Ow MoBlo, soms vind ik je echt om op te schietenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
en het is allemaal mijn schuld
het wordt tijd dat ik weer 's een ban krijg geloof ik![]()
(en nee, dit was geen banaanvraag)
ik bedoelde echt dat 't mijn schuld is dat Greys nu boos is op Vik (door mijn c/p van msn) en dat dit hele gedoe uberhaupt niet was gebeurd als ik in mn nest was blijven liggen vanochtendquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ow MoBlo, soms vind ik je echt om op te schieten
Tevens FiPo
Hij is al bijna 4 jaar bij me, dus ik denk het welquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je lief een blijvertje is?
![]()
[..]
Echte liefde.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:50
Hij is al bijna 4 jaar bij me, dus ik denk het welAl kan ik 'm af en toe wel achter het behang plakken.
Ik heb geen idee! Ik weet wel dat ie er iedere keer anders uitzag.quote:
DaD-je, heb je al zo'n muffinblik van de Ikea? In de categorie 'echt waar voor je geld'?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik blijf maar door slotjes heen posten, ik moet echt eens iets beter op gaan letten.
Tuurlijk heb ik een muffinvorm! Van de kerstman gekregen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DaD-je, heb je al zo'n muffinblik van de Ikea? In de categorie 'echt waar voor je geld'?
Hihihi, toen we net wat hadden heb ik ook echt maaaaaaaanden op een roze wolk gezetenquote:
Neee!!! Dat meen je niet!!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:54 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Die raakte in coma van de combi asperientje + double Whisky..
Hoe krijg jij die smiley als PI?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:53 schreef Anosmie het volgende:
TVP. Zo.
Hoor jij niet ziek in bed te liggen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo maar decadent winkelen bij de C&A en Van Haren
Volgens mij is hij na 3 halfzachte pogingen nu dan toch echt hastikke dood gebleven.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Neee!!! Dat meen je niet!!!
Wat verschrikkelijk!!!
je moet er zelf even de uithalen bij bedenken
Is het daarna wel weer goed gekomen met hem?
ik ben op mn werk, moet kattenvoer halen en morgen naar een bruiloftquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoor jij niet ziek in bed te liggen?
Wat verschrikkelijk!!!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:57 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Volgens mij is hij na 3 halfzachte pogingen nu dan toch echt hastikke dood gebleven.
Succes met shoppen en ik hoop dat je wat leuks vindt. Wat voor iets zoek je? Gewoon een mooie broek en wat nette schoenen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben op mn werk, moet kattenvoer halen en morgen naar een bruiloft![]()
en de nette kleding die ik heb zakt af
en nette schoenen heb ik niet meer, alleen mn bergschoenen, allstars en motorlaarzen..
* progje is jaloersquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:58 schreef zwahiel het volgende:
damn damn damn damn!
Of ik mee ga op wintersport in maart....
JAHAAAAAAAAAAAAAAAA IK WIL IK WIL WIL WILLLLLLLLLLLLL!
Nu nog ff centen zien te verkrijgen voor deze nieuwste uitspatting van geldverspilling
Ik zou gewoon in motorpak en motorschoenen binnenklossen en dan heel verbaasd opmerken: Heej, waarom zijn jullie niet verkleed?!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben op mn werk, moet kattenvoer halen en morgen naar een bruiloft![]()
en de nette kleding die ik heb zakt af
en nette schoenen heb ik niet meer, alleen mn bergschoenen, allstars en motorlaarzen..
Ja, maar ik heb wel wat meer argumenten nodig dan dat het geen 'echt' koken is zonder GAS met VUUR!!! Want volgens mijn meneer reageert inductie wel direct van heet naar koud, itt electrisch. En van GAS met VUUR!!! wordt ons keukentje op het zuiden van 1 x 2 meter ook heel heet. En sigaretten roken we niet. Blijft over het dat het macho-gehalte van GAS met VUUR!!!! natuurlijk vele malen hoger ligt. Maar daar geeft hij niet om.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:49 schreef zwahiel het volgende:
Inductie is net als gas en keramisch geen koken!
Koken doe je op GAS met VUUR!!!
En dat zegt een kok!
Waanzin steeds met die gekke kookvormen, dat is alleen maar verwarmen vind ik. Ik kan hier echt niet koken op die gekke electro plaat van me. Gewoon vuur, dat is ook handig met sigaretten en kaarsen meteen.
@CL Thorne van de BBBBBBBBBBBBBBBBBold and the beautifull...(waarom ken ik dit)
' het was toch carnaval? niet? 'quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:00 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon in motorpak en motorschoenen binnenklossen en dan heel verbaasd opmerken: Heej, waarom zijn jullie niet verkleed?!.
Die plaat koelt dus ook heel snel af als je hem uitzet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:01 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb wel wat meer argumenten nodig dan dat het geen 'echt' koken is zonder GAS met VUUR!!! Want volgens mijn meneer reageert inductie wel direct van heet naar koud, itt electrisch. En van GAS met VUUR!!! wordt ons keukentje op het zuiden van 1 x 2 meter ook heel heet. En sigaretten roken we niet. Blijft over het dat het macho-gehalte van GAS met VUUR!!!! natuurlijk vele malen hoger ligt. Maar daar geeft hij niet om.
En schoonmaaktechnisch is het wel handig, moet ik zelfs toegeven. Aangezien we allebei geen huishoudhelden zijn.
Thorne is uit de Bold en de beautiful. Je weet wel, die serie op RTL4 waar ze zo tergend lang in de lens konden kijken. Thorne is door ongeveer 28 verschillende acteurs gespeeld en hem is enorm veel rampspoed overkomen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kan iemand me vertellen wie Thorne is, wat er met hem is gebeurd en wat dat met Zwahiel te maken heeft?![]()
Dank vast.
Ik denk dat bij jou een mini-spijkerrok wel leuk zal zijn. Met maillot eronder en dan hoge laarzen met platte hak. (zoiets wat Muis laatst postte) Netjes en toch niet te wijverig zeg maar!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
' het was toch carnaval? niet? '
ik wil wel een mooie rok en een paar laarzentruitjes heb ik nog wel denk ik, dus een halflange rok en wat entte schoenen zouden afdoende moeten zijn..
ben altijd zo bang voor winkelen alleenal dat gepas enzo, en dan krijg ik 't warm in die hokjes en als ik alleen ben en het zit niet leuk of goed, dan moet ik me omkleden en dat hokje weer uit en en en
![]()
Hehehe, ik herinner me dat je inderdaad in de H&M heel snel klaar wasquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wil wel een mooie rok en een paar laarzentruitjes heb ik nog wel denk ik, dus een halflange rok en wat entte schoenen zouden afdoende moeten zijn..
ben altijd zo bang voor winkelen alleenal dat gepas enzo, en dan krijg ik 't warm in die hokjes en als ik alleen ben en het zit niet leuk of goed, dan moet ik me omkleden en dat hokje weer uit en en en
![]()
Bedankt!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef Liejannuh het volgende:
Thorne is uit de Bold en de beautiful. Je weet wel, die serie op RTL4 waar ze zo tergend lang in de lens konden kijken. Thorne is door ongeveer 28 verschillende acteurs gespeeld en hem is enorm veel rampspoed overkomen.
De link met Zwahiel is dat hij aan de pijnstillers zit vanwege zijn gekneusde rib en daarbij vanavond alcohol wil gaan drinken. Toen Thorne dat deed, raakte hij namelijk in een diepe coma!
Duidelijk?
Ren anders even bij een Esprit of Mexx winkel binnen. Met een beetje geluk vind je daar nog een uitverkoopje met 70% korting en dan heb je een toffe rok voor 2 tientjes.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
Koop je een wat langere versie... of een kokerrok voor als je op chic wil gaan (en heel ongemakkelijk wil zitten), maar eigenlijk kan ik me jou daarin niet voorstellenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
mini spijkerrok?
dat klinkt eng!
Er heeft iemand een heel mooi jurkje gekocht bij de WE, staat in het topic show je nieuwe kleding. Ik heb er ook een linkje naar geplaatst in het vorige topic op de beginpagina's dacht ik. Erg mooi, simpel en zowel chic als wat stoerder te dragen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
klopt, maar ik ga nu de stad niet in. We hebben hier een C&A, een WE en een Van Harenals ik daar niet slaag en me morgen beter voel ga ik alsnog wel even in de stad kijken
quote:
wil is er, tijd ook, maar centen ontbreken in mijn nu al slechte begroting enzo...quote:
Dat jurkje wil ik ook! Oh ik hoop zó dat ik het morgen kan vindenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er heeft iemand een heel mooi jurkje gekocht bij de WE, staat in het topic show je nieuwe kleding. Ik heb er ook een linkje naar geplaatst in het vorige topic op de beginpagina's dacht ik. Erg mooi, simpel en zowel chic als wat stoerder te dragen.
Edit: deze
[..]
En dan vind ik je toch ook wel weer zoetquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik maak zo wel foto's als ik slaag
en sorry voor de happerige chagerijnige nare aanstelbui die ik had(heb eigenlijk
maar ik verzet me er nu tegen
)
Ik vind het ook een geweldig jurkjequote:Op donderdag 12 februari 2009 16:13 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Dat jurkje wil ik ook! Oh ik hoop zó dat ik het morgen kan vinden![]()
Bij de WE vind ik de kleding in het algemeen vrij 'net', maar daar hou ik van, beetje tuttig
Waar jij nu weer last van hebt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb hoofdpijn van al dat gezeik hier. Bluh.
En ik weet nog niet wat ik wil eten.
Ik raakte geïrriteerd van het sfeertje, liep vervolgens bits tegen anderen te doen (oa Greys) en nu is zij boos op me. En daar baal ik van. Maar ik ga even een paracetamolletje nemen en dan even wat anders doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar jij nu weer last van hebt?
Het gezeik viel allemaal best mee, toch?
*even een glaasje water halen; heb te weinig gedronken vandaag.
Nou, dan heb je even niet goed opgeletquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar jij nu weer last van hebt?
Het gezeik viel allemaal best mee, toch?
*even een glaasje water halen; heb te weinig gedronken vandaag.
Of ik heb gewoon een dikke huidquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dan heb je even niet goed opgelet![]()
Ik wil gewoon klaar zijn met die stomme schijtopdracht waar ik mee bezig ben nu. Ik ben veel te perfectionistisch. Raak helemaal in de stress als ik iets niet goed kan verwoorden, 'want dan zal ik wel een onvoldoende halen'. Zucht
't Jurkje is geweldig, maar waarom die rode schoenen eronder?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er heeft iemand een heel mooi jurkje gekocht bij de WE, staat in het topic show je nieuwe kleding. Ik heb er ook een linkje naar geplaatst in het vorige topic op de beginpagina's dacht ik. Erg mooi, simpel en zowel chic als wat stoerder te dragen.
Edit: deze
[..]
Ja dat is ook zo. En als ik naar de lijst van 'eisen' kijk waaraan mijn opdracht voldoet dan krijg ik ook gewoon een voldoende. Mijn aparte delen zijn opzich ook wel goed, maar het verband er tussen moet ik even goed leggen (en vervolgens mijn aanbevelingen schrijven). En dat zijn toch de belangrijkste dingen, denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of ik heb gewoon een dikke huid
En: kom op, je steekt er best veel moeite & tijd in, ik geloof nooit dat het onvoldoende is! En dingen niet goed weten te verwoorden is meer regel dan uitzondering, bij de meeste mensen
Laureline, het is jouw schuld dat de soufflé al de hele dag door mijn hoofd spooktAls ik alles in huis heb, ga ik 'm vanavond proberen
...of die vreselijke touwtjesBHquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Jurkje is geweldig, maar waarom die rode schoenen eronder?.
Ik kan echt niet wáchten tot de zomerjurkjes weer aan kunnen!
Ik vind het wel grappig, die rode schoentjes. Al zou ik dan zelf kiezen voor óf zwarte schoenen eronder, of voor een rood accent bij het jurkje (een rode riem ofzo, of dus een rode MD-bh). Aangezien ik die laatste 2 dingen niet bezit, zou ik er dus zwarte schoenen onder doen. Pumps of laarzen, hangt van de gelegenheid, het weer en mijn stemming afquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Jurkje is geweldig, maar waarom die rode schoenen eronder?.
Ik kan echt niet wáchten tot de zomerjurkjes weer aan kunnen!
Met je BB'squote:Op donderdag 12 februari 2009 16:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
en blijkbaar ben ik decadent...
en ik schaam me er niet voor
Volgens mij mag je paracetamol nemen icm ibuprofen. Maar voor de zekerheid zou ik het nakijken op de bijsluiter.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:34 schreef kwakveense het volgende:
zwahiel: met nsaids (roze smarties) moet je wel uitkijken met alcohol hoor... t is de enge waar niet in de bijsliter staat dat t niet mag, maar de alcohol gaat wel veel harder werken - en t is gewoon slecht voor je maag en lever...
als je dr acht per dag mag zou ik toch proberen om de tjd tusen pllen wat te rekken, zodat je niet eind van de dag zonder zit.
is t 200 mg? dan beter twee tegelijk nemen en dan elke 8 uur...
oh en je schijnt paraceamol te mogen nemen bíj ibuprofen/smarties... wie wist dat ook alweer?
Volgens mij werken veel andere pillen niet meer als je ook ibu slikt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:34 schreef kwakveense het volgende:
oh en je schijnt paraceamol te mogen nemen bíj ibuprofen/smarties... wie wist dat ook alweer?
Of een rood hemdje eronder.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij hoort de riem die ze nu draagt er ook niet bij, dus dan inderdaad liever een rode, als je per sé rode schoenen aan wilt.
Ik heb zwarte laarsjes en donkerbruine laarzen en de enige combi die ik niet doe is bruine laarzen onder een zwarte pantalon. Verder allesquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik pas wel vaak mijn kleding aan aan mijn schoenen, ik laat in elk geval de kleur wel in iets terugkomen..
dus bij zwarte schoenen mijn zwarte riem en bij bruine mijn bruine riem
en is niet cheesssssy, als je het maar op een goede manier combineert
is voor mij trws alleen bij de combi zwart met een fel kleurtje -- anders vind ik t wel leuk, maar met zwart vind ik gewoon max 1 accent in bepaalde kleur leuk. of bijvoorbeld helemaal zwart met bruine laarzen (alleen onder jurkje, niet onder broek. onder zwarte broek vind k alléén bruin en donkerblauwe schoenen niet mooi) en een donkerrode of donkerblauwe sjaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik pas wel vaak mijn kleding aan aan mijn schoenen, ik laat in elk geval de kleur wel in iets terugkomen..
dus bij zwarte schoenen mijn zwarte riem en bij bruine mijn bruine riem
en is niet cheesssssy, als je het maar op een goede manier combineert
't Gaat om deze post van mij:quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb géén idee waar jullie het over hebben hier. Heb ik een plaatje gemist ofzo?
quote:
dat doe ik ook wel....quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:43 schreef conleche het volgende:
Ik vind een zwarte outfit met bruin leer juist heel mooi! Even kijken of ik een voorbeeldje kan googelen.....
GMTAquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:48 schreef Anosmie het volgende:
Zwart & bruin vinnik juist mooi. Haalt het scherpe van het zwart en scherpt het bruine juist wat aan.
[ afbeelding ]
Deze kleurencombi vind ik wel oké, maar ik vind het zo donker. Ik hou van felle kleurtjes.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:48 schreef Anosmie het volgende:
Zwart & bruin vinnik juist mooi. Haalt het scherpe van het zwart en scherpt het bruine juist wat aan.
[ afbeelding ]
Ja hequote:Op donderdag 12 februari 2009 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet me echt zo inhouden om geen nare dingen te zeggen naar aanleiding van dat Show hier je nieuwe kleding topic..
Dat vond ik dus ook op Googlequote:Op donderdag 12 februari 2009 16:50 schreef conleche het volgende:
Weet je wat ik echt lelijke combi's vind? zwart met fel rood. (hoerig) en zwart met geel (Maja de bij)
FSDquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:50 schreef conleche het volgende:
Weet je wat ik echt lelijke combi's vind? zwart met fel rood. (hoerig) en zwart met geel (Maja de bij)
Ik begrijp hieruit dat ik mijn MD-bh's niet aan moet doen op de meet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:52 schreef mspoez het volgende:
[ afbeelding ]
het jurkje.
Ik vind haar érg slank. Zegmaar. En ook erg 'stout'
Zwart met donkere blauwtinten, dat is mooiquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:50 schreef conleche het volgende:
Miss Peel op ski-vakantie?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:52 schreef Anosmie het volgende:
OMG! Mocht je nog stylish verantwoord op wintersport willen gaan:
[ afbeelding ]
Ik wilde net vragen of het een etalagepop is, maar toen zag ik die handenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:52 schreef mspoez het volgende:
[ afbeelding ]
het jurkje.
Ik vind haar érg slank. Zegmaar. En ook erg 'stout'![]()
Ja werkelijk! Ik kijk die topics echt hoofdschuddend door. En als er dan iemand eens iets normaals post, wordt diegene meteen weer verweten geen gevoel voor mode te hebben of zo. God, dan toch liever niet, als gevoel voor mode hebben betekent dat je van die ongelooflijk lelijke broeken als die baggyskinny aan moet. Heb je die gezien?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja heEn ben je weleens in het sneakertopic geweest
wat een geld ze daar uitgeven aan bespottelijke 'retro'(*kuch) schoenen
En dan elkaar helemaal de hemel inprijzen.
Ik zou gaan voor de fellere blauwtinten. Of groen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zwart met donkere blauwtinten, dat is mooiMaar al snel wat te stemmig.
Nee! Link?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja werkelijk! Ik kijk die topics echt hoofdschuddend door. En als er dan iemand eens iets normaals post, wordt diegene meteen weer verweten geen gevoel voor mode te hebben of zo. God, dan toch liever niet, als gevoel voor mode hebben betekent dat je van die ongelooflijk lelijke broeken als die baggyskinny aan moet. Heb je die gezien?
Ik vind het alledrie niet leukquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:58 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Jurkje vind ik wel leuk, vrouwtje nieten de combi ook niet.
Show je nieuwe kleding #46 Kom je zo op de juiste plaats in het topic...? En anders is het post 147, dat zoekt misschien wat makkelijker.quote:
Dit is meer jouw stijl?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het alledrie niet leuk.
Jezus Christus!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Show je nieuwe kleding #46 Kom je zo op de juiste plaats in het topic...? En anders is het post 147, dat zoekt misschien wat makkelijker.
Bijv!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dit is meer jouw stijl?
https://www.gypsytreasure.com/images/83157.JPG
Ik heb hardop zitten lachen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jezus Christus!. Dat iemand dat aantrekt
.
Iiieeeeeeeeewwwwwwwwquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Show je nieuwe kleding #46 Kom je zo op de juiste plaats in het topic...? En anders is het post 147, dat zoekt misschien wat makkelijker.
Oinkquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
haha ach ik heb ook maar een stuk of 8 MD'squote:Op donderdag 12 februari 2009 16:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat ik mijn MD-bh's niet aan moet doen op de meet?
XcUZ_Me is de enige die adequaat reageertquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb hardop zitten lachen..
dat soort dingen maken je vaak vierkant en je bovenkant wat zwaar... jammer, want idd erg leuk... maar alleen voor hele skinny klein-betiette meisjes...vind ik persoonlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:07 schreef Ewelina het volgende:
Dit vind ik wel leuk. Al betwijfel ik of het me staat.
[ afbeelding ]
Ja, daarom dus... en mijn bovenkant is al wat groter dan mijn onderkant. Mijn zus zegt weleens: 'waarom moet jouw kleding allemaal zo strak zijn' , nou omdat ik er anders lomp en vierkant in lijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:12 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat soort dingen maken je vaak vierkant en je bovenkant wat zwaar... jammer, want idd erg leuk... maar alleen voor hele skinny klein-betiette meisjes...vind ik persoonlijk
wel handig dat je dat gewoon allemaal zelf kanquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
lekke banddus na band te hebben geplakt nu pas naar winkels
Ermm... haar smaak is niet mijn smaak.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En het schokkendste is nog wel dat ze volgens haar profiel fashion design studeert![]()
Nou, wij zijn het over die broek hier allemaal wel redelijk eens.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik vind die broek echt Vre-se-lijk... maja niet iedereen heeft dezelfde smaak
Ik zou het nooit weer doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:36 schreef neen het volgende:
Godver, ik heb gekookt en nu is niemand thuis van het werk
Neem mij meequote:Op donderdag 12 februari 2009 16:28 schreef zwahiel het volgende:
damn hoe sjiek zou dat zijn als ik in maart NOG 's op wintersport kon... Damn damn, ik wil ik wil!
Ik ga naar een voorstelling (toneel/muziek). Maar mn vriend wist niet dat het Valentijn wasquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
Wat doen jullie met Valentijn btw, nog leuke ideeen?
Valt allemaal heel erg meequote:Op donderdag 12 februari 2009 16:11 schreef zwahiel het volgende:
[..]
wil is er, tijd ook, maar centen ontbreken in mijn nu al slechte begroting enzo...![]()
En ik ga eind april ook al naar Val Tho, dat is pas deels betaald
Inductie koelt niet direct af, dat is een groot fabeltje, want de glasplaat blijft nog wel ff loeiwarm hoor, het wordt ook niet meteen warm, dat duurt ook wel even. Die dingen hebben nogal last van storingen (mijn ouders zijn in 10 jaar aan hun 7e plaat toe). Ze kosten graf veel, ze krassen erg snel, schoonmaken alleen met speciale schoonmaakmiddelen. Ze slurpen electriciteit, ze hebben daarnaast twee krachtstroom groepen nodig. Die je ook ff aan moet leggen .
Hitte drijf je af door een afzuigkap en ook met inductie wordt een ruimte snel verwarmd. Daarnaast vergeet ik nog bijna dat niet alle pannen het doen op een inductieplaat...
Ik heb tegen verwachting in het vorige topic eens teruggelezen. En daar vind ik "quote:
waar?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net de meest prachtige rok ooit gescored!!nu nog laarzen
ben enorm benieuwdquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
Fotoooooquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
Tof! Fotoquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
Auquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
vriendlief heeft trouwens vanmorgen een ongelukje gehad met de fiets en heeft zijn kniebanden opgerekt...
niet lollig....
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Fotooooo![]()
Dan zal ik ook een foto van mijn aanwinst maken?(behalve als je al van plan was een foto te maken, dan niet
)
Ja ik durfde eigenlijk niet meer, na het kleding afkraken op de vorige paginaquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en jij natuurlijk ook
fotoooowwwww
Geen high-tech mobieltje met camera? Ik zou niet weten hoe je foto's vanaf een mobiel op internet moet zetten, maar eyz, dat boeit nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben nog in het winkelcentrum
nerd eyz!
eerste dagen rustig aan doen, mag er wel op staan volgens arts van eerste hulp ....quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Au. Krijgt ie krukken? Daar kan je wel een paar jaar last van houden, als ze niet terugrekken
Mijn hand raakt de deurkruk van deur 1 al aanquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:59 schreef ElisaB het volgende:
Hallo allen, duifjes, popjes...
Ik heb een bagger-uitgavepatroon en een idem inkomen- owkee, ik verdien een hoop, maar ik krijg het niet
- brulha, brulha, wat een komische humor! - Pfftttt...
Ik heb 6 BH's; keurige degelijke edoch oersaai (maar dat geeft niet, want ik trek 'm uit voor ik in bed stap)
- mijn uitgavepatroon sucks en ik geef voornamelijk geld uit aan anderen; voor mezelf ben ik behoorlijk knieperig te noemen
- die broek was inderdaad redelijk schokkendmaar dat zijn mijn broeken in de ogen van velen waarschijnlijk ook
![]()
- @ uniekhoorn: dat ligt aan je hersenen. Hersenen die eenmaal iets hebben aangeleerd (bijvoorbeeld dat ze vinden dat je dik bent) leren dat niet snel af. Hou vol; komt vanzelf goed
- Strepen in de breedte zijn gewaagd, maar ik vond het soms wel leuk staan![]()
- @Greys: de truc is om niet verzeild te raken in een ruzie die de jouwe niet is.
Ik heb daar wel eens moeite mee![]()
- @Goodbye: perfectionistisch zijn sucks big time. Het kost namelijk zoveel tijd. Doe eens kiezen uit twee: opdracht halen is perfect, opdracht niet halen is behoorlijk klote. Kies deur één en je bent veel sneller met jezelf klaar.... oppelost!
- @kwak: vooral blijven bloggen hoor, want dan heb je retrospectief tenminste nog iets om opgetogen over te worden
- @AKnynke: zijn de problemen in het midden / verre Oosten opgelost? (ik heb het nog niet op Teletekst zien staan) -
Pfftttt....
Ik ga naar huis!
Gezonder eten. Geen grapje. Meer vetten, meer vitamines, meer mineralen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:10 schreef SiTuSavais het volgende:
Weet iemand hier iets tegen gescheurde mondhoeken?
Bweuh, het is geen drama natuurlijk, maar ik kan niet eens een appel eten/gapen/lachen of het wondje gaat weer open. En het ziet er zo onflatteus uit
Vanavond eet ik soep, ha!Hoeft m'n mond minder ver open. maar ook vooral omdat ik daar zo'n zin in heb
Komt dat even mooi uit, ik heb een grote pot multivitaminen gekochtquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:11 schreef kwakveense het volgende:
vet houden, en vitamientjes eten, komt meesal van vit. B tekort...
Ik zweer bij kamillosan. Supervette creme, continue smeren (en niet droog laten worden). Heb dat soort wondjes wel vaker, na een dag was het wegquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:10 schreef SiTuSavais het volgende:
Bweuh, het is geen drama natuurlijk, maar ik kan niet eens een appel eten/gapen/lachen of het wondje gaat weer open. En het ziet er zo onflatteus uit
Vanavond eet ik soep, ha!Hoeft m'n mond minder ver open. maar ook vooral omdat ik daar zo'n zin in heb
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zweer bij kamillosan. Supervette creme, continue smeren (en niet droog laten worden). Heb dat soort wondjes wel vaker, na een dag was het weg.
Kamillosan is iets anders dan vaselinequote:Op donderdag 12 februari 2009 18:16 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Wat lief, krijg meteen van iedereen tips.
Mja ik vraag me dus af of het vethouden wel werkt. Ik heb een week lang heel fanatiek met vaseline en 's avonds met calendulan zitten smeren, maar het wordt alleen maar erger. Misschien dat het bij een beginnend wondje nog wel echt helpt.
Vitamines maar proberen dan. Maar ik eet juist gezonder de laatste tijd, dacht ikFail.
Dat is hoop ik geen reactie op mijn tip?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:18 schreef kwakveense het volgende:
calendulan is de duivel! k krijg spontaan eczeem als ik dat ergens smeer!
t is in elk egval meestal een werstandsdingetje, maarrrrr het kan ook zijn dat er een schimmeltje bij is gekomen. gewone creme voor voetschimmel zou dan moeten helpen (kangeen kwaad-gewoon bij de apotheek, miconazol)
Nee, op die van mij. Ik wist eigenlijk niet dat het homeopatisch was, hmz, nahja, het maakt het iig lekker zacht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is hoop ik geen reactie op mijn tip?Want dat is een ander middeltje, ik zou nooit iets homeopatisch kopen.
[ afbeelding ]
Vraag hormoonzalf (een hele lichte) aan de dokter?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:10 schreef SiTuSavais het volgende:
Oh, je bent de enige die me heeft gemistquote:
Vast nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh, je bent de enige die me heeft gemist! Voor mijn idee heb ik al een eeuwigheid niet gefokt maar het valt mee
Hee Amsterdammert, heb jij tegenwoordig een leven ofzo?quote:
Ik ging een keertje huiswerk maken en verhuizenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hee Amsterdammert, heb jij tegenwoordig een leven ofzo?Als je niet wat meer post sta ik straks op nr 1 in de maandlijst van februari!
.
Dat was heul geen spijkerrok! En zo mini was ie ook niet!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat bij jou een mini-spijkerrok wel leuk zal zijn. Met maillot eronder en dan hoge laarzen met platte hak. (zoiets wat Muis laatst postte) Netjes en toch niet te wijverig zeg maar!
foto!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
kun je niet meer fietsen nu je je rijbewijs hebt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:51 schreef P.F het volgende:
O ik wil iets kopen bij de Lush! Maar daar kan je zeker niet met de auto komen?
Ik bedoelde je laarzen!! Goed dat je ze nog even laat zien!quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat was heul geen spijkerrok! En zo mini was ie ook niet!
[ afbeelding ]
nu weer even verder bijlezen
Ik ga niet 50 kilometer fietsenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
kun je niet meer fietsen nu je je rijbewijs hebt?
Viel spass!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik bedoelde je laarzen!! Goed dat je ze nog even laat zien!![]()
En nu ben ik weer de stad in! Bis speeter1
Geen idee.... wat zal het vliegen zijn.... 3 kwartier? Maarja, komt de rest op het vliegveld nog bij he.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand een idee hoelang je van Heatrow naar HolSchip onderweg ben?
iets minder dan een uurtje vliegen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Dan wordt het een uur en drie kwartierquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:13 schreef neen het volgende:
[..]
Geen idee.... wat zal het vliegen zijn.... 3 kwartier? Maarja, komt de rest op het vliegveld nog bij he.
Dan is Wilders al wel weer in NL gok ikquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
iets minder dan een uurtje vliegen!
quote:Er is een zeer sterke daling in de productie industrie, maar de voedings- en genotmiddelenindustrie deed het relatief het beste met bijna 1 procent minder productie
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:16 schreef P.F het volgende:
Ik snap iets niet
Dit is toch geen NederlandsVik?
[..]
Minder dan een uur (tijdsverschil is hierin meegenomen). Incl douane enzo. In Heatrow was ik binnen 5 min van vliegtuig naar koffers naar metro. Vloog met BMI.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Jawel hoor. Ik zie niets vreemds (behalve dan dat 'productie' en 'industrie' aan elkaar geschreven moeten worden). Wat snap je dan niet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:16 schreef P.F het volgende:
Ik snap iets niet
[..]
Misschien dat productie-industrie met een streepje er tussen moet, maar verder zie ik niet in wat er fout aan is. Wat snap je niet dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:16 schreef P.F het volgende:
Ik snap iets niet
[..]
O ja, streepjequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat productie-industrie met een streepje er tussen moet, maar verder zie ik niet in wat er fout aan is. Wat snap je niet dan?
is dit mn samenvattig van vandaag? Dat jij dit de hele dag geluisterd heb?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:20 schreef kwakveense het volgende:
ik luister nu de hele tijd dat brigitte kaandorp liedje. moet er niet meer van huilen...maar ik vind t zo mooi!
nog een keer t linkje
neen, wat ben je lekker scherp vandaag!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:22 schreef neen het volgende:
[..]
Dat krijg je als je Greys pest, dan pakt ze je op je taal!
Dat was maar een gokje hoor!quote:
Misschien een opfriscursusje volgen?quote:
Dat komt door de nachtbaggersessie he, daardoor word je flink geprikkeld!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
neen, wat ben je lekker scherp vandaag!
Sale is heerlijk he?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
yay
even snel en daarna snel koken want: hongerrrrrrr:
Rok bij SPS: 89,95 25 euro!
Truitje op tweede foto: WE 19,95 10 euro!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laarzen bij zo'n échte schoenenwinkel: 119,95 39 euro!
[ afbeelding ]let niet op mijn kop en de vaagheid van de foto, ben brak, ziek en heb 'n bad hairday
Ja preciesquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef neen het volgende:
[..]
Dat komt door de nachtbaggersessie he, daardoor word je flink geprikkeld!
Staat je héél erg leuk!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
yay
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]let niet op mijn kop en de vaagheid van de foto, ben brak, ziek en heb 'n bad hairday
Die zag ik ook als eerst met de combinatie "bad hair day"quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Staat je héél erg leuk!
Maar op die foto waar je dat oranje shirt aan hebt zijn je armen nogal harig
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Staat je héél erg leuk!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:26 schreef neen het volgende:
Ik vind het je leuk staan Moblo, je moet altijd dit soort shizzle dragen. Alleen houd ik niet zo van laarzen, ik weet het niet het doet me altijd aan paardrijdsters, of amazones zoals zij willen heten, denken.
ik ben bang voor harsenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Staat je héél erg leuk!
Nouja zegquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:32 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind het met het gestreepte truitje juist ook superleuk staan! Echt toffe kleren, moblo. Hoewel ik zelf niet van de laarzen ben. Of in elk geval niet als ze onder 'n rokje of over de broek zijn.
Ik zit hier chagrijnig te wezen trouwens. Vriendlief en ik gingen uit eten + naar de film vanavond. De film begint om 8 uur en meneer is nog steeds niet terug van werk. En niet even iets laten horen ofzo.
Bij productieindustrie krijg je klinkerbotsing, dus een streepje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was maar een gokje hoor!Ik wist het niet zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Leuk! Vooral de rok, sjiek hoor!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
yay
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat we beiden niet meer halen. Het is allemaal geen ramp. Er draait genoeg leuks (ook later) en we hadden niet gereserveerd ofzo. Hij is het ook niet vergeten, dat weet ik wel. Maar soms (lees: vaak) gaat het gewoon zo op z'n werk. Hij heeft het druk, geen tijd om me te sms'en en dan zit ik 2 uur lang thuis te wachten als een zielige puppyquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Blaat!Het uit eten haal je dus sowieso ook al niet meer bedoel je? En de film waarschijnlijk ook niet?
Zou hij het vergeten zijn?
Heel mooi, het hele setjequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
yay
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie knijpt me? MoBlo in rok en met laarzen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
yay
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij productieindustrie krijg je klinkerbotsing, dus een streepje.
En Goodbye:. Ik ben 2 weken geleden aan m'n hoofd geopereerd dus ik ben zwak en zielig
Ja, hoe lang mag je dat nog gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had het ook niet gezien btw
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Perceptie klopt niet. Het was misschien taalkundig correct maar niet economisch kwam ik achter.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik zie niets vreemds (behalve dan dat 'productie' en 'industrie' aan elkaar geschreven moeten worden). Wat snap je dan niet?
Chico, is DNA een stofquote:Dat gebeurt door wijzigingen te maken in het DNA, de stof die drager is van erfelijke eigenschappen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:37 schreef mspoez het volgende:
Eten tijdens de film?
Hoop maar dat er niets is, BS, en dat ie straks schuldbewust komt opduiken met een bos bloemen en heel veel kusjes.
Ah!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Onderste foto, op de achtergrond van de laarzen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Dit soort kleding kan je dus ook gewoon doordeweeks aan he Mo, niet meer alleen op bruiloften!
Het staat je zo tof!
Ow, gewone recht zo die gaat spijkerbroekenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:05 schreef Goodbye het volgende:
Mijn hand raakt de deurkruk van deur 1 al aan![]()
Maar nu ben ik wel benieuwd wat voor broeken je draagt!
Good for you girlquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:07 schreef kwakveense het volgende:
ik blijf wel bloggen hoor elies! heb een hele fijne week gehad hier, vandaag even een dipje, maar das a stukken bter dan vorige week - minder "paniek"
Zolang als ik het zelf nodig achtquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, hoe lang mag je dat nog gebruiken?![]()
Ben je resistent tegen of ben je resistent voor iets?quote:. Een nadeel is echter dat insecten hier resistent tegen kunnen worden
Voor welke baan ging je eigenlijk solliciteren?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:37 schreef sigme het volgende:
Gesprek ging heel goed trouwens.
Lijstje:Brinta Sollicitatiegesprek Energiebroodje (Bakker Bart), 3 plakken roggebrood Afwikkeling schadegeval 1 zuurdesemboterham pindakaas Planten 15 berberis & 30 zwarte elzen Couscous, klein lamsschenkeltje (de rammetjes waren wel wat erg klein toen ze geslacht werden ) , lading gemengde groenten, pindasaus. Fruitsalade met warme custardvla toe.
Ik draag liever ook niet te wijde spijkerbroeken hoor, ik ben maar klein!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, gewone recht zo die gaat spijkerbroeken
Ik ben 1:64 en iets te bollig. Je moet het niet mooier willen maken dan het isquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik draag liever ook niet te wijde spijkerbroeken hoor, ik ben maar klein!Je ziet nu heel veel van die flared jeans en ik vind ze echt tof. Maar ik vind dat je daar toch minstens 1.75 en slank voor moet zijn
Ik denk eigenlijk dat dat de arm van René isquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:38 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ah!
Ik doe gewoon de eliplady erover Mo(oi)blo, 10 minuten tanden op elkaar en je kan er maanden tegen.
Aambeienzalfquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:10 schreef SiTuSavais het volgende:
Ik ben 1.63 en iets te bollig. Ik draag dus maar veel rokjes en jurkjes want taille is wel aanwezigquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben 1:64 en iets te bollig. Je moet het niet mooier willen maken dan het is
DNA is een molecuul. Een molecuul waar door middel van de base-sequentie de genetische eigenschappen van een organisme zijn vastgelegd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Perceptie klopt niet. Het was misschien taalkundig correct maar niet economisch kwam ik achter.
.
[..]
Chico, is DNA een stofKan dat niet specifieker?
Ik zou gewoon "de drager van de erfelijke eigenschappen" van makenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Perceptie klopt niet. Het was misschien taalkundig correct maar niet economisch kwam ik achter.
.
[..]
Chico, is DNA een stofKan dat niet specifieker?
Mijn garp is allang verziekt dus maak je er niet druk omquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
Die met dat oranje shirt is toch gewoon een ander?
Of verziek ik nu een grap?
Vik: juist omdat Mo zoveel is afgevallen en nu zo'n beeldig figuurtje heeft moet ze zich wat vaker in dit soort outfitjes hullen. Omdat ze het waard is en het kan hebben! Hatsekidee! Maar oke, laat ze zich eerst maar eens de complimenten en jaloerse blikken op de bruiloft welgevallen, dan ziet ze het vanzelf wel in dat ze dit vaker aan moet doen
Softwaretester.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:41 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Voor welke baan ging je eigenlijk solliciteren?
Resistent tegen, volgens mij.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:40 schreef P.F het volgende:
Staat je echt goed Mo!!
Laatste vraag
[..]
Ben je resistent tegen of ben je resistent voor iets?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:44 schreef P.F het volgende:
O het is voor een bruiloft? Je kan er echt zoooo bodschappen in doen! Helemaal niet opvallend, hartstikke leuk juist door die laarzen!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
Hm, of toch resistent voor. Fuckeduck, nu twijfel ik.
Resistent voor toch denk ik!
Dan heb jij een andere Google dan ik!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Google geeft trouwens drie keer zoveel hits voor 'resistent tegen' als voor 'resistent voor'.
Wat een verschillende dingen zegquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Softwaretester.
Nu bij een bedrijf van 160 man, waar het ontwikkelen van software de kernactiviteit is.
Morgen 2e gesprek bij een ander bedrijf, waar het slijten van kredieten aan arme sloebers de kernactiviteit is.
Ik denk dat bij de kredietboer meer geld te verdienen is voor mij, maar het werk ook veel veeleisender is. En het is beide op 1 uur enkele reis.
Wat is jouw dagvulling?
Heb je wel aanhalingstekens gebruikt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere Google dan ik!![]()
Resultaten 1 - 10 van circa 105.000 voor resistent tegen
Resultaten 1 - 10 van circa 215.000 voor resistent voor
Een bruiloft vind ik niet zo speciaal, toughquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]MoBlo wil juist iets speciaals en nu zeg jij het doodgewone kleren zijn waar ze niet in opvalt!
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |