegetarische maand houden. Kan dan wel wat goede tips gebruiken van LBmaar eerst maar eens zorgen dat ik me wat beter voel
Ik heb er eentje. Een mod vroeg of ik er eentje wil hebben, en dat wilde ik wel. Weet alleen niet wat hij erin gezet heeft.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:55 schreef Soempie het volgende:
Misschien heb ik nu ook wel een note.
Ik werd vandaag geconfronteerd met het woord "badinerend" en moest opzoeken wat het betekentquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ben braaf ik heb geen Notes
En?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik werd vandaag geconfronteerd met het woord "badinerend" en moest opzoeken wat het betekent
De omschrijving was "minachtend schertsen". Er was nog een tweede omschrijving met laatdunkend er in, maar die weet ik niet meerquote:
Joh!quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat valt me eigenlijk van je meehad wel gedacht dat je er minstens een zou hebben
![]()
Goede afleveringquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:08 schreef Whiteguy het volgende:
Dit weekend op de publieke omroep.
Voor de liefhebbers van een beetje Amerikaanse cultuur
1) het was inderdaad erg mooi, de video met jouw reactie toen PR je ten dans vroeg en gewoon echt kon dansen isquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:49 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik word genoemd?
Ja, dat was echt heel mooi!![]()
![]()
![]()
![]()
Enneh, als je oppas nodig hebt voor Jair, weet je me te vinden, he?
Hoe was de eerste doekervaring?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:44 schreef iamredleader het volgende:
Ow, en ik heb notes... Lotus NotesIk zit hier ook met lotusnotes te werken, wat een zaadprogramma zeg. Blij dat we binnenkort op outlook overstappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezoquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1) het was inderdaad erg mooi, de video met jouw reactie toen PR je ten dans vroeg en gewoon echt kon dansen is![]()
2) dank voor het aanbod, daar zullen we zeker op terugkomen![]()
3) de foto's zijn beschikbaar.....
Je kan het beste aan Tinuviel de foto's vragenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:02 schreef DaviniaHR het volgende:
Hoezo
Was het zo erg?
Vertel, vertel, vertel
PM of bellen mag ook
Ik heb weer een superdrukke *kuch* dag voor de boeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |