Bij productieindustrie krijg je klinkerbotsing, dus een streepje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was maar een gokje hoor!Ik wist het niet zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Leuk! Vooral de rok, sjiek hoor!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
yay
even snel en daarna snel koken want: hongerrrrrrr:
Rok bij SPS: 89,95 25 euro!
Truitje op tweede foto: WE 19,95 10 euro!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laarzen bij zo'n échte schoenenwinkel: 119,95 39 euro!
[ afbeelding ]let niet op mijn kop en de vaagheid van de foto, ben brak, ziek en heb 'n bad hairday
Ik denk dat we beiden niet meer halen. Het is allemaal geen ramp. Er draait genoeg leuks (ook later) en we hadden niet gereserveerd ofzo. Hij is het ook niet vergeten, dat weet ik wel. Maar soms (lees: vaak) gaat het gewoon zo op z'n werk. Hij heeft het druk, geen tijd om me te sms'en en dan zit ik 2 uur lang thuis te wachten als een zielige puppyquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Blaat!Het uit eten haal je dus sowieso ook al niet meer bedoel je? En de film waarschijnlijk ook niet?
Zou hij het vergeten zijn?
Heel mooi, het hele setjequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
yay
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]let niet op mijn kop en de vaagheid van de foto, ben brak, ziek en heb 'n bad hairday
Wie knijpt me? MoBlo in rok en met laarzen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
yay
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij productieindustrie krijg je klinkerbotsing, dus een streepje.
En Goodbye:. Ik ben 2 weken geleden aan m'n hoofd geopereerd dus ik ben zwak en zielig
Ja, hoe lang mag je dat nog gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had het ook niet gezien btw
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Perceptie klopt niet. Het was misschien taalkundig correct maar niet economisch kwam ik achter.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik zie niets vreemds (behalve dan dat 'productie' en 'industrie' aan elkaar geschreven moeten worden). Wat snap je dan niet?
Chico, is DNA een stofquote:Dat gebeurt door wijzigingen te maken in het DNA, de stof die drager is van erfelijke eigenschappen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:37 schreef mspoez het volgende:
Eten tijdens de film?
Hoop maar dat er niets is, BS, en dat ie straks schuldbewust komt opduiken met een bos bloemen en heel veel kusjes.
Ah!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Onderste foto, op de achtergrond van de laarzen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Dit soort kleding kan je dus ook gewoon doordeweeks aan he Mo, niet meer alleen op bruiloften!
Het staat je zo tof!
Ow, gewone recht zo die gaat spijkerbroekenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:05 schreef Goodbye het volgende:
Mijn hand raakt de deurkruk van deur 1 al aan![]()
Maar nu ben ik wel benieuwd wat voor broeken je draagt!
Good for you girlquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:07 schreef kwakveense het volgende:
ik blijf wel bloggen hoor elies! heb een hele fijne week gehad hier, vandaag even een dipje, maar das a stukken bter dan vorige week - minder "paniek"
Zolang als ik het zelf nodig achtquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, hoe lang mag je dat nog gebruiken?![]()
Ben je resistent tegen of ben je resistent voor iets?quote:. Een nadeel is echter dat insecten hier resistent tegen kunnen worden
Voor welke baan ging je eigenlijk solliciteren?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:37 schreef sigme het volgende:
Gesprek ging heel goed trouwens.
Lijstje:Brinta Sollicitatiegesprek Energiebroodje (Bakker Bart), 3 plakken roggebrood Afwikkeling schadegeval 1 zuurdesemboterham pindakaas Planten 15 berberis & 30 zwarte elzen Couscous, klein lamsschenkeltje (de rammetjes waren wel wat erg klein toen ze geslacht werden ) , lading gemengde groenten, pindasaus. Fruitsalade met warme custardvla toe.
Ik draag liever ook niet te wijde spijkerbroeken hoor, ik ben maar klein!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, gewone recht zo die gaat spijkerbroeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |